آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

ابزارهای تست سرعت سایت

برای نظارت سرعت تارنما ابزارهای مختلفی وجود دارااست، برای پژوهش حالت تارنما خویش میتوانید بدین وب سایت‌ها رجوع‌نمایید و با وارد کردن نشانی، سرعت تارنما خویش را بسنجید:

آموزش خصوصی سئو

آکادمی رایا پارس

GTmetrix
Pingdom
Google Page Speed Insights

در ابزار پژوهش سرعت Page Speed Insight، پیشنهاداتی برای بهبود سرعت تارنما ارائه گردیده است که با نظارت و اجرا این پیشنهادات می توانید سرعت سایت خویش را بهبود ببخشید. دستیابی جایگاه بدون نقص به وسیله تارنما نردبان در ابزار پیج اسپید اینسایت گوگل

GTmetrix یکی‌از ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت میباشد. وب سایت نردبان در آزمایش جی تی متریکس در ۴ دهم ثانیه بار گذاری شد. برای آزمایش سرعت وبسایت خویش با جی تی متریکس اینجا کلیک نمائید.
ترفندهای ارتقاء سرعت وبسایت
بهبود سرعت تارنما کاری تماما تکنیکال و فنی میباشد و برای یوزرها با علم فنی اندک استحصال نمره بالا در ابزارهای آزمایش سرعت، مشقت بار و سخت میباشد. در‌صورتی‌که وب سایت شما یک وبسایت وردپرسی میباشد، به آسانی و با به کارگیری از پلاگین‌های ارتقا سرعت تارنما وردپرس نظیر WP-Rocket و Asset Clean Up می توانید سرعت وب سایت خویش را تا حد مناسبی ارتقاء دهید. در شکل نیاز به مشورت کردن و اخذ سرویس ها تخصصی ارتقا سرعت لود وبسایت می توانید با ما تماس حاصل نمایید. در غیر این شکل با رسیدگی موارد ذیل میتوانید سرعت تارنما خویش را تاحد متعددی ارتقا دهید:

تعیین هاست مطلوب: اثر هاست در بهینه سازی غیر قابل انکار میباشد. استعمال از یک هاست سریع، مساله مهمی میباشد که می بایست برای آن هزینه نمایید. میزبانی تارنما در یک هاست ارزان می تواند به بها هدر رفتن آحاد همت‌های شما برای بهبود سئوی تارنما به پایان برسد. در هنگام خرید هاست از خرید هاست‌های اشتراکی ارزان بها بپرهیزید و وضعیت مکانی سرور هاست را در حدود کاربرانتان تعیین نمایید.

پیش از مبادرت به خرید قطعا از اینکه هاست شما پروتکل HTTP/2 را مدد می‌نماید اعتقادوباور نتیجه ها فرمایید. پناه از HTTP/2 اثر بسزایی در لود سریع‌خیس تارنما شما خواهد داشت. برای نظارت اینکه آیا هاست کنونی تارنما شما از این پروتکل نگهبانی می‌نماید یا این که نه به این پیوند رفته و نشانی تارنما خویش را وارد فرمائید.

به کارگیری از کانال توزیع محتوا (CDN): یک کدام از دیگر از طریق‌های ارتقا سرعت لود وب سایت به کار گیری از CDN یا این که کانال توزیع محتوا میباشد. CDN مخفف عبارت Content Delivery Network به معنای کانال توزیع محتوا است و عبارت میباشد از کانال‌ای از سرورها در نقاط متفاوت جغرافیایی که در کنار هم عمل می‌نمایند و مقصود آن ها ارسال محتوای وب سایت از سرور مجاورت‌خیس به سمت مخاطب به خواسته ارتقاء سرعت لود تارنما میباشد.


ارسال سریع‌خیس محتوا از سرورهای در حدود استفاده کننده در کانال توزیع محتوا (CDN) سبب ساز به ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما شود
استیناف بیشتر: CDN چیست؟ مزایای CDN وآموزش نصب و فعالسازی CDN

کاهش وسعت تصاویر: یک کدام از شیوه‌های معمولی برای ارتقاء سرعت لود وب سایت کاهش وسعت تصاویر و استعمال از تصاویر با بعدها متناسب با محل استعمال هست.

نادر کردن وسعت کدهای مستعمل: با فشرده کردن پوشه‌های css، html، js وسعت آنها‌را کاهش دهید. پایین آمدن وسعت این پوشه‌ها باعث به بهبود سرعت بار گذاری تارنما گردد.

تحقیق مداوم ریدایرکت ها: پردازش هر ریدایرکت ۳۰۱، یکسری میلی ثانیه مجال می برد. این عدد را در تعداد صفحه های و لایه‌های ریدایرکت‌ها که ضرب فرمائید متوجه اثر ریدایرکت‌ها بر سرعت وب سایت خواهید شد.

مدیر استعمال از پلاگین‌ها (Plugins): پلاگین‌های دیرین اکثر اوقات دارنده ایرادات امنیتی می باشند که وب سایت را در معرض مخاطرات امنیتی و هک قرار می دهند. همواره عملکرد نمائید افزونه‌های گزینه استعمال را بروز نگه دارید و صرفا به استعمال از پلاگین‌های ضروری بپردازید. همینطور خوب میباشد برای طراحی وب، پوسته منحصربه‌فرد خویش را پیاده سازی نمایید و از استعمال از پوسته‌های مهیا بپرهیزید. چرا‌که پوسته‌های مهیا دربردارنده مقدار متعددی از کدهای غیرضروری می‌باشند.


برچسب: آموزش خصوصی سئو، آکادمی رایا پارس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۰:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)