بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
 آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

آیا Google Page Rank بالا باعث می شود رتبه بالاتری در گوگل داشته باشیم؟


آری! همان گونه که در صدر گفته شد پیج رنک بر پایه ی لینکهای ورودی به آموزش خصوصی سئو حساب آوردن می‌شود، در شرایطی که سایتی به وبسایت شما لینک و پیوند بدهند مضمون‌ طبیعی آن اینست که وبسایت شما اثر گذار میباشد و مفهموم طبیعی زیاد بودن لینکهای ورودی این میباشد که وبسایت شما یک وبسایت اثرگذار میباشد. ولی در حیث داشته باشید که پیج رنک فقط ترازو درجه بندی گوگل وجود ندارد و گوگل بیش تر از 200 فاکتور گوناگون را برای درجه بندی در لحاظ می‌گیرد.

پیج رنک بالا نمی تواند ضمانت کننده مرتبه بالای شما در گوگل خواهد شد! فقط چیزی که قادر است ضمانت کننده درجه بالای تارنما شما در گوگل گردد، محتوای نو و موءثر + Authority ( ترازو توان، محبوبیت و پیج رنک) میباشد. بعداز این گزاره فیض گرفته می گردد که پیج رنک بالا علامت دهنده ترازو محبوبیت وبسایت میباشد و یکی مواقعی میباشد که Authority دامین شما‌را افزایش میبخشد.

 

 

 

 

به پندار ارتقا Page Rank وبسایت خویش باشیم؟
در حالتی که بدین تامل میباشید که با ارتقا پیج رنک تارنما خویش، Authority دامین خویش را ارتقا دهید تا وبسایت شما در گوگل مرتبه بالا داشته باشد، زیاد خطا پندار نکردید. البته توجه داشته باشید که برای ارتقا پیج رنک خویش هیچگاه لینک و پیوند نخرید، تبادل پیوند نمائید، در سایتهای غیره مرتبط لینک و پیوند خویش را قرار دهید و یا این که لینکهای غیره طبیعی نگیرید! شایسته ترین راه و روش اینست که شما محتوای بسیار موثر و جالب در وبسایت خویش قرار دهید تا یوزرها از لینکهای وب سایت شما در بلاگ و سایتها و یا این که شبکه‌های‌اجتماعی اشتراک گذاری نمایند تا به طور طبیعی و معمولی پیج رنک شما ارتقا پیدا نماید.

از کجا Page Rank خویش را ببینیم؟
سایتهای متعددی برای اکران پیج رنک وجود دارااست که از آن پاراگراف میتوان به prchecker.info و mypagerank.net اشاره کرد. ولی گوگل در سال 1395 اظهار‌کرد که به جهت سو به کار گیری مدیران وب سایت های اینترنتی در قضیه داد و ستد لینک و پیوند، اکران پیج رنک را پنهان میکند. برای اخذ پیوند خوب میباشد از وبسایت هایی لینک و پیوند بگیرید که به مورد کاری شما مرتبط می باشند و می‌توانند برای شما موءثر باشند. اکنون برای مشاهده اعتبار وبسایت می‌توانید از پارامترهای DA و PA به کارگیری فرمائید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

آموزش سئو ویدیو در سایت


ویدئوها نوعی محتوا می‌باشند که هواداران متعددی دارا‌هستند و می بایست همچون صفحه ها آموزش خصوصی سئو کالا یا این که پست های بلاگ گزینه اعتنا قرار گیرند. البته آیا می‌دانید هنگامی حرف از seo کلیپ می‌شود، مضمون‌ و معنی آن چیست؟ شاید برایتان خیره کننده باشد که ویدئو هم برای خودش اصول seo داراست!

در نوشته‌ی‌علمی گذشته به صورت کامل درباره ایجاد کرد ویدیو ماهر با دوربین و تلفن همراه سخن کردیم؛ هم اکنون وقت آن رسیده که درباره شیوه بهینه سازی کردن ویدئوهای ساخت‌و‌ساز گردیده کلام کنیم.

بهینه سازی ویدیو بسیار اصلی میباشد، چرا؟ زیرا ربات های موتورهای کاوش نمی توانند کلیپ را تماشا نمایند، آنان صرفا می‌توانند فراداده های متنی مانند تیتر و برچسب ها را مشاهده نمایند. یعنی آن‌ها نمی توانند محتوای ویدیویی را بخزند، ایندکس و درجه بندی نمایند. آیا شما هم با این مسئله موافقید و می‌پندارید این قضیه صراحت دارد؟

ربات ها به مضمون‌ مرسوم و متداول نمی توانند ویدئویی را تماشا نمایند اما خبر عالی این میباشد که هنوز هم راهی برای چشم شدن ویدئوهای شما به وسیله موتورهای کاوش وجود دارااست.

