آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO) راهکاری در آموزش خصوصی سئو برابر قوانین موتورهای جستجو مانند گوگل است که وب سایت‌ها از آن جهت بالا آمدن رتبه در موتورهای جستجوگر (سئو) بهره میبرند. این روش‌ها یا بهتر است بگوییم حقه‌ها که ابدا اخلاقی نیستند، در جهت بهبود شرایط کاربری و ارائه محتوای مورد نیاز مخاطب نیست بلکه به جهت دور زدن موتورهای جستجو و ایجاد بیشترین هماهنگی با معیارهای موجود در آن ها انجام می شود. این روش‌ها عموما شامل استفاده مکرر از کلمات کلیدی، کدگذاری‌های مخفی در طراحی سایت، ریدایرکت‌ها و… می‌شوند.

سئو-کلاه-سیاه2
حضور در اولین نتایج هنگام جستجو در گوگل، در رشد تجارت یا خدمات شما بسیار موثر است و برای این راهکارهای متفاوتی به کار گرفته می‌شود. در اینجا سئو کلاه سیاه یک روش عموما مخرب است، می‌پرسید چرا !؟ زیرا به جای بهبود کیفیت محتوا به طور مداوم به حل الگوریتم های موجود در موتورهای جستجوگر می‌پردازد و نهایت هم راه به جایی نمیبرد و مجازات خواهد شد.

پس استفاده مداوم از روش های سئو کلاه سیاه به جای بالا آوردن شما در نتایج، ممکن است در طولانی مدت نتیجه عکس داده و به شما آسیب برساند.

موتورهای جستجو مانند گوگل بهترین و کارآمدترین نتایج را برای کاربر به نمایش در می‌آورند. آنها این کار را از طریق الگوریتم‌های خاصی انجام می‌دهند اما در کنار این وب سایت‌هایی که از حقه‌های مربوط به سئو کلاه سیاه استفاده می‌کنند را نیز شناسایی می‌کنند. اما باید بدانید که الگوریتم‌های موتور جستجو به مرور پیچیده‌تر شده‌اند پس توجه داشته باشید که از ترفندهای تکراری در سئو سیاه خودداری و به جای آن از تکنیک‌های سئو سفید (White Hat SEO) استفاده کنید.

تفاوت های سئو کلاه سیاه و سفید
سئو کلاه سیاه مخالف دستورالعمل‌های موجود در موتور جستجو است و تلاش می‌کند تا آنها را دستکاری کند. در حالیکه این می‌تواند بالعکس عمل کرده و در صورت شناسایی سئو کلاه سیاه توسط موتور جستجو به رتبه‌های پایین‌تر تنزل پیدا کرده و حتی حذف شود. این در حالیست که سئو سفید روشی اخلاقی حاوی مطالب با کیفیت و تجربه کاربری بهتر برای مخاطب است. در این مقاله به تمام موارد مربوط به سئو کلاه سیاه اشاره شده که می‌توان با در نظرگیری آن در تنظیم استراتژی خود، بازده مورد نظرتان را بگیرید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۱۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)