آموزش خصوصي سئو آموزش خصوصي سئو .

آموزش خصوصي سئو

آناليز كورنراستون

براي عالي كردن نوشته‌علمي كورنراستون، آموزش خصوصي سئو شما به بررسي محتواي ويژه­‌اي نياز داريد. در حالتي‌كه مي­خواهيد محتواهايي كه تحت عنوان كورنراستون شناخته مي­‌شوند، مقاله ها وقتگير‌­تري باشند، محتويات خير و خوبي داشته باشند و اعتنا خواننده را به خويش جلب نمايند و در سود درجه بالايي را استخراج نمايند مي بايست آن­ها را از ديد بهينه سازي و ارزيابي محتوا خيلي ظريف­خيس و دشوار­گيرانه خيس آيتم قضاوت قرار دهيد.

پيشنهادات پيوند­دهي داخلي:
ورژن پرميوم يوست بهينه سازي دارنده آيتم پيوند­دهي داخلي ميباشد. اين آيتم آنچه را كه شما مي­‌نويسيد ارزيابي كرده و با به كارگيري از لغات اساسي­ كه در متن تان آورده‌­ايد انتخاب مي‌­نمايد كه هر يك از مقاله ها به كدام نوشته ي علمي كورنراستون شما مرتبط ميباشد و بايستي به آن پيوند خواهد شد. مقاله‌ها كورنراستون به خواسته توصيه براي پيوند­ سازي داخلي بصورت متفاوتي نظارت مي‌­شوند، به دليل آنكه اين مقاله ها اصلي­ترند و بها بالاتري دارا هستند. براي بالا بردن التفات مقاله‌ها كورنر استون، مي بايست آن­ها در بالاي ليست پيشنهادات لينك و پيوند­دهي داخلي قرار اعطا كرد. اين دستور عمل شمارا براي پيوند­دهي به نوشته‌علمي مهم راحت مي­نمايد.

محتويات روي كاغذ كورنراستون يا اين كه بنياد محتوا:
بنياد محتوا و يا اين كه به عبارتي كورنراستون كانتنت مي­تواند يك پست و يا اين كه يك شيت وب لاگ باشد. به هرحال بايد بصورت روتين و هرازچند گاهي آپ ديت خواهد شد. مقاله ها كورنراستون مي بايست مبين و دانايي قسمت باشند و با غرض بالا بردن مرتبه به ازاي عبارات كليدي رقابتي نوشته شوند.

مقاله‌ها كورنراستون معمولا زمان بر مي باشند و هر آنچه را كه درباره ي يك مورد عنايت دارااست را پوشش مي­دهند. به اين ترتيب به مهارت­هاي تايپ كردن متعددي نياز دارااست. قرائت مقاله‌ها وقت گير معمولا طاقت فرسا ميباشد. به اين ترتيب عالي ميباشد از تيترهاي بيشتري در‌اين مقاله ها به كار گيري نماييد. همينطور آوردن فهرست مطالب در اولِ نوشته‌علمي مي­تواند ايده خير باشد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۵۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين مجراهاي محتوا را تعيين كنيد

همان طور كه درين پروسه در حالا عمل مي باشيد آموزش خصوصي سئو مي بايست بدانيد كه مخاطبين شما كجاها ميباشند و در كجا حضور آنلاين شما توفيق‌آميز خواهد بود. خوب ميباشد روي چيزي تمركز نماييد كه به دردتان بخورد به‌به جاي اينكه عملكرد فرمائيد هركاري را ناگهاني ايفا دهيد. ولي براي اينكه به طور كامل مطمئن باشيد مي بايست مجدد به ارزيابي‌هاي اينترنت نگاهي بياندازيد. وقتي‌كه شما در Google Analytics ميباشيد به قسمت Acquisition » Social » Overview برويد تا بدانيد كانال‌هاي رسانه اجتماعي‌اي كه محتواي شما در آن به اشتراك گذارده گرديده‌اند چه ميباشند. مثلا، در اسكرين‌شات‌هاي ما بيشتر اقدامات اجتماعي در YouTube اجرا مي گردند. شما همينطور مي توانيد از Buzzsumo به كار گيري فرمائيد تا داده‌هاي مشابهي را بيابيد. به نصيب ابزار Content Analysis برويد و اسم دامنه خويش را در باكس كاوش روي شيت تايپ فرماييد. دكمه اينتر را فشار دهيد و نمودارهايي را مشاهده خواهيد كرد كه مورد ها تحت را علامت ميدهند:

معيار به اشتراك‌گذاري از روش كانال
معيار به اشتراك‌گذاري از روش نوع محتوا
ترازو به اشتراك‌گذاري از روش ارتفاع محتوا
محتواي رفيعتر در سال قبلي
شما همينطور ميتوانيد كلمه ها جستجوي خودتان را براي داده ها بيشتر اصلاح فرمائيد. با اينگونه اطلاعاتي شما مي توانيد به آساني تصميم بگيريد كه كدام كانال‌ها در حيث دارا‌هستند از محتواي شما تعامل رسانه اجتماعي دست بياورند و آن را به اشتراك بگذارند.

