آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

استفاده از بولت‌ها و فهرست‌های شماره‌دار

بولت‌ها و فهرست‌های شماره‌دار به تجزیه محتوای شمارا کاربرپسندتر می‌نمایند آموزش خصوصی سئو و سبب می گردند خواننده گان از تحقیق زمان بر خسته نشوند. این شغل به بهبود خوانایی، ارتقاء مجال حضور در ورقه و در غایت بالا رفتن سکو شما در گوگل امداد می‌نماید.

۵۹- حق تقدم شیت در نقشه تارنما

اولویتی که به یک برگه از روش فولدر sitemap.xml داده‌ می شود ممکن میباشد روی درجه‌بندی اثر بگذارد.

۶۰- لینک و پیوند‌های خروجی زیاد

گوگل میگوید: «بعضا از صفحه ها که دارنده پیوند‌های خروجی بسیار زیاد میباشند، آکادمی رایا پارس زمینه شیت را غیر قابل درک‌ می‌نمایند و از محتوای مهم گمراه‌ میگردند».

۶۱- به کارگیری از عبارات کلیدی فرعی برای مرتبه‌بندی

هنگامی شیت‌ای روی یکسری کلمه و واژه کلیدی مختلف جایگاه می گیرد، به گوگل این سیگنال را میدهد که محتوای باکیفیتی دارااست. گوگل بارها به صراحت اعلام نموده است در ادامه وبسایت‌هایی می‌شود که یوزرها فراوانی برای جستجوهای شبیه از آن به کار گیری می‌نمایند.

۶۲- قدمت کاغذ

هرچند گوگل محتوای جدید را ترجیح‌ می دهد، البته صفحه ها سابق که به‌طور منظم به‌روز‌ می شوند ممکن میباشد از صفحه های تازه خوب شغل نمایند.

۶۳- صفحه های کاربرپسند

هنگامی یک برگه چگونگی بالایی دارااست، what is seo محتوای مهم آن به خیر و خوبی چشم می گردد و این عمل در غایت روی مرتبه وب سایت شما اثر میگذارد.

۶۴- دامنه‌های پارک گردیده

هنگامی یک تارنما با یک سری دامنه متعدد گشوده می شود، آن را دامنه پارک‌گردیده می‌نامند. گوگل در سال ۲۰۱۱ یک به‌روزرسانی ارائه اعطا کرد که طی آن دامنه‌های پارک گردیده معمولا مرتبه کمتری می گیرند.

۶۵- محتوای اثرگذار

گوگل قادر است محتوای «موءثر» و «کیفیت خوب» را از هم تشخیص دهد. برای اینکه مرتبه بهتری از گوگل بگیرید می بایست روی هر دوی این موادتشکیل دهنده تمرکز فرمایید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)