در قراردادهای بهینه سازی بلند زمان اجرا کننده پروژه رفته رفته آشنایی جامعی از بازار بدست خواهد آورد. آموزش خصوصی سئو آشنایی عالی از بازار موجب عالی شدن استراتژی seo اتخاذ گردیده، رویش دائمی و نگهداری مسافت با رقبا شود. با جدا شدن رابطه اجراکننده میان طرفین، صاحبکار بایستی برای ساختوساز آشنایی هزینه نماید.
آشنایی بازار به دارای تخصص بهینه سازی یا این که کمپانی seo امداد خواهد کرد با صرف انرژی اندک استراتژی seo را بهبود دهد و اصلاحات و تاکتیکهای تازه را پیاده نماید.
یک دارای تخصص seo بصورت دایم شرایط ترافیک سایت و جنبههای متعدد seo تارنما را در لحاظ دارااست.
معایب تعرفه seo بصورت ماهانه
وسیع ترین عیب تعرفه seo تارنما بصورت ماهانه ابهام و طاقت فرسا بودن ساخت شم پشت گرمی در بین طرفین میباشد. با دقت به طولانی بودن به فیض نشستن اقدامات انجام یافته روی وبسایت اکثری از کارفرمایان طاقت کافی برای به ثمر نشستن و مشاهده حاصل را ندارند. از طرفی وقتگیر بودن seo نیز خویش موجب سو به کارگیری بعضا از ارائه دهندگان سرویس ها seo گردیده که با سپری شد چندماه از پروژه بهینه سازی، هیچ سود قابل دفاعی نداشته باشند و بابت آن طی چندین ماه مبلغ قابل توجهی از صاحبکار اخذ کرده باشند. اینگونه تجربیاتهای ناخوشایندی باعث به هدر رفتن فرصت صاحبکار و هرچه بیشتر عقب افتادن از رقبا گردد. درپی این مقاله نکات مایحتاج برای تعیین یک کمپانی seo را توضیح خوا هیم بخشید.
دراین طرز آغاز شرایط تارنما و رقبای مهم به طور ظریف رسیدگی گردیده و شغلهای ما یحتاج برای بهبود شرایط seo در پوسته یک پروپوزال ارائه میگردد.
بها seo در قراردادهای بلند بازه بصورت ماهانه بستگی به مهارت و تجربیات اجرا کننده پروژه متعدد میباشد. کمپانیهای دارای اعتبار seo بسته به شرایط وبسایت و رقابت در حوزه متبوع، ماهانه پولی میان ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان در قراردادهای یکساله از صاحبکار طلب مینمایند. در پروژههای بلندمرتبه و ناحیههای مالامال رقابت این مبلغ به ماهیانه ۳۰ میلیون تومان هم میرسد. (اعداد بر پایه ی سال ۱۴۰۱)
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۱۶:۵۷ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
توضیحات متا یا این که Meta Description یکی مهم ترین موضوعات در On-Page بهینه سازی میباشد. آموزش خصوصی سئو دراین کلیپ شمارا بهشکل بی نقص با توضیحات متا و کیفیت به کار گیری از آن آشنا خواهیم کرد.
شاید شما هم تجارب داشته باشید که فرصت متعددی را برای با صرفهسازی تارنما خویش و مهیا کردن توضیحات متا صرف کردهاید، البته در کمال تعجب، سود زحمات خویش را نمیبینید و گوگل تصمیم می گیرد توضیحات متفاوتی را اکران دهد. در صورتیکه این زمینه ذهنتان را درگیر کرده و در پی پاسخی برای آن میباشید، تا انتهای این نوشتهعلمی با ما یاروهمدم گردید. درین نوشته ی علمی قصد داریم در زمینهی توضیحات متا و انگیزه اینکه چرا گوگل توضیحاتی که ما برای تارنما در حیث گرفتهایم را اکران نمیدهد سخن کنیم.
توضیحات متا یک خصوصیت HTML میباشد که خلاصهای مختصر از یک ورقه اینترنت را ارائه می دهد. موتورهای کاوش مانند گوگل اکثر زمان ها توضیحات متا را در نتیجه ها کاوش اکران می دهند که می تواند بر نرخ کلیک تأثیر بگذارد. در تصویر ذیل مثالی از توضیحات متا یک وبسایت را مشاهده می کنید که با قاب آبیرنگ مشخص و معلوم شدهاست.
توضیحات متا در نتیجه ها کاوش
کد تحت مثالای برای تشکیل داد توضیحات متا یک تارنما میباشد.
