آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چرا و چگونه محتوای شخصی تولید کنیم

پیش از اینکه بپرسیم چرا و چه گونه محتوای آموزش خصوصی سئو فردی ساخت کنیم بایستی بپرسیم چقدر مشتریان خویش را میشناسید؟چه بخواهید یک کالا را بفروشید یا این که علاقمند باشید برای سرویس ها و محصول ها خاصی تبلیغ فرمایید، بایستی فهم و شعور صحت از خریداران فعلی و بالقوه، نیازها و مراد هایشان داشته باشید.

دارای تخصص بهینه سازی
ایجاد محتوایی که با مشتری شما رابطه بهتر و عمیقی بگیرد میتواند ضمانت کننده ی توفیق یا این که باخت شما در ساخت و ساز محتوای فردی باشد.جک گونزالس دارای تخصص بهینه سازی در کنفرانس PeepCon 3.0 در مانیل راجع به آشنایی استفاده کننده و طرز به کارگیری از آن برای استراتژی ساخت محتوا در ایجاد محتوای فردی‌ سخنرانی جالبی داشت.در اینجا یکسری نکته از سخنرانی وی یعنی آشنایی کاربر در بازاریابی محتوای فردی، گفته شده میباشد.

 

سوراخ گسترده: ساخت‌و‌ساز محتوا در مقابل مصرف محتوا
گونزالس درخصوص کارکرد و رخنه‌ ساخت و ساز محتوا در مقابل مصرف محتوا سخن کرد.به گفته گونزالس، ما شاهد نوعی «هجوم محتوا» هستیم که باعث به پرورش بی‌سوابق‌ در ساخت‌و‌ساز محتوا در تک تک پلتفرم‌ها و رسانه‌ها گردیده‌است. مصرف محتوا بوسیله یوزرها به لطف گسترش های فناوری همچنان در هم اکنون ارتقا میباشد، البته درین در میان یک بازدارنده اجتناب ناپذیر نیز وجود دارااست.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۰:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)