آموزش خصوصي سئو آموزش خصوصي سئو .

آموزش خصوصي سئو

هم‌نوع‌خواري كليدواژه‌ها يا Keyword Cannibalization

تعدادي سال پيش چنانچه تعداد صفحه ها ايندكس‌گرديده‌ي يك وبسايت بيشتر بود به معناي عمل بيشتر بود. براي همين هر مطلبي كه در دنياي اينترنت مي‌ديديد بيشتر از 10 تگ يا اين كه برچسب داشت. آموزش خصوصي سئو صفحه ها زياد تكراري و به‌دردنخور درون وب سايت وجود داشت و با اين فعاليت سيگنال آپ ديت به گوگل ارسال مي‌كردند. البته اين استراتژي فعلا يك استراتژي ناكامي‌خورده ميباشد. بگذاريد يك پرسش بپرسيم.

از جمله شما يك وبسايت ساخت‌و‌ساز محتوا داريد. كاغذ‌ي اساسي‌ وب سايت‌تان را براي كليدواژه‌ي ساخت محتوا بهينه سازي كرده‌ايد. يك پست بلاگ با تيتر ساخت‌و‌ساز محتوا داريد و آن را هم با كليدواژه ساخت و ساز محتوا seo كرده‌ايد. يك سري برچسب با تيتر ساخت‌و‌ساز محتوا داريد. شايد حتي گروه‌بندي‌هاي متفاوت هم با اين تيتر ساخته‌ايد.

هم اكنون پرسش اين ميباشد: گوگل از كجا مي بايست بداند كه به كدام برگه‌ي شما در‌اين كليدواژه مرتبه بدهد؟

گوگل ترجيح مي دهد كه به هيچكدام مرتبه ندهد. زيرا مشخص وجود ندارد كدام شيت‌ي شما توانمند‌خيس ميباشد. به عبارت ديگر شما با خودتان وارد رقابت گرديده‌ايد. اين ايراد بزرگي ميباشد. در حالتي كه تا هم اكنون وب سايت‌تان را با اين شيوه اداره مي‌كرديد و تعداد تگ‌ها و گروه‌بندي‌هاي شبيه‌تان زياد ميباشد. مي بايست قطعا و مطلقا منش‌حلي براي اين نقص‌ پيدا فرمائيد.

ميتوانيد كاغذ‌ي اساسي كه دوست داريد مرتبه بگيرد را با تگ canonical مشخص و معلوم نمائيد تا اين برگه به عنواي محتواي شاخص و اساسي شما شناسايي گردد.
صفحه ها شبيه كه قيمت پاره اي دارا هستند را Noindex فرماييد. اين فعاليت سبب ساز مي گردد كه گوگل اين صفحه هاي شمارا كراول نكند و در سود اين صفحه هاي از دايره‌ي رقابت حذف ميگردند.
يااينكه اين صفحه هاي را روي ورقه‌اي اساسي موردنظرتان Redirect نماييد. آكادمي رايا پارس ري‌دايركت كردن حتي PageRank ورقه‌ي شمارا هم منتقل مي‌نمايد و به راحتي ميتوانيد بها ورقه‌ي موردنظرتان را فراتر ببريد. درباره ي ريدايركت و اثر آن بر بهينه سازي بيشتر بخوانيد.
مرتبه الكسا وبسايت تاثيري در مرتبه بندي وبسايت ندارد.
اين خطا سال‌هاست بوسيله وب سايت‌هاي گوناگون اجرا مي‌گردد. آن ها ميخواهند جايگاه الكسا وبسايت‌شان را بالا ببرند. از طريق‌هاي متفاوت مانند ري‌دايركت صفحه هاي وبلاگي و پاپ آپ‌ها و مواقعي از اين دست به كارگيري مي‌نمايند تا اين سكو را بالا ببرند. .

يكي نحوه‌هايي كه براي بالا بردن درجه الكسا اعمال مي دهند پاپ آپ در تارنما‌هاي ديگر ميباشد. يعني روي صفحه هاي گوناگون‌شان در وبسايت‌هاي ديگر پاپ آپ ساخت و ساز مي‌نمايند. احتمالا شما هم بارها چشم‌ايد كه به محض كليك روي بعضي پيوند‌ها يك كاغذ‌ي پاپ آپ مرتبط با يك تارنما ديگر گشوده مي گردد و آن ها با اين شيوه ورودي وبسايت‌شان را بالا مي برند و مرتبه الكسا هم فراتر مي‌رود. البته اين شيوه روي بهينه سازي اثر منفي دارااست. به دو ادله:

اولا Bounce Rate يا اين كه نرخ پريدن وب سايت ارتقا پيدا مي‌نمايد. what is seo يعني اشخاص حتي اذن نمي‌دهند تا شيت‌ي پاپ آپ بالا بيايد و حتي در صورتي‌كه بالا بيايد هم زود برگه را مي‌بندند و در فيض نرخ پريدن ارتقاء مييابد.
ثانيا Time On Page صفحه هاي شما هم كاهش مييابد. براي مثال در صورتي‌كه شما يك برگه داريد كه 2000 كلمه و واژه محتوا داراست ولي يوزرها صرفا 10 ثانيه در آن بمانند بدين معناست كه برگه‌ي شما قيمت پاره اي دارااست و گوگل هم به صفحه ها نادر قيمت بهايي نمي‌دهد در فيض حتي در صورتي‌كه محتواي شما بسيار كاركشته هم باشد جايگاه‌ي نيكي حصول نمي‌نمايد.
پس seo را فداي بهبود مرتبه الكسا تارنما نكنيد و از طريق‌هاي سنجيده استعمال نمائيد.