مثال توضیحات متا برای اکران در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد که اما بایستی متناسب با نوشتهی علمی باشد.">
ارتفاع توضیحات متا می بایست چقدر باشد
الگوریتمهای گوگل روی هم رفته این توضیحات را به 155-160 نویسه (کاراکتر) کوتاه تبدیل مینماید. عالی میباشد توضیحات متا را حدود به عبارتی 150 الی 160 کاراکتر بنویسید. چنین می توانید یک تعریف عالی از محتوای وب سایت داشته باشید و یوزرها را به خیر و خوبی ترغیب به کلیک کردن نمایید. براین اساس به شما توصیه می کنیم توضیحات متا را در بین 150 تا 160 کاراکتر بنویسید. به خیال و خاطر داشته باشید که ارتفاع مطلوب توضیحات متا، بسته به شرایطهای متفاوت، مختلف میباشد و غرض مهم شما می بایست ارائه مطلبی موءثر و پر ارزش برای ارتقا داده های عددی کلیک یوزرها باشد.
مداقه توضیحات متا
شاید تصور کنید که برچسبهای توضیح متا برای درجهبندی موتورهای کاوش عنایت ندارند، ولی در خریداری کردن کلیک استفاده کننده از SERP بسیار اصلی می باشند. این جملههای کوتاه فرصتی استثنایی میباشد تا از این نحوه محتوای خویش را تبلیغ فرمائید و یوزرها را قانع سازید که مطالب این تارنما دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که درپی آن می گردند.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۴۸:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
با به کار گیری از گراف علم گوگل خویش، میتواند داده ها آموزش خصوصی سئو دیگری که مربوط به عبارت جستوجو گردیده شما میباشد را نیز در اختیارتان بگذارد. گراف علم گوگل 1سال پیش از الگوریتم مرغ مگسخوار بوسیله گوگل عرضه شد و غرض آن آرم دادن حاصل ظریف و مرتبط، دربارهٔ اشخاص و جای ها و هر آنچه که مرتبط با آنها میگردد میباشد. این داده ها به وسیله وب سایتهای دارای اعتبار مثل ویکیپدیا و IMDB عدهآوری میشوند.
بدین ترتیب گراف علم کارایی مینماید رابطه در بین موضوعات و صفحه ها اینترنتی را کشف نماید و بر پایه ی داده ها عدهآوریگردیده خلاصهای ازآنچه ما یحتاج شما میباشد را در اختیارتان قرار دهد. بهتیترنمونه هنگامی شما اسم حافظ را در گوگل سرچ می کنید ضمن بیوگرافی آن در سمت چپ برگه اطلاعاتی نظیر کتابها و اشعار آن را نیز مشاهده می کنید. و همینطور با کلیک بر روی وبسایتهایی که در لیست نتیجه ها گوگل علامت داده می گردد اطلاعاتی را به گراف علم گوگل اضافه میکنید. درواقع گوگل با ارزیابی اخلاق شما با صفحه های یک اینترنتوب سایت به علم خویش اضافه مینماید. آن قضیه نماد دهنده آن میباشد که گوگل قادر است به شعور رابطه مفهومی دو کاغذ از وب بپردازد.
جستجوی معنایی یا این که Semantic search
جستوجوی معنایی یک مضمون دیگر برای فهم خلق و خوی یوزرها میباشد. درواقع جستجوی معنایی یا این که مفهومی چیزی بالاتر از یک جستجوی حرف به حرف میباشد. در جستجوی مفهومی تمرکز صرفا بر روی لغت ها کاوش گردیده وجود ندارد، بلکه مفهوم و مضمون آن ها نیز التفات دارااست. به عنوان مثالً هنگامی در گوگل سرچ میکنیم “میخوام نرم افزار نویسی حافظه بگیرم” نتایجی که گوگل علامت میدهد معنی سرچ عبارت مارا میاورد به تصویر ذیل توجه فرمایید تا بتوانید مطالب گفتهگردیده را شلخیس ادراک نمائید.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۱۷:۵۶ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
برای عالی کردن نوشتهعلمی کورنراستون، آموزش خصوصی سئو شما به بررسی محتوای ویژهای نیاز دارید. در حالتیکه میخواهید محتواهایی که تحت عنوان کورنراستون شناخته میشوند، مقاله ها وقتگیرتری باشند، محتویات خیر و خوبی داشته باشند و اعتنا خواننده را به خویش جلب نمایند و در سود درجه بالایی را استخراج نمایند می بایست آنها را از دید بهینه سازی و ارزیابی محتوا خیلی ظریفخیس و دشوارگیرانه خیس آیتم قضاوت قرار دهید.