صراحت دارد که بهینه سازی ویدیو با سئوی ساده یکسان وجود ندارد! البته خوب میباشد بدانید seo ویدئو نیز در یک سری سال قبل شاهد تغییرات قابل توجهی بوده میباشد. به این ترتیب ما در کتابت این مقاله فقط به دانسته های خویش اکتفا نکرده و تلاش کرده ایم از یک دارای تخصص و استاد seo نیز یاری بگیریم.

به دنبال مقاله با ما همدم باشید تا بعداز توضیح مختصری درباره مفهوم و معنی بهینه سازی محتوای ویدئویی، با ۱۵ راه‌حل برای seo ویدئو در وب سایت به زبانی بی آلایش آشنا گردید.

بهینه سازی کلیپ (Video بهینه سازی) چیست؟
بهینه سازی منجر ارتقا کمیت و چگونگی ترافیک ارگانیک سایت شما از روش حاصل موتورهای کاوش می‌شود. همگی می‌دانند که چهت نیل به نتیجه ها بلندتر در موتورهای کاوش همچون Google، ساخت و ساز محتوای الکترونیکی کیفیت عالی و همینطور seo و سئوی محتوا از حیث استراتژیک بسیار اصلی میباشد.


seo ویدئو به لینک و پیوند یک گوگل
عامل ها خاصی مانند اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی، ارتفاع محتوا، خوانایی و چگونگی پیوند ها فقط برخی از مواقعی میباشند که در درجه بندی موتورهای کاوش تأثیرگذارند. غرض این میباشد تا اعتقاد و باور نتیجه ها خواهد شد که ربات های موتور کاوش میتوانند محتوای شما‌را خزیده، آن را ادراک کرده و اطلاعات را ایندکس نمایند. با این عمل آنان می‌توانند محتوای شمارا با جستجوهای یوزرها همخوانی داده و در حاصل بلندتر خویش آرم دهند.

در شرایط ایده آل با یک استراتژی عالی بهینه سازی، محتوای شما در موتور کاوش سکو بالایی استحصال کرده و به یوزرها اذن می‌دهد که وب سایت شما‌را به راحتی پیدا نمایند. در سود ترافیک ورودی شما ارتقا مییابد.

به آحاد کارهایی که برای seo یک ویدیو جهت ایندکس شدن و سکو تصاحب کردن در صفحه ها نتیجه ها موتورهای کاوش، ایفا میگردد، بهینه سازی ویدئو میگویند. فیض این می گردد که هنگامی کاربری واژه و کلمه ای را در گوگل سرچ می‌نماید، این کلیپ در حاصل رفیعتر ظواهر میشود.

شما با یادگیری بهینه سازی کلیپ می‌توانید با اشکال استراتژی های سئو ویدیوها آشنا گردید تا فیلم های شما شانس بیشتری برای جایگاه به دست آوردن داشته باشند. ما در‌این مقاله به برخی از این استراتژی ها اشاره کرده ایم.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو داخلی چیست ؟ نکات مهم On-page SEO


مدام ی معبود اولیه هر پروژه ای و سوالی از اینجانب ب بسم الله پرسیده میشه راجع‌به لینک و پیوند سازی و آموزش خصوصی سئو تکنیک های رپورتاژ نویسی است. در شرایطی که هنوز اساس و محور شغل صحیح وجود ندارد ! درین کلیپ مهم ترین موردها مرتبط با بهینه سازی داخلی رو نظارت کردم.
کارایی فرمائید seo داخلی مخصوصاااااا استراتژی seo رو دورازشوخی بگیرید. معلوم نمائید روی چه عبارات کلیدی ای مرتبه بگیرید و برای اینکه بهبود سکو داشته باشید می بایست چه صفحه های دیگری رو ساخت نمائید.

لینک و پیوند دانلود کلیپ
متن کلیپ seo داخلی چیست ؟ نکات اساسی On-page بهینه سازی
به جرئت می­تونم بگم هنوز ۸۰% وب سایت های اهل ایران تو این قسمت seo اشتباهات خیلی بزرگی دارن تو این ویدئو می خوام در ارتباط سوژه seo داخلی یا این که بهینه سازی آن پیج صحبت بزنم به طور خلاصه همه کارهایی که باطن سایتمون اعمال می دهیم تا بهبود درجه داشته باشیم و بهینه سازی سایتمان را بهبود بدیم بهشون می­گوییم seo داخلی و یا این که seo آن پیچ اینجا میخواهم پنج عدد مبحثی که تو بهینه سازی آن پیج اثر خیلی متعددی داره و خیلی کمتر بهشون ارزش داده می‌گردد و توضیح بدیم.

