بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

اینک آخرالزمان موبایلی: از Mobilegeddon تا Mobile First Index


فرض نمائید مالک یک فروشگاه آنلاین می باشید. تارنما شما در اکثر لغت ها کلیدی مربوط آموزش خصوصی سئو به استخراج‌وکارتان جایگاه‌های بالای گوگل را در چنگ دارااست و از این نحوه کلی مشتری دارید. همۀ چیز بهتر به حیث می رسد!

تا اینکه در یک شب تمامی چیز دگرگون میگردد. گوگل وب سایت شمارا از صفحۀ اولیه نتیجه ها به صفحۀ دهم (یعنی ناکجاآباد!) رسول میباشد! چه حالی به شما دست میدهد؟! مشتریان دیگر چه طور شمارا پیدا نمایند؟ مگر کسی هم به سراغ صفحۀ دهم گوگل می‌رود؟

این حادثه برای یک حصول‌وکار آنلاین مثل وصال به پایان جهان میماند. به همین استدلال هنگامی گوگل در سال 2015 از الگوریتم جدیدی برای مرتبه‌بندی تارنما‌ها (در گوشی) خبر بخشید؛ متخصصان بهینه سازی این الگوریتم را Mobilegeddon یا این که آخرالزمان موبایلی (ترکیبی از دو کلمۀ آرماگدون و تلفن همراه) نامیدند.

آن ها تصور می‌کردند بعداز فعالسازی این الگوریتم بایستی با صفحۀ نخستین نتیجه ها وداع کرده و غزل خداحافظی را بخوانند! در صورتی‌که که گوگل ابداً قصد نداشت وبمستران را بترساند، بلکه می‌خواست آنها را برای ساخت وب سایت‌های گوشی-فرندلی (Mobile Friendly) تشویق نماید.

این الگوریتم صرفا او‌لین گام بود. گوگل این شیوه را با Mobilegeddon شروع کرد و با الگوریتم دیگری به اسم Mobile First Index به پایان رسانید.

البته چرا گوگل اینقدر به یوزرها تلفن همراه التفات می دهد؟ به هیچ عنوانً گوشی فرندلی یعنی چه؟ چه‌طور قادر خواهیم بود از این آخرالزمان موبایلی جان تندرست به در ببریم؟ در‌این نوشته‌ی علمی به آحاد این سوالهای جواب خوا‌هیم اعطا کرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۱۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چند روش موثر برای افزایش سرعت سایت


ارتقاء سرعت وبسایت دیگر یک تعیین وجود ندارد! این روز ها آنقدر دعوا سرعت آموزش خصوصی سئو اینترنت‌وبسایت در seo، سکو‌بندی نتیجه ها گوگل، تجارب‌ی کاربری و… اصلی گردیده که برای صاحبان وبسایت به یک لزوم تبدیل شد‌ه‌است. چنانچه شما هم در پی طرز‌هایی برای بالا بردن سرعت تارنما می‌باشید چندین دقیقه همپا ما باشید، مطلقا موثرترین شیوه‌ها را در همین نوشته‌ی علمی پیدا خواهید کرد.

چرا ارتقاء سرعت وب سایت اساسی میباشد؟
مبتنی بر یک تحقیق بوسیله StrangeLoop، یک ثانیه تانی در طول لود کاغذ می تواند سبب ساز به کاهش 7٪ از داده های عددی فروش، 11٪ از بازدید صفحه های و 16٪ از رضایت مشتری خواهد شد. پس در حالتی‌که به اندیشه ارتقا بازدید و رضایت یوزرها می باشید، بایستی هر میلی‌ثانیه در سرعت لود اینترنت‌تارنما برایتان اصلی باشد.
از طرفی بالا بودن سرعت وبسایت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای seo نیز محسوب‌ می گردد که گوگل برای درجه‌بندی وبسایت‌ها به آن دقت دارااست.

