آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

رتبه الکسا چیست؟

خوشه های موضوعی چیست؟ الگوریتم گوگل دائماً آموزش خصوصی سئو در درحال حاضر تغییر تحول میباشد تا مرتبط ترین محتوا را برای سوالهای جستجو گر ارائه دهد. در قبل، بازاریابان می توانستند با مقصود قرار دادن یک واژه و کلمه کلیدی واحد در هر ورقه، درجه بلندتر SERP را دستیابی نمایند. اینک، بازاریابان برای یاری به سکو بندی صفحه ها بیشتر، موضوعات کلی را غرض قرار داده و جواب های بهتری را به جستجوگران ارائه می‌دهند. از این نحوه تحت عنوان خوشه بندی مسئله خاطر می‌گردد .

خوشه زمینه گروهی از صفحه ها اینترنت بهم پیوسته میباشد که به بیشترین تعداد کاوش درخصوص یک مورد خاص پرداخته اند. خوشه های سوژه در حوالی یک قطعه از محتوای ردیف با غرض قرار دادن یک مورد عظیم تشکیل شده اند، که به یک‌سری شیت مرتبط ولی با دقت با جزییات بیشتر لینک داده گردیده‌است. به‌این ساختار سبک پیلار-کلاستر (pillar-cluster) گفته می گردد.

زمانی که به یک قضیه مهم مطلوب رسیدید، میتوانید موضوعات فرعی را براساس لغت ها کلیدی خاص خیس مربوط به قضیه کلان خیس آغاز فرمائید. این مطالب مرتبط می بایست با پژوهش ها لغت ها کلیدی و یافته های شخصیت مخاطبان شما هم خوانی داشته باشد و به عمق جزئیات مورد اساسی خویش بپردازید. هنگام طرح ریزی ایده های محتوای خوشه، این منابع ممکن میباشد به شما یاری نمایند:

داده های جستجوی مربوط به گوگل
قطعه های ویژه درخصوص مورد مهم شما
محتوای مو جود شما در باب مورد مهم
به پیوندهای داخلی اعتنا نمایید.
هنگام ساخت محتوای خوشه ای، مطمئن گردید که پیوندهای داخلی را به صدق ساخت‌و‌ساز میکنید. لینک دادن محتوای خوشه به شیت ردیف خویش با متن لغت اصطلاح خویش به گوگل یاری می نماید تا از روش معماری تارنما شما رد خواهد شد و مبنی بر آن درجه بندی گردد.

توده بندی
همان طور که درین نوشته‌ی علمی گفته شد محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت به شما امداد می نمایند تا محتوای اینترنت خویش را به صورت مفید سازماندهی فرمائید که تجارب استفاده کننده را ارتقاء می‌دهد. مخاطبان شما میتوانند به راحتی تارنما شمارا کاوش نمایند تا آنچه را که در پی آن می باشند پیدا نمایند. بعلاوه، یوزرها میتوانند کاغذ ردیف شمارا تحت عنوان راهنما برای کلیه مفاد جان دار در تارنما پژوهش کرده و از کل مطالب آن به کارگیری نمایند. سهولت و تجارب ی کاربری خیر و خوبی که یک وبسایت تماماً سازمان یافته به استفاده کننده میدهد، تعامل استفاده کننده را ارتقا میدهد. خلال این، گوگل سایت هایی را که از pillar content به کارگیری می نمایند، به صورت مناسب درجه بندی می نماید چون محتوای اینترنت به خیر سازمان یافته میباشد و رمزگشایی آن برای گوگل بسیار راحت خیس میباشد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)