آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

سئو و مسائل مهم در آن


یک کدام از خط مش های مؤثر در ارتقاء سرعت وبسایت این میباشد که سورس های آموزش خصوصی سئو جاوا اسکریپت خویش را به واپسین خط از پرونده کدهای HTML به کارگیری نمائید. معمولاً قرائت این نوع کد ها برای مرورگر ها به کندی جاری ساختن می گردد و در‌صورتی‌که در اولِ فولدر باشد سرعت تارنما را به شدت کاهش میدهد. ولی چنانچه در خط پایان پرونده HTML باشد منجر میگردد در بالا وب سایت بی نقص بارگذاری گردد و آن گاه به تلاوت کدهای جاوا اسکریپت بپردازد.

نگران نباشید اینکار تأثیر مخربی بر روی وب سایت شما نمی گذارد و صرفا سبب ارتقاء سرعت آن می گردد. در واقعیت یکی‌از سفارش های اساسی که برنامه نویس ها دارای شهرت برای ارتقاء سرعت می‌دهند همین زمینه میباشد.

seo سرعت تارنما وردپرسی
در شرایطی که تارنما شما وردپرس میباشد شغل شما مقداری آسانتر میباشد. برای همگی مفاد بالا پلاگین های وجود دارااست که بصورت اتومات اینکار را برای شما اعمال می‌دهد. پلاگین های موشک (rocket)، لایت اسپید (lightspeed) و … از این مجموعه پلاگین ها میباشند.

این پلاگین ها کدهای CSS صفحه ها شمارا پژوهش کرده و به طور اتومات آنان را seo می نماید. سئو این پلاگین ها به‌این شکل میباشد که آغاز کدهای CSS را داخل یک فولدر قرار می‌دهد وبا کدهای Java script به اصطلاح ترکیب یا این که combine می نمایند تا مرورگر برای تلاوت آنها نیاز به طی کردن مسیرهای متفاوت نداشته باشد. در مرحله بعد از آن کدهای مازاد را حذف می نماید و در انتها کد های جاوا اسکریپت را به انتهای فولدر HTML می برد.

شیوه هایی که به‌دنبال به آنها می‌پردازیم برای هر دو نوع وبسایت یکسان میباشد و خوب میباشد آنان را در وبسایت خویش انجام نمائید.

کاهش وسعت فولدر های سمعی و بصری
همان طور که اشاره کردیم هنگامی که نشانی سایتی را در مرورگر خویش وارد میکنید، همه پوشه های مرتبط با وب سایت مثلا پوشه های سورس تارنما، فولدر های عکس و… دانلود می گردد. در هر سایتی ممکن میباشد صدها عکس، فیلم و حتی فولدر صوتی وجود داشته باشد، هرچقدر وسعت این فولدر ها بیشتر باشد دانلود آن‌ها مجال بیشتری می‌برد و در سود سرعت بارگذاری وبسایت کاهش پیدا می نماید. پیش از بارگزاری آنها در تارنما مطمئن گردید که وسعت آنان به دست کم کم شده تا اختلالی در سرعت وب سایت شما تولید نکند.

فعال کردن موقعیت بارگزای تنبل (Lazy load)
فعال کردن این موقعیت سبب ساز میگردد که عکس ها و رسانه هایی که هنوز مخاطب به آنها نرسیده دانلود نشود. وقتی که استفاده کننده به قسمت آن رسانه می‌رسد نو مرورگر مبادرت به بارگیری آن می نماید که‌این زمینه در سرعت تأثیرگذار میباشد.

مفاد دیگری برای ارتقا سرعت وب سایت مانند به کار گیری از CDN و فعالسازی Gzip و… وجود دارااست که همگی موردها اشاره گردیده نیاز به علم فنی از شیوه شغل تارنما دارااست، حتی در صورتیکه از پلاگین ها هم استعمال میکنید کارایی فرمائید جانب احتیاط را رعایت نمایید و در شکل مشاهده هرگونه نقص در تارنما آن را به موقعیت نخستین برگردانید.

درین نوشته ی علمی عملکرد شد شایسته ترین و مؤثرترین راهکارهای ممکن جهت ارتقاء سرعت وبسایت ارائه شوند. ولی پیشنهاد می شود در‌صورتی‌که علم، تخصص، تجربیات و مجال کافی برای سئو سرعت وبسایت خویش را ندارید، ارتقا سرعت تارنما خویش و seo سورس آن را به اشخاص دارای تخصص درین حوزه بسپارید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۰۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)