آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

حذف EXIF metadata قبل از آپلود تصاویر

متادیتای تصویر داده ها دقیقی میباشد که در تصاویر جاسازی گردیده‌است آموزش خصوصی سئو و داده ها مرتبط با تصویر، دوربین و غیره را نشانه می دهد.

در سال ۲۰۱۴، مت کاتز، مدیر قدیمی نصیب چگونگی کاوش در گوگل، درباره متاداده تصویر حرف کرد. وی بیان کرد که گوگل “حق به کارگیری از آن را برای خویش محفوظ میدارد”. ولی وی پذیرش نکرد که آیا گوگل از آن استعمال نموده است یا این که نه.

از جان مولر (تحلیلگر فرایند در گوگل) در توییتر همین پرسش پرسیده شد. با این حالا، وی پاسخی غیر قابل فهم ارائه کرد و اعلام‌کرد که کلیه چیز به به عبارتی صورت باقی‌مانده میباشد.

کارشناسان کمپانی جواب روشنی ندادند یا این که به آسانی به سؤالات مرتبط با نقش متاداده تصویر را در سکو بندی نادیده گرفتند. به گفته کاتز، در صورتیکه تصاویر شما دارنده متاداده میباشند و این داده ها قادر است به بقیه یوزرها یاری دهد تا در امر تصویر و دوربین داده ها بیشتری استخراج نمایند، پس شما مختار می‌باشید که متادیتا را نگه دارید یا این که حذف نمائید.

۱۸. راه‌اندازی browser caching
کش مرورگر، بضاعت یک مرورگر اینترنت برای ذخیره بی واسطه فولدر‌ها بر روی رایانه شما و بارگیری آن فولدر‌ها در نوبت آن‌گاه برای بازدید از شیت میباشد. کش نیاز به دانلود دوباره منابع و دیتاها‌ها را از در میان می برد، و قادر است فرصت لود برگه را به واحد سنجش قابل توجهی کم کند.

خوب میباشد این فولدر‌ها را برای بازه زمانی وقتگیر‌تری روی خاطر مخفی تهیه فرمائید (گوگل دستکم یک هفته را سفارش می‌نماید البته احتمالاً یک ماه یا این که یکسال خوب میباشد) تا منابع را برای بارگیری دوباره پوشه‌هایی که تغییر‌و تحول نکرده‌اند، هدر ندهید.

افزونه‌های seo تصاویر در وردپرس
درپی 5 پلاگین ضروری برای seo داخلی تصویر را خواهید روءیت کرد که در زمان استیناف خویش شناسایی کردیم. آن ها با پلاگین‌های مهم وردپرس و تم‌ها مانند WooCommerce، Elementor، Divi، Smush یا این که Yoast سازگار می باشند. اعتنا داشته باشید که به کار گیری بی راه از تکنیک‌های بهینه سازی تکنیکال و بی هرج‌ومرجی نیز سبب کاهش مرتبه seo وب سایت شما ویا بهینه سازی منفی می‌گردد.

۱. ImageSEO – شایسته ترین پلاگین بهینه سازی تصاویر برای وردپرس
ImageSEO یک کدام از شایسته ترین پلاگین‌های وردپرس برای سئوی تصاویر و seo کتابخانه میباشد. الگوریتم‌های گوگل، بینگ و کوانت از مالامال کردن بی منش لغات کلیدی و در سود cannibalization عبارات کلیدی در صفحه های وبسایت بیزار میباشند. (جهت اگاهی از اینکه Canibalization چیست اینجا کلیک نمائید.) این عبارت در امر تصاویر شما نیز درستی می‌نماید و به همین برهان میباشد که ImageSEO انقلابی والا میباشد. این پلاگین به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا محتوای بصری شمارا فهم و شعور نمایند. در واقع، این پلاگین از تشخیص صورت، هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه و ارزیابی تصاویر شما استعمال می‌نماید. آنگاه از داده‌های ساخت‌و‌ساز گردیده برای مالامال کردن متن ها جایگزین و اسم پوشه شما استعمال می گردد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)