آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

از تصاویر ریسپانسیو استفاده کنید

وب سایت شما می بایست برای اکران در صفحه ها با سایزهای متعدد ریسپانسیو باشد. همین مسأله برای تصاویر نیز درستگو میباشد. در‌صورتی‌که تصویری دارید با ۷۲۰ پیکسل پهنا که قرار میباشد آموزش خصوصی سئو در یک برگه اکران ۳۲۰ پیکسلی چشم گردد، مرورگر بایستی یک تصویر بزرگتر از برگه را بار گذاری نماید. در فیض بازه زمانی فرصت دانلود بیشتر میشود و بارگزاری با سرعت ذیل‌تری اجرا شود که به صورت بی واسطه روی بهینه سازی تارنما شما اثر میگذارد. راهکار شغل چیست؟

بایستی از یک کد HTML استعمال نمائید که به مرورگر میگوید برای رزولوشن‌های گوناگون صفحه های، ورژن‌های مختلفی از تصویر را بارگزاری نماید. وردپرس از ورژن ۴.۴ به آن‌گاه، به صورت خود کار این ورژن‌های گوناگون را ساخت و ساز می‌نماید. یعنی به ازای هر تصویری که شما آپلود می کنید، ورژن‌های تحت بوسیله وردپرس ساخت‌و‌ساز می گردد:

Thumbnail: یک برش مربعی از تصویر با سایز ۱۵۰ در ۱۵۰ پیکسل
Medium: یک ورژن تغییر و تحول سایز یافته از عکس که بسته به دلیل آن، پهنا یا این که طولش به ۳۰۰ پیکسل میرسد.
Medium Large: تغییر و تحول اندازه به ۷۶۸ پیکسل در پهنا.
Large: تغییر و تحول اندازه پیدا می‌نماید تا بسته به دلیل عکس، پهنا یا این که طولش به ۱۰۲۴ پیکسل رسد.
Full: ورژن اساسی تصویر.
از داده‌های ساختار یافته یا این که schema markup استعمال فرمائید
در‌صورتی‌که کاغذ‌ای برای جنس، ویدئو یا این که فرمان پخت ساخت و ساز میکنید، آکادمی رایا پارس بایستی داده ها schema markup آن را هم در چنگ گوگل قرار دهید. هرچه داده‌های بیشتری به گوگل بدهید، خوب میتواند وبسایت شمارا سکو‌بندی نماید و در فیض شانس چشم شدن تارنما‌تان در قسمت جستجوی تصاویر گوگل فراتر می‌رود.

توده بندی

seo تصاویر تا حدودی غامض میباشد البته در حالتی‌که امر العمل‌های گوگل را تفحص فرمائید، سریع‌خیس میتوانید با پایین و بم آن آشنا گردید. نکاتی که درین نوشته ی علمی گفته شد، میتواند برای استارت به شما یاری دهد. فراموش نکنید که هیچ راهکاری در seo به اندازه تجربیات کاربری خیر که میتوانید برای مخاطبین خویش تولید فرمایید، اثرگذار نخواهد بود. بعداز تصاویر کیفیت بالا و دست دوم به کار گیری فرمایید و برای فهم بیشتر مطالب اینفوگرافیک و نمودار بسازید. محتوای باارزش، چیزی میباشد که می بایست به استفاده کننده ارائه دهید.

بهینه سازی تصاویر مجموعاَ تیم ای از اقدامات میباشد what is seo که بایستی برای هر تصویر و هر شیت ای به صورت منقطع صورت پذیرد. به صورت خلاصه مواقعی که بایستی برای بهبود seo و با صرفه‌سازی تصاویر برای موتورهای کاوش اعمال دهید در لیست ذیل آمده میباشد:

از یک تصویر مربوط به متن خویش استعمال فرمائید
یک اسم فولدر بهتر برای تصویر گزینش نمائید
مطمئن گردید که سایز و بعدها تصویر با به عبارتی ابعادی که قرار میباشد در وبسایت چشم خواهد شد یکسان میباشد.
از خصوصیت srcset به کارگیری نمایید
وسعت فولدر را تا جایی که می توانید نادر نمائید تا سرعت بارگذاری فراتر برود
به تصویر کپشن یا این که توضیحات اضافه فرمائید
برای تصویر خویش متن جایگزین قرار دهید و به تفکر تیتر عکس نباشید.
از داده‌های ساختاریافته برای تصاویر خویش به کار گیری فرمائید
چنانچه می توانید دکوراسیون عکس را در جهت مخالف جهت نوشتاری متن خویش (یعنی سمت راست) قرار دهید.
در تارنما مپ XML تصاویر را وارد فرمائید
تا جایی که میتوانید تصاویر اورجینال به کارگیری نمایید
جدای از گفت و گو seo و تجربیات کاربری، تصاویر می توانند نقش بسیار مهمی در نرخ تعامل بازی نمایند. پس عنایت آن‌ها‌را حداقل نگیرید و از همین امروز نرم‌افزار مدونی برای باصرفه‌سازی تصاویر برای موتورهای کاوش ترتیب دهید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)