آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

اینک آخرالزمان موبایلی: از Mobilegeddon تا Mobile First Index


فرض نمائید مالک یک فروشگاه آنلاین می باشید. تارنما شما در اکثر لغت ها کلیدی مربوط آموزش خصوصی سئو به استخراج‌وکارتان جایگاه‌های بالای گوگل را در چنگ دارااست و از این نحوه کلی مشتری دارید. همۀ چیز بهتر به حیث می رسد!

تا اینکه در یک شب تمامی چیز دگرگون میگردد. گوگل وب سایت شمارا از صفحۀ اولیه نتیجه ها به صفحۀ دهم (یعنی ناکجاآباد!) رسول میباشد! چه حالی به شما دست میدهد؟! مشتریان دیگر چه طور شمارا پیدا نمایند؟ مگر کسی هم به سراغ صفحۀ دهم گوگل می‌رود؟

این حادثه برای یک حصول‌وکار آنلاین مثل وصال به پایان جهان میماند. به همین استدلال هنگامی گوگل در سال 2015 از الگوریتم جدیدی برای مرتبه‌بندی تارنما‌ها (در گوشی) خبر بخشید؛ متخصصان بهینه سازی این الگوریتم را Mobilegeddon یا این که آخرالزمان موبایلی (ترکیبی از دو کلمۀ آرماگدون و تلفن همراه) نامیدند.

آن ها تصور می‌کردند بعداز فعالسازی این الگوریتم بایستی با صفحۀ نخستین نتیجه ها وداع کرده و غزل خداحافظی را بخوانند! در صورتی‌که که گوگل ابداً قصد نداشت وبمستران را بترساند، بلکه می‌خواست آنها را برای ساخت وب سایت‌های گوشی-فرندلی (Mobile Friendly) تشویق نماید.

این الگوریتم صرفا او‌لین گام بود. گوگل این شیوه را با Mobilegeddon شروع کرد و با الگوریتم دیگری به اسم Mobile First Index به پایان رسانید.

البته چرا گوگل اینقدر به یوزرها تلفن همراه التفات می دهد؟ به هیچ عنوانً گوشی فرندلی یعنی چه؟ چه‌طور قادر خواهیم بود از این آخرالزمان موبایلی جان تندرست به در ببریم؟ در‌این نوشته‌ی علمی به آحاد این سوالهای جواب خوا‌هیم اعطا کرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۱۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)