آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

توصیه های دیهل

1. قرار وجود ندارد قهرمان ماجرا باشید
لحظه ای که مارک خویش را تبدیل به نقطه کانونی آموزش خصوصی سئو محتوای تولیدی خویش می‌کنید، دقیقا به عبارتی لحظه ای میباشد که قرار میباشد مخاطبانتان را از دست بدهید. یادتان باشد که‌این مشتری شماست که قهرمان روایت میباشد.

شما بایستی اورا وارد ماجرا خودتان فرمائید و نقش مهمی را که انجام می نماید به وی آرم دهید. داشتن پرسونای تعریف‌و‌تمجید گردیده و به طور کامل معین و یا این که نصیب مشتریان به شما یاری می نماید که متوجه گردید چه چیزی برای مشتری عنایت دارااست و چه گونه می اقتدار آنان را جذب کرد.

تصویر دو

2. ایجاد محتوا صرفا با واژه و کلمه کلیدی سروکار ندارد
در صورتی استراتژی شما برای ایجاد محتوا تنها بر پایه ی رسیدگی بر روی عبارات کلیدی میباشد، می بایست بدانید که به هیچ وجه استراتژی ندارید. شما بایستی بتوانید تحقیقاتی که در زمینه ی کلمه ها کلیدی خویش جاری ساختن می دهید را از روش لنز استراتژی محتوای خویش تجزیه و آنالیز فرمایید و این یعنی همپوشانی در میان هدف ها مارک و نیازهای مخاطبان و اما نیفتادن در دام ساخت‌و‌ساز محتوای ایمن.

تنها در اینگونه حالتی میباشد که می‌توانید معلوم نمائید که کدام یک از کلمه ها کلیدی می‌باشند که حقیقتا مرتبط با مخاطبان شما می باشند و ضمنا به هدف ها تجاری شما هم برمی گردند.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۹:۵۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)