آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

بدانید که باید برای موبایل اپ خود تحقیقات کلمه کلیدی را چگونه انجام دهید

در اینجا غرض به فعالیت تصاحب کردن یک تیم واژه و کلمه کلیدی میباشد آموزش خصوصی سئو که می خواهید در برنامه استورها یافت شوند.

به هنگام اعمال رسیدگی واژه و کلمه کلیدی سوالهای ذیل را در ذهن داشته باشید:
خصوصیت‌های اساسی نرم‌افزار یا این که بازی شما چیست؟
برای تعریف این خصوصیت‌ها از چه هم معنی‌هایی استعمال میکنید؟
نرم‌افزار‌های شبیه چه نامیده گردیده‌اند؟
گروه‌بندی اپلیکیشن شما مرتبط با چیست؟
معمولا عموم از چه عباراتی درین گروه‌بندی به کار گیری می‌نمایند؟
جستجوی لغات کلیدی مطلوب یک فرآیند پیوسته میباشد. لذا هنوز موردنیاز وجود ندارد که به دسته عبارات کلیدی خویش خیلی تصور کنید. ابزارهای با صرفه‌سازی اپلیکیشن استور متعددی وجود دارا هستند که میتوانند دراین باره به شما یاری نمایند. App Radar یکی جامع‌ترین ابزارهاست که شما می توانید با آن عبارات کلیدی خویش را ردیابی کرده، آنان‌را بررسی فرمایید و نکاتی در دست شما قرار بگیرد تا بتوانید رنک خویش را بهبود اعطا کرد. حال استارت فرمائید.

۴.توصیفی از اپلیکیشن خویش بنویسید
تعریف برنامه یک قسمت اساسی دیگر از متا داده‌های اپلیکیشن شماست. آکادمی رایا پارس این تعریف اطلاعاتی را درمورد برنامه شما در مشت یوزرها قرار میدهد و خلاصه‌ای از خصوصیت‌های اساسی آنان‌را ذکر می‌نماید. تعریف اپلیکیشن صرفا به یوزرها مربوط نمی شود، بلکه برای الگوریتم اپلیکیشن استورها نیز به درد می خورد. در گوگل پلی استور گوگل عبارات کلیدی‌ای را می یابد تا شما‌را شاخص‌دهی می‌نماید، اما این به‌این مفهوم وجود ندارد که شما میتوانید تک تک لغت ها کلیدی خویش را در تعریف قرار دهید و درانتظار باشید تا اعجاز چهره دهد. تلاش نمایید عبارات کلیدی خویش را در جمله ها به طور طبیعی مخلوط فرمائید. به این سرعت تعریف شما برای خواننده‌گان جالب خواهد بود و مرتبط به الگوریتم گردد.

تعریف در اپل اپلیکیشن استور از دید کلمه و واژه کلیدی کمتر مرتبط میباشد، چراکه شما می توانید آنها‌را در یک فیلد اضافه انتخاب نمایید. با این اکنون این هنوز یک رویه بسیار بهتر برای متقاعد کردن یوزرها به دانلود کردن نرم افزار شماست. تعریف شما بایستی دربردارنده اطلاعاتی باشد که فهم و شعور آن معمولی و ساختار آن نیز بدیهی باشد. شما میتوانید خلاقانه فعالیت نمایید و از نقاط دایره‌ای و یا این که ایموجی‌ها به کار گیری فرمایید. فقط به حافظه داشته باشید که تعریف در هر دو استور فقط به ۴ هزار کاراکتر محصور می شود.

۵. آیکون نرم افزار خودتان را با آزمایش A/B به صدق گزینش فرمایید.
اینک که شما میدانید می بایست به خواسته چشم شدن اپتان چه طور دست به خودکار گردید، مجال آن میباشد که از جنبه‌ای دیگر به‌این زمینه پرداخته گردد: جلوه بصری.