پیشنهادات پیونددهی داخلی:
ورژن پرمیوم یوست بهینه سازی دارنده آیتم پیونددهی داخلی میباشد. این آیتم آنچه را که شما مینویسید ارزیابی کرده و با به کارگیری از لغات اساسی که در متن تان آوردهاید انتخاب مینماید که هر یک از مقاله ها به کدام نوشته ی علمی کورنراستون شما مرتبط میباشد و بایستی به آن پیوند خواهد شد. مقالهها کورنراستون به خواسته توصیه برای پیوند سازی داخلی بصورت متفاوتی نظارت میشوند، به دلیل آنکه این مقاله ها اصلیترند و بها بالاتری دارا هستند. برای بالا بردن التفات مقالهها کورنر استون، می بایست آنها در بالای لیست پیشنهادات لینک و پیونددهی داخلی قرار اعطا کرد. این دستور عمل شمارا برای پیونددهی به نوشتهعلمی مهم راحت مینماید.
محتویات روی کاغذ کورنراستون یا این که بنیاد محتوا:
بنیاد محتوا و یا این که به عبارتی کورنراستون کانتنت میتواند یک پست و یا این که یک شیت وب لاگ باشد. به هرحال باید بصورت روتین و هرازچند گاهی آپ دیت خواهد شد. مقاله ها کورنراستون می بایست مبین و دانایی قسمت باشند و با غرض بالا بردن مرتبه به ازای عبارات کلیدی رقابتی نوشته شوند.
مقالهها کورنراستون معمولا زمان بر می باشند و هر آنچه را که درباره ی یک مورد عنایت دارااست را پوشش میدهند. به این ترتیب به مهارتهای تایپ کردن متعددی نیاز دارااست. قرائت مقالهها وقت گیر معمولا طاقت فرسا میباشد. به این ترتیب عالی میباشد از تیترهای بیشتری دراین مقاله ها به کار گیری نمایید. همینطور آوردن فهرست مطالب در اولِ نوشتهعلمی میتواند ایده خیر باشد.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳۰ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۰۱:۵۸ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
همان طور که درین پروسه در حالا عمل می باشید آموزش خصوصی سئو می بایست بدانید که مخاطبین شما کجاها میباشند و در کجا حضور آنلاین شما توفیقآمیز خواهد بود. خوب میباشد روی چیزی تمرکز نمایید که به دردتان بخورد بهبه جای اینکه عملکرد فرمائید هرکاری را ناگهانی ایفا دهید. ولی برای اینکه به طور کامل مطمئن باشید می بایست مجدد به ارزیابیهای اینترنت نگاهی بیاندازید. وقتیکه شما در Google Analytics میباشید به قسمت Acquisition » Social » Overview بروید تا بدانید کانالهای رسانه اجتماعیای که محتوای شما در آن به اشتراک گذارده گردیدهاند چه میباشند. مثلا، در اسکرینشاتهای ما بیشتر اقدامات اجتماعی در YouTube اجرا می گردند. شما همینطور می توانید از Buzzsumo به کار گیری فرمائید تا دادههای مشابهی را بیابید. به نصیب ابزار Content Analysis بروید و اسم دامنه خویش را در باکس کاوش روی شیت تایپ فرمایید. دکمه اینتر را فشار دهید و نمودارهایی را مشاهده خواهید کرد که مورد ها تحت را علامت میدهند:
معیار به اشتراکگذاری از روش کانال
معیار به اشتراکگذاری از روش نوع محتوا
ترازو به اشتراکگذاری از روش ارتفاع محتوا
محتوای رفیعتر در سال قبلی
شما همینطور میتوانید کلمه ها جستجوی خودتان را برای داده ها بیشتر اصلاح فرمائید. با اینگونه اطلاعاتی شما می توانید به آسانی تصمیم بگیرید که کدام کانالها در حیث داراهستند از محتوای شما تعامل رسانه اجتماعی دست بیاورند و آن را به اشتراک بگذارند.