قدم ششم: درمورد نوع محتواي خويش تصميم بگيريد
آنگاه به نوع محتوايي كه بايستي ساخت و ساز فرمائيد تصور كنيد. اشكال محتوايي وجود دارا‌هستند كه هر استراتژي بازاريابي محتوا بايستي آن را مشمول گرديده باشد. بيشتر استراتژي‌هاي پيروز بازاريابي محتوا به داشتن يك هسته مركزي از محتواي منتشر گرديده در اينترنت‌وبسايت شما (يا اين كه برگه مهم‌تان) اكتفا مي‌نمايند كه ابعاد مي تواند با غرض ديگري در ديگر وب سايت‌ها به‌فعاليت برده گرديده و به اشتراك گذارده خواهد شد. (مقر‌هاي مرزي)، چون پست‌هاي وب لاگ يك قسمت مهم از آميخته بازاريابي محتواي شما مي باشند و نيز نتايجي حاذق را به توشه خواهند آورد. از حيث ايده‌آل، پست‌هاي وب لاگ شما قابل اجرا؛ گران بها و قابل اشتراك‌گذاري مي باشند و ممكن ميباشد مشمول انواعي از مقاله‌ها باشند.

چه گونه محتوايي را با Buzzsumo در رسانه اجتماعي نگاشت كرد
شما مي توانيد از ابزار Buzzsumo به كارگيري نمائيد تا گونه هاي پست‌هاي بلاگي كه مي خواهيد براي به اشتراك‌گذاري در رسانه‌هاي اجتماعي ساخت نماييد را نگاشت نمائيد تا تعامل و بازديد خودتان را ارتقاء دهيد. مثلا، خواننده‌گان OptinMonster حقيقتا درپي مقاله‌ها و ليست‌ها مي باشند. روي نوع محتوا كليك نمائيد و يك كانال ميبينيد كه ليستي از به اشتراك نهاده گرديده‌ترين مقاله ها را براي آن ميزان ارائه مي دهد. اليته توليد يك استراتژي بازاريابي پيروز محتوا چنين وجود ندارد كه با داشتن تعداد داده هاي عددي بالا به خودتان مغرور گرديد. بلكه مي بايست مشاهده كنيد ديگر محتواهاي چيره چه ميباشند تا بتوانيد از آنان الهام بگيريد. Buzzsumo براي ايفا اين‌شغل به شما ياري مي‌نمايد. با استعمال از ابزاري شبيه، مسئله خودتان را در باكس كاوش تايپ فرماييد. و بعد آمارهاي به اشتراك‌گذاري را از مجموع اينترنت اخذ خواهيد كرد. از جمله، يك نمودار توصيه ميدهد كه محتواهاي وقتگير در بازاريابي محتوا بسيار مشهورند، همينطور داده‌هايي درمورد به اشتراك گذارده‌ترين دامنه‌ها حول اين مورد نيز وجود دارا‌هستند، و برگزيدگان نصيب‌هاي محتواي به اشتراك نهاده دراين باره اكران داده ميگردند. ديگر خصوصيت‌هاي Buzzsumo به شما اين قابليت را ميدهد كه پيوند‌هاي حمايت كننده، سوالاتي كه اشخاص ميپرسند را دنبال نماييد، و جستجوي استاندارد Buzzsumo دربرگيرنده داده‌هاي به اشتراك گذارده براي ويديوها ميباشد.

ديگر اشكال محتوا
ديگر اشكال محتوايي كه مي بايست در نرم افزار استراتژي محتواي شما دربرگيرنده گرديده باشند چه ميباشند؟ همانگونه كه پژوهش ها ما نشانه مي دهند بازاريابي ويديويي بايستي يك قسمت اصلي از هر بازاريابي باشد، چراكه اثبات گرديده بازديدكنندگان را بيشتر در وبسايت با خويش درگير و متعامل مي‌نمايد، ساخت و ساز سرنخ‌ها را خوب مي‌نمايد و معيار رخنه‌ كردن وبسايت را كاهش مي دهد. كردار داده ها گرافيكي را با ابزاري همچون Piktochart و Canva مد‌حيث خودتان قرار دهيد از Canva و ديگر ابزارهاي شبيه براي توليد داده ها تصويري و الگوهاي رفتاري براي به اشتراك‌گذاري اجتماعي استعمال نماييد، همچون كاري كه Grammarly جاري ساختن ميدهد. ديگر اشكال محتوا مي بايست به‌خواسته بهبود ساخت و ساز سرنخ براي مثال آهنرباهاي سرنخي به‌وجود آمده باشند به عنوان مثال وبينارها، كتاب‌هاي الكترونيكي، بررسي ليست‌ها، كاغذ‌ها و غيره. همينطور براي ارائه محتوا ميتوانيد به مكانيزهايي هم‌زيرا پادكست‌ يا اين كه ساخت‌و‌ساز محتواي صوتي تصور كنيد، چراكه 40 درصد از آمريكايي‌ها در حال حاضر به پادكست‌ها گوش مي‌نمايند. گام‌بعدي اين ميباشد كه بدانيد چه‌طور بايستي ساخت محتوا اعمال دهيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

حذف EXIF metadata قبل از آپلود تصاوير

متاديتاي تصوير داده ها دقيقي ميباشد كه در تصاوير جاسازي گرديده‌است آموزش خصوصي سئو و داده ها مرتبط با تصوير، دوربين و غيره را نشانه مي دهد.

در سال ۲۰۱۴، مت كاتز، مدير قديمي نصيب چگونگي كاوش در گوگل، درباره متاداده تصوير حرف كرد. وي بيان كرد كه گوگل “حق به كارگيري از آن را براي خويش محفوظ ميدارد”. ولي وي پذيرش نكرد كه آيا گوگل از آن استعمال نموده است يا اين كه نه.

