آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

کنیبالیزیشن چطور می‌تواند به سئوی سایت آسیب بزند؟

همنوع خواری یا این که کنیبالیزیشن وقتی رخداد‌ می‌ افتد آموزش خصوصی سئو که یک‌سری کاغذ در اینترنت‌وب سایت برای یک واژه کلیدی یا این که عبارت شبیه در گوگل، با هم رقابت نمایند. درین نوشته‌ی‌علمی شیوه های جستن و رفع این نقص‌ را با هم تحقیق می کنیم.

مطلقا شما هم با این پدیده مواجه گردیده‌اید:

یک واژه را در گوگل کاوش می کنید و می بینید ۲ تا از پیوند‌هایی که در برگه حاصل کاوش به شما آرم داده می‌گردد، از یک اینترنت‌وب سایت می‌باشند. بدین رخداد، همنوع خواری میگویند. یعنی دو یا این که یکسری کاغذ از یک اینترنت‌تارنما با هم رقابت می‌نمایند و این فعالیت سبب ساز می شود تا هیچ‌کدامشان نتوانند تبدیل به لینک و پیوند نخستین گوگل شوند.

یک تصور اشتباه خیلی رایج وجود داراست که هرچه تعداد صفحه های بیشتری را برای مقصود قرار دادن یک واژه کلیدی در حیث بگیرید، مرتبه بهتری روی کلمه و واژه کلیدی اخذ خواهید کرد. آکادمی رایا پارس به هر اکنون، هرچه صفحه های بیشتری روی یک کیورد داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارااست که گوگل، کلمه ها کلیدی شمارا تعیین کرده و سکو SERP شما‌را بالا چیره شود، صحت دارد؟

حتما خیر! این کلام اصلا صحیح وجود ندارد.

در واقع، مقصود قرار دادن یک کیورد خاص در یک‌سری برگه متفاوت از یک اینترنت‌وب سایت، حدودا مدام سود به طور کامل معکوس دارااست. این شغل خیر فقط یاری‌تان نمی‌نماید، بلکه به سئوی تارنما‌تان حسابی زخم میرساند.

ادله این موضوع خیلی معمولی میباشد: زمانی یک‌سری برگه what is seo از اینترنت‌وب سایت شما روی یک واژه کلیدی درجه بگیرند، با خودتان رقابت‌ خواهید کرد. در فیض، هرکدام از این صفحه ها دارنده CTR زیر‎خیس، آتوریتی و همینطور نرخ تبدیل کمتری از یک کاغذ تلفیقی خواهند بود.

ما این قدم غلط در بهینه سازی را همنوع خواری می‌نامیم.

در‌این نوشته‌ی علمی با مطالب ذیل آشنا میشوید:

همنوع خواری (Cannibalization) کلمه و واژه کلیدی چیست؟
کنیبالیزیشن لغات کلیدی بدین استدلال با این اسم خوانده‌ می شود که شما نتیجه ها کلمه و واژه کلیدی خویش را با همدیگر سرگرم می کنید و کاری میکنید تا صفحه های تارنما‌تان با هم رقابت نمایند و هریک با میل کردن دیگری همت نماید تا جایگاه بالاتری بگیرد. در واقع شما CTR، لینک و پیوند‌ها، محتوا و (اکثر اوقات) نرخ تبدیل‎هایی که بایستی در یک کاغذ باشند را میان دو ورقه تقسیم‌ میکنید.

هنگامی اینگونه کاری ایفا می‌دهید، حجم و عمق علم خویش را به گوگل آرم‌ نمی‌دهید و اقتدار وبسایت خویش را روی این واژه کلیدی بهبود‌ نخواهید اعطا کرد‍!

درعوض، شما از گوگل‌ می خواهید که صفحه های شمارا در قبال یکدیگر بسنجد و تعیین نماید که کدام‌یک از آن ها مطلوب‌ترین لغت ها کلیدی را استعمال کرده‌اند.

از جمله درصورتی که شما در تارنما‌تان کفش می‌فروشید و «کفش» فقط کلمه و واژه کلیدی‌ای میباشد که غرض قرار‌ داده‌اید، اصولا به گوگل‌ می گویید که تمامی این صفحه های راجع‌به «کفش» میباشد صرف حیث از اینکه کفش پیاده‌‎روی، کفش تنیس، کفش ورزشی و… باشد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۶:۰۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)