آموزش خصوصي سئو آموزش خصوصي سئو .

آموزش خصوصي سئو

عوامل منفي تاثيرگذار بر سئو چيست؟


كار هاي خاصي وجود دارا‌هستند كه مي‌توانند به بهبود seo شما ياري آموزش خصوصي سئو نمايند ولي عواملي نيز وجود دارااست كه اثر منفي بر روي سئو براي موتورهاي كاوش دارا‌هستند. درين بخش، ما يك سري دليل seo منفي را نظارت ميكنيم:

محتواي ضعيف يا اين كه فارغ از داده ها كافي؛ برخي از موسسات سعي مي نمايند تا از طريق هاي معمولي براي ساخت‌و‌ساز محتوا به كارگيري نمايند و محتواي ضعيفي را در وب سايت خودشان قرار مي دهند. البته، محتوايي كه داده ها مقداري داشته باشد معمولا اثر منفي بر روي seo شما توليد مي نمايد. اين محتوا براي بازديد كنندگان وب سايت شما موءثر وجود ندارد در سود گوگل و ديگر موتورهاي كاوش وبسايت شما‌را به خيال محتواي ضعيف جريمه مي نمايند.
محتوايي كه بيشتراز حد كلمه و واژه كليدي در آن مندرج باشد؛ يك كدام از ديگر از موضوعاتي كه مي تواند به طور منفي بر روي مرتبه بندي موتور كاوش اثر داشته باشد به كار گيري زياد از لغات كليدي ميباشد. اين زمينه وقتي چهره مي دهد كه شما مقدار متعددي از كلمه ها كليدي را فارغ از استدلال در محتواي خودتان به كار گيري نماييد. براي مثال، ممكن ميباشد در يك پست وب لاگ بيست جايگاه از واژه كليدي استعمال فرماييد البته پست شما قيمت يا اين كه مفهومي نداشته باشد. اين متن تنها مالامال گرديده از لغت ها كليدي. موتور هاي كاوش، اين اخلاق و رفتار را جريمه مي نمايند چون حقيقتا ارزشي براي بازديد كنندگان ندارد.
پيوند به محتواي اسپم؛ در نصيب قبل، ما در ارتباط با بك پيوند از منابع كيفيت بالا و اثر مثبت آن بر روي اعتبار تارنما شما حرف كرديم كه منجر مي گردد سكو بندي شما در موتور كاوش بهبود پيدا نمايد. ولي در‌صورتي‌كه كه شما از بلاگ هاي اسپم، تالارهاي مذاكره و يا اين كه منابع نادر اعتبار ديگري پيوند داشته باشيد، ممكن ميباشد بر روي مرتبه بندي SERP شما اثر منفي داشته باشد.
اين ها صرفا يك‌سري آيتم محصور مي باشند كه بر روي seo شما اثر منفي دارااست. شايسته ترين شيوه براي اجتناب از جريمه شدن به خيال و خاطر اين موقعيت از كردار، به كارگيري از شايسته ترين شيوه هاي seo و تمركز بر روي ايجاد محتواي كيفيت عالي ميباشد. سئو موتور كاوش نياز به فرصت دارد تا بتواند منجر ساخت ترافيك ارگانيك در وب سايت شما گردد. اكنون شايد بگوييد كه‌اين مراحل طولاني ميباشد و در غايت سودرساني بهينه سازي چيست؟

صحت دارد كه seo وب سايت يك فرآيند زمانبر ميباشد؛ البته، به كارگيري از شايسته ترين نحوه ها و كارايي براي ساخت و ساز كردن محتواي كيفيت خوب و موءثر، مطلقا در پايان منفعت متعددي را براي شما ساخت مي نمايد. بدين شكل كه هنگامي يك تارنما، رنك يك در نتيجه ها كاوش را بعداز بازه مجال متعددي به دست مياورد، به همين راحتي ها شاهد افت رنك نخواهد بود و در شرايطي‌كه به صحت از تكنيك هاي بهينه سازي به كار گيري نمايد، ممكن ميباشد براي سال ها در موضع هاي رفيعتر حاصل كاوش باقي بماند.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۴۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چالش‌هاي زيرشاخه‌ها


در يك دنياي ايده‌آل، شما در اختيار گرفتن جامعي بر به كارگيري از Subdomain‌ها آموزش خصوصي سئو يا اين كه زيرشاخه‌ها براي قسمت‌هاي متعدد وبسايت خويش خواهيد داشت.

ولي حقيقت اين ميباشد كه معمولا اين شغل چندان معمولي وجود ندارد و اكثر وقت ها مي بايست بر پايه ي محدوديت‌هاي فني صورت بپذيرد.

اين محدوديت‎ها ميتوانند دربرگيرنده موردها پايين باشند:

عدم قابليت و امكان راه‌اندازي وبسايت‌هاي دربين ‎المللي در زيرپوشه‌ها (يعنيcom/us/ و yourdomain.com/es/)
بسط ‎دهندگاني كه نمي خواهند بلاگ وردپرس را در به عبارتي سرور فروشگاه اينترنتي‌شان ميزباني نمايند
تصميم به استعمال از يك پلتفرم منحصربه‌فرد وب لاگ‎نويسي به مكان بلاگ داخلي يك بستر بيزنس الكترونيكي
يك quote form يا اين كه خصوصيت ديگري كه به جهت تايپ كردن در لهجه‌هاي متفاوت رمزنگاري، كاركشته به قرار دريافت كردن در به عبارتي سرور وبسايت اساسي وجود ندارد
اينها تنها چندين مثال از سياستي ميباشد كه براي به كارگيري از Subdomain‌ها يا اين كه زيرشاخه‌ها نياز داريد.

