آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

تشخیص خرید بک لینک توسط گوگل


گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک پیوند به وسیله تارنما های آموزش خصوصی سئو اینترنتی داراست. مهم ترین آن ها گروه ویژه گوگل برای پیکار با این پدیده میباشد که وظیفه ای جز گشت و گذار در وب و شناسایی تارنما های فروشنده پیوند ندارند. در‌صورتی‌که شما تارنما قابل قبولی را برای خرید بک پیوند پیدا نموده اید دلیلی ندارد که گروه گوگل نیز نتواند آن را شناسایی نماید.

شاید فکر کنید که پرسنل گوگل مجال کافی برای تحقیق همگی وب سایت ها و صفحه های و شناسایی وب سایت های فروش بک لینک و پیوند ندارند، که اما تصور صدق میباشد! اما معمولا تارنما هایی که در فروش بک لینک و پیوند زیاده روی میکنند و به صفحه های اکثری با موضوعات متعدد پیوند می دهند گزینه دقت رقبای خویش قرار گرفته و مستقیما بوسیله این اشخاص به گوگل گزارش می شوند.

درین وضعیت یک متخصص خبره وبسایت متبوع را نظارت کرده و در شرایطی‌که که از دادوستد بک پیوند در آن مطمئن گردد به طور دستی آن را جریمه خواهد کرد. سایتی که این چنین جریمه گردیده باشد در پنل گوگل سرچ کنسول خویش و در نصیب Manual Actions یک پیام با زمینه Unnatural Links اخذ خواهد کرد.

تصویر ذیل نمایی از این پیام در ورژن دیرین گوگل سرچ کنسول و برای سایتی که مبادرت به فروش بک پیوند نموده است را نماد می‌دهد.


تصویر دوم مثال ای از جریمه دستی گوگل برای یک وب سایت که مبادرت به خرید بک لینک و پیوند کرده را اکران می دهد و با اعتنا به تغییر تحول ظواهر گوگل سرچ کنسول در ورژن نو روش اکران آن گوناگون میباشد.


گوگل یوزرها را تشویق میکند تا تارنما هایی که از این طرز قصد فریب موتور کاوش را دارا‌هستند معرفی نمایند. با این شغل هم وبسایت فروشنده و هم وبسایت خریدار با جریمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد لینک و پیوند های ورودی به تارنما شما در یک برهه زمانی مشخص و معلوم و موضوع کاری وب سایت های مرجع معیارهای دیگری برای شناسایی تارنما های خلاف کار به وسیله گوگل میباشند. برای مشاهده این هیبت می‌توانید به شیت معرفی وب سایت اسپم به گوگل رجوع کنید.

بعداز آپ دیت الگوریتم پنگوئن به کار گیری زیاد و غیر طبیعی از یک عبارت مشخص و معلوم بعنوان انکر تکست نیز به لیست تخلفات گوگل در خرید بک پیوند اضافه گردیده است.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۲۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)