قدم ششم: درمورد نوع محتوای خویش تصمیم بگیرید
آنگاه به نوع محتوایی که بایستی ساخت و ساز فرمائید تصور کنید. اشکال محتوایی وجود داراهستند که هر استراتژی بازاریابی محتوا بایستی آن را مشمول گردیده باشد. بیشتر استراتژیهای پیروز بازاریابی محتوا به داشتن یک هسته مرکزی از محتوای منتشر گردیده در اینترنتوبسایت شما (یا این که برگه مهمتان) اکتفا مینمایند که ابعاد می تواند با غرض دیگری در دیگر وب سایتها بهفعالیت برده گردیده و به اشتراک گذارده خواهد شد. (مقرهای مرزی)، چون پستهای وب لاگ یک قسمت مهم از آمیخته بازاریابی محتوای شما می باشند و نیز نتایجی حاذق را به توشه خواهند آورد. از حیث ایدهآل، پستهای وب لاگ شما قابل اجرا؛ گران بها و قابل اشتراکگذاری می باشند و ممکن میباشد مشمول انواعی از مقالهها باشند.
چه گونه محتوایی را با Buzzsumo در رسانه اجتماعی نگاشت کرد
شما می توانید از ابزار Buzzsumo به کارگیری نمائید تا گونه های پستهای بلاگی که می خواهید برای به اشتراکگذاری در رسانههای اجتماعی ساخت نمایید را نگاشت نمائید تا تعامل و بازدید خودتان را ارتقاء دهید. مثلا، خوانندهگان OptinMonster حقیقتا درپی مقالهها و لیستها می باشند. روی نوع محتوا کلیک نمائید و یک کانال میبینید که لیستی از به اشتراک نهاده گردیدهترین مقاله ها را برای آن میزان ارائه می دهد. الیته تولید یک استراتژی بازاریابی پیروز محتوا چنین وجود ندارد که با داشتن تعداد داده های عددی بالا به خودتان مغرور گردید. بلکه می بایست مشاهده کنید دیگر محتواهای چیره چه میباشند تا بتوانید از آنان الهام بگیرید. Buzzsumo برای ایفا اینشغل به شما یاری مینماید. با استعمال از ابزاری شبیه، مسئله خودتان را در باکس کاوش تایپ فرمایید. و بعد آمارهای به اشتراکگذاری را از مجموع اینترنت اخذ خواهید کرد. از جمله، یک نمودار توصیه میدهد که محتواهای وقتگیر در بازاریابی محتوا بسیار مشهورند، همینطور دادههایی درمورد به اشتراک گذاردهترین دامنهها حول این مورد نیز وجود داراهستند، و برگزیدگان نصیبهای محتوای به اشتراک نهاده دراین باره اکران داده میگردند. دیگر خصوصیتهای Buzzsumo به شما این قابلیت را میدهد که پیوندهای حمایت کننده، سوالاتی که اشخاص میپرسند را دنبال نمایید، و جستجوی استاندارد Buzzsumo دربرگیرنده دادههای به اشتراک گذارده برای ویدیوها میباشد.
دیگر اشکال محتوا
دیگر اشکال محتوایی که می بایست در نرم افزار استراتژی محتوای شما دربرگیرنده گردیده باشند چه میباشند؟ همانگونه که پژوهش ها ما نشانه می دهند بازاریابی ویدیویی بایستی یک قسمت اصلی از هر بازاریابی باشد، چراکه اثبات گردیده بازدیدکنندگان را بیشتر در وبسایت با خویش درگیر و متعامل مینماید، ساخت و ساز سرنخها را خوب مینماید و معیار رخنه کردن وبسایت را کاهش می دهد. کردار داده ها گرافیکی را با ابزاری همچون Piktochart و Canva مدحیث خودتان قرار دهید از Canva و دیگر ابزارهای شبیه برای تولید داده ها تصویری و الگوهای رفتاری برای به اشتراکگذاری اجتماعی استعمال نمایید، همچون کاری که Grammarly جاری ساختن میدهد. دیگر اشکال محتوا می بایست بهخواسته بهبود ساخت و ساز سرنخ برای مثال آهنرباهای سرنخی بهوجود آمده باشند به عنوان مثال وبینارها، کتابهای الکترونیکی، بررسی لیستها، کاغذها و غیره. همینطور برای ارائه محتوا میتوانید به مکانیزهایی همزیرا پادکست یا این که ساختوساز محتوای صوتی تصور کنید، چراکه 40 درصد از آمریکاییها در حال حاضر به پادکستها گوش مینمایند. گامبعدی این میباشد که بدانید چهطور بایستی ساخت محتوا اعمال دهید.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۰۷:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
متادیتای تصویر داده ها دقیقی میباشد که در تصاویر جاسازی گردیدهاست آموزش خصوصی سئو و داده ها مرتبط با تصویر، دوربین و غیره را نشانه می دهد.