براي مثال،Shopify شما‌را ناچار مي‌نمايد از زيردامنه‌ها براي مغازه‌هاي در ميان‎‌المللي به كار گيري فرمائيد، (de.yourdomain.com به مكان yourdomain.com/de/) و به كار گيري از زيرشاخه‌ها، با وجود مزايايي كه دارا هستند، قابليت و امكان‌پذير وجود ندارد.

به همين ترتيب، درصورتي كه ميخواهيد از بلاگ وردپرس به كار گيري فرمائيد و وب سايت شما با CMSي جاري ساختن مي گردد كه‌اين گزينه را در به عبارتي سرور هواخواهي نمي‌نمايد (يا اين كه به شما قابليت اجرا اين فعاليت را مي دهد). يك پيشرفت‏‌دهنده احتمالا به شما سفارش مي‌نمايد از يك Subdomain براي سهولت كارتان استعمال فرمائيد.

زيردامنه يا اين كه زيرشاخه: كدام‌ يك براي اينجانب مطلوب ميباشد؟
نكته اينجاست كه هنوز سردرگمي متعددي درباره‌ي اينكه آيا Subdomain‌ها مي توانند به سئوي تارنما شما جراحت بزنند يا اين كه خير، وجود دارااست. به عبارتي‌طور كه درين توييت ميبينيم:

 

 

اين توييت به ما علامت مي دهد كه هنوز اختلاف لحاظ متعددي در زمينه ي اينكه ‌گوگل با اين مورد ها مختلف واكنش مي‌نمايد يا اين كه خير، وجود داراست.

در اكثر مفاد، انجمن ‌بهينه سازي موافقت مي‌نمايد كه در شرايطي كه محدوديت‌هاي فني، محدوديت‌هاي رسمي در كشورهاي متعدد و… وجود نداشته باشد، بايستي محتواي خويش را به مكان زيردامنه در يك زيرشاخه ميزباني نمائيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۳۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چك ليست سئوي On-Page


فعلا مجال آن رسيده ميباشد كه محتواي خويش را با به كارگيري از تعداد انگشت آموزش خصوصي سئو شماري از تكنيك‌هاي سئوي آن پيج تست نماييد.

۱- واژه و كلمه كليدي خويش را در URL قرار دهيد
نشاني اينترنتي شما به گوگل ياري مي‌نمايد تا بفهمد شيت‌تان درباره چيست. يك URL بي نياز از عبارات كليدي ميتواند CTR ارگانيك شمارا بهبود بخشد. به همين عامل ميباشد كه متخصصان بهينه سازي پيشنهاد مي‌نمايند واژه و كلمه كليدي خويش را در URL قرار دهيد.

از جمله‌، واژه كليدي مقصود ما براي اين شيت «سئو Checklist» ميباشد. به اين ترتيب URL اين شيت را به طور ذيل توليد كرديم:

https://triboon.net/سئو-checklist

معمولي ميباشد، خير؟

۲- از URL‌هاي كوتاه استعمال نمائيد
نشاني‌هاي اينترنتي خويش را تا حد ممكن كوتاه و منزه نگه داريد. چرا؟

رسيدگي‌هاي اخير از ۱۱.۸ ميليون فيض جستجوي گوگل علامت بخشيد كه آدرس‌هاي اينترنتي كوتاه در گوگل مرتبه‌هاي خيلي بهتري دارا هستند.

۳- از كلمه و واژه كليدي خويش در تگ تيتر به كارگيري نماييد
بر هيچ كس پوشيده وجود ندارد كه مي بايست از كلمه و واژه كليدي خويش در تگ تيتر استعمال نمائيد. ولي اكثري از عموم نمي‌دانند كه جايي كه كيورد خويش را قرار مي دهند هم بسيار اساسي ميباشد. سفارش مي گردد واژه و كلمه كليدي‌تان را در اولِ تگ تيتر (متا تايتل) قرار دهيد.

مثلا‌، كليد كلمه مهم ما براي اين مقاله «تگ كنونيكال» ميباشد.

به عبارتي‌طور كه ميبينيد‌، تگ تيتر ما با به عبارتي كلمه و واژه كليدي استارت مي شود:

 

۴- قراردادن تگ‌هاي تيتر Modifier
Modifier‌ها را مي توانيد به تگ تيتر خويش اضافه نمائيد. وقتي كه‌اين فعاليت را جاري ساختن مي‌دهيد‌، شيت شما براي تعداد متعددي از لغت ها كليدي دم بلند، جايگاه خير مي گيرد.

۵- از واژه كليدي خويش يكبار در ۱۵۰ كلمه و واژه نخستين مقاله به كارگيري فرمائيد
گوگل به ۱۰۰ تا ۱۵۰ كلمه و واژه اوليه شيت شما مداقه بيشتري مي دهد. براين اساس مطمئن گرديد كه يكبار از واژه و كلمه كليدي خويش در اينجا استعمال خواهيد كرد. براي مثال‌، در پست معرفي ابزارهاي بهينه سازي يا اين كه بهينه سازي tools ميتوانيد ملاحظه كنيد كه ما از كلمه «سئو tools» فورا به كار گيري مي كنيم:

۶- از واژه و كلمه كليدي خويش در تگ‌هاي H1‌، H2 يا اين كه H3 به كار گيري نماييد
مطمئن گرديد كه واژه كليدي خويش را در تگ‌هاي H1‌، H2 يا اين كه H3 قرار مي‌دهيد. به عنوان مثال ما عبارت «الگوريتم MUM» را در او‌لين ذيل تيتر اين شيت قرار داده‌ايم:

 

اين تحت تيتر در يك تگ H1 قرار داده گرديده است. و اضافه كردن كلمه و واژه «الگوريتم MUM» در H1 مي تواند به ما ياري دهد تا در ورقه نتيجه ها جستجوي گوگل، مرتبه بالاتري براي آن واژه و كلمه كليدي بگيريم.

