آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

از صفحات دسته‏‌بندی استفاده کنید

صفحه های مجموعه‌بندی یا این که به عبارتی Categoryها، آموزش خصوصی سئو سازماندهی معماری وب سایت شمارا در دراز زمان بسیار آسوده می‌نمایند.

آیا قصد دارید یک کاغذ تازه راه اندازی فرمایید؟ آن را به یک کدام از تیم‌بندی‌های جان دار اضافه نمایید و از شیت تیم‌بندی به آن پیوند دهید.

آیا میخواهید تعداد متعددی ورقه نو اضافه نمایید؟ یک مجموعه‌‏بندی نو بسازید و از آن برگه تیم‌بندی، به صفحه های جدیدتان لینک و پیوند بدهید.

فارغ از ساختار گروه‌بندی، صفحه های به‌شکل تصادفی اضافه میگردند آکادمی رایا پارس که در غایت این فعالیت سبب ساز به ساخت و ساز یک معماری بغرنج در وب سایت شود.

اعتنا: درصورتی که تارنما نسبتا کوچکی دارید (کمتر از ۱۰۰۰ کاغذ)، ممکن میباشد نیازی به سازماندهی مفاد مبتنی بر مجموعه‏‌بندی‌ها نداشته باشید.

برای مثال اینترنت‌وب سایت فرارو حدود 936 هزار شیت ایندکس گردیده دارااست:

از آنجایی که در‌این تارنما هر پست وب لاگ و کاغذ به هم مرتبط میباشند،  what is seo دلیلی برای ساخت گروه‌بندی نداریم.

البته در صورتی‌که یک فروشگاه اینترنتی با تعداد متعددی برگه مثل دیجیکالا فعال سازی می کنید، تیم‌‎بندی‌ها برای‌تان عنایت خیلی متعددی خواهند داشت و بایستی مطلقا آنها‌را دور از شوخی بگیرید.

ساختار URL
ساختار URL شما می بایست به‎‌طور منطقی از مجموعه‌بندی‌های‌تان تبعیت نماید.

در اینجا مثال‏‌ای از ساختار URL استاندارد که بخش اعظمی از وب سایت‌ها از آن استعمال می‌نمایند را به شما معرفی می‎کنیم:

https://example.com/category/subcategory/keyword-keyword
لزومی ندارد که URL‌های شما دقیقا مشابه نمونه بالا باشند؛ ولی اساسی میباشد که تمامی URL‌های مو جود در یک اینترنت‌وب سایت مسلما از یک الگوی یکسان تقلید نمایند.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۶:۵۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)