در سال ۲۰۱۴، مت کاتز، مدیر قدیمی نصیب چگونگی کاوش در گوگل، درباره متاداده تصویر حرف کرد. وی بیان کرد که گوگل “حق به کارگیری از آن را برای خویش محفوظ میدارد”. ولی وی پذیرش نکرد که آیا گوگل از آن استعمال نموده است یا این که نه.
از جان مولر (تحلیلگر فرایند در گوگل) در توییتر همین پرسش پرسیده شد. با این حالا، وی پاسخی غیر قابل فهم ارائه کرد و اعلامکرد که کلیه چیز به به عبارتی صورت باقیمانده میباشد.
کارشناسان کمپانی جواب روشنی ندادند یا این که به آسانی به سؤالات مرتبط با نقش متاداده تصویر را در سکو بندی نادیده گرفتند. به گفته کاتز، در صورتیکه تصاویر شما دارنده متاداده میباشند و این داده ها قادر است به بقیه یوزرها یاری دهد تا در امر تصویر و دوربین داده ها بیشتری استخراج نمایند، پس شما مختار میباشید که متادیتا را نگه دارید یا این که حذف نمائید.
۱۸. راهاندازی browser caching
کش مرورگر، بضاعت یک مرورگر اینترنت برای ذخیره بی واسطه فولدرها بر روی رایانه شما و بارگیری آن فولدرها در نوبت آنگاه برای بازدید از شیت میباشد. کش نیاز به دانلود دوباره منابع و دیتاهاها را از در میان می برد، و قادر است فرصت لود برگه را به واحد سنجش قابل توجهی کم کند.
خوب میباشد این فولدرها را برای بازه زمانی وقتگیرتری روی خاطر مخفی تهیه فرمائید (گوگل دستکم یک هفته را سفارش مینماید البته احتمالاً یک ماه یا این که یکسال خوب میباشد) تا منابع را برای بارگیری دوباره پوشههایی که تغییرو تحول نکردهاند، هدر ندهید.
افزونههای seo تصاویر در وردپرس
درپی 5 پلاگین ضروری برای seo داخلی تصویر را خواهید روءیت کرد که در زمان استیناف خویش شناسایی کردیم. آن ها با پلاگینهای مهم وردپرس و تمها مانند WooCommerce، Elementor، Divi، Smush یا این که Yoast سازگار می باشند. اعتنا داشته باشید که به کار گیری بی راه از تکنیکهای بهینه سازی تکنیکال و بی هرجومرجی نیز سبب کاهش مرتبه seo وب سایت شما ویا بهینه سازی منفی میگردد.
۱. ImageSEO – شایسته ترین پلاگین بهینه سازی تصاویر برای وردپرس
ImageSEO یک کدام از شایسته ترین پلاگینهای وردپرس برای سئوی تصاویر و seo کتابخانه میباشد. الگوریتمهای گوگل، بینگ و کوانت از مالامال کردن بی منش لغات کلیدی و در سود cannibalization عبارات کلیدی در صفحه های وبسایت بیزار میباشند. (جهت اگاهی از اینکه Canibalization چیست اینجا کلیک نمائید.) این عبارت در امر تصاویر شما نیز درستی مینماید و به همین برهان میباشد که ImageSEO انقلابی والا میباشد. این پلاگین به موتورهای کاوش امداد مینماید تا محتوای بصری شمارا فهم و شعور نمایند. در واقع، این پلاگین از تشخیص صورت، هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و ارزیابی تصاویر شما استعمال مینماید. آنگاه از دادههای ساختوساز گردیده برای مالامال کردن متن ها جایگزین و اسم پوشه شما استعمال می گردد.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۳۷:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
خوشه های موضوعی چیست؟ الگوریتم گوگل دائماً آموزش خصوصی سئو در درحال حاضر تغییر تحول میباشد تا مرتبط ترین محتوا را برای سوالهای جستجو گر ارائه دهد. در قبل، بازاریابان می توانستند با مقصود قرار دادن یک واژه و کلمه کلیدی واحد در هر ورقه، درجه بلندتر SERP را دستیابی نمایند. اینک، بازاریابان برای یاری به سکو بندی صفحه ها بیشتر، موضوعات کلی را غرض قرار داده و جواب های بهتری را به جستجوگران ارائه میدهند. از این نحوه تحت عنوان خوشه بندی مسئله خاطر میگردد .
خوشه زمینه گروهی از صفحه ها اینترنت بهم پیوسته میباشد که به بیشترین تعداد کاوش درخصوص یک مورد خاص پرداخته اند. خوشه های سوژه در حوالی یک قطعه از محتوای ردیف با غرض قرار دادن یک مورد عظیم تشکیل شده اند، که به یکسری شیت مرتبط ولی با دقت با جزییات بیشتر لینک داده گردیدهاست. بهاین ساختار سبک پیلار-کلاستر (pillar-cluster) گفته می گردد.