 

چه طور سرعت وبسایت را تحلیل کنیم؟
ممکن میباشد هنگامی شیت‌ی اینترنت‌وبسایت خویش را گشوده می کنید، در صدر فکر کنید خبری از کندی سرعت وجود ندارد! ولی این فرآیند کش مرورگر میباشد که منجر ساخت‌و‌ساز این برداشت غلط می شود!
هنگامی که شما از سایتی بازدید می کنید مرورگر آغاز به انبار کردن نصیب‌هایی از اینترنت‌تارنما می‌نماید تا دفعات آتی با سرعت بالاتری به عبارتی اینترنت‌تارنما را بار گذاری نماید. به‌این کار، کش (cash) گفته میگردد. براین اساس شما شاهد سرعت حقیقی وواقعی اینترنت‌تارنما نبوده‌اید!

همانگونه که در نوشته ی علمی‌ی وظایف پشتوانه وبسایت تحقیق کردیم، در اختیار گرفتن سرعت تارنما یک وظیفه‌ی اساسی برای مدیران سایت‌ها شمرده می‌گردد. پس در صورتی‌که به طریق‌ی درست رئیس یک سایت اعتنا می‌کنید، آغاز به امداد این ابزارها سرعت وبسایت خویش را بسنجید و در شکل مشاهده‌ی کندی سرعت از طریق‌هایی که درین نوشته‌ی‌علمی تیتر گردیده، استعمال فرمائید.

ابزار‌های آزمایش سرعت وب سایت

۱- website speed test

در صورتی یک اینترنت‌تارنما وردپرسی دارید از ابزار بدون پول website speed test به کارگیری نمایید. این ابزار سرعت لود ورقه‌ی تارنما، تعداد درخواست‌ها و سایز کاغذ‌ی وبسایت را در چنگ شما قرار می‌دهد.

۲- PageSpeed Insights

این ابزار هم یک نحوه آزمایش سرعت میباشد که بوسیله خویش گوگل فعال‌ساز‌ی گردیده‌است. سرعت وبسایت شمارا می‌سنجد و رویه‌کارهایی برای بالا بردن سرعت وبسایت در چنگ شما قرار میدهد.
صرفا اختلال این ابزار محدودیت آن برای یوزرها ایرانیست! می بایست پیش از ورود بدین شیت آی پی خویش را تغییر تحول دهید.

۳- sitechecker

این ابزار نیز برای آزمایش سرعت سایت و ارائه چاره‌هایی برای بهبود آن تاسیس شده است.

۴- Gtmetrix

شاید دوستداشتنی‌ترین ابزار آزمایش سرعت دست‌کم در جمهوری اسلامی ایران همین ابزار باشد. ما تا قبل از این طریق به کار گیری از این ابزار را در پستی مستقل پژوهش کرده‌ایم.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۴۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو و مسائل مهم در آن


یک کدام از خط مش های مؤثر در ارتقاء سرعت وبسایت این میباشد که سورس های آموزش خصوصی سئو جاوا اسکریپت خویش را به واپسین خط از پرونده کدهای HTML به کارگیری نمائید. معمولاً قرائت این نوع کد ها برای مرورگر ها به کندی جاری ساختن می گردد و در‌صورتی‌که در اولِ فولدر باشد سرعت تارنما را به شدت کاهش میدهد. ولی چنانچه در خط پایان پرونده HTML باشد منجر میگردد در بالا وب سایت بی نقص بارگذاری گردد و آن گاه به تلاوت کدهای جاوا اسکریپت بپردازد.

نگران نباشید اینکار تأثیر مخربی بر روی وب سایت شما نمی گذارد و صرفا سبب ارتقاء سرعت آن می گردد. در واقعیت یکی‌از سفارش های اساسی که برنامه نویس ها دارای شهرت برای ارتقاء سرعت می‌دهند همین زمینه میباشد.

seo سرعت تارنما وردپرسی
در شرایطی که تارنما شما وردپرس میباشد شغل شما مقداری آسانتر میباشد. برای همگی مفاد بالا پلاگین های وجود دارااست که بصورت اتومات اینکار را برای شما اعمال می‌دهد. پلاگین های موشک (rocket)، لایت اسپید (lightspeed) و … از این مجموعه پلاگین ها میباشند.