برخي متخصصان seo مي گويند رعايت اين نكته روي مرتبه شما در گوگل اثر متعددي نخواهد گذاشت. ولي زماني حرف از باصرفه‌سازي موتورهاي كاوش ميگردد‌، هر مقدار يه خرده هم مي تواند به شما ياري دهد.

۷- باصرفه‌سازي تصاوير
تصاويري كه استعمال مي كنيد مطالب متعددي را در زمينه ي محتواي شما ذكر مي‌نمايند. متاسفانه‌ گوگل هنوز به خير نمي‌تواند تصاوير را مانند يك بشر ببيند و آن‌ها‌را شعور نمايد. بدين ترتيب براي امداد به فهم تصاويرتان بوسيله گوگل، مورد نياز ميباشد تگ‌‎هاي ALT و اسم فولدر‌هاي خويش را باصرفه نماييد .


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۰۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

مشتريان را بخش‌بندي كرده و يك بخش را هدف بگيريد


بعداز نظرسنجي و تحقيق ايده ها مشتريان اين قابليت و امكان را داريد كه آنان‌را آموزش خصوصي سئو به تيم‌هاي گوناگون تيم‌بندي فرمائيد. آنگاه مورد نياز ميباشد تمركز خويش را روي يك يا اين كه دو مجموعه معين از آنها بگذاريد. اعتنا داشته باشيد كه هر نقشه مهاجرت مشتري ميتواند تجارب يك تيم از مشتريان را در حيث بگيرد، چنانچه بخواهيد تعداد متعددي پرسونا را صرفا با يك نقشه مسافرت پوشش دهيد، نبايد انتظار متعددي چهت نيل به اهدافتان داشته باشيد.

در‌صورتي‌كه براي توشه نخستين در درحال حاضر تنظيم نقشه مهاجرت ميباشيد، عالي ميباشد سراغ پرسونايي برويد كه بيشترين استقبال را از توليدها شما داشته ميباشد. مسيري كه آنها را به استخراج‌وكار شما رسانده و شيوه تعامل آنان با برندتان را رسيدگي نماييد و مبني بر آن به تدوين نقشه مهاجرت مشتري بپردازيد. اما نبايد وسواس متعددي در تدوين اين نقشه به خرج دهيد، چون در هر وقتي ميتوانيد با امداد داده ها نو، نقشه مهاجرت خويش را اصلاح و به روزرساني فرمائيد.

نقاط تماس را ليست فرمائيد

نقاط تماس جاي ‌هايي مي باشند كه يوزرها ميتوانند با تارنما شما تعامل برقرار نمايند. با امداد ابزارهاي جان دار مي توانيد نقاط تماسي كه يوزرها فعلي وبسايت را مشغول مي‌نمايند، پيدا فرماييد. خلال اين بايستي نقاط تماس احتمالي را كه فكر‌مي‌كنيد‌ در شكل وجود، سبب ساز تعامل با يوزرها ميشوند، پيدا نماييد.

دقت داشته باشيد كه‌اين نصيب يك كدام از مهم ترين فرآيند تدوين نقشه مسافرت مشتري ميباشد، چون داده ها گران‌بهايي از كردار يوزرها و طريق تعامل آن ها با تارنما شما در مشت مي گذارد. به عنوان مثال در صورتيكه يوزرها وبسايت از نقاط تماسي كمتر از آنچه انتظار مي‌رود، استعمال نمايند، ممكن ميباشد به‌اين مضمون‌ باشد كه وب سايت شما به خير و خوبي آن ها را مشغول نمي‌نمايد. يا اين كه چنانچه يوزرها از نقاط تماسي بيشتر از حد انتظار به كارگيري مي‌نمايند، احتمالا بدين مفهوم ميباشد كه وبسايت شما زياد بغرنج ميباشد.

پاسخ اين سوال ها هرچه باشد، به شما امداد مي‌نمايد نقشه مهاجرت مشتريان را با داده ها ظريف مبتني بر كردار خويش مشتريان تدوين نماييد. اين مراحل را ضمن وب سايت براي ديگر شبكه‌هاي ورودي هم اجرا دهيد. صفحه هاي كانال اجتماعي، آدرس اينترنتي ماركتينگ و تبليغات براي مثال شبكه‌هايي مي باشند كه ميتوانيد ذيل‌لحاظ داشته باشيد.

