آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

بانس ریت سایت یا Bounce Rate چیست؟


هنگامی کاربری دامنه وبسایت شما‌را در مرورگر وارد کرده یااینکه از آموزش خصوصی سئو موتورهای کاوش روی فیض وبسایت شما کلیک می‌نماید، صحیح از لحظه‌ای که استفاده کننده در انتظار بار گذاری شدن محتوای شیت تا‌وقتی‌که ورقه بارگذاری گردیده، محتوا را ببیند و در غایت از تارنما شما بیرون خواهد شد یک مقطع را تشکیل خواهد بخشید.

اکنون در زمان همین زمان هر مخاطب بسته به رفتاری که برای گشتن در وبسایت شما دارااست، ممکن میباشد در هر وقتی از وب سایت بیرون خواهد شد. این بیرون شدن را به طور معدل ابزارهای آمارگیر وبسایت نظیر گوگل آنالیتیکس رسیدگی کرده و به طور یک دوران ذکر می‌نمایند. تحت عنوان مثال گفته می گردد که یک وبسایت دارنده بانس ریت یا این که نرخ پریدن ۶۰ درصدی میباشد.

هیچ مقدار بسیار دقیقی از این عدد نیست، البته گفته میشود که هر چه این عدد کوچکتر بوده و به اعداد تحت‌خیس مجاورت‌خیس باشد عالی میباشد. تحت عنوان مثال بانس ریت سایتی که روی ۳۰ درصد قرار داشته باشد نسبت به یک تارنما با مقدار ۶۵ درصد بسیار خوب و خوب میباشد. این مقدار معین می‌نماید که از در میان تمامی کاربرانی که در‌این مدت از وبسایت دیدن کرده‌اند، یک‌سری درصد از آن ها قبل از اینکه مقدار ماندن در وبسایت به معدل کلی کلیه یوزرها رسد از وب سایت بیرون گردیده‌اند.

بدین ترتیب هنگامی کلام از بهبود بانس ریت وبسایت میگردد قرار وجود ندارد که پیرو استحصال به اعداد گران قدر‌خیس باشید. بلکه برعکس، می بایست اعداد را خرد و خرد‌خیس فرمائید.

چه‌طور حالت بانس ریت وبسایت را ببینیم؟
برای مشاهده بانس ریت وب سایت به امداد ابزار گوگل آنالیتیکس کافی میباشد به مسیر BEHAVIOR> Overview مراجعه کرده و آن گاه یک زمان را برای خویش گزینش نمایید. تحت عنوان مثال در تصویر تحت اینجانب داده های عددی بازدید سایتی را روی یک ماه اخیر که از ۱۳ آگوست تا ۱۳ سپتامبر(همین روز گذشته) بود قرار دادم.


همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، نرخ پریدن روی ۵۱.۵۳ درصد قراردارد که یک رقم بهتر به حساب می آید.

۱۰ چاره بهتر برای بهبود بانس ریت وبسایت
حالا که با بانس ریت وبسایت آشنا گردیده و دانستید که چرا بایستی به‌این مسئله عنایت دهیم، به دنبال به معرفی ۱۰ چاره بهتر در باب بهبود آن می پردازم.

شیوه‌هایی که به دنبال معرفی خواهم کرد، تمامی پروسه طراحی یک تارنما که مشمول گزینش صاحبخانه، رفع اشتباهات، پیاده سازی، اصول محتوا نویسی و… می باشند را مشتمل بر می شود.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۳۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)