آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

گراف دانش گوگل (The Knowledge Graph)

با به کار گیری از گراف علم گوگل خویش، می‌تواند داده ها آموزش خصوصی سئو دیگری که مربوط به عبارت جست‌وجو گردیده شما میباشد را نیز در اختیارتان بگذارد. گراف علم گوگل 1سال پیش از الگوریتم مرغ مگس‌خوار بوسیله گوگل عرضه شد و غرض آن آرم دادن حاصل ظریف و مرتبط، دربارهٔ اشخاص و جای ‌ها و هر آنچه که مرتبط با آنها می‌گردد میباشد. این داده ها به وسیله وب سایت‌های دارای اعتبار مثل ویکی‌پدیا و IMDB عده‌آوری میشوند.

بدین ترتیب گراف علم کارایی می‌نماید رابطه در بین موضوعات و صفحه ها اینترنتی را کشف نماید و بر پایه ی داده ها عده‌آوری‌گردیده خلاصه‌ای ازآنچه ما یحتاج شما میباشد را در اختیارتان قرار دهد. به‌تیتر‌نمونه هنگامی شما اسم حافظ را در گوگل سرچ می کنید ضمن بیوگرافی آن در سمت چپ برگه اطلاعاتی نظیر کتاب‌ها و اشعار آن را نیز مشاهده می کنید. و همینطور با کلیک بر روی وبسایت‌هایی که در لیست نتیجه ها گوگل علامت داده می گردد اطلاعاتی را به گراف علم گوگل اضافه میکنید. درواقع گوگل با ارزیابی اخلاق شما با صفحه های یک اینترنت‌وب سایت به علم خویش اضافه می‌نماید. آن قضیه نماد دهنده آن میباشد که گوگل قادر است به شعور رابطه مفهومی دو کاغذ از وب بپردازد.

جستجوی معنایی یا این که Semantic search
جست‌وجوی معنایی یک مضمون‌ دیگر برای فهم خلق و خوی یوزرها میباشد. درواقع جستجوی معنایی یا این که مفهومی چیزی بالاتر از یک جستجوی حرف به حرف میباشد. در جستجوی مفهومی تمرکز صرفا بر روی لغت ها کاوش گردیده وجود ندارد، بلکه مفهوم و مضمون‌ آن ها نیز التفات دارااست. به عنوان مثالً هنگامی در گوگل سرچ میکنیم “می‌خوام نرم افزار نویسی حافظه بگیرم” نتایجی که گوگل علامت میدهد معنی سرچ عبارت مارا میاورد به تصویر ذیل توجه فرمایید تا بتوانید مطالب گفته‌گردیده را شل‌خیس ادراک نمائید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۵۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)