براي ليست كردن نقاط تماس مي توانيد مورد ها ذيل را درنظر بگيريد:

اقدامات مشتريان: همگي كار‌ها و اقدامات مشتريان را در زمان تعامل با برندتان ليست فرماييد. اين اقدامات ميتواند كاوش در گوگل، كليك روي آدرس اينترنتي يا اين كه يكي تبليغات شما باشد.
علت‌ها و احساسات مشتريان: هر اقدامي كه مشتريان اجرا ميدهند، بر پايه ي يك شم صورت گرفته و احساسات آنان در حين مسافرت مشتري تغيير تحول مي‌نمايد. به وجودآمدن رمانتيك كه سبب به يك مبادرت مي گردد، معمولا به خيال و خاطر بروز يك ايراد ميباشد. در شرايطي كه شما بتوانيد اين اشتباهات احتمالي را در حوزه حصول‌وكارتان پيدا فرمائيد، اين قابليت را داريد تا محتواي مطلوب را براي هريك ساخت‌و‌ساز كرده و به احساسات مشتريان جواب مطلوب دهيد.
سختي ها احتمالي خريد: مورد نياز ميباشد موانعي را كه سبب انصراف مشتريان از خريد مي گردد، پيدا نمائيد. يكي‌از اين مانع ها، بها ميباشد. به عنوان مثال زياد چشم مي گردد كه يوزرها هنگام خريد در شكل مواجهه با هزينه بالاي حمل و نقل، خريد خويش را رها مي‌نمايند. پيداكردن اينگونه موانعي منجر مي‌گردد در نقشه مسافرت مشتري براي آنان فكري فرماييد. به عنوان مثال با توليد يك ورقه سوال ها متداول، توضيحات مورد نياز را براي هريك ارائه دهيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۱۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

نقشه سايت (Sitemap) سايت خود را راه‌اندازي كنيد


نقشه تارنما يا اين كه وبسايت مپ يكي‌از ابزارهاي بسيار اصلي در آموزش خصوصي سئو قضيه با صرفه‌سازي تارنما‌ها از لحاظ موتورهاي كاوش ميباشد. نقشه يك وب سايت همان گونه كه از نامش معلوم ميباشد، يك چارت معلوم و تيم‌بندي گرديده از نصيب‌هاي مهم يك تارنما ميباشد كه به ربات‌هاي موتورهاي كاوش و ابزارهاي آنلاين ديگر اذن دسترسي سريع به تيم‌بندي‌هاي اساسي را مي دهد. مطمئن گرديد كه تارنما مپ خويش را به صدق ساخت كرده باشيد. در صورتي نمي‌دانيد چطور اين فعاليت را مي بايست ايفا بخشيد خوب ميباشد از يك كارشناس اينترنت امداد بگيريد.

 

15. بك پيوند‌هاي با كيفيت و مطلوب تهيه و تنظيم نماييد
بك پيوند‌ها يكي‌از ديگر از طرق اساسي و طبيعي براي هدايت ترافيك و بازديدهاي حقيقي و واقعي به وبسايت‌ها مي باشند و همواره به كارگيري به جا از آنها پيشنهاد گرديده است. بك پيوند‌ها درواقع لينك و پيوند‌هايي ميباشند كه در منابع ديگر (وبسايت‌هاي ديگر) براي وب سايت شما ساخت‌و‌ساز گرديده اند. به عبارت بي آلايش‌خيس، بك پيوند يعني لينك و پيوند صفحه هاي تارنما شما در تارنما‌هاي ديگر مندرج باشد. براي اينكه به طور طبيعي و تأثيرگذار بك لينك و پيوند بگيريد دو راه و روش مهم پيش رو داريد :

شيوه اوليه: محتواي باكيفيت و بسيار جالب تهيه و تنظيم فرمائيد تا مانند يك منبع شغل كرده و لينك و پيوند مقاله متبوع شما در ديگر وبسايت‌ها درج گردد. از اين نحوه شما صدها و هزاران بازديد منحصر و طبيعي و ولي به طور بدون پول و سواي هزينه اخذ خواهيد كرد. اينگونه چيزي آرزوي هر اينترنت‌مستري خواهد بود! به دليل آنكه به جز استخراج بازديد، مرتبه تارنما شما نيز اعتبار بسيار بيشتري استخراج خواهد كرد.
شيوه دوم: در حالتي‌كه چگونگي محتواي منتشر گرديده شما به اندازه كافي خوب وجود ندارد، ميتوانيد با توصيه تبليغات به منابع داراي اعتبار و يا اين كه درخواست كردن به خواسته تبادل لينك و پيوند، از ساير اينترنت‌مستران بخواهيد تا پيوند مطالب يا اين كه مقاله ها شمارا در وبسايت خويش قرار دهند و در قبال آن پولي اخذ كرده و يا اين كه لينك و پيوند تبليغ آن ها نيز در تارنما شما قرار بگيرد.

16. به طور هميشگي به رسيدگي موقعيت رقبا بپردازيد
مدام و همواره رقبايي وجود دارا‌هستند كه در مورد كاري شما عمل مي‌نمايند. پايين لحاظ داشتن رقبا منجر مي شود تا در شرايطي كه احياناً شما از ترند خاصي عقب افتاده باشيد بتوانيد متوجه آن گرديد. هرچقدر هم كه به چگونگي كاري خويش مصمم مي باشيد، تحقيق محتوا و نوع سعي ديگر وب سايت‌ها خالي از لطف وجود ندارد. بدين ترتيب همت فرماييد در مدت‌هاي هنگامي معين فرصتي را براي تحليل و مشاهده خلق و خوي تارنما‌هاي حريف در لحاظ بگيريد. درضمن اينگونه چيزي به جز اينكه شمارا از واپسين جريانات مربوط به مسئله كاريتان با خبر مي‌نمايد، احتمال اينكه سبب ساز خواهد شد تا شما اشتباهات و خطاها احتمالي خويش را كشف فرماييد نيز ارتقاء مي دهد.

