آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

توضیحات متا یا Meta Description و تاثیر آن در سئو

توضیحات متا یا این که Meta Description یکی مهم ترین موضوعات در On-Page بهینه سازی می‌باشد. آموزش خصوصی سئو در‌این کلیپ شما‌را به‌شکل بی نقص با توضیحات متا و کیفیت به کار گیری از آن آشنا خوا‌هیم کرد.

شاید شما هم تجارب داشته باشید که فرصت متعددی را برای با صرفه‌سازی تارنما خویش و مهیا کردن توضیحات متا صرف کرده‌اید، البته در کمال تعجب، سود زحمات خویش را نمیبینید و گوگل تصمیم می گیرد توضیحات متفاوتی را اکران دهد. در صورتیکه این زمینه ذهنتان را درگیر کرده و در پی پاسخی برای آن می‌باشید، تا انتهای این نوشته‌علمی با ما یاروهمدم گردید. درین نوشته ی علمی قصد داریم در زمینه‌ی توضیحات متا و انگیزه اینکه چرا گوگل توضیحاتی که ما برای تارنما در حیث گرفته‌ایم را اکران نمی‌دهد سخن کنیم.

توضیحات متا یک خصوصیت HTML میباشد که خلاصه‌ای مختصر از یک ورقه اینترنت را ارائه می دهد. موتورهای کاوش مانند گوگل اکثر زمان ها توضیحات متا را در نتیجه ها کاوش اکران می دهند که می تواند بر نرخ کلیک تأثیر بگذارد. در تصویر ذیل مثالی از توضیحات متا یک وبسایت را مشاهده می کنید که با قاب آبی‌رنگ مشخص و معلوم شد‌ه‌است.
توضیحات متا در نتیجه ها کاوش
کد تحت مثال‌ای برای تشکیل داد توضیحات متا یک تارنما میباشد.

مثال توضیحات متا برای اکران در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد که اما بایستی متناسب با نوشته‌ی علمی باشد.">
ارتفاع توضیحات متا می بایست چقدر باشد
الگوریتم‌های گوگل روی هم رفته این توضیحات را به 155-160 نویسه (کاراکتر) کوتاه تبدیل می‌نماید. عالی میباشد توضیحات متا را حدود به عبارتی 150 الی 160 کاراکتر بنویسید. چنین می توانید یک تعریف عالی از محتوای وب سایت داشته باشید و یوزرها را به خیر و خوبی ترغیب به کلیک کردن نمایید. براین اساس به شما توصیه می کنیم توضیحات متا را در بین 150 تا 160 کاراکتر بنویسید. به خیال و خاطر داشته باشید که ارتفاع مطلوب توضیحات متا، بسته به شرایط‌های متفاوت، مختلف میباشد و غرض مهم شما می بایست ارائه مطلبی موءثر و پر ارزش برای ارتقا داده های عددی کلیک یوزرها باشد.

مداقه توضیحات متا
شاید تصور کنید که برچسب‌های توضیح متا برای درجه‌بندی موتورهای کاوش عنایت ندارند، ولی در خریداری کردن کلیک استفاده کننده از SERP بسیار اصلی می باشند. این جمله‌های کوتاه فرصتی استثنایی میباشد تا از این نحوه محتوای خویش را تبلیغ فرمائید و یوزرها را قانع سازید که مطالب این تارنما دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که درپی آن می گردند.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)