این پلاگین ها کدهای CSS صفحه ها شمارا پژوهش کرده و به طور اتومات آنان را seo می نماید. سئو این پلاگین ها به‌این شکل میباشد که آغاز کدهای CSS را داخل یک فولدر قرار می‌دهد وبا کدهای Java script به اصطلاح ترکیب یا این که combine می نمایند تا مرورگر برای تلاوت آنها نیاز به طی کردن مسیرهای متفاوت نداشته باشد. در مرحله بعد از آن کدهای مازاد را حذف می نماید و در انتها کد های جاوا اسکریپت را به انتهای فولدر HTML می برد.

شیوه هایی که به‌دنبال به آنها می‌پردازیم برای هر دو نوع وبسایت یکسان میباشد و خوب میباشد آنان را در وبسایت خویش انجام نمائید.

کاهش وسعت فولدر های سمعی و بصری
همان طور که اشاره کردیم هنگامی که نشانی سایتی را در مرورگر خویش وارد میکنید، همه پوشه های مرتبط با وب سایت مثلا پوشه های سورس تارنما، فولدر های عکس و… دانلود می گردد. در هر سایتی ممکن میباشد صدها عکس، فیلم و حتی فولدر صوتی وجود داشته باشد، هرچقدر وسعت این فولدر ها بیشتر باشد دانلود آن‌ها مجال بیشتری می‌برد و در سود سرعت بارگذاری وبسایت کاهش پیدا می نماید. پیش از بارگزاری آنها در تارنما مطمئن گردید که وسعت آنان به دست کم کم شده تا اختلالی در سرعت وب سایت شما تولید نکند.

فعال کردن موقعیت بارگزای تنبل (Lazy load)
فعال کردن این موقعیت سبب ساز میگردد که عکس ها و رسانه هایی که هنوز مخاطب به آنها نرسیده دانلود نشود. وقتی که استفاده کننده به قسمت آن رسانه می‌رسد نو مرورگر مبادرت به بارگیری آن می نماید که‌این زمینه در سرعت تأثیرگذار میباشد.

مفاد دیگری برای ارتقا سرعت وب سایت مانند به کار گیری از CDN و فعالسازی Gzip و… وجود دارااست که همگی موردها اشاره گردیده نیاز به علم فنی از شیوه شغل تارنما دارااست، حتی در صورتیکه از پلاگین ها هم استعمال میکنید کارایی فرمائید جانب احتیاط را رعایت نمایید و در شکل مشاهده هرگونه نقص در تارنما آن را به موقعیت نخستین برگردانید.

درین نوشته ی علمی عملکرد شد شایسته ترین و مؤثرترین راهکارهای ممکن جهت ارتقاء سرعت وبسایت ارائه شوند. ولی پیشنهاد می شود در‌صورتی‌که علم، تخصص، تجربیات و مجال کافی برای سئو سرعت وبسایت خویش را ندارید، ارتقا سرعت تارنما خویش و seo سورس آن را به اشخاص دارای تخصص درین حوزه بسپارید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تشخیص خرید بک لینک توسط گوگل


گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک پیوند به وسیله تارنما های آموزش خصوصی سئو اینترنتی داراست. مهم ترین آن ها گروه ویژه گوگل برای پیکار با این پدیده میباشد که وظیفه ای جز گشت و گذار در وب و شناسایی تارنما های فروشنده پیوند ندارند. در‌صورتی‌که شما تارنما قابل قبولی را برای خرید بک پیوند پیدا نموده اید دلیلی ندارد که گروه گوگل نیز نتواند آن را شناسایی نماید.

شاید فکر کنید که پرسنل گوگل مجال کافی برای تحقیق همگی وب سایت ها و صفحه های و شناسایی وب سایت های فروش بک لینک و پیوند ندارند، که اما تصور صدق میباشد! اما معمولا تارنما هایی که در فروش بک لینک و پیوند زیاده روی میکنند و به صفحه های اکثری با موضوعات متعدد پیوند می دهند گزینه دقت رقبای خویش قرار گرفته و مستقیما بوسیله این اشخاص به گوگل گزارش می شوند.

