آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

ابزارهای بازبینی و تحلیل احساسات

ابزارهای ASO از این سیرتکامل باصرفه‌سازی نظرها و ریت‌های یوزرها شما‌را برعهده داراست. ابزارهایی همچون Appbot، Apptentive، Mobile Action و TheTool، ریت‌ها و محتوای نظرها یوزرها شمارا آنالیز می‌نماید و به شما می گوید چه چیزی آیتم پسند یوزرها شماست و چه چیزی وجود ندارد. آموزش خصوصی سئو با امداد ارزیابی احساسات می توانید نقشه توسعه و گسترش متاع خودتان را اصلاح فرمائید تا ریت بهتری اخذ فرمائید.

۴. ابزارهای محاسبه A/B
بررسی A/B شمارا حاذق می‌سازد اپلیکیشن گوشی خویش را همچون یک پروژه علمی آزمایش نمائید. آکادمی رایا پارس این به شما یاری می‌نماید دو یا این که یک سری کاغذ متاع نرم افزار را آزمایش کرده و انتخاب نمائید کدام یک از آن ها نرخ تبدیل دانلود بهتری به شما میدهند.

۵. ابزارهای با صرفه‌سازی تبلیغات کاوش
این ابزارهای ASO به شما امداد می‌نمایند کمپین دیجیتال مارکتینگ خودتان را در اپل سرچ ادز با صرفه‌سازی نمائید. what is seo آنان خصوصیت‌های اتوماسیون و داده‌های رقیبی را ارائه میدهند تا به شما یاری نمایند کمپین تبلیغاتی خویش را موثرتر اداره نمایید.

۶.ابزارهای هوشمند اپلیکیشن استور
ابزارهای ASO از این نوع، تخمینی از تلاش رقبا و روندهای بازاری نرم‌افزار را در اختیارتان قرار میدهد.

از جمله، آن ها درمورد داده‌های نرم افزار رقبا تخمینی به دستتان می دهد. این تقریب‌ها مشتمل بر دانلودهای اپلیکیشن، درآمد، روندهای صرف هزینه تبلیغاتی، نفوذ در بازار و غیره هستند.

غرض با صرفه‌سازی شیت مال میباشد که به نوبه خودش نرخ تبدیل دانلود شما‌را بهبود میبخشد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۷:۳۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)