قضیه اولیه که اثر خیلی متعددی داره و به نترسی می­تونم بگم بالای ۹۵ درصد و تارنما‌های اهل ایران به هیچ وجه این مورد را نمی­دانند یا این که به هیچ عنوانً جدیش نمی­گیرند برمی­شود به سوژه استراتژی بهینه سازی یعنی میخواهند که روی چه لغت ها کلیدی و با چه هدفی بالا بیاییم هنگامی معین میکنیم روی عبارات کلیدی اساسی فعالیت کنیم می فهمیم که چه صفحاتی که بایستی ساخت و ساز نماید در سود سبب تولید هر کاغذ یک غرض دنبالش می‌باشد و صرفا به خیال و خاطر این که‌این مرحله معین نشده صفحه های الکی تو سایتمون ساخت‌و‌ساز میکنیم و منجر میشه که از دید بهینه سازی آن فیض که می خواهیم نگیریم
آیتم دوم هاست سایتمون میباشد که به طور خلاصه روی سرعت وبسایت­هامون و همینطور التفات وب سایت اثر خیلی بالایی داره
آیتم سوم و همینطور التفات وب سایت مهم خیلی بالایی داره گزینه سوم کد نویسی تارنما تو این قسمت ما با کدها می­اییم با گوگل ساختار سایتمون ساختار محتوا عالی بهش می­رسونیم و خیلی شل‌خیس میتوانیم محتوا و ساختار سایتمان را ادراک نماید و از طرف دیگر این­جا جایی که سرعت تارنما هم خیلی اثر بالایی
آیتم چهارم محتوای سایتمون میباشد که آن­جا که معبود را شکر بیشتر رایج البته گشوده هم با چه عنوانی با چه هدفی روی چه کلمه ها کلیدی یک محتوایی و seo کنیم و از طرف دیگه ساختار و محتوا را چه جوری بچینیم که گوگل ریلکس­خیس متوجه بشه روی چه لغت ها کلیدی بهش درجه بده


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۳۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

آمارهای جالب که در مورد سئو باید بدانید


آمارهای کلآمارهای دیدنی seo در سال 2020
همگی آمارها براساس مطالعات صنعت، پژوهش ها و گزارشات گردآوری گردیده از وبسایت های متعدد درج شده میباشد. آموزش خصوصی سئو گوگل برای درجه‌بندی اینترنت‌وب سایت‌ها، 200 فاکتور اساسی را در الگوریتم مد لحاظ میگیرد. (Backlinko)
86٪ سهم بازارهای کاوش به گوگل وابستگی دارااست. (Statista)
در طی کاوش، 32٪ از کلیلک‌ها بر روی تیتر نخستین یا این که سود شماره ۱ شکل میگیرد. (Backlinko )
49 درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند، شایسته ترین بازدهی سرمایه‌گذاری را از روش جستجوهای ارگانیک به دست آورده‌اند (Search Engine Journal)
حاصل جستجوی ارگانیک نیز نشانه داده میباشد که تمامی محتواهای قرار گرفته در موضع ۱ گوگل به صورت معدل دربردارنده 1447 واژه و کلمه بوده‌اند. (Backlinko)
53٪ از مصرف‌کنندگان آمریکایی پیش از خرید هر محصولی در گوگل کاوش کرده و بعداز اجرا پژوهش ها مبادرت به خرید می‌نمایند. (Google)
حقوق و دستمزد میانگین یک دارای تخصص seo حدود 60.5 هزار دلار در سال میباشد (Backlinko)
نسبتاًً 60٪ صفحاتی که در حاصل جستجوی گوگل سکو‌های ۱ تا ۱۰ را به خویش تخصیص داده‌اند در زمان 3 سال یا این که بیشتر این امتیاز را قسمت خویش کرده‌اند (Ahrefs)
Andrey Lipattsev، استراتژیست ارشد گوگل ۳ فاکتور مهم گوگل در حاصل کاوش را لینک و پیوند‌ها، محتواها و الگوریتم رنک برین می داند (Search Engine Watch)
از ترافیک‌های آحاد جهان، 59.2٪ آن وابسته به گوگل میباشد (Sparktoro)

آمارهای دیدنی seo و تعداد کاوش صورت گرفته در سال 2020
به طبع از شنیدن این رقمی که می خواهیم بگوییم شگفت زده می شوید، در زمان روز رقمی بیشتراز 7 بیلیون توشه در گوگل کاوش شکل میگیرد و این یعنی در هر ثانیه عموم 81000 کاوش اعمال می دهند و در شرایطی‌که بخواهیم یه خرده ظریف‌خیس شویم، این داده های عددی گویا این میباشد که در سال 2020، رقمی بیشتراز 2.55 تریلیون کاوش در گوگل انجام یافته میباشد.