بيشتر بدانيد: 9 نكته دقيق براي پژوهش وب سايت رقبا

 

17. به تشكيل داد و مدير انجمن‌ها روي بياوريد
در سئوي كلاه سپيد، سفارش گرديده است تا سوژه تشكيل داد انجمن (Forum) كه هم اكنون يك نوع بازاريابي جداازهم شناخته مي‌گردد را بدون شوخي بگيريد. انجمن يا اين كه به اصطلاح انجمن گفتگوي يك وب سايت مي تواند يك قسمت جدا و يا اين كه يك زيردامنه (Subdomain) روي وبسايت مهم باشد. با فعال سازي اين قسمت، مجال خيلي خير براي حصول بازديدهاي طبيعي يوزرها مهيا مي كنيد. كافيست مدتي را براي بال و پر دادن و لبريز كردن محتواي كافي در انجمن‌ها فرصت بگذاريد. ولي بعداز مدتي و با ارتقا تعداد يوزرها نام نويسي گرديده و همينطور استفاده مديران و اشخاص پيش كسوت دراين باره (كه اكثر اوقات آنها سواي هزينه در اينگونه انجمن‌هايي شغل مي‌نمايند) ديگر مي توانيد خويش را تا حد متعددي كنار بكشيد. به اين دليل‌كه بعداز اين گزينه، انجمن شما در اختيار يوزرها متعددي قرار گرفته و خويش يوزرها با توليد مباحث و تاپيك‌هاي متعدد و ارسال و اخذ بازخوردهاي يكديگر، به حصول رونق انجمن شما ياري خواهند كرد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۳۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش عالي سئو سايت


جديدترين نحوه هاي seo تارنما را دنبال كرده و در وبسايت خويش اجرا نمائيد. در اينجا قصد داريم 7 طريق آموزش خصوصي سئو خوب براي seo تارنما را مطرح كنيم كه شما سواي گفته هاي گوگل، مدام بايستي آنان‌را ايفا فرماييد.

شما مدام بايستي در ذهن داشته باشيد كه آنلاين بودن و حضور در فضاي مجازي، مدام بالاتر از درجه بندي در حاصل كاوش است.

به شيوه هاي متعدد، سكو بندي جستجوي ارگانيك مايه حيات دنيا تجارت آنلاين ميباشد.

همان گونه كه متخصصين seo به خير ميدانند، گوگل مدام در ارتباط با الگوريتم هاي جستجوي خودش سر آلود كار مي نمايد و در عين اكنون، مدام آنها را آپديت رساني مي نمايد. وقتي كه يك آپ تو ديت رساني منتشر مي‌گردد، متخصصين موتور كاوش خيلي سريع فرضياتي را در ارتباط با اثر اين آپ ديت رساني ها بر روي استراتژي هاي بهينه سازي مطرح مي نمايند تا بتوانند ربات هاي توانمند گوگل را راضي نگاه دارا هستند.

گاهي، متخصصيني كه پشت صحنه در گوگل شغل مي نمايند، نكات بسيار مهمي را در ارتباط با آرم هاي آپديت رساني هاي خودشان مطرح ميكنند. از جمله ميگويند فلان چيز حق تقدم داراست، نسبت به فلان زمينه بايستي اجتناب نمائيد و … .

در هر شكل، سواي موضوعاتي كه گوگل مطرح مي نمايد، وظايفي در حوزه بهينه سازي وبسايت ها وجود دارااست كه شما مدام بايستي نسبت به آنان هوشيار باشيد. در اينجا 7 گزينه از بهتر ترين شيوه هاي بهبود بهينه سازي را مطرح مي كنيم:

سئو متن جايگزين تصوير
متن جايگزين تصوير، مدام يك كدام از مهمترين نحوه هاي بهبود seo تارنما بوده ميباشد. در حين سال هاي اخير، حرف هاي متعددي مطرح بوده ميباشد كه گوگل از يادگيري ماشين استعمال مي نمايد تا متوجه ماهيت يك تصوير و موضوع موضوعي عكس گردد. در واقع اين كارايي، اصولا كارايي متن جايگزين تصوير بود.

در سود آيا اين به‌اين مفهوم ميباشد كه درحال حاضر مجال گذاشتن بر روي متن جايگزين تصوير، عمل بيهوده اي ميباشد؟

به طبع نه.

بدون اين موضوعات، با وجود كل روند هايي كه به وسيله هوش تصنعي و مصنوعي براي شناسايي تصاوير پيش مي‌روند، در صورتيكه شما متن جايگزين تصوير را در سايت خودتان قرار دهيد، به طبع چيزي از دست نمي دهيد. مدام در حيث داشته باشيد كه يادگيري ماشين يك مضمون‌ نسبتا نو ميباشد. در حالي كه متن جايگزين تصوير ممكن ميباشد در پنج يا اين كه دهه آينده كاربرد خودش را از دست بدهد (شايد هم زودتر)، سئو تصاوير به نحوه ديرين seo، مدام يكي شايسته ترين شيوه هايي ميباشد كه بتوانيد seo خودتان را ايمن نگاه داريد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۱:۰۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

چه سايت‌هايي مي‌توانند از رپورتاژ آگهي استفاده كنند


حال مغز شما قلقلك گرديده تا بدانيد چطور يك رپروتاژ اطلاع رساني عالي آموزش خصوصي سئو اجرا دهيد تا هم با صرف هزينه معدود‌خيس يك تبليغ هميشگي در يك وبسايت با جايگاه و بازديد بالا اعمال دهيد هم سود بهتري بگيريد. پرسش شما الآن بايستي اين باشد كه آيا مي توانم اينجانب رپورتاژ اطلاع رساني براي استحصال‌وكارم داشته باشم؟ آيا محدوديتي دارااست؟