آیکون نرم‌افزار شما چیزی میباشد که اعتنا متعددی را به خویش جلب می‌نماید و یکی دلایل اساسی کلیک اشخاص روی نتیجه ها کاوش میباشد. لذا از آن می‌اقتدار تحت عنوان عنصر اساسی با صرفه‌سازی اپلیکیشن استور خاطر کرد. به هنگام پیاده سازی آیکون خویش به‌این تصور کنید که نرم افزار شما در چه آیتم میباشد و به چه شکل می توانید این مضمون‌ را به طور بصری برسانید. در شرایطی‌که نرم‌افزار یا این که بازی شما برای سرگرمی میباشد آیکون شما بایستی علامت دهنده آن باشد. به خاطر داشته باشید که نادر مدام زیاد میباشد، لذا از موادسازنده و متن زیاد در آیکون خویش به کار گیری نکنید. what is seo یک خط مش بهتر برای این که بدانید مخاطبین مقصود شما چه عکس‌العملی دارا‌هستند استعمال از آزمایش A/B میباشد.

ایده پشت آن ساخت و ساز تغییراتی در آیکون و یافتن اینکه کدام یک از این آیکون‌ها بیشترین کلیک را اخذ می‌نمایند است. از جمله جذاب میباشد که آزمایش نمایید کدام رنگ‌ها یا این که کاراکترها گزینه عشق یوزرها میباشد. زمانیکه این داده ها را بدست آوردید میتوانید طبق آن آیکون خویش را پیاده سازی نمایید.

ارزیابی لیست برای آزمایش A/B
چک و عده‌آوری داده
نقص‌ تغییرات
اعمال و تست
محاسبه نتیجه ها
پیاده‌سازی تغییرات
استارت به تقلید از نتیجه ها تست‌ها
۶.از نرم افزار خویش اسکرین‌شات و ویدئو تهیه و تنظیم نمایید
چیزهای متعددی به جز آیکون برنامه وجود دارا‌هستند که به رابطه بصری مربوط میگردند. زمانیکه شما یوزرها را به برگه نرم افزار خویش هدایت کردید می بایست آن‌ها‌را متقاعد فرمایید که اپلیکیشن شمارا دانلود نمایند، اگرچه اسکرین‌شات‌ها و ویدیوها ممکن وجود ندارد مستقیماً روی رنگ اپلیکیشن شما اثر بگذارند ولی نقش مهمی را در با صرفه‌سازی تبدیل بازی می‌نمایند که یک فاکتور اساسی از با صرفه‌سازی برنامه استور میباشد.

اسکرین‌شات‌ها و ویدیوهای اپلیکیشن به شما این مجال را میدهند تا کاربرد اپلیکیشن و بازی خویش را نشانه داده و عنایت آن را به اکران بگذارید. در واقعیت حدود ۵۰ درصد اشخاص تصمیم خودشان را براساس اثر اول میگیرند، به همین استدلال میباشد که شما می بایست به جزئیات جلوه‌های بصری خویش اعتنا نمایید. زمانیکه حرف از اسکرین‌شات می‌گردد شما آغاز میتوانید یک طرح پرتره یا این که کلی گزینش نمایید. به طور خلاصه این به‌این معنا میباشد که شما می توانید تصمیم بگیرید آیا می خواهید اسکرین‌شات شما عمودی باشد یا این که افقی. مشابها آیکون، ممکن میباشد یافتن اینکه چه چیزی عالی به درد شما میخورد با آزمایش A/B قابل شناسایی باشد. اسکرین‌شات‌های خوشگل پیش‌نمایشی از برنامه شما‌را در مشت یوزرها قرار می دهد و حتی میتوانند برای آنان داستانی تصویری تعریف‌و‌تمجید نمایند. تعریف‌و‌تمجید ماجرا تصویری قادر است در ویدئو‌های شما نیز به فعالیت رود. به‌این‌ها پیش‌اکران عکس در اپل برنامه استور (که به تازگیً به آن اپلیکیشن استور کانکت یا این که آیتونز کانکت نیز می‌گفتند) یا این که برنامه استور ویدئو در گوگل پلی گفته می گردد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۰:۰۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)