آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چک کردن اعتبار صفحه


معیارهای Page Authority در ده ها ابزار سئو و سیستم بازاریابی آنلاین در سراسر اینترنت گنجانده شد‌ه‌است. آموزش خصوصی سئو پیج آتوریتی یا این که PA رو میشه با به کار گیری از لینک و پیوند های اکسپلورر MozBar ،Moz ( نوار ابزار بدون‌پول بهینه سازی Moz)، یا این که در نصیب تجزیه و بررسی صفحه ها جستجوی کی ورد اکسپلورر Keyword Explorer تحلیل کرد. میزان های گزینش اعتباردر همگی کمپین های Moz Pro و API Moz هم توضیح داده گردیده.

تمجید فنی PA
اعتبار برگه به همون شیوه Domain Authority به حساب آوردن می شه، ولی در سطح یک برگه. Page Authority از داده های شاخص اینترنت Mozscape بیرون میباشد و دربرگیرنده تعداد لینک و پیوند ها، mozRank ،mozTrust و ده ها دلیل دیگر (کلاً بیش تر از 40) میباشد. Moz برای انتخاب اعتبار برگه و ارتقا PA موادتشکیل دهنده خاص برگه مثل به کارگیری از واژه کلیدی یا این که seo محتوا رو گزینه اعتنا قرار نمی دهد.

مانند اعتبار دامنه ، Page Authority هم با به کارگیری از یک الگوریتم یادگیری ماشین یا این که Machine Learning احتساب میشه و در فیض با تغییر تحول داده های الگوریتم، نوسان پیدا میکنه.

آیا ارتقاء اعتبار شیت بر seo اثر می گذارد؟
آری. این یک واقعیت بسیار اصلی میباشد که هیچ زمان نباید دست‌کم گرفته بشه. گوگل پیش از هرچیزی صفحه ها با سکو بهتر رو نشون میده و بعد از آن صفحه های دیگه. این نشون میده که شما می بایست مهیا باشید تا هر توشه برای ارتقاء اعتبار شیت تارنما خودتون بیشتر کوشش کنین. این شغل به شما امداد میکنه وب سایت خودتون رو به سطح مناسبی برسونید.

ارتقا اعتبار کاغذ چطور اعمال می شود؟
مانند Domain Authority، امتیاز شیت هم با اعتنا به بقیه نمرات دیگه به حساب آوردن میشه. به این ترتیب یافت کردن برهان تغییرات نمره PA عمل رنج ست. البته میتونید در نظر گرفتن های موردنیاز رو اعمال بدید، فرضیه بسازید و تست هایی رو اعمال بدید تا نمره و سطح اعتبار شیت تون رو ارتقا به این. گوگل برای مرتبه بندی ورقه شما یکسری میزان داره و کلیه اونها بر امتیاز شما اثر میگذاره.

بعداز درک کردن نمره PA، صحیح ترین عمل اینه که در پیوند پروفایل خودتون نظمی ساخت‌و‌ساز نمائید. آیا این برگه پیوند های کافی و توانا برای کسباعتبار کاغذ متبوع شما رو داره؟ آیا این شیت پیوند هایی از سایت های غیر قابل پشت گرمی داره که سبب بشه گوگل بهش اون رو نادیده بگیره؟ بعداز یافتن جوابی برای این سوال های، میتونید با داده های نمره PA به صدق برای ارتقاء پیج آتوریتی طراحی برنامه کنین.

منبع اساسی استخراج یک اعتبار برگه عالی، پیوند های فرنگی میباشند
همچون اعتبار دامنه، اعتبار ورقه هم یک امتیاز کلی میباشد و تأثیر بی واسطه بر آن مشقت بار میباشد. این شرکت از واحد سنجش هایی تشکیل‌شده که هر کدوم در امتیاز تأثیر دارا هستند. این تعلق یک سری عاملی عمدی اکانت میشه ( از اونجا که گوگل هنگام جایگاه بندی یک شیت فاکتورهای متعددی رو در حیث می گیره، معیاری که سعی بر به حساب آوردن اون داره هم بایستی عامل ها متعددی رو در بر بگیره. شایسته ترین نحوه برای تأثیرگذاری در اعتبار کاغذ و ارتقا PA، بهبود ویژگی ها پیوند آن میباشد. این دستور می تونه با اخذ لینک و پیوند های فرنگی از دیگر صفحه های معتبر بالا ایفا بشه، که به نوبه خویش تحت عنوان «رأی پشت گرمی» برای اعتبار کاغذ شما کار می نمایند.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۲۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)