از جان مولر (تحليلگر فرايند در گوگل) در توييتر همين پرسش پرسيده شد. با اين حالا، وي پاسخي غير قابل فهم ارائه كرد و اعلام‌كرد كه كليه چيز به به عبارتي صورت باقي‌مانده ميباشد.

كارشناسان كمپاني جواب روشني ندادند يا اين كه به آساني به سؤالات مرتبط با نقش متاداده تصوير را در سكو بندي ناديده گرفتند. به گفته كاتز، در صورتيكه تصاوير شما دارنده متاداده ميباشند و اين داده ها قادر است به بقيه يوزرها ياري دهد تا در امر تصوير و دوربين داده ها بيشتري استخراج نمايند، پس شما مختار مي‌باشيد كه متاديتا را نگه داريد يا اين كه حذف نمائيد.

۱۸. راه‌اندازي browser caching
كش مرورگر، بضاعت يك مرورگر اينترنت براي ذخيره بي واسطه فولدر‌ها بر روي رايانه شما و بارگيري آن فولدر‌ها در نوبت آن‌گاه براي بازديد از شيت ميباشد. كش نياز به دانلود دوباره منابع و ديتاها‌ها را از در ميان مي برد، و قادر است فرصت لود برگه را به واحد سنجش قابل توجهي كم كند.

خوب ميباشد اين فولدر‌ها را براي بازه زماني وقتگير‌تري روي خاطر مخفي تهيه فرمائيد (گوگل دستكم يك هفته را سفارش مي‌نمايد البته احتمالاً يك ماه يا اين كه يكسال خوب ميباشد) تا منابع را براي بارگيري دوباره پوشه‌هايي كه تغيير‌و تحول نكرده‌اند، هدر ندهيد.

افزونه‌هاي seo تصاوير در وردپرس
درپي 5 پلاگين ضروري براي seo داخلي تصوير را خواهيد روءيت كرد كه در زمان استيناف خويش شناسايي كرديم. آن ها با پلاگين‌هاي مهم وردپرس و تم‌ها مانند WooCommerce، Elementor، Divi، Smush يا اين كه Yoast سازگار مي باشند. اعتنا داشته باشيد كه به كار گيري بي راه از تكنيك‌هاي بهينه سازي تكنيكال و بي هرج‌ومرجي نيز سبب كاهش مرتبه seo وب سايت شما ويا بهينه سازي منفي مي‌گردد.

۱. ImageSEO – شايسته ترين پلاگين بهينه سازي تصاوير براي وردپرس
ImageSEO يك كدام از شايسته ترين پلاگين‌هاي وردپرس براي سئوي تصاوير و seo كتابخانه ميباشد. الگوريتم‌هاي گوگل، بينگ و كوانت از مالامال كردن بي منش لغات كليدي و در سود cannibalization عبارات كليدي در صفحه هاي وبسايت بيزار ميباشند. (جهت اگاهي از اينكه Canibalization چيست اينجا كليك نمائيد.) اين عبارت در امر تصاوير شما نيز درستي مي‌نمايد و به همين برهان ميباشد كه ImageSEO انقلابي والا ميباشد. اين پلاگين به موتورهاي كاوش امداد مي‌نمايد تا محتواي بصري شمارا فهم و شعور نمايند. در واقع، اين پلاگين از تشخيص صورت، هوش تصنعي و مصنوعي و يادگيري ماشين براي تجزيه و ارزيابي تصاوير شما استعمال مي‌نمايد. آنگاه از داده‌هاي ساخت‌و‌ساز گرديده براي مالامال كردن متن ها جايگزين و اسم پوشه شما استعمال مي گردد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۷:۴۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

رتبه الكسا چيست؟

خوشه هاي موضوعي چيست؟ الگوريتم گوگل دائماً آموزش خصوصي سئو در درحال حاضر تغيير تحول ميباشد تا مرتبط ترين محتوا را براي سوالهاي جستجو گر ارائه دهد. در قبل، بازاريابان مي توانستند با مقصود قرار دادن يك واژه و كلمه كليدي واحد در هر ورقه، درجه بلندتر SERP را دستيابي نمايند. اينك، بازاريابان براي ياري به سكو بندي صفحه ها بيشتر، موضوعات كلي را غرض قرار داده و جواب هاي بهتري را به جستجوگران ارائه مي‌دهند. از اين نحوه تحت عنوان خوشه بندي مسئله خاطر مي‌گردد .

خوشه زمينه گروهي از صفحه ها اينترنت بهم پيوسته ميباشد كه به بيشترين تعداد كاوش درخصوص يك مورد خاص پرداخته اند. خوشه هاي سوژه در حوالي يك قطعه از محتواي رديف با غرض قرار دادن يك مورد عظيم تشكيل شده اند، كه به يك‌سري شيت مرتبط ولي با دقت با جزييات بيشتر لينك داده گرديده‌است. به‌اين ساختار سبك پيلار-كلاستر (pillar-cluster) گفته مي گردد.