كامنت‌ها و پيوند‌هاي نوفالو ديگر خوانده نمي شوند.
بازه‌ها قبلي يك استراتژي ديدني براي افزايش seo وب سايت پنل پيوند وجود داشت. تارنما‌ها در فروم‌ها و يا اين كه كامنت‌هاي تارنما‌هاي ديگر پيوند‌سازي مي‌كردند. حتي ربات‌هايي هم براي اين شغل نوشته بودند كه‌اين عمل را به طور خود كار اعمال مي‌دادند. البته گوگل اين شيوه را منسوخ كرد. اعلام‌كرد كه پيوند‌هاي نوفالو ديگر خوانده نمي شوند. يعني حتي در‌حالتي كه شما يك لينك و پيوند با انكر تكست هم داشته باشيد لينكي كه باطن انكر تكست وجود داراست براي كرولر گوگل قابل مشاهده وجود ندارد. ولي پيوند‌هاي نوفالو كدامند؟

لينك و پيوند‌هايي كه باطن فروم‌ها وجود دارا هستند.
لينك و پيوند‌هاي باطن كامنت‌ها
لينك و پيوند‌سازي در كانال‌هاي اجتماعي
پيوند‌سازي در پنل‌هاي وب لاگ‌‌ها مانند مديوم مي‌سازيد.
پيوند‌هايي كه از روش مسنجرها و پيام‌رسان‌ها ساخت و ساز ميكنيد.
اين پيوند‌ها بوسيله گوگل خوانده نميشوند. يعني حتي در شرايطي‌كه براي اين عمل همت نمائيد هم ممكن ميباشد فيض‌ي جذاب‌توجهي از آن نگيريد. ولي در‌حالتي كه درين شغل زياده‌روي نماييد و تحت عنوان اسپم شناخته گرديد احتمالا بوسيله گوگل با يك جريمه‌ي خرد ولي تاثيرگذار روبرو گرديد. پس مي بايست اعتنا فرماييد و از اين طرز‌هاي غيرمتعارف به كارگيري نكنيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۵۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چگونه اسلاگ – نامك براي صفحه اي از سايت مان بسازيم؟

نامك در وردپرس از دو ضابطه اثبات براي تشكيل ايميل تبعيت مي نمايد. آموزش خصوصي سئو هرچند اين مفاد به طور اتوماتيك اجرا مي گردد البته فهميدن شان داراي اهميت ميباشد:

مسافت في مابين عبارات با خط تيره – دش غير وابسته مي‌گردد
تنها حروف خرد قرار خواهند گرفت

زماني ميخواهيد يك نوشته را توليد نمائيد، با كليك بر روي New در قسمت پست هاي وردپرس، كاغذ جديدي گشوده ميشود كه خير تيتر بهينه سازي داراست و خير پست الكترونيك. بسته به تنظيماتي كه براي پيوندهاي يكتا جاري ساختن داده ايد، نامك شما بعد از مشخص و معلوم شدن title و بخشي از متن، در نصيب لينك و پيوند شيت صورت مي گيرد.

اسلاگ قادر است پس از تاريخ و اسم تاليف كننده قرار گرفته يا اين كه مكان متفاوتي داشته باشيد. آكادمي رايا پارس با دقت به استراتژي سئوي وب سايت تان، مي‌توانيد اين پسوند و پيشوندها را معلوم فرماييد. شما ميتوانيد هنگام تايپ كردن يا اين كه دستكاري يك پست، Slug آن را تهيه فرماييد.

براي تغيير تحول نامك در وردپرس، به آدرسي كه ذيل تيتر ورقه جاي دارد رفته و بر روي دستكاري كليك فرمائيد تا بتوانيد اسلاگ را تغييير دهيد. اسلاگ در گروه بندي ها و برچسب ها نيز قابل دستكاري ميباشد. همينطور از قسمت تنظميات يكتا كاركشته خواهيد بود تا براي برگه كالا و خصوصيت هاي آن نيز به تنظيمات لينك يكتا بپردازيد. با مراجعه به بخش گروه بندي و برپسب نوشته ها يا اين كه محصول ها، خلال اسم هر مورد، نامك هم مي‌تواند تغيير تحول يابد.

در‌صورتي‌كه يك اينترنت‌وبسايت خبري يا اين كه مالتي مديا داريد كه نويسندگان زيادي در آن عمل دارا‌هستند، با به كارگيري از پلاگين هاي تغيير تحول Slug مي اقتدار پيوندهاي تاليف كننده را به صورت دلخواه تهيه كرد. وردپرس بصورت پيشفرض قابليت تغيير و تحول نامك براي تاليف كننده را ندارد.

طرز تهيه و تنظيم و بازنويسي اسلاگ در وردپرس
تغيير تحول نامك وردپرس شما بسيار راحت ميباشد. what is seo با اين هم اكنون اين مراحل بسته به آنچه ميخواهيد تغيير تحول دهيد يه خرده گوناگون ميباشد. در اينجا تعدادي Slug رايج وجود دارااست كه ممكن ميباشد بخواهيد بازنويسي نمائيد.

اسلاگ نوشته ها
وقتي كه يك پست تازه توليد مي‌كنيد يا اين كه يك پست ديرين را دستكاري مي‌كنيد، نشاني پيوند اثبات در تحت تيتر را مشاهده خواهيد كرد. به صورت پيش فرض وردپرس تيتر بدون نقص پست شما‌را با مالامال كردن خط با مسافت اضافه مي نمايد. براي seo URL Slug و فردي سازي نامك پست خويش، كافيست روي دكمه “بازنويسي” كليك نمائيد.

نامك ورقه ها
شبيه پست ها، هنگام توليد يك ورقه نو يا اين كه بازنويسي يك ورقه سابق، مي‌توانيد نصيب Slug را در ذيل تيتر پيدا نماييد. وردپرس به صورت اتوماتيك تيتر كاغذ بي نقص شمارا تحت عنوان نامك مالامال مي نمايد.