منبع:Worldometers

در سال 2020، 81 هزار کاوش در هر ثانیه انجام یافته میباشد و این رقم در سال 2016، 63 هزار کاوش در ثانیه بوده میباشد
در سال 2020، 4.9 میلیون کاوش در هر دقیقه انجام یافته میباشد و این رقم در سال 2016، 3.8 میلیون بوده میباشد
در سال 2020، در هر ساعت 292 میلیون کاوش انجام شده میباشد و این رقم در سال ۲۰۱۶، 228 میلیون بوده میباشد
درسال 2020، 7 بیلیون کاوش روزمره انجام شده میباشد و این رقم در سال 2016، 5.5 بیلیون بوده میباشد
در سال 2020، ماهانه 212 بیلیون کاوش انجام یافته میباشد و این رقم در سال 2016، 167 بیلیون بوده میباشد.
در سال 2020، 2.55 تریلیون کاوش انجام شده میباشد و این رقم در سال 2016، 2 تریلیون بوده میباشد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۳:۳۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

مقایسه رنک مث با یواست به لحاظ بهینه سازی محتوا


سئو محتوا نیز یک کدام از دیگر از جنبه‌های اساسی مقایسه رنک مث با آموزش خصوصی سئو یواست بهینه سازی میباشد چون محتوا تحت عنوان مهم‌ترین نصیب هر وبسایت برای سکو بندی و حصول مقام مطلوب در برگه نتیجه ها موتورهای کاوش شناخته می شود.

 

seo محتوا پلاگین یواست seo
این پلاگین در هنگام بازنویسی و یا این که ساخت و ساز محتوا، پیشنهاداتی را مطابق استاندارهای موتورهای کاوش در جهت seo محتوا در دست شما قرار می دهد تا سکو بهتری در شیت نتیجه ها کاوش بدست آورید. البته همانگونه که پیش‌خیس نیز اشاره کردیم، استاندارهای seo دائما در هم اکنون تغییر تحول میباشند ولی این پلاگین با این تغییرات همگام نمی شود و تضمینی نیست که پیشنهادات آن با معیارهای روز و تازه seo همخوانی داشته باشد. این پلاگین همینطور چگونگی سئو محتوای شما با اکران رنگ‌های قرمز‌رنگ، نارنجی رنگ و سبز معلوم می‌نماید و دارنده امکان امتیازدهی عددی وجود ندارد.

سئو محتوا پلاگین رنک مث
پلاگین رنک مث برخلاف پلاگین یواست دائما در اکنون آپدیت رسانی میباشد و از واپسین ترندها و تاکتیک‌های seo برای seo محتوای شما به کارگیری می‌نماید. امتیازدهی این پلاگین به چگونگی سئو محتوا بر طبق نمره عددی تا سقف امتیاز 100 میباشد که در شکل استحصال امتیاز 80 به بالا می توانید دریابید که محتوای شما به طور اصولی با صرفه شد‌ه‌است.

فیض گیری: درین قسمت نیز پلاگین رنک مث به جهت به روزرسانی همیشگی و سیستم توسعه یافته‌خیس جهت امتیازدهی به چگونگی seo محتوا تحت عنوان پلاگین بلندتر اعلام میگردد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۷:۱۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چگونه مشکل محتوای تکراری را حل کنیم؟


حل ایراد محتوای تکراری از این ایده شروع میشود که کدام یک از نشانی ها، نشانی آموزش خصوصی سئو درست محتوا میباشد. زمانی محتوایی در یک سری نشانی ارائه می گردد، بایستی برای موتورهای کاوش تفهیم خواهد شد که کدام نشانی درست میباشد. سه راه حل برای اعمال این شغل عبارتند از: به کارگیری از ریدایرکت 301 به یو آر ال درست، تگ rel=canonical یا این که به کار گیری از نصیب در اختیار گرفتن پارامترهای گوگل در کنسول جستجوی آن.

ریدایرکت 301
در بخش اعظمی از موردها، شایسته ترین روش به کار گیری از ریدایرکت صفحه ها تکراری به شیت اصلیست. هنگامی چند کاغذ شبیه را به یک ورقه ریدایرکت می‌کنیم، بها برگه در رقابت با بقیه صفحه ها دیگر وب سایت ها ارتقاء می‌یابد. در سود جایگاه ورقه در حاصل کاوش ارتقاء داده می‌گردد.

