آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

بهترین مجراهای محتوا را تعیین کنید

همان طور که درین پروسه در حالا عمل می باشید آموزش خصوصی سئو می بایست بدانید که مخاطبین شما کجاها میباشند و در کجا حضور آنلاین شما توفیق‌آمیز خواهد بود. خوب میباشد روی چیزی تمرکز نمایید که به دردتان بخورد به‌به جای اینکه عملکرد فرمائید هرکاری را ناگهانی ایفا دهید. ولی برای اینکه به طور کامل مطمئن باشید می بایست مجدد به ارزیابی‌های اینترنت نگاهی بیاندازید. وقتی‌که شما در Google Analytics میباشید به قسمت Acquisition » Social » Overview بروید تا بدانید کانال‌های رسانه اجتماعی‌ای که محتوای شما در آن به اشتراک گذارده گردیده‌اند چه میباشند. مثلا، در اسکرین‌شات‌های ما بیشتر اقدامات اجتماعی در YouTube اجرا می گردند. شما همینطور می توانید از Buzzsumo به کار گیری فرمائید تا داده‌های مشابهی را بیابید. به نصیب ابزار Content Analysis بروید و اسم دامنه خویش را در باکس کاوش روی شیت تایپ فرمایید. دکمه اینتر را فشار دهید و نمودارهایی را مشاهده خواهید کرد که مورد ها تحت را علامت میدهند:

معیار به اشتراک‌گذاری از روش کانال
معیار به اشتراک‌گذاری از روش نوع محتوا
ترازو به اشتراک‌گذاری از روش ارتفاع محتوا
محتوای رفیعتر در سال قبلی
شما همینطور میتوانید کلمه ها جستجوی خودتان را برای داده ها بیشتر اصلاح فرمائید. با اینگونه اطلاعاتی شما می توانید به آسانی تصمیم بگیرید که کدام کانال‌ها در حیث دارا‌هستند از محتوای شما تعامل رسانه اجتماعی دست بیاورند و آن را به اشتراک بگذارند.

قدم ششم: درمورد نوع محتوای خویش تصمیم بگیرید
آنگاه به نوع محتوایی که بایستی ساخت و ساز فرمائید تصور کنید. اشکال محتوایی وجود دارا‌هستند که هر استراتژی بازاریابی محتوا بایستی آن را مشمول گردیده باشد. بیشتر استراتژی‌های پیروز بازاریابی محتوا به داشتن یک هسته مرکزی از محتوای منتشر گردیده در اینترنت‌وبسایت شما (یا این که برگه مهم‌تان) اکتفا می‌نمایند که ابعاد می تواند با غرض دیگری در دیگر وب سایت‌ها به‌فعالیت برده گردیده و به اشتراک گذارده خواهد شد. (مقر‌های مرزی)، چون پست‌های وب لاگ یک قسمت مهم از آمیخته بازاریابی محتوای شما می باشند و نیز نتایجی حاذق را به توشه خواهند آورد. از حیث ایده‌آل، پست‌های وب لاگ شما قابل اجرا؛ گران بها و قابل اشتراک‌گذاری می باشند و ممکن میباشد مشمول انواعی از مقاله‌ها باشند.

چه گونه محتوایی را با Buzzsumo در رسانه اجتماعی نگاشت کرد
شما می توانید از ابزار Buzzsumo به کارگیری نمائید تا گونه های پست‌های بلاگی که می خواهید برای به اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی ساخت نمایید را نگاشت نمائید تا تعامل و بازدید خودتان را ارتقاء دهید. مثلا، خواننده‌گان OptinMonster حقیقتا درپی مقاله‌ها و لیست‌ها می باشند. روی نوع محتوا کلیک نمائید و یک کانال میبینید که لیستی از به اشتراک نهاده گردیده‌ترین مقاله ها را برای آن میزان ارائه می دهد. الیته تولید یک استراتژی بازاریابی پیروز محتوا چنین وجود ندارد که با داشتن تعداد داده های عددی بالا به خودتان مغرور گردید. بلکه می بایست مشاهده کنید دیگر محتواهای چیره چه میباشند تا بتوانید از آنان الهام بگیرید. Buzzsumo برای ایفا این‌شغل به شما یاری می‌نماید. با استعمال از ابزاری شبیه، مسئله خودتان را در باکس کاوش تایپ فرمایید. و بعد آمارهای به اشتراک‌گذاری را از مجموع اینترنت اخذ خواهید کرد. از جمله، یک نمودار توصیه میدهد که محتواهای وقتگیر در بازاریابی محتوا بسیار مشهورند، همینطور داده‌هایی درمورد به اشتراک گذارده‌ترین دامنه‌ها حول این مورد نیز وجود دارا‌هستند، و برگزیدگان نصیب‌های محتوای به اشتراک نهاده دراین باره اکران داده میگردند. دیگر خصوصیت‌های Buzzsumo به شما این قابلیت را میدهد که پیوند‌های حمایت کننده، سوالاتی که اشخاص میپرسند را دنبال نمایید، و جستجوی استاندارد Buzzsumo دربرگیرنده داده‌های به اشتراک گذارده برای ویدیوها میباشد.

دیگر اشکال محتوا
دیگر اشکال محتوایی که می بایست در نرم افزار استراتژی محتوای شما دربرگیرنده گردیده باشند چه میباشند؟ همانگونه که پژوهش ها ما نشانه می دهند بازاریابی ویدیویی بایستی یک قسمت اصلی از هر بازاریابی باشد، چراکه اثبات گردیده بازدیدکنندگان را بیشتر در وبسایت با خویش درگیر و متعامل می‌نماید، ساخت و ساز سرنخ‌ها را خوب می‌نماید و معیار رخنه‌ کردن وبسایت را کاهش می دهد. کردار داده ها گرافیکی را با ابزاری همچون Piktochart و Canva مد‌حیث خودتان قرار دهید از Canva و دیگر ابزارهای شبیه برای تولید داده ها تصویری و الگوهای رفتاری برای به اشتراک‌گذاری اجتماعی استعمال نمایید، همچون کاری که Grammarly جاری ساختن میدهد. دیگر اشکال محتوا می بایست به‌خواسته بهبود ساخت و ساز سرنخ برای مثال آهنرباهای سرنخی به‌وجود آمده باشند به عنوان مثال وبینارها، کتاب‌های الکترونیکی، بررسی لیست‌ها، کاغذ‌ها و غیره. همینطور برای ارائه محتوا میتوانید به مکانیزهایی هم‌زیرا پادکست‌ یا این که ساخت‌و‌ساز محتوای صوتی تصور کنید، چراکه 40 درصد از آمریکایی‌ها در حال حاضر به پادکست‌ها گوش می‌نمایند. گام‌بعدی این میباشد که بدانید چه‌طور بایستی ساخت محتوا اعمال دهید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)