نامك تيم بندي
به صورت پيش فرض گروه ها از “اسم” شما تحت عنوان نامك به كارگيري مي نمايند، يا اين كه ميتوانيد يك اسلاگ سفارشي را وارد فرمائيد. معمولاً اسم گروه بندي شما براي استارت كوتاه و خاص خواهد بود و نيازي به تغيير‌و تحول آن ها نخواهيد داشت.

اسلاگ مولف
وردپرس به صورت پيش فرض از اسم كاربري مولف تحت عنوان نامك به كارگيري خواهد كرد. اين يك خصوصيت اساسي ميباشد كه در وردپرس درنظرگرفته شده ميباشد. مثل:

https://www.zhaket.com/blog/author/username

فعلا روشي داخلي براي دستكاري يا اين كه سفارشي كردن يك مولف غير از ساخت‌و‌ساز استفاده كننده نو با اسم كاربري نو نيست. بدين ترتيب درصورتي كه مي‌خواهيد در نامك مولف تغييراتي توليد فرماييد، مي بايست از يك پلاگين وردپرس به كار گيري نمائيد. يك آيتم افزونه Edit Author Slug بدون پول ميباشد كه به شما قابليت و امكان مي‌دهد هم ساختار لينك و پيوند اثبات و هم اسلاگ (اسم كاربري) را براي صفحه ها مولف تغيير‌و تحول دهيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۲۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

زمان حضور در سايت كاهش پيدا كرده است

تعامل مخاطب مي‌تواند بر مرتبه بندي جستجوي شما تأثير بگذارد و معدل مجال صرف گرديده در صفحه ها اينترنت شما معياري ميباشد كه مي‌توانيد به راحتي در Google Analytics آن را اندازه گيري فرمائيد. اين ترازو يك برهان درجه بندي بي واسطه نيست ، البته نماد مي‌دهد كه آيا شما تجربيات نيكي براي يوزرها خويش ارائه مي دهيد و يا اين كه نه. براي كاهش نرخ پريدن بالا تكنيك هاي ثابت گرديده بسيار متعددي وجود دارا‌هستند كه منجر كاهش نرخ بالاي پريدن وبسايت شما مي گردند براين اساس خوب ميباشد آنان را نيز پژوهش نيد.

محتواي تكراري ساخت‌و‌ساز نموده ايد.
گوگل محتواي تكراري را تحت عنوان بلوك هاي قابل توجهي از محتواي تعريف و تمجيد گرديده در دامنه ها و يا اين كه در باطن دامنه هايي تعريف‌و‌تمجيد مي نمايد كه به صورت قابل توجهي شبيه يا اين كه تماماً با بقيه مطالب منطبق دارا‌هستند. آموزش خصوصي سئو اين محتواي تكرار مدام فريبنده و يا اين كه مخرب تلقي نميشود و مدام سبب كم شدن درجه در موتورهاي كاوش و كاهش بازديد وبسايت نمي‌شود.

زماني محتوا براي ويرايش سكو ها و ارتقاء بازديد به صورت بديهي به عمد تكرار ميشود ، تارنما شما جريمه مي گردد. اين قادر است به معناي اين باشد كه محتواي شما براي به عبارتي سوال هاي و يا اين كه نتيجه ها يكسان رقابت مي نمايد و گوگل فكرمي‌كند جواب يك پرسش بايستي تنوع بيشتري داشته باشد ، ممكن ميباشد يكي آن صفحه هاي را مجازات نمايد و از اين طرز متاسفانه مرتبه بندي شما زخم مي بيند و در بدترين وضعيت ، آكادمي رايا پارس وبسايت شما قادر است تماما از فهرست گوگل حذف خواهد شد. به اين ترتيب خوب ميباشد از محتواي تكراري به كار گيري نكنيد چون ممكن ميباشد غير وابسته از افت ترافيك وبسايت، وبسايت شما ديگر در حاصل كاوش يافت نشود.

شما از تكنيك هاي سابق Clickbait به كار گيري مي‌كنيد.
بعضي از روش هاي ورود يوزرها به وبسايت شما – مانند ليست ها – هنوز هم پاسخ ميدهند ، البته يوزرها ممكن ميباشد از به كار بستن از اين نوع تكنيك ها اذيت شوند و از كليك كردن روي پيوند هاي شما دوري نمايند. براين اساس عالي ميباشد مورد ها تحت را نيز پژوهش نمائيد :

آيا عنوان ها شما آنچه در شيت ميباشد را به صحت تعريف مي نمايد؟

آيا از كنيه هايي مانند “پيش بيني نمي زنيد چه اتفاقي بيفتد بعد از آن” مي‌گيريد؟

آيا توضيحات متاي شما عموم را ترغيب به تلاوت مطالب مي نمايد و يا اين كه برعكس آن‌ها‌را از خويش بدور مي نمايد؟

توضيحات متا و عنا وين خويش را از روش آزمايش A و يا اين كه B آزمون فرمائيد تا ملاحظه كنيد آيا اصلاحاتي وجود دارااست كه بتواند اشخاص بيشتري را به خويش جلب نمايد و يا اين كه نه. what is seo از اين نحوه شما مي‌توانيد از سكو بندي و ترافيك جستجوي گران بها خويش نگهداري نماييد.