زماني كه به يك قضيه مهم مطلوب رسيديد، ميتوانيد موضوعات فرعي را براساس لغت ها كليدي خاص خيس مربوط به قضيه كلان خيس آغاز فرمائيد. اين مطالب مرتبط مي بايست با پژوهش ها لغت ها كليدي و يافته هاي شخصيت مخاطبان شما هم خواني داشته باشد و به عمق جزئيات مورد اساسي خويش بپردازيد. هنگام طرح ريزي ايده هاي محتواي خوشه، اين منابع ممكن ميباشد به شما ياري نمايند:

داده هاي جستجوي مربوط به گوگل
قطعه هاي ويژه درخصوص مورد مهم شما
محتواي مو جود شما در باب مورد مهم
به پيوندهاي داخلي اعتنا نماييد.
هنگام ساخت محتواي خوشه اي، مطمئن گرديد كه پيوندهاي داخلي را به صدق ساخت‌و‌ساز ميكنيد. لينك دادن محتواي خوشه به شيت رديف خويش با متن لغت اصطلاح خويش به گوگل ياري مي نمايد تا از روش معماري تارنما شما رد خواهد شد و مبني بر آن درجه بندي گردد.

توده بندي
همان طور كه درين نوشته‌ي علمي گفته شد محتواي ستوني يا اين كه پيلار كانتنت به شما امداد مي نمايند تا محتواي اينترنت خويش را به صورت مفيد سازماندهي فرمائيد كه تجارب استفاده كننده را ارتقاء مي‌دهد. مخاطبان شما ميتوانند به راحتي تارنما شمارا كاوش نمايند تا آنچه را كه در پي آن مي باشند پيدا نمايند. بعلاوه، يوزرها ميتوانند كاغذ رديف شمارا تحت عنوان راهنما براي كليه مفاد جان دار در تارنما پژوهش كرده و از كل مطالب آن به كارگيري نمايند. سهولت و تجارب ي كاربري خير و خوبي كه يك وبسايت تماماً سازمان يافته به استفاده كننده ميدهد، تعامل استفاده كننده را ارتقا ميدهد. خلال اين، گوگل سايت هايي را كه از pillar content به كارگيري مي نمايند، به صورت مناسب درجه بندي مي نمايد چون محتواي اينترنت به خير سازمان يافته ميباشد و رمزگشايي آن براي گوگل بسيار راحت خيس ميباشد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۳۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بانس ريت سايت يا Bounce Rate چيست؟


هنگامي كاربري دامنه وبسايت شما‌را در مرورگر وارد كرده يااينكه از آموزش خصوصي سئو موتورهاي كاوش روي فيض وبسايت شما كليك مي‌نمايد، صحيح از لحظه‌اي كه استفاده كننده در انتظار بار گذاري شدن محتواي شيت تا‌وقتي‌كه ورقه بارگذاري گرديده، محتوا را ببيند و در غايت از تارنما شما بيرون خواهد شد يك مقطع را تشكيل خواهد بخشيد.

اكنون در زمان همين زمان هر مخاطب بسته به رفتاري كه براي گشتن در وبسايت شما دارااست، ممكن ميباشد در هر وقتي از وب سايت بيرون خواهد شد. اين بيرون شدن را به طور معدل ابزارهاي آمارگير وبسايت نظير گوگل آناليتيكس رسيدگي كرده و به طور يك دوران ذكر مي‌نمايند. تحت عنوان مثال گفته مي گردد كه يك وبسايت دارنده بانس ريت يا اين كه نرخ پريدن ۶۰ درصدي ميباشد.

هيچ مقدار بسيار دقيقي از اين عدد نيست، البته گفته ميشود كه هر چه اين عدد كوچكتر بوده و به اعداد تحت‌خيس مجاورت‌خيس باشد عالي ميباشد. تحت عنوان مثال بانس ريت سايتي كه روي ۳۰ درصد قرار داشته باشد نسبت به يك تارنما با مقدار ۶۵ درصد بسيار خوب و خوب ميباشد. اين مقدار معين مي‌نمايد كه از در ميان تمامي كاربراني كه در‌اين مدت از وبسايت ديدن كرده‌اند، يك‌سري درصد از آن ها قبل از اينكه مقدار ماندن در وبسايت به معدل كلي كليه يوزرها رسد از وب سايت بيرون گرديده‌اند.

بدين ترتيب هنگامي كلام از بهبود بانس ريت وبسايت ميگردد قرار وجود ندارد كه پيرو استحصال به اعداد گران قدر‌خيس باشيد. بلكه برعكس، مي بايست اعداد را خرد و خرد‌خيس فرمائيد.

چه‌طور حالت بانس ريت وبسايت را ببينيم؟
براي مشاهده بانس ريت وب سايت به امداد ابزار گوگل آناليتيكس كافي ميباشد به مسير BEHAVIOR> Overview مراجعه كرده و آن گاه يك زمان را براي خويش گزينش نماييد. تحت عنوان مثال در تصوير تحت اينجانب داده هاي عددي بازديد سايتي را روي يك ماه اخير كه از ۱۳ آگوست تا ۱۳ سپتامبر(همين روز گذشته) بود قرار دادم.


همان طور كه در تصوير بالا مشاهده ميكنيد، نرخ پريدن روي ۵۱.۵۳ درصد قراردارد كه يك رقم بهتر به حساب مي آيد.

۱۰ چاره بهتر براي بهبود بانس ريت وبسايت
حالا كه با بانس ريت وبسايت آشنا گرديده و دانستيد كه چرا بايستي به‌اين مسئله عنايت دهيم، به دنبال به معرفي ۱۰ چاره بهتر در باب بهبود آن مي پردازم.

