آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

از آدرس‌های URL کوتاه اما واضح استفاده کنید

با دیدن این نشانی متوجه می شوید که درون چه کاغذ ای می‌باشید آموزش خصوصی سئو یا این که برگه دربارۀ چه موضوعی میباشد؟ بعید به لحاظ میرسد. ولی نشانی‌دهی تحت تماماً برعکس این موضوع را آرم می دهد:

https://www.example.com/how-to-lose-weight

این مثال یک نشانی‌دهی کوتاه ولی بدیهی میباشد. عالی میباشد برای بهبود بهینه سازی داخلی واژه و کلمه کلیدی خویش را در نشانی URL و ترجیحاً در اولِ آن بیاورید. و در‌حالتی که می توانید عبارتی کوتاه البته توضیح‌دهنده دربارۀ محتوای آن برگه بنویسید. گوگل درباره تأثیر نشانی URL در رنکینگ میگوید:

ولی تأثیر این فاکتور بسیار نادر میباشد. ولی چیزی وجود ندارد که بخواهید نادیده‌اش بگیرید. آکادمی رایا پارس در هر اکنون نیازی وجود ندارد مجموع ساختار URL وب سایت را تغییر تحول دهید تا صرفا کلمه و واژه کلیدی درون آن قرار بگیرد.

به عبارت دیگر، در صورتی میتوانید این فعالیت را اجرا دهید البته اجباری برای آن وجود ندارد. به علاوه اینکه طبق داده های عددی، و همچنین نموداری که در‌پی میبینید، نشانی URL‌های کوتاه می توانند در مرتبه بالاتری نسبت به رقبا قرار بگیرند. خصوصاً که درصورتی که نشانی ورقه‌ای بسیار وقت گیر باشد، در شیت نتیجه ها جستجوی گوگل بی نقص چشم نمیشود و از نگاه مخاطب مخفی میماند.

5. متن جایگزین توضیحی برای تصاویر خویش بنویسید و اسم تصاویر را باصرفه فرمایید
تعداد متعددی از یوزرها اینترنتی، به گونه ای با دیدن برگه اکران ایراد دارا‌هستند. بعضا نابینا و برخی نادر‌بینا می باشند. حتی اشخاص کور رنگ هم در دیدن تصاویر در گیر اختلال میگردند.  what is seo اینجاست که متن جایگزین تصاویر میتواند به امداد آن ها بیاید. درصورتی که در توضیح تصویر خویش، متنی توصیفی و مطلوب بنویسید، ابزارهای برگه‌خوان می تواند این توضیح را برای استفاده کننده بخواند و اورا در جریان وجود یک عکس قرار دهد.

مثلا چنانچه تصویر یک گربه بانمک را در متن خویش قرار دادید، در بخش کدهای HTML می بایست اینگونه کدی برای این عکس وجود داشته باشد:

”تصویر

خلال اینکه می بایست alt text تصاویر را لبریز فرمایید، عالی میباشد اسم فولدر تصاویر را نیز با صرفه نمائید. یک کدام از مواقعی که در seo داخلی کمتر به آن پرداخته میگردد، seo تصاویر میباشد. گوگل در‌این‌باره میگوید:

متن جایگزین تصاویر التفات بسیار متعددی برای گوگل دارااست. اما در حالتی که میخواهید تصاویرتان در جایگاه‌بندی چشم شوند. با اینکار حتی چنانچه از lazy load (بارگزاری آرام تصاویر) هم به کارگیری نمائید، مخاطب پیش از دیدن عکس می داند معطل چه تصویری بایستی باشد.

تلاش نمائید اسم و متن جایگزین تصاویر را مرتبط، بدیهی و توصیفی تهیه و تنظیم فرمائید تا در صفحۀ نتیجه ها جستجوی تصاویر نیز چشم گردید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۳۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)