درین وضعیت یک متخصص خبره وبسایت متبوع را نظارت کرده و در شرایطی‌که که از دادوستد بک پیوند در آن مطمئن گردد به طور دستی آن را جریمه خواهد کرد. سایتی که این چنین جریمه گردیده باشد در پنل گوگل سرچ کنسول خویش و در نصیب Manual Actions یک پیام با زمینه Unnatural Links اخذ خواهد کرد.

تصویر ذیل نمایی از این پیام در ورژن دیرین گوگل سرچ کنسول و برای سایتی که مبادرت به فروش بک پیوند نموده است را نماد می‌دهد.


تصویر دوم مثال ای از جریمه دستی گوگل برای یک وب سایت که مبادرت به خرید بک لینک و پیوند کرده را اکران می دهد و با اعتنا به تغییر تحول ظواهر گوگل سرچ کنسول در ورژن نو روش اکران آن گوناگون میباشد.


گوگل یوزرها را تشویق میکند تا تارنما هایی که از این طرز قصد فریب موتور کاوش را دارا‌هستند معرفی نمایند. با این شغل هم وبسایت فروشنده و هم وبسایت خریدار با جریمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد لینک و پیوند های ورودی به تارنما شما در یک برهه زمانی مشخص و معلوم و موضوع کاری وب سایت های مرجع معیارهای دیگری برای شناسایی تارنما های خلاف کار به وسیله گوگل میباشند. برای مشاهده این هیبت می‌توانید به شیت معرفی وب سایت اسپم به گوگل رجوع کنید.

بعداز آپ دیت الگوریتم پنگوئن به کار گیری زیاد و غیر طبیعی از یک عبارت مشخص و معلوم بعنوان انکر تکست نیز به لیست تخلفات گوگل در خرید بک پیوند اضافه گردیده است.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۲۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

روش اول کامنت گذاری


کامنت گذاشتن توی وب سایت های متفاوت و ترجیحا مربوط به وبسایت خودتون یا این آموزش خصوصی سئو که در شرایطی که در تارنما های نامرتبط میخواید کامنت بزارید طوری این فعالیت و بکنید که مدیریت تارنما حیث شما رو تصویب کنه

از جمله چنانچه وبسایت شما درباره اسباب و اثاث الکتریکی می باشد و میخواین نظرتون تو تارنما مشاور املاک تصویب بشه ، خب حتما اینکه تو نصیب نظرها بیاید تبلیغ سایتتون و بکنید ابدا دیدنی وجود ندارد و به طبع منتشر نمیشه

ولی برخی تارنما ها می باشند که تبلیغ کردن داخلشون آزاده این و میتونید از سایر کامنت هایی که تصویب گردیده متوجه بشین ، این مورد بیشتر توی تارنما های فرنگی به دیده میخوره

نظرتون رو مینویسید و روی واژه کلیدی به وب سایت خودتون پیوند میدید که ولی بهتره به نوشته ی علمی اساسی وب سایت لینک و پیوند بدید تا سریع خیس تارنما پرورش پیدا کنه

اما در شرایطی که کامنتی می گذارید بعداز تعدادی روز مطلقا ارزیابی فرمائید که تصویب گردیده یا این که خیر ، ممکنه تصویب گردیده باشه البته قابلیت و امکان کلیک و پیوند تناول کردن به وبسایت شما رو نداشته باشه که بهتره این سبک کامنت ها رو فراموش فرمایید

زیرا هیچ تاثیری نخواهد داشت . در مجموع تاثیر کامنت گذاری خیلی خیلی کمتر از طریق های دیگه میباشد و در صورتی بخواهید صرفا با این طریق پیش برید به سود نمیرسید

پس آسون ترین خط مش شایسته ترین راه و روش وجود ندارد.