Rel=canonical
چاره دیگر در واکنش با محتوای تکراری به کار گیری از تگ rel=canonical در صفحه ها تکراری میباشد. این تگ به موتورهای کاوش اعلام می نماید که‌این صفحه ها در واقع اسکن از یک کاغذ مهم می‌باشند و اعتبار آنان بایستی به آن شیت اساسی منتقل شوند.

تگ rel=canonical در واقع بخشی از کد HTML در وبسایت و به صورت ذیل میباشد:

 

تگ rel=canonical بایستی به بخش هد کد HTML تک تک صفحه های تکراری اضافه گردیده و یو آر ال مهم نیز قید خواهد شد. توجه فرمائید که کوتیشن ها را به طبع قرار دهید. این تگ مانند ریدایرکت 301، نسبتاً تک تک اعتبار برگه را به کاغذ اساسی منتقل کرده و به خیال اینکه در سطح کاغذ جاری ساختن می شود (خیر در سطح سرور)، زمان مجال کمتری برای اثر گذاری نیاز داراست.

با استعمال از پلاگین MozBar در مرورگر کروم، می اقتدار در هر ورقه ای که می باشید، یو آر ال اساسی آن را مانند صورت تحت ملاحظه کنید.

متای Noindex
متا تگی که در ابنجا بسیار کارامد میباشد و در واکنش با صفحه ها تکرای میتواند موثر باشد، متا تگ Robots با مقدار “noindex, follow” میباشد. با قرار دادن این تگ در نصیب صفحه ها تکراری می اقتدار از ایندکس شدن آن ها بوسیله موتورهای کاوش خودداری کرد.

فرمت کلی این متا تگ به صورت تحت میباشد:

 

این متا تگ به موتورهای کاوش اذن می‌دهد که پیوند های باطن صفحه های تکراری را پایش کرده البته خویش آن صفحه ها ایندکس نگردند. دادن اذن دسترسی به گوگل از بابت پایش صفحه ها تکراری از عنایت برخوردار‌است، حتی در حالتی که به گوگل اعلام میکنید که آن را ایندکس نکند. گوگل به طور ضمنی اعلام نموده است که از محصور کردن دستری ربات های آن به پایش صفحه های هر یکسری تکراری خودداری نکنید. موتورهای کاوش عشق و علاقه مندند که هر چیزی در وب سایت را مشاهده نمایند. این امکان به آنان اذن می‌دهد که در شراط غیر قابل فهم تصمیمات صحت بگیرند.

استعمال از جدید ایندکس کردن در صفحاتی مانند برگه بندی ها، بسیار موثر میباشد و از ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری خودداری می نماید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سئو سایت چقدر طول می کشد؟


در حالتی که شما صاحب و مالک یک فروشگاه آنلاین میباشید ممکن میباشد این پرسش برایتان آموزش خصوصی سئو پیش بیاید که بهینه سازی تارنما چقدر ارتفاع میکشد؟ یا این که همان چقدر ارتفاع میکشد تا سکو 1 را برای لغات کلیدی خویش حصول فرمائید. جواب چندان بی آلایش وجود ندارد، چون این پرسش تا حد متعددی به موردها مختلفی بستگی داراست.

در قبل استراتژی seo متمرکز بر شناسایی لغات کلیدی بود که بیشترین رابطه را با تجارت شما داشتند، بیشترین بازدید را داشتند و خیلی رقابتی نبودند. تا قبل از اینً شما 5 تا 10 کلمه و واژه کلیدی را پیدا می کردید که “لغت ها کلیدی طلایی” شما بودند و بیشترین معیار بازدید را برای شما به ارمغان می اوردند. البته اینک تقلید از این استراتژی بهینه سازی غلط میباشد، چون به استثنای بعضا موردها، هیچ کلمه و واژه کلیدی و تیم کوچکی از کلمه ها کلیدی نیست که بازدیدکنندگان متعددی را به سایت شما هدایت نماید.

امروزه بهینه سازی به صورت فزاینده ای به وسیله جستجوی لهجه طبیعی هدایت میشود و اشخاص از ابزارهایی مانند Siri و Google Now استعمال می نمایند تا جستجوهای خویش را جاری ساختن دهند، خیر اینکه آن را تایپ نمایند. ادله به کارگیری از این ابزارها این میباشد که آستانه ی تحمل تمامی ذیل خیس آمده میباشد و اشخاص میخواهند سریع خیس پاسخ پرسش خویش را پیدا نمایند و جزئیات بیشتری را در جستجوهای تایپ گردیده خویش قرار می‌دهند.

