آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

تگ جایگزین یا alt tag چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

تصاویر به وبسایت شما یاری می‌نمایند که از لحاظ ظاهری جالب و گیراتر شوند. آموزش خصوصی سئو در کنار آن، تگ جایگزین یا این که Alt Text هم می تواند به بهبود تجربیات کاربری و دسترس‌پذیری تارنما‌تان یاری به‌سزایی نماید. البته از پیش از هرچیز برای به کارگیری درست از این خصوصیت، می بایست بدانید که کلاً تگ جایگزین چیست و چه گونه عمل می‌نماید.

در‌این نوشته‌ی علمی با مطالب ذیل آشنا می شوید:

Alt Tag چیست؟
خصوصیت متن جایگزین یا این که Alt text برای توضیح محتوای یک عکس، به کدهای HTML آن تصویر اضافه می‌گردد. همینطور وقتی که تصویر به صحت بارگزاری نمیشود، تگ جایگزین در کنار آیکن تصویر اکران داده خواهد‌ شد.

این توضیحات به اشخاصی که نمی‌توانند شیت را ببیند، آکادمی رایا پارس یاری می‌نماید تا بدانند چه محتوایی در تصاویر قرار گرفته میباشد. به علاوه اینکه ربات‌های موتور کاوش از این داده ها استعمال می‌نمایند تا بتوانند تصاویر ورقه را تعبیر کرده و ایندکس نمایند.

در کدهای HTML، باطن تگ تصویر، یک تگ alt قرار میگیرد که با یک توضیح کوتاه، مقصود تصویر در شیت را علامت می دهد. این کد در هنگام به کار گیری شبیه خط پایین شود:

”هیستوگرام

تگ تصویر گه گاه با تیتر عکس خطا گرفته میگردد؛ اگرچه تیتر تصویر خصوصیت و تگ متفاوتی میباشد. what is seo هنگامی که استفاده کننده موس را روی تصویر میبرد، تیتر در یک پاپ-آپ خرد به وی اکران داده می گردد. یا این که در برخی وب سایت‌ها این تیتر زیر تصویر یا این که باطن قاب عکس قرار میگیرد و توضیحی درباره تصویر ارائه می دهد. در حالیکه در موقعیت معمولی، یوزرها محتوای تگ جایگزین عکس را به هیچ عنوانً نمی‌بینند.

چرا از تگ Alt در تصاویر استعمال کنیم؟
تگ Alt به دلایل مختلفی استعمال میشوند. با اینکه بدون چاره نیستید از آنان به کارگیری فرمائید، ولی دلایل محکمی برای این‌فعالیت وجود داراست. این تگ‌ها هم به وسیله کرولرهای موتورهای کاوش چشم می گردند هم از روش ابزارهای خوانش برگه برای نابینایان. به همین خیال به در دسترس‌پذیر بودن و با صرفه شدن تارنما از حیث seo امداد می‌نمایند.

امداد به دسترس پذیری تارنما
تگ جایگزین تصاویر می تواند ضمانت نماید که یوزرها شما تجارب خیر و خوبی از شغل با وب سایت‌تان دارا‌هستند. هنگامی شخصی با اختلال بصیرت از وب سایت شما بازدید می‌نماید، ابزار خوانش ورقه استارت به قرائت محتوای متنی مو جود در تارنما شما می‌نماید. و به محض اینکه به یک تصویر میرسد، از تگ جایگزین آن استعمال می‌نماید تا به وی بگوید که تصویر درباره چیست.

در صورتی‌که تگ جایگزین را کامل شدن نکرده باشید، احتمال این وجود دارااست که به مکان آن، تیتر فولدر تصویر را بخواند. که خیر فقط توضیح صحت درباره تصویر وجود ندارد بلکه گم راه‌کننده هم بنظر میرسد. خصوصاً در‌صورتی‌که اسم پوشه از نگاه seo با صرفه هم نشده باشد. گه گاه هم هنگامی که فیلد alt tag را در پلتفرم‌هایی مانند وردپرس خالی رها میکنید، ورقه-خوان‌ها فارغ از هیچ توضیحی تصویر را رد می‌نمایند. یعنی این تصاویر را تنهاً تزیینی و بی‌مقصود فرض خواهند کرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۳۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)