طرز دوم: همگام با رقبا

شما میتویند تارنما های رقبا رو پیدا نمائید و با وارد کردن نشانی سایتشون تو یکی‌از وبسایت های آنالیزکه از یکیشون خودم به کارگیری می کنم به نام seoreview tools ، مشاهده کنید که از کجا ها بک پیوند دریافت کردن و شما هم دقیقا پا جا پای اون ها بزارید

به عکس های پایین توجه نماید عکس اولیه شیت ورودی شما به وبسایت seoreview tools میباشد

 


عکس دوم وقتی میباشد که شما نشانی وب سایت حریف را وارد کردید و جایگاه وبسایت حریف ، تعداد سالی که از استارت وبسایت قبلی و تعداد بک لینک و پیوند ها رو نشون میده


عکس سوم وقتی میباشد که شما بک لینک و پیوند ها را گشوده کرده و می بینید که از چه تارنما هایی بک لینک و پیوند بهشون داده گردیده و در شرایطی‌که اعتنا نمائید جلوی برخی هاشون F و برخی دیگر NF نهاده که در معنای فالو و نوفالو می‌باشد شما بهتره وبسایت های فالو رو گشوده فرمائید و لینک و پیوند بگیرید


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۵۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) راهکاری در آموزش خصوصی سئو برابر قوانین موتورهای جستجو مانند گوگل است که وب سایت‌ها از آن جهت بالا آمدن رتبه در موتورهای جستجوگر (سئو) بهره میبرند. این روش‌ها یا بهتر است بگوییم حقه‌ها که ابدا اخلاقی نیستند، در جهت بهبود شرایط کاربری و ارائه محتوای مورد نیاز مخاطب نیست بلکه به جهت دور زدن موتورهای جستجو و ایجاد بیشترین هماهنگی با معیارهای موجود در آن ها انجام می شود. این روش‌ها عموما شامل استفاده مکرر از کلمات کلیدی، کدگذاری‌های مخفی در طراحی سایت، ریدایرکت‌ها و… می‌شوند.

سئو-کلاه-سیاه2
حضور در اولین نتایج هنگام جستجو در گوگل، در رشد تجارت یا خدمات شما بسیار موثر است و برای این راهکارهای متفاوتی به کار گرفته می‌شود. در اینجا سئو کلاه سیاه یک روش عموما مخرب است، می‌پرسید چرا !؟ زیرا به جای بهبود کیفیت محتوا به طور مداوم به حل الگوریتم های موجود در موتورهای جستجوگر می‌پردازد و نهایت هم راه به جایی نمیبرد و مجازات خواهد شد.

پس استفاده مداوم از روش های سئو کلاه سیاه به جای بالا آوردن شما در نتایج، ممکن است در طولانی مدت نتیجه عکس داده و به شما آسیب برساند.

موتورهای جستجو مانند گوگل بهترین و کارآمدترین نتایج را برای کاربر به نمایش در می‌آورند. آنها این کار را از طریق الگوریتم‌های خاصی انجام می‌دهند اما در کنار این وب سایت‌هایی که از حقه‌های مربوط به سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنند را نیز شناسایی می‌کنند. اما باید بدانید که الگوریتم‌های موتور جستجو به مرور پیچیده‌تر شده‌اند پس توجه داشته باشید که از ترفندهای تکراری در سئو سیاه خودداری و به جای آن از تکنیک‌های سئو سفید (White Hat SEO) استفاده کنید.

تفاوت های سئو کلاه سیاه و سفید
سئو کلاه سیاه مخالف دستورالعمل‌های موجود در موتور جستجو است و تلاش می‌کند تا آنها را دستکاری کند. در حالیکه این می‌تواند بالعکس عمل کرده و در صورت شناسایی سئو کلاه سیاه توسط موتور جستجو به رتبه‌های پایین‌تر تنزل پیدا کرده و حتی حذف شود. این در حالیست که سئو سفید روشی اخلاقی حاوی مطالب با کیفیت و تجربه کاربری بهتر برای مخاطب است. در این مقاله به تمام موارد مربوط به سئو کلاه سیاه اشاره شده که می‌توان با در نظرگیری آن در تنظیم استراتژی خود، بازده مورد نظرتان را بگیرید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۱۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

نشانه های الگوریتم مرغ مگسخوار


یکی‌از هدف ها مهم مرغ مگس خوار، تبدیل مفاهیم به حقیقت های جانور میباشد. آموزش خصوصی سئو غرض آخری این سیستم اینست که نهایتا تحت عنوان یک استاندارد کاوش رقم بخورد. نمونه رستوران چینی در جمله قبلی مثال مشخصی از این نوع تبدیل میباشد و از اکران مورد ها بی ربط دوری می نماید.