مجال سود گیری بهینه سازی برای هر سایتی گوناگون میباشد. شما به آسانی نمی توانید بگوید یکسری ساعت، روز، هفته یا این که ماه ارتفاع می‌کشد تا seo سود دهد. همینطور نمی توانید تعداد ساعاتی را که می بایست برای شغل روی آن صرف نمائید اندازه گیری نمائید. هیچ راه‌حل سریعی برای سکو بندی سایت نیست. شما می بایست فرصت قابل قبولی را برای فعالیت بر روی استراتژی seo خویش صرف فرمائید، ولی مطمئن باشید سعی مداوم مطمئناً سود خواهد اعطا کرد.

به این ترتیب سوالی که می بایست بپرسید این میباشد که “چه برهه زمانی ارتفاع می‌کشد تا سئو آغاز به ایجاد لید و فروش نماید؟” هفت چیز در طول سود دادن seo تأثیر میگذارد. ما در‌این نوشته‌ی علمی به شما خوا هیم اذعان کرد این موردها چه هستند و چه گونه می اقتدار آنان‌را بهبود اعطا کرد.

دوران فرصت مایحتاج برای seo تارنما چقدر میباشد؟
این پرسش یکی ناامیدکننده ترین سوال ها میباشد گرچه شما به صورت قابل توجهی در پی جواب قطعی می باشید، البته به جهت متغیرهای دخیل در فیض، راهی برای جواب قطعی آن نیست. این بدان استدلال میباشد که خلال تک تک متغیرهایی که در سئو وبسایت شما نقش دارا‌هستند، شما همینطور می بایست به عبارتی متغیرها را در عملکرد های سئو رقبا محاسبه فرمایید. در وضعیت کلی seo وبسایت مبنی بر متغیرهای مهم ذیل انتخاب می گردد:

رقابت
پیوندهای ورودی
محتوا
تبلیغات
اقتدار یک تارنما
ایرادات، مسائل میزبانی
پیاده سازی ، ساختار و معماری سئو
بیان این نکته قابل توجه میباشد که حتی با وجود این متغیرها، هیچ فرمولی برای جواب بدین پرسش نیست که سئوی وب سایت چقدر ارتفاع میکشد. معلوم کردن اینکه سئو شما به چه برهه زمانی مجال نیاز دارااست، می بایست در بالا محاسبه اطلاعات صورت بپذیرد آنگاه بررسی می‌کنید که چه‌گونه سریعتر حاصل را ببینید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۸:۵۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

بهترین راهکارهای سئو در ریدایرکت ها


ریدایرکت فی مابین صفحه های در وب سایت ها شغل معمولیست، ولی در اجرا آن بایستی آموزش خصوصی سئو غایت اعتنا را کرد تا به seo وبسایت لطمه ای وارد نشود.

بی آلایش ترین سناریویی که مثلا می قدرت اذعان کرد اینست که یک کاغذ به ورقه دیگر بایستی به طور دایم ریدایرکت خواهد شد.

یک سری تعیین برای این فعالیت وجود دارااست، البته در شرایط کلی، ریدایرکت 301 ارجحترین گزینش برای یوزرها و موتورهای جستجوست. ساخت‌و‌ساز یک ریدایرکت 301 هم به مرورگر ها و هم به موتورهای کاوش اعلام می نماید که‌این ورقه به طور بدون نقص منتقل شد‌ه‌است. موتورهای کاوش از این مورد این طور استنباط می نمایند که خلال تغییر تحول یو آر ال کاغذ، احتمالا محتوای آن نیز آپ تو دیت رسانی گردیده است.

به خاطر داشته باشید که ریدایرکت یک شیت به شیت دیگر، پاره ای فرصت میبرد تا به وسیله موتورهای کاوش شناسایی خواهد شد، مخصوصا در حالتی که سایت شما به طوری باشد که ربات های گوکل دیر به دیر به آن راز میزنند. در موقعیت کلی، جابجایی سکو و اعتبار وب سایت پس از شناسایی نیاز به صرف پاره ای فرصت دارد.

دیگر گزینش های شما یعنی ریداریکت 302 و Meta Refresh، جایگزین های ضعیفی می باشند و نبایست انتظار جابجایی اعتبار به صفحه های نو را داشت. این نوع ریدایرکت ها صرفا وقتی مطلوب می‌باشند که شما تحت عنوان یک وبمستر قصد جابجایی درجه شیت دیرین به نو را ندارید.

