آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چند روش موثر برای افزایش سرعت سایت


ارتقاء سرعت وبسایت دیگر یک تعیین وجود ندارد! این روز ها آنقدر دعوا سرعت آموزش خصوصی سئو اینترنت‌وبسایت در seo، سکو‌بندی نتیجه ها گوگل، تجارب‌ی کاربری و… اصلی گردیده که برای صاحبان وبسایت به یک لزوم تبدیل شد‌ه‌است. چنانچه شما هم در پی طرز‌هایی برای بالا بردن سرعت تارنما می‌باشید چندین دقیقه همپا ما باشید، مطلقا موثرترین شیوه‌ها را در همین نوشته‌ی علمی پیدا خواهید کرد.

چرا ارتقاء سرعت وب سایت اساسی میباشد؟
مبتنی بر یک تحقیق بوسیله StrangeLoop، یک ثانیه تانی در طول لود کاغذ می تواند سبب ساز به کاهش 7٪ از داده های عددی فروش، 11٪ از بازدید صفحه های و 16٪ از رضایت مشتری خواهد شد. پس در حالتی‌که به اندیشه ارتقا بازدید و رضایت یوزرها می باشید، بایستی هر میلی‌ثانیه در سرعت لود اینترنت‌تارنما برایتان اصلی باشد.
از طرفی بالا بودن سرعت وبسایت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای seo نیز محسوب‌ می گردد که گوگل برای درجه‌بندی وبسایت‌ها به آن دقت دارااست.

 

چه طور سرعت وبسایت را تحلیل کنیم؟
ممکن میباشد هنگامی شیت‌ی اینترنت‌وبسایت خویش را گشوده می کنید، در صدر فکر کنید خبری از کندی سرعت وجود ندارد! ولی این فرآیند کش مرورگر میباشد که منجر ساخت‌و‌ساز این برداشت غلط می شود!
هنگامی که شما از سایتی بازدید می کنید مرورگر آغاز به انبار کردن نصیب‌هایی از اینترنت‌تارنما می‌نماید تا دفعات آتی با سرعت بالاتری به عبارتی اینترنت‌تارنما را بار گذاری نماید. به‌این کار، کش (cash) گفته میگردد. براین اساس شما شاهد سرعت حقیقی وواقعی اینترنت‌تارنما نبوده‌اید!

همانگونه که در نوشته ی علمی‌ی وظایف پشتوانه وبسایت تحقیق کردیم، در اختیار گرفتن سرعت تارنما یک وظیفه‌ی اساسی برای مدیران سایت‌ها شمرده می‌گردد. پس در صورتی‌که به طریق‌ی درست رئیس یک سایت اعتنا می‌کنید، آغاز به امداد این ابزارها سرعت وبسایت خویش را بسنجید و در شکل مشاهده‌ی کندی سرعت از طریق‌هایی که درین نوشته‌ی‌علمی تیتر گردیده، استعمال فرمائید.

ابزار‌های آزمایش سرعت وب سایت

۱- website speed test

در صورتی یک اینترنت‌تارنما وردپرسی دارید از ابزار بدون پول website speed test به کارگیری نمایید. این ابزار سرعت لود ورقه‌ی تارنما، تعداد درخواست‌ها و سایز کاغذ‌ی وبسایت را در چنگ شما قرار می‌دهد.

۲- PageSpeed Insights

این ابزار هم یک نحوه آزمایش سرعت میباشد که بوسیله خویش گوگل فعال‌ساز‌ی گردیده‌است. سرعت وبسایت شمارا می‌سنجد و رویه‌کارهایی برای بالا بردن سرعت وبسایت در چنگ شما قرار میدهد.
صرفا اختلال این ابزار محدودیت آن برای یوزرها ایرانیست! می بایست پیش از ورود بدین شیت آی پی خویش را تغییر تحول دهید.

۳- sitechecker

این ابزار نیز برای آزمایش سرعت سایت و ارائه چاره‌هایی برای بهبود آن تاسیس شده است.

۴- Gtmetrix

شاید دوستداشتنی‌ترین ابزار آزمایش سرعت دست‌کم در جمهوری اسلامی ایران همین ابزار باشد. ما تا قبل از این طریق به کار گیری از این ابزار را در پستی مستقل پژوهش کرده‌ایم.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۴۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)