عده بندي
در كنار كليه نكات آورده شده اين نوشته‌علمي درباره افت ترافيك وب سايت اين را به خيال و خاطر داشته باشيد كه هيچ ميانبري براي ارتقاء بازديد تارنما شما نيست. در‌صورتي‌كه ميخواهيد بازديدكننده ي بيشتري از سمت موتور كاوش داشته باشيد ، مي بايست وقت و همت خويش را صرف بهبود آن فرماييد. عملكرد نكنيد از روش استراتژي هاي متمايز ميانبر استعمال نماييد ، در غير اينصورت ممكن ميباشد از اثار منفي آن مانند جايگاه زير كاوش و از دست رفتن ترافيك سختي ببريد. همينطور تحت عنوان يك داراي تخصص بهينه سازي راجع به واپسين به روزرساني ها و شايسته ترين نحوه ها براي ارتقا قابليت و امكان مشاهده آنلاين و رونق بيزنس خويش باخبر باشيد تا در رقابت با اشخاص ديگر برنده باشيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۱۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سه نوع صفحه محتواي ستوني

در صورتي‌كه عشق و علاقه مند به مخلوط استراتژي محتواي ستوني مي‌باشيد، آموزش خصوصي سئو در اينجا چهار نوع اساسي رديف محتوا وجود دارااست كه بايستي به كار گيري نمائيد.

برگه رديف محتواي 10 موازي
صفحه ها محتواي ستوني معمولاً دربردارنده محتوايي ميباشند كه ميخواهيد بلاگ يا اين كه سازمان شما به خيال و خاطر آنان تأييد گردد. ويژگي ها مهم صفحه هاي Pillar content عبارتند از:

منابع بي نقص و داراي اعتبار: صفحه ها محتواي ستوني براي پاسخگويي به مجموع سوالهاي خواننده‌گان بالقوه ميباشد، به اين ترتيب آنان معمولاً وقت گير و دربرگيرنده اركان بصري مي‌باشند. آكادمي رايا پارس اين صفحه هاي اكثر اوقات به قسمت هايي تقسيم ميشوند كه تمامي مطالب در يك ورقه قرار ميگيرند.

قرار دادن متن در يك كاغذ: ميتوانيد نوعي منبع قابل بارگيري را در شيت رديف خويش قرار دهيد. با اين درحال حاضر، خصوصيت محتواي ستوني اين ميباشد كه تك تك مطالب در يك برگه قرار دارا هستند، براين اساس يوزرها مي‌توانند سواي كامل شدن هيبت، آن را شناسايي و به آن دسترسي پيدا نمايند. ضمن ارتقاء تجارب خوانند‌گان، قرار دادن تك تك متن در رديف محتوا به برگه شما امداد مي نمايد تا از ديد لغات جستجوي ضروري جايگاه بگيريد.

لينك و پيوند هاي دو طرفه: يك برگه محتواي ستوني جواب جامعي به سوالهاي استفاده كننده ميدهد، ولي ممكن ميباشد همچنان به بقيه صفحه ها وبسايت پيوند داشته باشد. لينك دادن صفحه هاي اينترنت به شيت رديف ضروري ميباشد،  what is seo چون اين پيوند سازي اتصال آنان را براي هدف ها مرتبه بندي موتور كاوش تقويت مي نمايد.

پيمايش وبسايت در سطح بالا: صفحه هاي محتواي ستوني بخشي از پيمايش مهم يك وبسايت را تشكيل مي‌دهند و يافتن آنان را براي بازديد كنندگان معمولي مي نمايد.

ماندگاري خوب: اگرچه ممكن ميباشد براي عشق فصلي يا اين كه ترند هاي نو بازار يك پست وب لاگ توليد فرمائيد، البته محتواي ستوني ارتفاع قدمت بيشتري دارا‌هستند. محتواي ستوني شما تحت عنوان يك قسمت حياتي از عمليات شما مي بايست نسبتاً جامع باشد. همينطور با ارتقا ارتباطات و تدبير از مارك، اين فرمان به مرتبه بندي محتواي شما در طي فرصت ياري مي نمايد.

توصيه ميكنيم درباره محتواي مدام سبز در وب لاگ ما بخوانيد.

ورقه رديف فرعي (حتي موضوعات فرعي نيز ميتوانند ورقه رديف خاص خويش را داشته باشند)
برگه رديف فرعي شبيه كاغذ رديف ميباشد، چون با مقصود پوشش بي نقص آن در يك مورد خاص عميق مي گردد. با اين اكنون، آنان از حيث التفات متعدد مي باشند. در حالي كه صفحه هاي ستوني ارتباط مستقيمي با زمينه بيزنس شما دارااست، اين ارتباط براي صفحه ها زيرمجموعه كمتر خواهد بود. از اين رو صفحه هاي تحت رديف آنقدر عميق نيستند و در برخي مواقع به آنان پست هاي زمانبر بازه زماني وب لاگ مي‌گويند.

كاغذ رديف منابع
صفحه ها رديف منابع نسبتاً مختلف با دو نوع رديف ديگر محتوا مي‌باشند. آنها سازش مهم و باصرفه گرديده اي از ورقه منابع در تارنما ها ميباشند. يك شيت منبع تحت عنوان ابزاري براي يوزرها فعاليت مي نمايد و در واقع يك پلتفرم ميباشد كه در آن تك تك داده ها ضروري با پيوندهاي داخلي و فرنگي به مرتبط ترين محتواي قضيه پيوند داده گرديده‌است.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۳۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

تكنيك هاي مديريت موجودي و انبارداري در ووكامرس

در اينجا بعضي از تكنيك هايي كه بخش اعظمي از مشاغل خرد براي رئيس موجودي مال استعمال مي نمايند وجود داراست:

در نظر گرفتن خويش را ظريف تهيه فرمائيد.
در نظر گرفتن ظريف بسيار حياتي ميباشد. شما مي بايست براساس عواملي مانند ارقام فروش تاريخ، فرآيند بازار، پرورش و اقتصاد، تبليغات، كارايي هاي بازاريابي و غيره را در لحاظ گرفته و آن‌گاه كالاي خويش را جان دار فرماييد و در انبار خويش قرار دهيد.

