آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

بهترین ابزارهای سئو سایت

ابزار SEMrush
ابزار SEMrush یک ابزار جامع در زمینه سئو است که همه ابزارها آموزش خصوصی سئو را در خود جا داده است. با نصب این ابزار دیگر نیاز به نصب افزونه‌های مختلف ندارید و هم موضوع سبب می‌شود تا فضای بیشتر و سایت سبک‌تری در اختیار داشته باشید که می‌تواند به افزایش سرعت سایت نیز کمک کند.

برخی از قابلیت‌های ابزار SEMrush

بررسی بک لینک‌ها، ترافیک جستجوی ارگانیک، کلمات کلیدی
بررسی رقبا و تجزیه‌وتحلیل عملکرد آن‌ها
ذخیره کردن جستجوها و ارسال گزارش‌ها و به‌روزرسانی‌ها به ایمیل شما
انجام ممیزی سئوی سایت
ابزار KWFinder
یکی از روش‌هایی که به افزایش رتبه سایت کمک می‌کند شناسایی و استفاده صحیح از کلمات کلیدی است. KWFinder ابزاری است که کلمات کلیدی را پیدا می‌کند. این ابزار در بین بیشتر سئوکاران شناخته‌شده است و به دلیل استفاده آسان به ابزاری کاربردی تبدیل شده است.

ابزار Searchmetrics
سرچ متریک یک ابزار همه‌فن‌حریف است و شاید بتوان گفت که یکی از جامع‌ترین ابزارهای سئو سایت است. این ابزار فقط استراتژی محتوا را بهبود می‌بخشد سرچ متریک با بهینه‌سازی محتوا و بهبود قابلیت مشاهده سایت در تلفن همراه و لپ‌تاپ نمایش بهتری را برای مخاطبین عرضه می‌کند. همچنین با ارائه گزارش ROI و تجزیه‌وتحلیل رقبا به بهبود سئو و ارتقا کسب و کار کمک می‌کند.

ابزار Majestic
بک لینک‌هایم موضوع مهم در سئو هر سایتی است. با استفاده از ابزار مجستیک می‌توانید بک لینک‌ها را ساماندهی کنید و وزن کلی هریک را بدانید. این ابزار سئو منبع بک لینک‌ها را بررسی و انکرتکست هایی که سایت‌های دیگر برای پیوند دادن به شما استفاده می‌کنند را شناسایی می‌کند.

 

ابزارهای مخصوص سرعت سایت
افزونه Hummingbird
افزونه هامینگ برد از جمله افزونه‌ها Critical است و Critical JS و Critical CSS را انجام می‌دهد. به عبارتی دیگر فقط کدهایی که در همان صفحه نیاز است را نگه می‌دارد و کدهای که بلااستفاده یا به اصطلاح noCritical را در پایین سایت لود می‌کند. این افزونه همچنین کارهایی مانند فعال کردن کش، تعلیق کردن منابع سایت، Lazy Load ها و … را نیز انجام می‌دهد.

افزونه Redis
ابزار ردیس از جمله ابزارهای سئو کمتر شناخته‌شده است زیرا مشخصات کارکردی آن باید با هاست شما سازگار باشد به همین دلیل کمتر مورداستفاده عموم قرار گرفته است. در صورتی که ‌هاست اشتراکی شما Redis را پشتیبانی می‌کند استفاده از این ابزار به افزایش سرعت سایت شما بسیار کمک می‌کند.

Redis به کمک دیتابیسی خود اطلاعات رو کش می‌کند و این کار باعث می‌شود سرعت فراخوانی اطلاعات بیشتر شده و در نتیجه سرعت لود اطلاعات بیشتر شود.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۴۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)