در جواب بايستي بگوييم كه نه! هيچ محدوديتي براي به كار گيري از رپورتاژ اطلاع رساني‌ها نيست. شما مي توانيد با استعمال از تارنما‌هايي كه به طور منحصر وبسايت‌ها و روزنامه‌هاي داراي اعتبار براي رپورتاژ اطلاع رساني را معرفي مي‌نمايند، هزينه نشر رپورتاژ اطلاع رساني در هر وبسايت را پژوهش نمائيد و بعد با دقت به ميزان دارايي و قوانيني كه داريد، يك اينترنت‌تارنما مطلوب را تعيين نمائيد.

يك نكته بسيار اساسي در زمينه ي به كارگيري از رپورتاژ اطلاع رساني‌ها نيز اين ميباشد كه شما با هزينه قابل قبولي به طور هميشگي از يك تبليغ و بك لينك و پيوند‌هاي داراي اعتبار در يك وب سايت با مرتبه بالا سود‌مند خواهيد شد. در حالي كه بي شك روش‌هاي ديگر تبليغات، هزينه‌هاي متعددي به همپا خواهند داشت.

چه اينترنت‌وب سايت‌هايي سرويس ها رپورتاژآگهي را ارائه مي‌نمايند
بايستي در پاسخ اين عنوان بيان‌كنم وبسايت‌هاي متعددي مي‌باشند كه با ارزش‌هاي زير و بالا براي شما تبليغات رپورتاژي جاري ساختن ميدهند و بيشترين تفاوت اين‌وب سايت‌ها هواخواهي و ارزش هر رپورتاژ ميباشد، به عنوان مثال: تسمينو، يكتانت دو عدد از برندهايي مي‌باشند كه اينجانب با وي كاركردم و ميدانم تسمينو يك كدام از شايسته ترين ارائه كنندگان رپورتاژآگهي با بها مطلوب ميباشد و يكتانت هم دارنده خزانه اطلاعاتي بخش اعظمي قويي ميباشد. اين تصميم شما ميباشد كه كدام را گزينش نمائيد.

به كدام وبسايت‌ها رپورتاژ اطلاع رساني بدهيم
يك كدام از مهارت‌هاي هر مديرسايت مي بايست آشنايي رقبا باشد، البته مي بايست بدانيد ما در دنياي ديجيتال مدرن رقابتي نداريم و مي بايست در ادامه رفاقت باشيد! شايد بپرسيد شايسته ترين تارنما براي رپورتاژ اينجانب كجاست؟ اينجانب در پاسخ جواب بدهم، وب سايت حريف شما، زيرا هدفمندترين و كاركشته‌ترين نوع رپورتاژ آن ميباشد كه دقيقا جلوي ديده مخاطبي اكران داده خواهد شد كه استفاده كننده مقصود شما نيز مي‎‌باشد.

رپورتاژ اطلاع رساني، راهي براي حضور واژه و كلمه كليدي شما در نتيجه ها اوليه گوگل
به صورت معمول رپورتاژ‌هاي اطلاع رساني با هدف ها متفاوتي منتشر مي گردند. ممكن ميباشد مقصود شما ارتقا بازديد از تارنما باشد يااينكه بخواهيد مارك، محصول ها و سرويس ها خويش را معرفي نماييد، يا اين كه قصد داشته باشيد كه با اخذ بك پيوند‌هاي توانمند، اعتبار تارنما خويش را ارتقاء دهيد.

ديدني ميباشد اين مساله را در حيث داشته باشيم كه با تكثير رپورتاژ اطلاع رساني‌هاي مطلوب، مي توانيد هم زمان به تك تك اين هدف ها دست يابيد. علاوه براين، رپورتاژ اطلاع رساني يك راه و روش بسيار مفيد براي راهيابي محتواي مهم وبسايت شما به حاصل اوليه گوگل ميباشد. چنانچه مدتي ميباشد كه كوشش ميكنيد با يك عبارت كليدي يا اين كه يك كليد واژه و كلمه دربين حاصل بلندتر گوگل باشيد، بي‌شك نشر يك يا اين كه يك سري رپورتاژ اطلاع رساني با آن عبارت كليدي در استخراج به حاصل خوب گوگل به شما ياري مي‌نمايد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۳۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آيا Google Page Rank بالا باعث مي شود رتبه بالاتري در گوگل داشته باشيم؟


آري! همان گونه كه در صدر گفته شد پيج رنك بر پايه ي لينكهاي ورودي به آموزش خصوصي سئو حساب آوردن مي‌شود، در شرايطي كه سايتي به وبسايت شما لينك و پيوند بدهند مضمون‌ طبيعي آن اينست كه وبسايت شما اثر گذار ميباشد و مفهموم طبيعي زياد بودن لينكهاي ورودي اين ميباشد كه وبسايت شما يك وبسايت اثرگذار ميباشد. ولي در حيث داشته باشيد كه پيج رنك فقط ترازو درجه بندي گوگل وجود ندارد و گوگل بيش تر از 200 فاكتور گوناگون را براي درجه بندي در لحاظ مي‌گيرد.