زمانی که به یک قضیه مهم مطلوب رسیدید، میتوانید موضوعات فرعی را براساس لغت ها کلیدی خاص خیس مربوط به قضیه کلان خیس آغاز فرمائید. این مطالب مرتبط می بایست با پژوهش ها لغت ها کلیدی و یافته های شخصیت مخاطبان شما هم خوانی داشته باشد و به عمق جزئیات مورد اساسی خویش بپردازید. هنگام طرح ریزی ایده های محتوای خوشه، این منابع ممکن میباشد به شما یاری نمایند:
داده های جستجوی مربوط به گوگل
قطعه های ویژه درخصوص مورد مهم شما
محتوای مو جود شما در باب مورد مهم
به پیوندهای داخلی اعتنا نمایید.
هنگام ساخت محتوای خوشه ای، مطمئن گردید که پیوندهای داخلی را به صدق ساختوساز میکنید. لینک دادن محتوای خوشه به شیت ردیف خویش با متن لغت اصطلاح خویش به گوگل یاری می نماید تا از روش معماری تارنما شما رد خواهد شد و مبنی بر آن درجه بندی گردد.
توده بندی
همان طور که درین نوشتهی علمی گفته شد محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت به شما امداد می نمایند تا محتوای اینترنت خویش را به صورت مفید سازماندهی فرمائید که تجارب استفاده کننده را ارتقاء میدهد. مخاطبان شما میتوانند به راحتی تارنما شمارا کاوش نمایند تا آنچه را که در پی آن می باشند پیدا نمایند. بعلاوه، یوزرها میتوانند کاغذ ردیف شمارا تحت عنوان راهنما برای کلیه مفاد جان دار در تارنما پژوهش کرده و از کل مطالب آن به کارگیری نمایند. سهولت و تجارب ی کاربری خیر و خوبی که یک وبسایت تماماً سازمان یافته به استفاده کننده میدهد، تعامل استفاده کننده را ارتقا میدهد. خلال این، گوگل سایت هایی را که از pillar content به کارگیری می نمایند، به صورت مناسب درجه بندی می نماید چون محتوای اینترنت به خیر سازمان یافته میباشد و رمزگشایی آن برای گوگل بسیار راحت خیس میباشد.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۶ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۱۷:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
هنگامی کاربری دامنه وبسایت شمارا در مرورگر وارد کرده یااینکه از آموزش خصوصی سئو موتورهای کاوش روی فیض وبسایت شما کلیک مینماید، صحیح از لحظهای که استفاده کننده در انتظار بار گذاری شدن محتوای شیت تاوقتیکه ورقه بارگذاری گردیده، محتوا را ببیند و در غایت از تارنما شما بیرون خواهد شد یک مقطع را تشکیل خواهد بخشید.
اکنون در زمان همین زمان هر مخاطب بسته به رفتاری که برای گشتن در وبسایت شما دارااست، ممکن میباشد در هر وقتی از وب سایت بیرون خواهد شد. این بیرون شدن را به طور معدل ابزارهای آمارگیر وبسایت نظیر گوگل آنالیتیکس رسیدگی کرده و به طور یک دوران ذکر مینمایند. تحت عنوان مثال گفته می گردد که یک وبسایت دارنده بانس ریت یا این که نرخ پریدن ۶۰ درصدی میباشد.
هیچ مقدار بسیار دقیقی از این عدد نیست، البته گفته میشود که هر چه این عدد کوچکتر بوده و به اعداد تحتخیس مجاورتخیس باشد عالی میباشد. تحت عنوان مثال بانس ریت سایتی که روی ۳۰ درصد قرار داشته باشد نسبت به یک تارنما با مقدار ۶۵ درصد بسیار خوب و خوب میباشد. این مقدار معین مینماید که از در میان تمامی کاربرانی که دراین مدت از وبسایت دیدن کردهاند، یکسری درصد از آن ها قبل از اینکه مقدار ماندن در وبسایت به معدل کلی کلیه یوزرها رسد از وب سایت بیرون گردیدهاند.
بدین ترتیب هنگامی کلام از بهبود بانس ریت وبسایت میگردد قرار وجود ندارد که پیرو استحصال به اعداد گران قدرخیس باشید. بلکه برعکس، می بایست اعداد را خرد و خردخیس فرمائید.