جابجایی محتوا از یک دامنه به دامنه دیگر پاره ای غامض خیس میباشد و به خیال و خاطر مسائل خاص آن، ایفا آن به وسیله موتورهای کاوش، نیاز به مجال بیشتری دارااست. موتورهای کاوش به خیال و خاطر مسائلی مانند هک شدن یا این که عمل اسپمرها، این نوع ریدایرکت ها را پیش از محاسبه، بیشتر تحقیق می نمایند.

ریدایرکت 301 در آپاچی
ریدایرکت 310 در پلتفرم آپاچی مستلزم نصب امکان mod_rewrite و فعال کردن آن است. این قبلیت در اکثر وقت ها سرور های لینوکسی مخصوصا توزیع FreeBSD فعال میباشد. با استعمال از فولدر .htaccess می قدرت آن را فعال کرده و با به کار گیری از شیوه نامه هایی که در این مورد وجود دارااست، ریدایرکت های غامض ای نیز ساخت. بی آلایش ترین نوع ریدایرکت 301 به صورت پایین میباشد.

Redirect 301 /rank /ranking

با استعمال از این فرمان شیت با نشانی rank به شیت با نشانی ranking منتقل می‌شود. مثال امرها پیچید تری در ریدایرکت 301 وجود دارااست که سوا صبر این مقاله است.


برچسب: آموزش خصوصی سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۴۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

آموزش انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز


در نصیب قبل به شما توضیح دادیم که تعیین صحیح کلمه ها کلیدی چقدر در باصرفه بودن آموزش خصوصی سئو هزینه‌های شما تاثیرگذار میباشد. ولی موضوع به اینجا ختم نمی شود و خیلی دور از شوخی‌خیس از این صحبت‌هاست! شما بعداز آنکه لغات کلیدی خویش را تفحص و گزینش کردید، می بایست نوع آن را هم در گوگل ادز معین نمائید.

مراد اینجانب از نوع کلمه و واژه کلیدی دیگر چیست؟ نگران نباشید، چیز بغرنج‌ای وجود ندارد. مطمئن هستم در‌صورتی‌که ادامه این قسمت را استیناف بفرمایید، تماماً متوجه ذیل و بم کلمه ها کلیدی در گوگل ادز خواهید شد.

چندین نوع عبارات کلیدی در گوگل ادز داریم؟
یکی رایج‌ترین اشتباهاتی که اشخاص نو‌شغل در طی فعال‌سازی تبلیغات گوگل مرتکب می گردند، بی‌توجهی و استعمال نامناسب از اشکال لغت ها کلیدی در گوگل ادز میباشد.

به طبع بخوانید: 7 غلط رایج در تعیین لغت ها کلیدی تارنما
موضوع خیلی بی آلایش میباشد. فرض کنیم شما کلمه ها کلیدی خویش را تفحص و از در بین آن ها شایسته ترین‌ها را تعیین کرده‌اید. وقتی که میخواهید کمپین خویش را راه اندازی فرمائید، گوگل ادز از شما می خواهد که نوع هر واژه و کلمه را نیز معین فرمایید. مراد گوگل از نوع کلمه و واژه چیست؟

خب، در کل 4 نوع کلمه و واژه کلیدی در گوگل ادز وجود دارااست:

کلمه ها کلیدی تطبیق پهناور (Broad Match)
کلمه ها کلیدی تطبیق کبیر با در دست گرفتن‌گر (Broad Match with modifier)
لغت ها کلیدی تطبیق عبارتی (Phrase Match)
عبارات کلیدی تطبیق ظریف (Exact Match)
پیرو هرکدام از این عبارات را با یکدیگر تحقیق می کنم و به شما خواهم بیان کرد که چرا به کار گیری صحیح از این لغت ها کلیدی برای توفیق کمپین شما مداقه متعددی دارااست.

کلمه ها تطبیق بزرگ (Broad Match)
از همین آغاز بیان‌کنم که‌این نوع واژه و کلمه کلیدی می تواند برای شما دردسرساز گردد! عبارات کلیدی تطبیق وسیع نوعی از لغت ها کلیدی میباشند که می توانند بیشترین واحد سنجش ورودی را به وبسایت شما بیاورند. ولی صرفا خداوند میداند چه معیار از این ورودی‌ها هدفمند میباشند! چرا؟ پیرو توضیح میدهم.

فرض کنیم شما یک وبسایت فروش خرقه دارید و بعد از استیناف کلمه ها کلیدی، بدین سود رسیدید که عبارت «خرید کلاه زنانه» برایتان مطلوب و هدفمند میباشد. درحال حاضر چه اتفاقی میفتد در صورتیکه نوع واژه کلیدی خویش را تطبیق کبیر تعیین فرمایید؟ تبلیغ شما برای کاربرانی که کلمه ها «خرید کلاه دخترانه»، «شال زنانه» یا این که «جامه زنانه» را کاوش می‌نمایند هم اکران داده میشود!