پيج رنك بالا نمي تواند ضمانت كننده مرتبه بالاي شما در گوگل خواهد شد! فقط چيزي كه قادر است ضمانت كننده درجه بالاي تارنما شما در گوگل گردد، محتواي نو و موءثر + Authority ( ترازو توان، محبوبيت و پيج رنك) ميباشد. بعداز اين گزاره فيض گرفته مي گردد كه پيج رنك بالا علامت دهنده ترازو محبوبيت وبسايت ميباشد و يكي مواقعي ميباشد كه Authority دامين شما‌را افزايش ميبخشد.

 

 

 

 

به پندار ارتقا Page Rank وبسايت خويش باشيم؟
در حالتي كه بدين تامل ميباشيد كه با ارتقا پيج رنك تارنما خويش، Authority دامين خويش را ارتقا دهيد تا وبسايت شما در گوگل مرتبه بالا داشته باشد، زياد خطا پندار نكرديد. البته توجه داشته باشيد كه براي ارتقا پيج رنك خويش هيچگاه لينك و پيوند نخريد، تبادل پيوند نمائيد، در سايتهاي غيره مرتبط لينك و پيوند خويش را قرار دهيد و يا اين كه لينكهاي غيره طبيعي نگيريد! شايسته ترين راه و روش اينست كه شما محتواي بسيار موثر و جالب در وبسايت خويش قرار دهيد تا يوزرها از لينكهاي وب سايت شما در بلاگ و سايتها و يا اين كه شبكه‌هاي‌اجتماعي اشتراك گذاري نمايند تا به طور طبيعي و معمولي پيج رنك شما ارتقا پيدا نمايد.

از كجا Page Rank خويش را ببينيم؟
سايتهاي متعددي براي اكران پيج رنك وجود دارااست كه از آن پاراگراف ميتوان به prchecker.info و mypagerank.net اشاره كرد. ولي گوگل در سال 1395 اظهار‌كرد كه به جهت سو به كار گيري مديران وب سايت هاي اينترنتي در قضيه داد و ستد لينك و پيوند، اكران پيج رنك را پنهان ميكند. براي اخذ پيوند خوب ميباشد از وبسايت هايي لينك و پيوند بگيريد كه به مورد كاري شما مرتبط مي باشند و مي‌توانند براي شما موءثر باشند. اكنون براي مشاهده اعتبار وبسايت مي‌توانيد از پارامترهاي DA و PA به كارگيري فرمائيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۳۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

آموزش سئو ويديو در سايت


ويدئوها نوعي محتوا مي‌باشند كه هواداران متعددي دارا‌هستند و مي بايست همچون صفحه ها آموزش خصوصي سئو كالا يا اين كه پست هاي بلاگ گزينه اعتنا قرار گيرند. البته آيا مي‌دانيد هنگامي حرف از seo كليپ مي‌شود، مضمون‌ و معني آن چيست؟ شايد برايتان خيره كننده باشد كه ويدئو هم براي خودش اصول seo داراست!

در نوشته‌ي‌علمي گذشته به صورت كامل درباره ايجاد كرد ويديو ماهر با دوربين و تلفن همراه سخن كرديم؛ هم اكنون وقت آن رسيده كه درباره شيوه بهينه سازي كردن ويدئوهاي ساخت‌و‌ساز گرديده كلام كنيم.

بهينه سازي ويديو بسيار اصلي ميباشد، چرا؟ زيرا ربات هاي موتورهاي كاوش نمي توانند كليپ را تماشا نمايند، آنان صرفا مي‌توانند فراداده هاي متني مانند تيتر و برچسب ها را مشاهده نمايند. يعني آن‌ها نمي توانند محتواي ويديويي را بخزند، ايندكس و درجه بندي نمايند. آيا شما هم با اين مسئله موافقيد و مي‌پنداريد اين قضيه صراحت دارد؟

ربات ها به مضمون‌ مرسوم و متداول نمي توانند ويدئويي را تماشا نمايند اما خبر عالي اين ميباشد كه هنوز هم راهي براي چشم شدن ويدئوهاي شما به وسيله موتورهاي كاوش وجود دارااست.

صراحت دارد كه بهينه سازي ويديو با سئوي ساده يكسان وجود ندارد! البته خوب ميباشد بدانيد seo ويدئو نيز در يك سري سال قبل شاهد تغييرات قابل توجهي بوده ميباشد. به اين ترتيب ما در كتابت اين مقاله فقط به دانسته هاي خويش اكتفا نكرده و تلاش كرده ايم از يك داراي تخصص و استاد seo نيز ياري بگيريم.

به دنبال مقاله با ما همدم باشيد تا بعداز توضيح مختصري درباره مفهوم و معني بهينه سازي محتواي ويدئويي، با ۱۵ راه‌حل براي seo ويدئو در وب سايت به زباني بي آلايش آشنا گرديد.

بهينه سازي كليپ (Video بهينه سازي) چيست؟
بهينه سازي منجر ارتقا كميت و چگونگي ترافيك ارگانيك سايت شما از روش حاصل موتورهاي كاوش مي‌شود. همگي مي‌دانند كه چهت نيل به نتيجه ها بلندتر در موتورهاي كاوش همچون Google، ساخت و ساز محتواي الكترونيكي كيفيت عالي و همينطور seo و سئوي محتوا از حيث استراتژيك بسيار اصلي ميباشد.


seo ويدئو به لينك و پيوند يك گوگل
عامل ها خاصي مانند اشتراك گذاري در رسانه هاي اجتماعي، ارتفاع محتوا، خوانايي و چگونگي پيوند ها فقط برخي از مواقعي ميباشند كه در درجه بندي موتورهاي كاوش تأثيرگذارند. غرض اين ميباشد تا اعتقاد و باور نتيجه ها خواهد شد كه ربات هاي موتور كاوش ميتوانند محتواي شما‌را خزيده، آن را ادراك كرده و اطلاعات را ايندكس نمايند. با اين عمل آنان مي‌توانند محتواي شمارا با جستجوهاي يوزرها همخواني داده و در حاصل بلندتر خويش آرم دهند.