از طريق FIFO به كار گيري نماييد.
درين شيوه كالاها بايستي به به عبارتي ترتيب وقتي كه خريداري يا اين كه توليد گرديده اند، آموزش خصوصي سئو به فروش برسند. اين دستور به ويژه براي محصول ها فاسدشدني مانند طعام، گل و آرايشي و بهداشتي بسيار اساسي ميباشد. براي بقيه كالاهايي كه تاريخ انقضاء ندارند اين فعاليت ايده خير ميباشد. شايسته ترين طريق به كار گيري از FIFO در انبار اين ميباشد كه موردها تازه از پايان اضافه شوند تا توليد ها سابق در جلو قرار بگيرند.

محصولاتي كه فروش يه خرده دارا‌هستند را شناسايي فرماييد.
در صورتيكه محصولي داريد كه در شش عدد 12 ماه پيشين اصلا فروخته نشده ميباشد، آكادمي رايا پارس احتمالاً فرصت آن رسيده ميباشد كه از ذخيره سازي آن مال صرف حيث نماييد. همينطور ممكن ميباشد استراتژي هاي مختلفي براي خلاص شدن از شر آن فرآورده را در لحاظ بگيريد مانند دادن تخفيف ويژه يا اين كه تبليغات – از آن جا كه كالاي مازاد هم فضاي شما و هم سرمايه شمارا هدر ميدهد عالي ميباشد هرچه سريع خيس تعداد آن را كاهش دهيد.

كالاي خويش را حسابرسي فرمائيد.
حتي با داشتن يك نرم‌افزار عالي رئيس موجودي، به طور عصر اي هنوز هم مي بايست موجودي خويش را پژوهش فرمائيد تا مطمئن گرديد موجودي شما با آنچه فكر ميكنيد هم خواني دارااست. what is seo مشاغل از تكنيك هاي مختلفي استعمال مي نمايند، به عنوان مثال موجودي فيزيكي ساليانه، نقطه پايان سال كه هركدام را اكانت مي نمايد و رسيدگي نقطه اي مداوم، كه مي‌تواند براي محصولاتي كه سريع جنبش مي نمايند يا اين كه دارنده خطاها ذخيره سازي مي باشند بسيار اثرگذار باشد.

ترازو فروش توليد ها خويش را در هر فرصت پيگيري فرماييد.
براي رديابي معيار فروش توليدها خويش، به عبارتي حق تقدم قرار دادن گران ترين توليد ها يك سيستم جامع ميباشد. با اجرا بخش اعظمي از شغل هاي هنگفت براي خويش، نرم‌افزار موءثر سبب ساز صرفه جويي در وقت و هزينه شما مي‌شود.

در دست گرفتن چگونگي را فراموش نكنيد.
باور از اينكه كليه محصول ها شما خوب به حيث مي رسند و به خير عمل مي نمايند اصلي ميباشد. اين عمل به همين آساني ميباشد كه كارگر بايستي يك پژوهش سريع ايفا دهند كه مشتمل بر بررسي ليست علائم زخم و برچسب گذاري درست كالا ميباشد. اكثري از تجارت ها داشتن در دست گرفتن با جزييات بيشتر بر روي كالاهاي گران بها فراتر را با گروه بندي اقلام موجودي در تيم هاي A ، B و C اجرا مي‌دهند و مال با برچسب A بيشترين چگونگي را داراست و دارنده حق تقدم ميباشد.

دراپ شيپينگ را در لحاظ بگيريد. در‌اين نحوه شما ميتوانيد محصول ها را بفروشيد سواي اينكه موجودي محصول را داشته باشيد. در قبال، يك عمده فروش يا اين كه آفريننده وظيفه جان دار كردن آن توليد ها و حمل و نقل آنها‌را هنگام خريد خريدار از مغازه شما بر عهده دارااست. بنابراين، شما نگران شيوه ي حفظ، ذخيره يا اين كه كامل شدن موجودي متاع نخواهيد بود. بخش اعظمي از دارندگان و صاحبان فروشگاه آنلاين، شيوه دراپ شيپينك را در پيش مي‌گيرند و بسيار اثر گذار ميباشد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۹:۳۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

به هر صفحه يك عنوان منحصر به فرد بدهيد

عنوان ها منحصر به موتورهاي كاوش امداد مي نمايد آموزش خصوصي سئو تا بفهمند محتواي يك شيت دارنده بها اختصاصي ميباشد و همينطور نرخ كليك بالاتري را توليد مي نمايند. در مقياس صدها يا اين كه هزاران ورقه، ممكن ميباشد توليد يك تيتر اختصاصي براي هر كاغذ غير ممكن به حيث رسد، ولي CMS امروزي و الگوهاي بر طبق كد بايستي به شما اين قابليت و امكان را بدهد كه دست‌كم براي هر شيت اساسي از عنا وين مخصوص بر پايه ي داده به كارگيري نماييد. از جمله، در‌حالتي كه هزاران شيت كالا با مقر داده اي از اسم ها و گروه بندي توليدها داريد، مي‌توانيد از اين اطلاعات براي ساخت عناويني مانند مورد ها ذيل به كارگيري فرمائيد:

از عنا وين پيش فرض مانند “برگه اساسي” يا اين كه “كاغذ تازه” اجتناب فرمائيد. اين عنا وين ممكن ميباشد سبب خواهد شد گوگل درنگ نمايد كه شما محتواي تكراري از تارنما خويش (يا اين كه حتي از ديگر تارنما هاي ديگر) داريد. ضمن اين، اين عنوان ها نسبتاًً نرخ كليك را كاهش ميدهند. اين پرسش را از خويش بپرسيد: چقدر احتمال دارااست روي لينكي از SERP كه “Untitled” يا اين كه “كاغذ جنس” درج شده ميباشد، كليك فرماييد؟