شيوه‌هايي كه به دنبال معرفي خواهم كرد، تمامي پروسه طراحي يك تارنما كه مشمول گزينش صاحبخانه، رفع اشتباهات، پياده سازي، اصول محتوا نويسي و… مي باشند را مشتمل بر مي شود.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۳۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آيا تغيير عنوان صفحه موجب كاهش رتبه مي شود؟


“آيا تغيير و تحول تيتر يك كاغذ از وبسايت موجب كاهش مرتبه آن در آموزش خصوصي سئو حاصل كاوش مي‌گردد؟ آيا گوگل اين عمل را به منزله گول زدن خويش تصور مي نمايد؟ ما جديدا عنوان ها بعضي از صفحه ها تارنما را تغيير و تحول داديم و بعد بود كه با افت مرتبه مواجه شديم. لحاظ شما دراين باره چيست؟”


جواب كوتاه بدين پرسش اينست كه آري، تغيير و تحول تيتر كاغذ ميتواند موجب كاهش درجه وب سايت شود. با اين درحال حاضر گوگل آن را تحت عنوان تكنيكي براي فريب خويش تصور نمي نمايد. از آن‌جا كه بايست ارتباط اي در بين محتوا و تيتر شيت وجود داشته باشد، تغيير تحول تيتر ورقه نمي تواند اينگونه شائبه اي را ساخت‌و‌ساز نمايد.

درحال حاضر به مدل هنگفت كردن اين قضيه مي‌پردازيم.

تيتر برگه و سكو
با اينكه اين ايام بعد از ظهر يادگيري ماشيني گوگل به حساب آورده مي شود و گوگل در هم اكنون افزايش هوش تصنعي خويش ميباشد، ولي با اين وجود، تيتر برگه هنوز يكي‌از فاكتورهاي درجه بندي صفحه ها محسوب ميگردد.

اثر تغيير‌و تحول تيتر صفحه ها
به تازگي توييت منتشر گرديده اي بوسيله وبسايت Distilled به ما نماد مي‌دهد كه حتي با وجود اينكه كليت سايت به صورت ضمني حول كلمه و واژه اي ميگردد، حذف آن كلمه و واژه از تيتر برگه قادر است اثر به سزايي بر امكان دستيابي درجه صفحه هاي داشته باشد.

در علاوه بر يك كنفرانس، وبسايت Distlled آرم بخشيد كه حذف كلمه و واژه Online از تيتر اينترنت سايتي كه به وضوح خدماتش را به طور آنلاين ارائه ميدهد، بر روي سكو آن اثر گذار بوده ميباشد.

 

اين سود نماد مي‌دهد كه علي رغم وجود سيستم هاي يادگيري ماشيني، بررسي مترادفات و سيستم هاي بغرنج فهم مفاهيم عبارت، گشوده هم تيتر ورقه حائز اهميت به سزايي ميباشد. در‌حالتي كه كاغذ اي از وبسايت شما دارنده درجه و ترافيك بسيار خوبيست، عالي ميباشد كه دست به تغيير تحول تيتر آن نزنيد.

مدام يك استثنا وجود دارااست
در شرايطي كه محتواي تيتر ورقه وبسايت به چيزي اشاره مي نمايد كه فعلا با تيتر شيت در باب نباشد، گوگل آن را يك تيتر اشتباه تشخيص داده و جايگاه شيت را در آن عبارات كليدي كاهش مي‌دهد.

در صورتيكه ورقه اي با درجه و ترافيك بالايي داشته و قصد تغيير و تحول محتواي آن را داريد، دست به تغيير و تحول تيتر آن نزنيد، مگر اينكه برهان خير و خوبي براي آن داشته باشيد. در‌اين‌حالت‌ مدام عنواني را گزينش فرمائيد كه با محتواي ورقه در زمينه‌ي باشد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۴۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چك كردن اعتبار صفحه


معيارهاي Page Authority در ده ها ابزار سئو و سيستم بازاريابي آنلاين در سراسر اينترنت گنجانده شد‌ه‌است. آموزش خصوصي سئو پيج آتوريتي يا اين كه PA رو ميشه با به كار گيري از لينك و پيوند هاي اكسپلورر MozBar ،Moz ( نوار ابزار بدون‌پول بهينه سازي Moz)، يا اين كه در نصيب تجزيه و بررسي صفحه ها جستجوي كي ورد اكسپلورر Keyword Explorer تحليل كرد. ميزان هاي گزينش اعتباردر همگي كمپين هاي Moz Pro و API Moz هم توضيح داده گرديده.

تمجيد فني PA
اعتبار برگه به همون شيوه Domain Authority به حساب آوردن مي شه، ولي در سطح يك برگه. Page Authority از داده هاي شاخص اينترنت Mozscape بيرون ميباشد و دربرگيرنده تعداد لينك و پيوند ها، mozRank ،mozTrust و ده ها دليل ديگر (كلاً بيش تر از 40) ميباشد. Moz براي انتخاب اعتبار برگه و ارتقا PA موادتشكيل دهنده خاص برگه مثل به كارگيري از واژه كليدي يا اين كه seo محتوا رو گزينه اعتنا قرار نمي دهد.