در شرايط ايده آل با يك استراتژي عالي بهينه سازي، محتواي شما در موتور كاوش سكو بالايي استحصال كرده و به يوزرها اذن مي‌دهد كه وب سايت شما‌را به راحتي پيدا نمايند. در سود ترافيك ورودي شما ارتقا مييابد.

به آحاد كارهايي كه براي seo يك ويديو جهت ايندكس شدن و سكو تصاحب كردن در صفحه ها نتيجه ها موتورهاي كاوش، ايفا ميگردد، بهينه سازي ويدئو ميگويند. فيض اين مي گردد كه هنگامي كاربري واژه و كلمه اي را در گوگل سرچ مي‌نمايد، اين كليپ در حاصل رفيعتر ظواهر ميشود.

شما با يادگيري بهينه سازي كليپ مي‌توانيد با اشكال استراتژي هاي سئو ويديوها آشنا گرديد تا فيلم هاي شما شانس بيشتري براي جايگاه به دست آوردن داشته باشند. ما در‌اين مقاله به برخي از اين استراتژي ها اشاره كرده ايم.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۴۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سئو داخلي چيست ؟ نكات مهم On-page SEO


مدام ي معبود اوليه هر پروژه اي و سوالي از اينجانب ب بسم الله پرسيده ميشه راجع‌به لينك و پيوند سازي و آموزش خصوصي سئو تكنيك هاي رپورتاژ نويسي است. در شرايطي كه هنوز اساس و محور شغل صحيح وجود ندارد ! درين كليپ مهم ترين موردها مرتبط با بهينه سازي داخلي رو نظارت كردم.
كارايي فرمائيد seo داخلي مخصوصاااااا استراتژي seo رو دورازشوخي بگيريد. معلوم نمائيد روي چه عبارات كليدي اي مرتبه بگيريد و براي اينكه بهبود سكو داشته باشيد مي بايست چه صفحه هاي ديگري رو ساخت نمائيد.

لينك و پيوند دانلود كليپ
متن كليپ seo داخلي چيست ؟ نكات اساسي On-page بهينه سازي
به جرئت مي­تونم بگم هنوز ۸۰% وب سايت هاي اهل ايران تو اين قسمت seo اشتباهات خيلي بزرگي دارن تو اين ويدئو مي خوام در ارتباط سوژه seo داخلي يا اين كه بهينه سازي آن پيج صحبت بزنم به طور خلاصه همه كارهايي كه باطن سايتمون اعمال مي دهيم تا بهبود درجه داشته باشيم و بهينه سازي سايتمان را بهبود بديم بهشون مي­گوييم seo داخلي و يا اين كه seo آن پيچ اينجا ميخواهم پنج عدد مبحثي كه تو بهينه سازي آن پيج اثر خيلي متعددي داره و خيلي كمتر بهشون ارزش داده مي‌گردد و توضيح بديم.

قضيه اوليه كه اثر خيلي متعددي داره و به نترسي مي­تونم بگم بالاي ۹۵ درصد و تارنما‌هاي اهل ايران به هيچ وجه اين مورد را نمي­دانند يا اين كه به هيچ عنوانً جديش نمي­گيرند برمي­شود به سوژه استراتژي بهينه سازي يعني ميخواهند كه روي چه لغت ها كليدي و با چه هدفي بالا بياييم هنگامي معين ميكنيم روي عبارات كليدي اساسي فعاليت كنيم مي فهميم كه چه صفحاتي كه بايستي ساخت و ساز نمايد در سود سبب توليد هر كاغذ يك غرض دنبالش مي‌باشد و صرفا به خيال و خاطر اين كه‌اين مرحله معين نشده صفحه هاي الكي تو سايتمون ساخت‌و‌ساز ميكنيم و منجر ميشه كه از ديد بهينه سازي آن فيض كه مي خواهيم نگيريم
آيتم دوم هاست سايتمون ميباشد كه به طور خلاصه روي سرعت وبسايت­هامون و همينطور التفات وب سايت اثر خيلي بالايي داره
آيتم سوم و همينطور التفات وب سايت مهم خيلي بالايي داره گزينه سوم كد نويسي تارنما تو اين قسمت ما با كدها مي­اييم با گوگل ساختار سايتمون ساختار محتوا عالي بهش مي­رسونيم و خيلي شل‌خيس ميتوانيم محتوا و ساختار سايتمان را ادراك نمايد و از طرف ديگر اين­جا جايي كه سرعت تارنما هم خيلي اثر بالايي
آيتم چهارم محتواي سايتمون ميباشد كه آن­جا كه معبود را شكر بيشتر رايج البته گشوده هم با چه عنواني با چه هدفي روي چه كلمه ها كليدي يك محتوايي و seo كنيم و از طرف ديگه ساختار و محتوا را چه جوري بچينيم كه گوگل ريلكس­خيس متوجه بشه روي چه لغت ها كليدي بهش درجه بده


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۳۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)