4- آغاز كلمه ها كليدي اصلي را قرار دهيد
با دقت به رسيدگي هاي صورت گرفته بوسيله Moz، لغت ها كليدي در حدود اولِ تگ تيتر شما ممكن ميباشد آكادمي رايا پارس تأثير بيشتري بر جايگاه بندي كاوش داشته باشند. همينطور پژوهش ها درباره تجربيات مخاطب نماد ميدهد كه اشخاص ممكن ميباشد فقط دو واژه اوليه يك تيتر را نظارت نمايند. به همين ادله ميباشد كه ما عناويني را پيشنهاد مي‌كنيم كه اختصاصي ترين نصيب برگه (از جمله اسم كالا) در آن ظواهر مي‌گردد. از تيتر هايي مانند اين دوري كنيد:

مارك | مجموعه بندي توليد ها عمده | تيم بندي محصول ها جزئي | اسم كالا

عناويني مانند اين نمونه داده ها تكراري را ارائه ميدهند و در نگاه اوليه قيمت يه خرده دارا‌هستند. خلال اين، درصورتي كه موتورهاي كاوش قسمتي از عنواني مانند اين را حذف نمايند، منحصر ترين بخش به احتمال زياد ناپديد ميشود.

از مارك خويش به نيكي به كار گيري فرمائيد.
در شرايطي كه يك مارك كار كشته و پر اسم و رسم داريد، what is seo اضافه كردن اسم آن به عنا وين شما ممكن ميباشد به ارتقاء نرخ كليك ياري دهد. البته كلاً پيشنهاد ميشود اسم مارك خويش را در انتهاي تيتر قرار دهيد، ولي مواقعي وجود داراست (مانند شيت مهم يا اين كه ورقه درباره ما) كه در آن صفحه هاي ممكن ميباشد قصد تمركز بيشتري بر روي مارك داشته باشيد. همانگونه كه پيش از اينً گفته شد، گوگل يا اين كه CMS شما ممكن ميباشد مارك شما‌را به صورت اتومات به عنا وين نمايشي شما بيفزايد، به اين ترتيب مراقب طريق اكران حاصل جستجوي خويش باشيد.

براي مشتريان خويش بنويسيد.
در حالي كه تگ هاي تيتر براي بهينه سازي بسيار اساسي ميباشند، به حافظه داشته باشيد كه اولي عمل شما جذب كليك از بازديدكنندگان غرض ميباشد كه محتواهاي شمارا باارزش ميدانند. هنگام ساخت‌و‌ساز تگ هاي تيتر، ضمن سئو و به كارگيري از كلمه ها كليدي، بايستي به تجارب كاربري تصور كنيد. تگ تيتر اولي تعامل بازديدكنندگان تازه با مارك شما از روش جستجوي ارگانيك ميباشد. بايستي مثبت ترين و ظريف ترين پيام ممكن را منتقل نمايد.

سود گيري

در نقطه نهايي، نكته اساسي اين نوشته ي علمي اين ميباشد كه شما‌را تشويق نمايد تا يه خرده بيشتر در تايپ كردن عنا وين صفحه ها عالي سپرده گذاري فرماييد. اين شغل حقيقتا گران بها ميباشد. seo بعضا از عنوان ها ورقه بعداز تكثير نيز ممكن ميباشد پر ارزش باشد. اين دستور به ويژه در صورتي اينك جايگاه خير داريد، البته تعداد متعددي كليك اخذ نميكنيد، بسيار التفات داراست.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۰۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش هاي كليدي براي افزايش سرعت سايت

راهكارهاي ارتقا سرعت وبسايت فراوانند در پي بعضا از راهكارهاي كليدي ارتقاء سرعت بارگذاي صفحه ها تارنما را ليست كرده ايم:

ابزار فشرده سازي GZIP
به طور كاملً منطقي ميباشد كه شما بخواهيد عكس هاي قشنگ و كيفيت بالا در وبسايت خويش داشته باشيد اما اينگونه عكس هايي وسعت بالايي دارا‌هستند. آموزش خصوصي سئو با ابزار فشرده سازي GZIP شما نيازي به حيف كردن چگونگي عكس براي seo آن نداريد. شما مي‌توانيد تا 70 درصد از وسعت تصاوير را سواي افت چگونگي معدود فرماييد. اين ابزار ضمن تصاوير بر روي ديگر پوشه هاي گرافيكي نيز به نيكي كار مي نمايد.

كد هاي CSS و جاوا اسكريپت را به طور فولدر فرنگي درج فرماييد
در كل شما صرفا وقتي اذن داريد كه پوشه هاي CSS يا اين كه جاوا را در صفحه هاي خويش به طور بدون واسطه درج نمائيد كه صرفا آن شيت مجموعاَ وبسايت يك افكت گرافيكي مشخص و معلوم داشته باشد. در غير اين شكل منطقي خيس آن ميباشد كه پوشه هاي CSS و جاوا اسكريپت را در يك فولدر فرنگي درج فرماييد و هنگام نياز آن را به صفحه ها گوناگون فراخواني فرماييد. به خيال و خاطر داشته باشيدكه درج كدهاي CSS در يك فولدر فرنگي موجب مي‌شود كه شما فقط يك توشه براي فراخواني اين فولدر درخواست ارسال فرماييد. درحاليكه درج آن بصورت باطن برگه، موجب ميگردد كه با بار گذاري هر كاغذ مجموع داده ها CSS دوباره از سرور فراخواني گردد.

استعمال از كش
شما بايستي براي وب سايت خويش قابليت و امكان كش را فعال نماييد. آكادمي رايا پارس تا درصورتي كه فرصت بار گذاري صفحه هاي به درازا كشيد. استفاده كننده داده ها كش را مشاهده نمايد. شما ميتوانيد از سرورهاي CDN براي وبسايت هاي خويش منفعت بگيريد تا سرعت بار گذاري صفحه هاي در بالاترين حد ممكن خويش باشد.