مانند اعتبار دامنه ، Page Authority هم با به كارگيري از يك الگوريتم يادگيري ماشين يا اين كه Machine Learning احتساب ميشه و در فيض با تغيير تحول داده هاي الگوريتم، نوسان پيدا ميكنه.

آيا ارتقاء اعتبار شيت بر seo اثر مي گذارد؟
آري. اين يك واقعيت بسيار اصلي ميباشد كه هيچ زمان نبايد دست‌كم گرفته بشه. گوگل پيش از هرچيزي صفحه ها با سكو بهتر رو نشون ميده و بعد از آن صفحه هاي ديگه. اين نشون ميده كه شما مي بايست مهيا باشيد تا هر توشه براي ارتقاء اعتبار شيت تارنما خودتون بيشتر كوشش كنين. اين شغل به شما امداد ميكنه وب سايت خودتون رو به سطح مناسبي برسونيد.

ارتقا اعتبار كاغذ چطور اعمال مي شود؟
مانند Domain Authority، امتياز شيت هم با اعتنا به بقيه نمرات ديگه به حساب آوردن ميشه. به اين ترتيب يافت كردن برهان تغييرات نمره PA عمل رنج ست. البته ميتونيد در نظر گرفتن هاي موردنياز رو اعمال بديد، فرضيه بسازيد و تست هايي رو اعمال بديد تا نمره و سطح اعتبار شيت تون رو ارتقا به اين. گوگل براي مرتبه بندي ورقه شما يكسري ميزان داره و كليه اونها بر امتياز شما اثر ميگذاره.

بعداز درك كردن نمره PA، صحيح ترين عمل اينه كه در پيوند پروفايل خودتون نظمي ساخت‌و‌ساز نمائيد. آيا اين برگه پيوند هاي كافي و توانا براي كسباعتبار كاغذ متبوع شما رو داره؟ آيا اين شيت پيوند هايي از سايت هاي غير قابل پشت گرمي داره كه سبب بشه گوگل بهش اون رو ناديده بگيره؟ بعداز يافتن جوابي براي اين سوال هاي، ميتونيد با داده هاي نمره PA به صدق براي ارتقاء پيج آتوريتي طراحي برنامه كنين.

منبع اساسي استخراج يك اعتبار برگه عالي، پيوند هاي فرنگي ميباشند
همچون اعتبار دامنه، اعتبار ورقه هم يك امتياز كلي ميباشد و تأثير بي واسطه بر آن مشقت بار ميباشد. اين شركت از واحد سنجش هايي تشكيل‌شده كه هر كدوم در امتياز تأثير دارا هستند. اين تعلق يك سري عاملي عمدي اكانت ميشه ( از اونجا كه گوگل هنگام جايگاه بندي يك شيت فاكتورهاي متعددي رو در حيث مي گيره، معياري كه سعي بر به حساب آوردن اون داره هم بايستي عامل ها متعددي رو در بر بگيره. شايسته ترين نحوه براي تأثيرگذاري در اعتبار كاغذ و ارتقا PA، بهبود ويژگي ها پيوند آن ميباشد. اين دستور مي تونه با اخذ لينك و پيوند هاي فرنگي از ديگر صفحه هاي معتبر بالا ايفا بشه، كه به نوبه خويش تحت عنوان «رأي پشت گرمي» براي اعتبار كاغذ شما كار مي نمايند.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۲۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

كدام لينك ها مخرب هستند ؟


اساسا پيوند هاي مخرب و مضر دارنده نماد هايي مي باشند كه ما مي‌توانيم آموزش خصوصي سئو از روش آن‌ها متوجه مخرب بودن بك لينك و پيوند ها شويم و آنها‌را تميز كرده و از بك لينك و پيوند شدن جلو گيري كنيم. اعتنا داشته باشيد كه چنانچه سايتي با يكي علامت ها بر حسب واقعه همخواني شد، صدرصد نمي توانيم بگوييم پيوند هايي كه درين وبسايت منتشر گرديده مضر ميباشد، بلكه بايستي بطور كلي و با علامت هاي ديگر آنرا نظارت كنيم .

البته اين علامت ها چيست ؟

نداشتن رابطه در ميان بك پيوند و وبسايت :
اين بك پيوند ها ميتوانند در سايتي باشند كه در مملكت ديگر تصويب گرديده است. كشوري كه با مملكت محل تصويب دامين شما رابطه ندارد و به آن سرويس ها ارائه نمي دهد. به عنوان مثال فرض نماييد به برگه طراحي وب سايت در اروميه پارماتيك سايتي لينك و پيوند دهد كه در مرزو بوم كانادا قراردارد ومحتواي وب سايت آن هيچ ارتباطي با وبسايت ما ندارد ، همينطور براي صفحه ها پياده سازي لوگو و پياده سازي كارت ويزيت از تارنما هاي ورزشي لينك و پيوند داده باشند تا اينكه تارنما هاي مرتبط به حوزه گرافيك. از همين جهت همواره بايستي اعتنا فرمائيد كه وب سايت هايي كه به صفحه ها گوناگون شما پيوند مي‌دهند در چه جايگاهي قرار دارا هستند و آيا در ميان وب سايت لينك و پيوند دهنده و وبسايت شما رابطه موضوعي اي وجود داراست يا اين كه نه و يا اين كه حتي اينكه از كدام صفحه ها به صفحه هاي شما لينك و پيوند داده اند و لينك و پيوند شمارا در كدام از صفحه ها سايت خويش نهاده اند.