چهطور حالت بانس ریت وبسایت را ببینیم؟
برای مشاهده بانس ریت وب سایت به امداد ابزار گوگل آنالیتیکس کافی میباشد به مسیر BEHAVIOR> Overview مراجعه کرده و آن گاه یک زمان را برای خویش گزینش نمایید. تحت عنوان مثال در تصویر تحت اینجانب داده های عددی بازدید سایتی را روی یک ماه اخیر که از ۱۳ آگوست تا ۱۳ سپتامبر(همین روز گذشته) بود قرار دادم.
همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، نرخ پریدن روی ۵۱.۵۳ درصد قراردارد که یک رقم بهتر به حساب می آید.
۱۰ چاره بهتر برای بهبود بانس ریت وبسایت
حالا که با بانس ریت وبسایت آشنا گردیده و دانستید که چرا بایستی بهاین مسئله عنایت دهیم، به دنبال به معرفی ۱۰ چاره بهتر در باب بهبود آن می پردازم.
شیوههایی که به دنبال معرفی خواهم کرد، تمامی پروسه طراحی یک تارنما که مشمول گزینش صاحبخانه، رفع اشتباهات، پیاده سازی، اصول محتوا نویسی و… می باشند را مشتمل بر می شود.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۰۵:۳۷ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
“آیا تغییر و تحول تیتر یک کاغذ از وبسایت موجب کاهش مرتبه آن در آموزش خصوصی سئو حاصل کاوش میگردد؟ آیا گوگل این عمل را به منزله گول زدن خویش تصور می نماید؟ ما جدیدا عنوان ها بعضی از صفحه ها تارنما را تغییر و تحول دادیم و بعد بود که با افت مرتبه مواجه شدیم. لحاظ شما دراین باره چیست؟”
جواب کوتاه بدین پرسش اینست که آری، تغییر و تحول تیتر کاغذ میتواند موجب کاهش درجه وب سایت شود. با این درحال حاضر گوگل آن را تحت عنوان تکنیکی برای فریب خویش تصور نمی نماید. از آنجا که بایست ارتباط ای در بین محتوا و تیتر شیت وجود داشته باشد، تغییر تحول تیتر ورقه نمی تواند اینگونه شائبه ای را ساختوساز نماید.
درحال حاضر به مدل هنگفت کردن این قضیه میپردازیم.
تیتر برگه و سکو
با اینکه این ایام بعد از ظهر یادگیری ماشینی گوگل به حساب آورده می شود و گوگل در هم اکنون افزایش هوش تصنعی خویش میباشد، ولی با این وجود، تیتر برگه هنوز یکیاز فاکتورهای درجه بندی صفحه ها محسوب میگردد.
اثر تغییرو تحول تیتر صفحه ها
به تازگی توییت منتشر گردیده ای بوسیله وبسایت Distilled به ما نماد میدهد که حتی با وجود اینکه کلیت سایت به صورت ضمنی حول کلمه و واژه ای میگردد، حذف آن کلمه و واژه از تیتر برگه قادر است اثر به سزایی بر امکان دستیابی درجه صفحه های داشته باشد.
در علاوه بر یک کنفرانس، وبسایت Distlled آرم بخشید که حذف کلمه و واژه Online از تیتر اینترنت سایتی که به وضوح خدماتش را به طور آنلاین ارائه میدهد، بر روی سکو آن اثر گذار بوده میباشد.
این سود نماد میدهد که علی رغم وجود سیستم های یادگیری ماشینی، بررسی مترادفات و سیستم های بغرنج فهم مفاهیم عبارت، گشوده هم تیتر ورقه حائز اهمیت به سزایی میباشد. درحالتی که کاغذ ای از وبسایت شما دارنده درجه و ترافیک بسیار خوبیست، عالی میباشد که دست به تغییر تحول تیتر آن نزنید.
مدام یک استثنا وجود دارااست
در شرایطی که محتوای تیتر ورقه وبسایت به چیزی اشاره می نماید که فعلا با تیتر شیت در باب نباشد، گوگل آن را یک تیتر اشتباه تشخیص داده و جایگاه شیت را در آن عبارات کلیدی کاهش میدهد.