خلال اين نحوه ها راهكارهاي متعددي براي كاهش وسعت صفحه ها اينترنتي و همينطور ارتقا سرعت صفحه ها تارنما وجود داراست. منجمله اينكه شما ميتوانيد عكس هاي خويش را براي اينترنت ذخيره سازي فرمائيد. فتوشاپ با ياري فرمان CTRL+ALT+SHIFT+S اين قابليت را به شما مي‌دهد. what is seo اكثر اوقات بهينه سازي كاران حرفه‌اي ترجيح مي‌دهند كه پيش از ذخيره سازي عكس با وضعيت با صرفه گرديده براي اينترنت، عكس هاي خويش را بصورت ايندكس در بياورند براي اين شغل در فتوشاپ از امر Image/mode/indexed color به كار گيري نمائيد.

تصوير سواي seo براي اينترنت

تصوير بعداز سئو براي اينترنت

صفحه ها تارنما شما در سال 2018 با چه سرعتي مي بايست لود شوند؟
وبسايت هاي گوناگون گزارش هاي زيادي از ترازو اثر سرعت وبسايت بر خروج يوزرها از تارنما ارائه داده اند. شواهد حاكي از آن ميباشد كه حتي يك ثانيه كندتر لود شدن صفحه هاي ضربه بزرگي براي بيزنس آنلاين شما به حساب آورده مي شود. متخصصان متعدد در مسئله seo معتقدند كه فقط با ارتقا سرعت لود صفحه هاي مي قدرت نرخ خروج يوزرها از وبسايت را به شدت كاهش اعطا كرد.

انتظار يوزرها در سال 2018 اين ميباشد كه صفحه ها تارنما شما در كمتر از 2 ثانيه لود شوند. پس براي جواب به‌اين نياز يوزرها شما مي بايست براي بار گذاري صفحه ها خويش با اين سرعت طرح ريزي نماييد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۰۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آمارهاي متحير كننده در مورد سئو براي مديران سايت ها

سئو وبسايت براي موتورهاي كاوش (بهينه سازي) به طور كامل ضروري ميباشد. آموزش خصوصي سئو چون كه سكو طبيعي تارنما در موتورهاي كاوش يك كدام از روشهاي اساسي براي بازاريابي به حساب آورده مي شود.هر شركتي كه در فضاي آنلاين فعاليت دارد. به seo نياز دارااست. اين فرمان به براي همگي تارنما هاي خرد و ميانگين و گران قدر راستگو ميباشد.استارتاپ ها، كسب و كار هاي محلي، برندهاي جهاني تمامي و كليه به بهينه سازي نياز دارا‌هستند.درهر وقتي كه كاربري از موتورهاي كاوش اطلاعاتي درباره مال و سرويس ها شمارا كاوش مي نمايد. وبسايت شما مي بايست در مشت آن استفاده كننده قرار گيرد.چرا؟ ازش seo غير قابل انكار ميباشد. شاهد آن هم تارنما هايي ميباشند كه براي آن كوشش مي نمايند.

اين نوشته‌علمي مجموع اطلاعاتي را كه شما درباره جستجوي طبيعي (حاصل كاوش منهاي نتايجي كه در تاثير پرداخت هزينه به گوگل در شيت ظواهر ميگردند). از قيمت ها و ترازو مخارج صنعت هاي براي بهينه سازي، رفتارهاي كاوش، گوگل و بخش اعظمي مورد ها ديگر، نياز داريد، را گرداوري و ارائه داده ميباشد.

آمارهاي متحير كننده در باب seo
هر آنچه درباره seo براي موتورهاي كاوش بايستي بدانيد.

آمارهاي جستجوي طبيعي
نتيجه ها كاوش منهاي نتايجي كه در تاثير پرداخت هزينه آكادمي رايا پارس در گوگل يا اين كه موتورهاي جستجوي ديگر ظواهر مي‌شوند.

32.5 درصد معدل ترافيك مرتبه اوليه در گوگل براي حاصل طبيعي كاوش
91.5 درصد: ترافيك معدل براي تارنما هايي كه در شيت اوليه نتيجه ها كاوش ظواهر ميشوند.
1890 واژه: معدل ارتفاع محتواي تارنما هايي كه در كاغذ اوليه گوگل ظواهر ميگردند.
51 درصد از تمام ترافيك تارنما ها در وب از جستجوي طبيعي نشات ميگيرد. 10 درصد از نتيجه ها جستجوي مبلغي، 5 درصد از شبكه‌هاي‌مردمي، 34 درصد از ديگر منابع
بيشتراز 40 درصد از درآمد وب سايت ها نتايج از ترافيك طبيعي وبسايت ميباشد.
73 ميليارد : بطور تخميني ارتباط تلفني از اولِ سال 2017 تا اولِ سال 2018 در سود  what is seo كاوش با گوشي با صاحبان وب سايت گرفته گرديده است.
8.5: معدل بدست آمده از جستجوي طبيعي با گوشي كه گوگل در ورقه 1 به اكران گذارده ميباشد. كه پيش از اين در ليست 10 تايي گوگل بوده اند.
8.59: معدل جستجوي طبيعي از كامپيوتر ها كه گوگل در كاغذ 1 به اكران گذارده ميباشد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۸:۰۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