مرتبط نبودن بك پيوند با وبسايت تنها در مرتبط نبودن مملكت خلاصه نمي‌شود. قابليت داراست وب سايت شما بك پيوند هايي داشته باشد كه به مورد وبسايت شما هيچ ارتباطي نداشته باشد. هر سايتي سازه به عمل كه داراست، دارنده جامعه ي مخاطباني ميباشد كه با فروش جنس يا اين كه عرضه سرويس ها به آن‌ها درآمد خويش را استحصال مي نمايد. به عنوان مثال: سايتي كه منحصر يادگرفتن گويش انگليسي ميباشد مخاطباني دارااست كه عشق مند به يادگيري لهجه انگليسي مي باشند كه در حالتي كه از سايتي كه موضوعات محتواي آن مرتبط با موضوعي سوا يادگرفتن گويش باشد بك لينك و پيوند داده خواهد شد عالي به طور طبيعي برخورد چندان قابل قبولي نخواهد داشت.

بهينه سازي كليپ را دورازشوخي بگيريد!
انكر تكست هاي اسپم :
شما با حساب كردن انكر تكست ها كه در قسمت روش هاي شناسايي بك لينك و پيوند هاي مخرب به آن اشاره مي‌كنيم (ابزار link Explorer كه در تارنما moz جاي‌دارد) مي‌توانيد انكر تكست هاي اسپم را شناسايي نمائيد.

انكر تكست ها عبارات كليدي ميباشند كه تارنما بر پايه ي آن تيم بندي شد‌ه‌است. شما با رسيدگي گزارشات مربوط به انكر تكست، وقتي كه مشاهده ميكنيد قسمت هاي متعددي از بك لينك و پيوند هاي درست شده در وب سايت با انكر تكست هاي دقيقا شبيه درست شده اند، در‌اين موردها احتمالا در پيوند ها بازنويسي پيش آمده ميباشد. شما در حالتي‌كه بطور طبيعي بك پيوند ها را بدست آورده باشيد، صدرصد اين انكر تكست ها شبيه نخواهند بود.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۳۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سئو داخلي چيست؟ — راهنماي كامل سئو آن پيج (On Page SEO)


گوگل همچنان اينترنت‌وبسايت‌ها را براي يافتن كليدواژه، كراول Crawl مي‌نمايد. براي آموزش خصوصي سئو ثابت اين مورد تحقيقاتي وجو دارااست.


تحقيق منزلت ۱۱ ميليون سود جست‌وجوي گوگل، ارتباط‌اي ميان برگه اوليه بودن و وجود واژه كليدي در تيتر را آرم نداده‌اند. در تصوير تحت منزلت ۱ تا ۱۰ گوگل نشانه داده گرديده است و در همگي مفاد در بين ۷۰ تا ۸۰ درصد تيتر‌ها دربردارنده واژه كليدي بوده‌اند. براين اساس كارداران ديگري در‌اين مسئله تاثيرگذارند.


با جست‌وجوي يك واژه و كلمه كليدي رقابتي، نتايجي در برگه نخستين گوگل مشاهده مي كنيد كه همكي به صورت ظريف در تيتر از آن كلمه و واژه كليدي به كارگيري كرده‌اند. اين قضيه به خير و خوبي در تصوير ذيل قابل مشاهده ميباشد.


براي بهينه سازي داخلي وب سايت بايستي مطالب خويش را براي مورد ها پايين با صرفه فرماييد.

محتوا
«تجربيات كاربري» (User experience)
نرخ پريدن و «مقطع مجال سپري گرديده در ورقه» (Dwell Time)
مقصود جست‌وجو
سرعت بار گذاري ورقه
«نرخ كليك» (Click Through Rate)
با صرفه‌سازي محتوا
براي باصرفه‌سازي محتوا بايستي از لغات كليدي به كار گرفت. درپي طرز به كار گيري از لغات كليدي در باصرفه‌سازي محتوا براي seo داخلي را گستردن مي دهيم.

به كارگيري از واژه كليدي در ۱۰۰ واژه و كلمه ابتدايي متن
استعمال از كلمه و واژه كليدي در ۱۰۰ كلمه و واژه ابتدايي متن يك تاكتيك سابق در seo داخلي ميباشد كه هنوز هم كاربرد دارااست. فقط كاري كه بايستي اجرا دهيد اين ميباشد كه در ۱۰۰ الي ۱۵۰ واژه اولِ متن، دست كم يك توشه از واژه و كلمه كليدي خويش استعمال فرمائيد. از جمله در تصوير تحت يك نوشته‌علمي حول واژه كليدي «سئو خارجي وبسايت» باصرفه‌سازي گرديده‌است و از آن كلمه و واژه در اولِ متن به كارگيري كرده‌ايم.


اين مورد به‌اين عامل مداقه داراست كه گوگل براي عبارات ابتدايي متن وزن بيشتري قائل ميشود. با رعايت اين آيتم به گوگل در ادراك خوب محتواي كاغذ خويش ياري مي كنيد.