دیدنی‌خیس آنکه حتی ممکن میباشد تبلیغ شما برای کلمه و واژه «کلاه برداری» هم اکران داده گردد! در واقع گوگل تبلیغ شمارا در هر عبارتی که شم نماید مرتبط میباشد اکران خواهد اعطا کرد.

عبارات کلیدی تطبیق وسیع همانند سیاهچاله‌ای میباشند که می توانند تبلیغ شما‌را روی عبارات بی‌ربط اکران بدهند و هزینه‌های شمارا ببلعند!

مجموعاَ، با تعیین نوع تطبیق کبیر تبلیغ شما در یک کدام از حالات ذیل به یوزرها اکران داده می‌گردد:

دقیقاً کلمه و واژه کلیدی شما کاوش خواهد شد.
لغت ها در حدود کلمه و واژه کلیدی شما کاوش خواهد شد.
عبارات مترادف و هم معنی و هم‌مفهوم با کلمه و واژه کلیدی شما کاوش گردد.
گذشته، آن گاه و میانه کلمه ها کلیدی شما واژه دیگری قرار بگیرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

نکات مهم در سئو داخلی سایت


سئوی داخلی در CMSها
این ممکن میباشد سؤال هرکسی باشد که برای بهبود سئوی داخلی در CMS چه آموزش خصوصی سئو بایستی کرد؟ در‌پی می‌‌خوا هیم برای یک‌سری CMS رایج بدین سؤال جواب دهیم.

 

سئوی داخلی در وردپرس
در سیستم‌های مدیر محتوا نظیر وردپرس، پرداختن به سئوی داخلی شل‌خیس میباشد. شما خلال اینکه میتوانید به‌شکل دستی مجموع این موردها را پیاده نمایید، می‌‌توانید از پلاگین‌هایی نظیر یوآست نیز یاری بگیرید. بعضی از تکنیک‌هایی که برای سئوی On-page در وردپرس بایستی اعتنا داشته باشید، مفاد پایین میباشد:

مطمئن گردید که پیکربندی ایندکس‌گذاری فعال میباشد؛
ساختار لینک و پیوند‌های داخلی را برای seo با صرفه فرمائید؛
از تگ‌های H1 و H2 استعمال فرمایید؛
سرعت وبسایت را بهبود دهید؛
محتوایتان را ساختاردهی و هدفمند فرمایید تا گوگل خوب آن را متوجه گردد؛ به عنوان مثال با اضافه کردن سؤالات متداول؛
به منزلت قرارگیری و چگالی لغات کلیدی دقت فرمایید.


سئوی داخلی در جوملا
جوملا به‌تیتر دومی CMS دوستداشتنی عالم نیز تکنیک‌هایی مشابه به وردپرس برای بهبود سئوی داخلی داراست. اگرچه درین CMS نیز افزونه‌هایی برای این‌فعالیت وجود دارااست، نباید فقط به آن ها توکل نمائید. بعضی تکنیک‌هایی که میتوانید برای بهبود سئوی On-page جوملا پیاده نمایید، مورد ها تحت می باشند:

در تیتر اساسی از واژه‌ی کلیدی استعمال نمائید؛
چگالی عبارات‌کلیدی فی مابین 0.5 تا 2 درصد باشد؛
در توضیحات متا از کلمه و واژه‌ی کلیدی به کار گیری نمایید؛
در پیوند‌ها واژه و کلمه‌ی کلیدی را به‌فعالیت ببرید؛
ارتفاع تیتر حداکثر 70 کاراکتر باشد؛
ارتفاع متن دستکم 300 واژه و کلمه بشود؛
از لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی به کار گیری فرمایید.
سئوی داخلی در بقیه CMSها
همگی‌ی CMS‌های جهان، برای سئوی داخلی بهتر کار نمیکنند. برای اینکه بفهمید که یک CMS برای پیاده‌سازی سئوی On-page مطلوب میباشد یا این که نه، بایستی برخی خصوصیت‌ها را در آن نظارت فرمائید تا بفهمید چقدر با اصول بهینه سازی مطابقت و همخوانی دارا هستند و میتوانید روی آن شغل فرمائید. این خصوصیت‌ها عبارتند از:

خصوصیت‌های عملکردی وب سایت‌ها نظیر سرعت، امنیت، ریسپانسیو و اسکریپت‌های ردیابی؛
خصوصیت‌های تکنیکی seo مانند ساختار URLها، تگ‌ها، هدرها، متا دیسکریپت‌ها و... .


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۵۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)