مرغ مگسخوار و جستجوی صوتی
با نگاهی به پیشین در می‌یابیم که آپ تو دیت رسانی مرغ مگس خوار، گامی برای اشراف بر روی جستجوی صوتیست که پرورش آن اجتناب ناپذیر میباشد. در هنگام معرفی مرغ مگس خوار در سال 2013، اصطلاح جستجوی مکالمه ای (Conversational Search) موجی از مباحثات را فی مابین کارشناسان بهینه سازی ساخت کرده بود.

ظهور جستجوی صوتی در سال های بعد از آن، گوگل را مکلف می نماید که خویش را به تکنولوژی های تازه مجهز نماید تا مفاهیم صوتی را فهم کرده و سوال های یوزرها را متوجه گردد. سوالاتی از قبیل “ارزانترین رستوران مجاورت اینجانب کجاست؟” یا این که “به چه شکل می‌توانم دوچرخه خویش را تعمیر کنم؟”

 

مجموعاَ، تکنولوژی که محصور به شعور نکته به نکته کلمه ها میباشد، نمی تواند مقیاس اندازه گیری مشخصی را برای غرض یوزرها پیدا نماید. تکنولوژی هایی مانند جستجوی معنایی و مرغ مگس خوار برای همت اثر گذار در دنیای حقیقی وواقعی پیاده سازی و پیشرفت داده گردیده اند.

مرغ مگسخوار و جستجوی محلی
در حالی که کارشناسان seo طبیعی، در سعی بر روی تاثیرات مرغ مگس خوار بر دنیای اینترنت بودند، متخصصین seo محلی، با افت قابل توجهی در حاصل کاوش عکس العمل کردند. این متخصصین مشاهده کردند که بعداز این آپ دیت حاصل جستجوی محلی که در پوسته سه عدد از حصول و شغل های مجاورت اکران داده می‌شد، به صورت یک دستیابی وکار یا این که سایت درآمده میباشد. اختلال از آنجا حادتر شد که اکثری از سایت ها، اسم محلی استحصال وکار خویش را به مورد ها لبریز کاوش تغییر‌و تحول داده و با به کارگیری از طریق های نا متعارف به فریب گوگل در این باره پرداختند.

 

همینطور آنان دریافتند که ضمن این چالش، ایرادات دیگری نیز به وجود آمده میباشد که عبارت بودند از:
شعاع بزرگتر گوگل برای تعیین حصول و شغل های محلی
حضور مداوم وبسیات های از نوع دیرکتوری به مکان اکران خویش استخراج و امور
چه‌طور بفهمیم که وبسایت ما به وسیله مرغ مگس خوار مصدوم میباشد؟
ساخت پنل هایی که تنها به معرفی یک بیزنس مرتبط می پرداخت، بیشترین صدمه ای بود که به حصول و امور زد. آن ها با این منش، شانسی برای اکران در شیت جستجوی محلی نداشتند. در صورتیکه وبسایت شما با ظهور مرغ مگس خوار در گیر افت سکو شدیدی شد‌ه‌است، مطلقا تارنما خویش را به طور ظریف بررسی فرمایید و تاثیرات دیگر آپ تو دیت ها مانند پاندا و پنگوئن را نیز در حیث بگیرید.

توده‌بندی: الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
براین اساس درین نوشته ی علمی با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل آشنا شدیم و دانستیم ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی درین الگوریتم چه تاثیری دارااست. مرغ مگس خوار که از سال ۲۰۱۳ جایگزین الگوریتم کافئین شد، چگونگی کاوش را در گوگل ارتقاء داد. مرغ مگس خوار برخلاف پاندا و پنگوئن، تارنما‌ها را جریمه نمی‌نماید؛ فقط به شما سفارش می‌نماید از گنجاندن بیشتراز حد متن با لغت ها کلیدی دوری کنید. برای آنکه از الگوریتم مرغ مگس خوار کوگل امتیاز مثبت اخذ نمایید، لغات کلیدی مترادف و هم معنی و عبارت‌های ترکیبی را به فعالیت بگیرید تا مرغ مگس خوار، یوزرها را به مقاله کیفیت عالی شما هدایت نماید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

