آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

آیا تغییر عنوان صفحه موجب کاهش رتبه می شود؟


“آیا تغییر و تحول تیتر یک کاغذ از وبسایت موجب کاهش مرتبه آن در آموزش خصوصی سئو حاصل کاوش می‌گردد؟ آیا گوگل این عمل را به منزله گول زدن خویش تصور می نماید؟ ما جدیدا عنوان ها بعضی از صفحه ها تارنما را تغییر و تحول دادیم و بعد بود که با افت مرتبه مواجه شدیم. لحاظ شما دراین باره چیست؟”


جواب کوتاه بدین پرسش اینست که آری، تغییر و تحول تیتر کاغذ میتواند موجب کاهش درجه وب سایت شود. با این درحال حاضر گوگل آن را تحت عنوان تکنیکی برای فریب خویش تصور نمی نماید. از آن‌جا که بایست ارتباط ای در بین محتوا و تیتر شیت وجود داشته باشد، تغییر تحول تیتر ورقه نمی تواند اینگونه شائبه ای را ساخت‌و‌ساز نماید.

درحال حاضر به مدل هنگفت کردن این قضیه می‌پردازیم.

تیتر برگه و سکو
با اینکه این ایام بعد از ظهر یادگیری ماشینی گوگل به حساب آورده می شود و گوگل در هم اکنون افزایش هوش تصنعی خویش میباشد، ولی با این وجود، تیتر برگه هنوز یکی‌از فاکتورهای درجه بندی صفحه ها محسوب میگردد.

اثر تغییر‌و تحول تیتر صفحه ها
به تازگی توییت منتشر گردیده ای بوسیله وبسایت Distilled به ما نماد می‌دهد که حتی با وجود اینکه کلیت سایت به صورت ضمنی حول کلمه و واژه ای میگردد، حذف آن کلمه و واژه از تیتر برگه قادر است اثر به سزایی بر امکان دستیابی درجه صفحه های داشته باشد.

در علاوه بر یک کنفرانس، وبسایت Distlled آرم بخشید که حذف کلمه و واژه Online از تیتر اینترنت سایتی که به وضوح خدماتش را به طور آنلاین ارائه میدهد، بر روی سکو آن اثر گذار بوده میباشد.

 

این سود نماد می‌دهد که علی رغم وجود سیستم های یادگیری ماشینی، بررسی مترادفات و سیستم های بغرنج فهم مفاهیم عبارت، گشوده هم تیتر ورقه حائز اهمیت به سزایی میباشد. در‌حالتی که کاغذ ای از وبسایت شما دارنده درجه و ترافیک بسیار خوبیست، عالی میباشد که دست به تغییر تحول تیتر آن نزنید.

مدام یک استثنا وجود دارااست
در شرایطی که محتوای تیتر ورقه وبسایت به چیزی اشاره می نماید که فعلا با تیتر شیت در باب نباشد، گوگل آن را یک تیتر اشتباه تشخیص داده و جایگاه شیت را در آن عبارات کلیدی کاهش می‌دهد.

در صورتیکه ورقه ای با درجه و ترافیک بالایی داشته و قصد تغییر و تحول محتوای آن را دارید، دست به تغییر و تحول تیتر آن نزنید، مگر اینکه برهان خیر و خوبی برای آن داشته باشید. در‌این‌حالت‌ مدام عنوانی را گزینش فرمائید که با محتوای ورقه در زمینه‌ی باشد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۴۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)