در صورتیکه ورقه ای با درجه و ترافیک بالایی داشته و قصد تغییر و تحول محتوای آن را دارید، دست به تغییر و تحول تیتر آن نزنید، مگر اینکه برهان خیر و خوبی برای آن داشته باشید. دراینحالت مدام عنوانی را گزینش فرمائید که با محتوای ورقه در زمینهی باشد.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۱۹:۴۱ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)
معیارهای Page Authority در ده ها ابزار سئو و سیستم بازاریابی آنلاین در سراسر اینترنت گنجانده شدهاست. آموزش خصوصی سئو پیج آتوریتی یا این که PA رو میشه با به کار گیری از لینک و پیوند های اکسپلورر MozBar ،Moz ( نوار ابزار بدونپول بهینه سازی Moz)، یا این که در نصیب تجزیه و بررسی صفحه ها جستجوی کی ورد اکسپلورر Keyword Explorer تحلیل کرد. میزان های گزینش اعتباردر همگی کمپین های Moz Pro و API Moz هم توضیح داده گردیده.
تمجید فنی PA
اعتبار برگه به همون شیوه Domain Authority به حساب آوردن می شه، ولی در سطح یک برگه. Page Authority از داده های شاخص اینترنت Mozscape بیرون میباشد و دربرگیرنده تعداد لینک و پیوند ها، mozRank ،mozTrust و ده ها دلیل دیگر (کلاً بیش تر از 40) میباشد. Moz برای انتخاب اعتبار برگه و ارتقا PA موادتشکیل دهنده خاص برگه مثل به کارگیری از واژه کلیدی یا این که seo محتوا رو گزینه اعتنا قرار نمی دهد.
مانند اعتبار دامنه ، Page Authority هم با به کارگیری از یک الگوریتم یادگیری ماشین یا این که Machine Learning احتساب میشه و در فیض با تغییر تحول داده های الگوریتم، نوسان پیدا میکنه.
آیا ارتقاء اعتبار شیت بر seo اثر می گذارد؟
آری. این یک واقعیت بسیار اصلی میباشد که هیچ زمان نباید دستکم گرفته بشه. گوگل پیش از هرچیزی صفحه ها با سکو بهتر رو نشون میده و بعد از آن صفحه های دیگه. این نشون میده که شما می بایست مهیا باشید تا هر توشه برای ارتقاء اعتبار شیت تارنما خودتون بیشتر کوشش کنین. این شغل به شما امداد میکنه وب سایت خودتون رو به سطح مناسبی برسونید.
ارتقا اعتبار کاغذ چطور اعمال می شود؟
مانند Domain Authority، امتیاز شیت هم با اعتنا به بقیه نمرات دیگه به حساب آوردن میشه. به این ترتیب یافت کردن برهان تغییرات نمره PA عمل رنج ست. البته میتونید در نظر گرفتن های موردنیاز رو اعمال بدید، فرضیه بسازید و تست هایی رو اعمال بدید تا نمره و سطح اعتبار شیت تون رو ارتقا به این. گوگل برای مرتبه بندی ورقه شما یکسری میزان داره و کلیه اونها بر امتیاز شما اثر میگذاره.
بعداز درک کردن نمره PA، صحیح ترین عمل اینه که در پیوند پروفایل خودتون نظمی ساختوساز نمائید. آیا این برگه پیوند های کافی و توانا برای کسباعتبار کاغذ متبوع شما رو داره؟ آیا این شیت پیوند هایی از سایت های غیر قابل پشت گرمی داره که سبب بشه گوگل بهش اون رو نادیده بگیره؟ بعداز یافتن جوابی برای این سوال های، میتونید با داده های نمره PA به صدق برای ارتقاء پیج آتوریتی طراحی برنامه کنین.
منبع اساسی استخراج یک اعتبار برگه عالی، پیوند های فرنگی میباشند
همچون اعتبار دامنه، اعتبار ورقه هم یک امتیاز کلی میباشد و تأثیر بی واسطه بر آن مشقت بار میباشد. این شرکت از واحد سنجش هایی تشکیلشده که هر کدوم در امتیاز تأثیر دارا هستند. این تعلق یک سری عاملی عمدی اکانت میشه ( از اونجا که گوگل هنگام جایگاه بندی یک شیت فاکتورهای متعددی رو در حیث می گیره، معیاری که سعی بر به حساب آوردن اون داره هم بایستی عامل ها متعددی رو در بر بگیره. شایسته ترین نحوه برای تأثیرگذاری در اعتبار کاغذ و ارتقا PA، بهبود ویژگی ها پیوند آن میباشد. این دستور می تونه با اخذ لینک و پیوند های فرنگی از دیگر صفحه های معتبر بالا ایفا بشه، که به نوبه خویش تحت عنوان «رأی پشت گرمی» برای اعتبار کاغذ شما کار می نمایند.
برچسب:
آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۲۶:۲۹ توسط:علی سلطانی موضوع:
نظرات (0)