بهترین ابزارهای سئو سایت

ابزار SEMrush
ابزار SEMrush یک ابزار جامع در زمینه سئو است که همه ابزارها آموزش خصوصی سئو را در خود جا داده است. با نصب این ابزار دیگر نیاز به نصب افزونه‌های مختلف ندارید و هم موضوع سبب می‌شود تا فضای بیشتر و سایت سبک‌تری در اختیار داشته باشید که می‌تواند به افزایش سرعت سایت نیز کمک کند.

برخی از قابلیت‌های ابزار SEMrush

بررسی بک لینک‌ها، ترافیک جستجوی ارگانیک، کلمات کلیدی
بررسی رقبا و تجزیه‌وتحلیل عملکرد آن‌ها
ذخیره کردن جستجوها و ارسال گزارش‌ها و به‌روزرسانی‌ها به ایمیل شما
انجام ممیزی سئوی سایت
ابزار KWFinder
یکی از روش‌هایی که به افزایش رتبه سایت کمک می‌کند شناسایی و استفاده صحیح از کلمات کلیدی است. KWFinder ابزاری است که کلمات کلیدی را پیدا می‌کند. این ابزار در بین بیشتر سئوکاران شناخته‌شده است و به دلیل استفاده آسان به ابزاری کاربردی تبدیل شده است.

ابزار Searchmetrics
سرچ متریک یک ابزار همه‌فن‌حریف است و شاید بتوان گفت که یکی از جامع‌ترین ابزارهای سئو سایت است. این ابزار فقط استراتژی محتوا را بهبود می‌بخشد سرچ متریک با بهینه‌سازی محتوا و بهبود قابلیت مشاهده سایت در تلفن همراه و لپ‌تاپ نمایش بهتری را برای مخاطبین عرضه می‌کند. همچنین با ارائه گزارش ROI و تجزیه‌وتحلیل رقبا به بهبود سئو و ارتقا کسب و کار کمک می‌کند.

ابزار Majestic
بک لینک‌هایم موضوع مهم در سئو هر سایتی است. با استفاده از ابزار مجستیک می‌توانید بک لینک‌ها را ساماندهی کنید و وزن کلی هریک را بدانید. این ابزار سئو منبع بک لینک‌ها را بررسی و انکرتکست هایی که سایت‌های دیگر برای پیوند دادن به شما استفاده می‌کنند را شناسایی می‌کند.

 

ابزارهای مخصوص سرعت سایت
افزونه Hummingbird
افزونه هامینگ برد از جمله افزونه‌ها Critical است و Critical JS و Critical CSS را انجام می‌دهد. به عبارتی دیگر فقط کدهایی که در همان صفحه نیاز است را نگه می‌دارد و کدهای که بلااستفاده یا به اصطلاح noCritical را در پایین سایت لود می‌کند. این افزونه همچنین کارهایی مانند فعال کردن کش، تعلیق کردن منابع سایت، Lazy Load ها و … را نیز انجام می‌دهد.

افزونه Redis
ابزار ردیس از جمله ابزارهای سئو کمتر شناخته‌شده است زیرا مشخصات کارکردی آن باید با هاست شما سازگار باشد به همین دلیل کمتر مورداستفاده عموم قرار گرفته است. در صورتی که ‌هاست اشتراکی شما Redis را پشتیبانی می‌کند استفاده از این ابزار به افزایش سرعت سایت شما بسیار کمک می‌کند.