محتواي تكراري

محتواي بي چگونگي را به چندين شكل تعريف‌و‌تمجيد كرده اند. آموزش خصوصي سئو محتوايي كه وسعت يه خرده داراست و داده ها متبوع استفاده كننده را به وي نميدهد. محتوايي كه بصورت بي نقص محتواي تارنما ديگري را اسكن نموده است و مواقعي از اين قبيل محتواي تكراري Duplicate Content يكي‌از مواقعي ميباشد كه بشدت بر seo تارنما مي‌تواند اثر منفي بگذارد. خلال آنكه الگوريتم هايي در گوگل وجود دارا هستند كه محتواي تكراري را ميبابند و آنرا از نتيجه ها كاوش حذف ميكنند. آكادمي رايا پارس محتواي تكراري موجب از دست رفتن استفاده كننده گرديده و نرخ خروج استفاده كننده از تارنما را بالا مي برد.
شناخت با محتوي تكراري Duplicate Content و تاثيرات منفي آن
زماني از محتواي تكراري Duplicate Content حرف به دربين مي‌آيد مراد قادر است محتوايي باشد كه صد درصد اسكن گرديده باشد و يا اين كه حتي محتوايي كه با تمركز كل مجموع واژه و كلمه هاي نوشته‌علمي اساسي را با كلمه هاي شبيه جايگزين نموده است.
نكته اي كه در باره محتوا تكراري مي بايست اعتنا داشت اين ميباشد what is seo كه مدتهاست كه محتواي صد در صد اصيل نيست و محتواها در نصيب هايي از خويش داده ها بقيه مقاله ها را ارائه مي‌دهند.
در پژوهش ها دانشگاهي روش اي به اسم پژوهش ها كتابخانه اي وجود داراست كه در آن شما با اعتنا به محتواي چنيدن كتاب موضوعي را رسيدگي و چك ميكنيد. در شرايطي‌كه اينكار از ديد دانش گاه ها مشكلي ندارد حتما از حيث گوگل هم اختلال ندارد.براي اجتناب از مشكلاتي كه گوگل براي محتواي تكراري ساخت ميكند. مي توانيد محتواي خويش را از يك‌سري سايت گرداوري فرماييد. اضافه كردن ايده ها و تجارب خويش به مقاله ها گرداوري گرديده نيز قادر است بسيار موءثر باشد.
در شرايطي‌كه سايتي نوشته‌ي علمي شمارا اسكن نمايد به چه شكل ميتوان از تنبيه گوگل اجتناب كرد؟ گوگل اعلام نموده است كه براحتي قادر است نوشته‌ي علمي اسكن از اصل را تشخيص دهد با اين هم اكنون در نشاني https://support.google.com/legal/answer/1120734 توضيحات جامعي براي گزارش وبسايت هاي متقلب داده گرديده است. اعتنا داشته باشيد كه گزارش يك وبسايت بعنوان نسخه برداري كننده مقاله مي‌تواند به وبسايت خويش شما صدمه بزند. به اين دليل‌كه ممكن ميباشد گوگل تارنما معرفي گرديده را نسخه برداري كننده تشخيص ندهد. و وب سايت شما‌را بعنوان وب سايت كاربر از بهينه سازي منفي جريمه نمايد


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۲:۳۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

پست مهمان چيست؟

ارسال پست مهمان به يك كدام از شايسته ترين طرق seo براي هر اينترنت سايتي تبديل گرديده‌است. همانگونه كه هر بازارياب مي‌داند، بلاگ نويسي يك ابزار اساسي براي جذب بازديدكنندگان به سايت و ارتقاء ترافيك وبسايت ميباشد. در حالتي‌كه زمان متعددي ميباشد كه وب لاگ نويسي ميكنيد، مي‌توانيد از طريق پست مهمان به خواسته جذب بازديد كنندگان به كارگيري نماييد. آموزش خصوصي سئو در شرايطي كه استحضار كافي در باب اين طريق نداريد، ما در‌اين نوشته‌ي‌علمي به شما امداد مي‌كنيم تا داده ها كافي درباره آن را به دست آوريد.

پست مهمان چيست؟
در پست مهمان، شما براي تارنما فرد ديگري نوشته ي علمي اي نوشته و آن را منتشر مي‌كنيد. آكادمي رايا پارس در مقابل، آن وب سايت در پست هاي خويش به مقاله‌ها شما پيوند مي‌دهد. تايپ كردن پست مهمان راهي آسوده براي ارتقا ترافيك وب سايت ميباشد. تايپ كردن پست مهمان براي وب سايت هاي مرتبط و پربيننده يكي‌از طريق هاي استخراج بك لينك و پيوند بدون‌پول و ارتقا پيج رنك و بازديد تارنما ميباشد. بلاگ هايي كه تعداد متعددي بازديد كننده دارا‌هستند، what is seo دارنده فيد RSS بوده و هر پست براي اشخاص متعددي ارسال مي‌شود. پست هاي مهمان شما تا حدودي معرف وبسايت و مارك شما ميباشند. شما مي بايست در پست هاي مهمان به خواننده گان دليلي براي جستجوي شما بدهيد. مقصود شما ضمن به كارگيري اشخاص از محتواي شما، پيگيري و تعقيب كردن مسئله محتوا به وسيله خوانند‌گان ميباشد. براي تحقق اين دستور، بايستي محتواي قابل انجام و با باكيفيت ايجاد نماييد. شما بايستي هر پست مهمان را با پيش بيني كاربر مقصود براي اينترنت سايتتان بنويسيد و هر پست ضيافت كه مي نويسيد، بايستي بر هدف ها وب لاگ نويس نيز تمركز نمايد.

در مجموع، بلاگ نويسان مهمان براي بلاگ هاي شبيه با بيزينس خويش مي نويسند تا:

ترافيك سايت خويش را ارتقاء دهند.
اعتبار دامنه خويش را با به كار گيري از پيوند هاي فرنگي به دامنه هاي با اعتبار ارتقاء دهند.
اعتبار مارك خويش را ارتقا دهند و
با همتايان خويش در استحصال و كارشان رابطه برقرار نمايند.
در واقع، پست مهمان يك شرايط پيروزي پيروزي براي هر دو تارنما مهمان و صاحب خانه به حساب آورده مي شود.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۹:۰۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)