قرار دادن تيتر مقاله در تگ H1
گوگل تگ H1 را براي شعور عالي ساختار كاغذ ساخت و ساز نموده است. پلتفرم‌هايي مانند وردپرس به طور اتومات اين تگ را تحت عنوان مطالب وبلاگ اضافه مي‌نمايند. در صورتيكه از اينگونه پلتفرم‌هايي به كارگيري نمي كنيد براي اعتقاد و باور از اضافه شدن تگ H1‌ تحت عنوان مقاله خويش مي بايست كدهاي وب سايت را تحقيق نماييد. مانند تصوير تحت عبارات مدنظر بايستي باطن اين تگ باشند. در تصوير تحت تگ H1 دربردارنده واژه و كلمه كليدي «بازاريابي ايميلي» ميباشد.


قرار دادن تيتر‌هاي فرعي در تگ H2
از كلمه و واژه كليدي، دستكم در يكي تيتر‌هاي فرعي به كار گيري فرماييد و آن را در تگ H2 قرار دهيد. در تصوير ذيل به صورت خلاصه واژه كليدي «ابزارهاي بازاريابي محتوايي» را در تگ H2 قرار داده‌ايم.


تكرار كلمه و واژه كليدي در seo داخلي
گوگل مداقه تكرار واژه و كلمه كليدي را انكار مي‌نمايد البته متخصصان باسابقه seo آن را كارا مي دانند. فكر كنيد كه واژه كليدي در شيت فقط يك توشه تكرار گرديده و قرار ميباشد گوگل مقاله را با آن كلمه و واژه كليدي بشناسد. نمي‌اقتدار از رابطه مورد آن ورقه با واژه كليدي خيلي مطمئن بود.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۲۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

عوامل منفي تاثيرگذار بر سئو چيست؟


كار هاي خاصي وجود دارا‌هستند كه مي‌توانند به بهبود seo شما ياري آموزش خصوصي سئو نمايند ولي عواملي نيز وجود دارااست كه اثر منفي بر روي سئو براي موتورهاي كاوش دارا‌هستند. درين بخش، ما يك سري دليل seo منفي را نظارت ميكنيم:

محتواي ضعيف يا اين كه فارغ از داده ها كافي؛ برخي از موسسات سعي مي نمايند تا از طريق هاي معمولي براي ساخت‌و‌ساز محتوا به كارگيري نمايند و محتواي ضعيفي را در وب سايت خودشان قرار مي دهند. البته، محتوايي كه داده ها مقداري داشته باشد معمولا اثر منفي بر روي seo شما توليد مي نمايد. اين محتوا براي بازديد كنندگان وب سايت شما موءثر وجود ندارد در سود گوگل و ديگر موتورهاي كاوش وبسايت شما‌را به خيال محتواي ضعيف جريمه مي نمايند.
محتوايي كه بيشتراز حد كلمه و واژه كليدي در آن مندرج باشد؛ يك كدام از ديگر از موضوعاتي كه مي تواند به طور منفي بر روي مرتبه بندي موتور كاوش اثر داشته باشد به كار گيري زياد از لغات كليدي ميباشد. اين زمينه وقتي چهره مي دهد كه شما مقدار متعددي از كلمه ها كليدي را فارغ از استدلال در محتواي خودتان به كار گيري نماييد. براي مثال، ممكن ميباشد در يك پست وب لاگ بيست جايگاه از واژه كليدي استعمال فرماييد البته پست شما قيمت يا اين كه مفهومي نداشته باشد. اين متن تنها مالامال گرديده از لغت ها كليدي. موتور هاي كاوش، اين اخلاق و رفتار را جريمه مي نمايند چون حقيقتا ارزشي براي بازديد كنندگان ندارد.
پيوند به محتواي اسپم؛ در نصيب قبل، ما در ارتباط با بك پيوند از منابع كيفيت بالا و اثر مثبت آن بر روي اعتبار تارنما شما حرف كرديم كه منجر مي گردد سكو بندي شما در موتور كاوش بهبود پيدا نمايد. ولي در‌صورتي‌كه كه شما از بلاگ هاي اسپم، تالارهاي مذاكره و يا اين كه منابع نادر اعتبار ديگري پيوند داشته باشيد، ممكن ميباشد بر روي مرتبه بندي SERP شما اثر منفي داشته باشد.
اين ها صرفا يك‌سري آيتم محصور مي باشند كه بر روي seo شما اثر منفي دارااست. شايسته ترين شيوه براي اجتناب از جريمه شدن به خيال و خاطر اين موقعيت از كردار، به كارگيري از شايسته ترين شيوه هاي seo و تمركز بر روي ايجاد محتواي كيفيت عالي ميباشد. سئو موتور كاوش نياز به فرصت دارد تا بتواند منجر ساخت ترافيك ارگانيك در وب سايت شما گردد. اكنون شايد بگوييد كه‌اين مراحل طولاني ميباشد و در غايت سودرساني بهينه سازي چيست؟

صحت دارد كه seo وب سايت يك فرآيند زمانبر ميباشد؛ البته، به كارگيري از شايسته ترين نحوه ها و كارايي براي ساخت و ساز كردن محتواي كيفيت خوب و موءثر، مطلقا در پايان منفعت متعددي را براي شما ساخت مي نمايد. بدين شكل كه هنگامي يك تارنما، رنك يك در نتيجه ها كاوش را بعداز بازه مجال متعددي به دست مياورد، به همين راحتي ها شاهد افت رنك نخواهد بود و در شرايطي‌كه به صحت از تكنيك هاي بهينه سازي به كار گيري نمايد، ممكن ميباشد براي سال ها در موضع هاي رفيعتر حاصل كاوش باقي بماند.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۰۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)