Redis به کمک دیتابیسی خود اطلاعات رو کش می‌کند و این کار باعث می‌شود سرعت فراخوانی اطلاعات بیشتر شده و در نتیجه سرعت لود اطلاعات بیشتر شود.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

کلیدواژه‌های برند (Branded keyword) را ارتقا می‌دهید


محتوای صوتی، عمدتا در وضعیت غیرمتمرکز گزینه به کار گیری قرار می گیرد. آموزش خصوصی سئو در مشهد مخاطب کاربر شما ممکن میباشد سرگرم رانندگی، شستن پیاله‌ها و یا این که اجرا عمل دیگری باشد و در آن لحظه به ابزارهای دیجیتال خویش مثل تلفن همراه و لپ‌تاپ دسترسی نداشته باشد. در‌حالتی که محتوای صوتی جذابی ساخت‌و‌ساز فرمایید و در محتوای خویش و در مکان درستش، اسم مارک خویش را تکرار نمائید، به طبع در وقتی ‌که مخاطب به موبایل و یا این که لپ‌تاپش دسترسی یافت، در موتورهای کاوش در ادامه شما خواهد گشت. احتمال آن‌که در این صورت با جستجوی اسم مارک شما در‌پی اخذ محتوای تکمیلی و داده ها بیشتر باشد، بسیار بالاست.

همانگونه که میدانید Branded Keywordها اثر شگرفی بر رونق seo دارا‌هستند. گوگل به کلیدواژه‌های مارک التفات بالایی میدهد و آن‌ را مترادف و هم معنی با محبوبیت مارک شما در فضای غیر آنلاین می داند. از همین رو، حتی تعدادی جستجوی تازه کلیدواژه مارک نیز میتواند نقشی غیرقابل انکار در بهبود وضعیت شما در موتورهای کاوش داشته باشد.

سود دهم: از غافله عقب نمی‌مانید!
با نگاهی به آمارهای محتوای صوتی در عالم، میتواند به آسانی اخذ که در هنگامی خیر چندان به دور، نقش و کارکردهای این سیرتکامل‌ی محتوایی از امروز نیز بیشتر شود.

موتورهای کاوش همینک در هم اکنون فعالیت بر جستجو گر صوتی خویش میباشند و کارایی دارا‌هستند اعتنا آن‌ را ارتقاء دهند. از سویی دیگر، گوگل درپی آن میباشد که محتواهای صوتی را نیز به حاصل جستجوی خویش افزوده و به یوزرها این قابلیت و امکان را بدهد که در متن پادکست‌ها نیز کاوش نمایند.

در آتی‌ای قریب‌الوقوع، یوزرها کمتری برای یافتن نیازها و انتظارات خویش به متن بسنده می‌نمایند و به صوت دقت بیشتری خواهند داشت.

ملازمت و همراهی با این جریان، می تواند آتیه‌ی استحصال‌وکارتان را تا حد متعددی در عرضه‌ی بازاریابی محتوایی گارانتی نماید. عالی میباشد قبل از آن‌که مکلف به فایده‌گیری از این زمان شویم، از قابلیت‌های آن عایدی ببریم.


برچسب: آموزش خصوصی سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۴۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

استفاده از عبارات تعیین کننده در تولید محتوا

1. روش مقایسه کردن دو چیز
در خط مش های تایپ کردن مقایسه به لهجه انگلیسی، آموزش خصوصی سئو شما می توانید شدت مقایسه را با چنین لغت ها تغییر و تحول دهید.

از جمله می‌توانید از این لغات به کار گیری نمایید:a lot”, “much”, “a little”, “slightly” and “far” before “more / less than

نمونه :

“She’s a lot more intelligent than him.”

“This car is much faster than the other one.”

“They are much less wealthy than they used to be.”

“He’s a little taller than his sister.”

“She’s slightly less interested in football than him.

“We are far more involved in charity than they are.”

به حافظه داشته باشید که در شیوه مقایسه کردن در لهجه انگلیسی، در هنگام به کارگیری از این لغات، قانون ها گذشته را هم نیز به کارگیری نمایید.

 

2. ذکر اینکه دو چیز، چه طور به هم مشابه می‌باشند
می‌توانید از این لغات برای تغییر و تحول واحد سنجش مشابهت به کار گیری فرمایید :

“almost as … as”, “not quite as … as”, “(not) nearly as … as”, “nowhere near as … as”, “twice as … as” and “half as … as”

نمونه:

“She’s almost as good as you!”

“He’s not quite as confident as Susie.”

“I’m not nearly as intelligent as her!”

“This painting is nowhere near as famous as the first.”

“She’s twice as old as him!

“He’s half as interesting as you!”


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۲۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)