آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

کدام لینک ها مخرب هستند ؟


اساسا پیوند های مخرب و مضر دارنده نماد هایی می باشند که ما می‌توانیم آموزش خصوصی سئو از روش آن‌ها متوجه مخرب بودن بک لینک و پیوند ها شویم و آنها‌را تمیز کرده و از بک لینک و پیوند شدن جلو گیری کنیم. اعتنا داشته باشید که چنانچه سایتی با یکی علامت ها بر حسب واقعه همخوانی شد، صدرصد نمی توانیم بگوییم پیوند هایی که درین وبسایت منتشر گردیده مضر میباشد، بلکه بایستی بطور کلی و با علامت های دیگر آنرا نظارت کنیم .

البته این علامت ها چیست ؟

نداشتن رابطه در میان بک پیوند و وبسایت :
این بک پیوند ها میتوانند در سایتی باشند که در مملکت دیگر تصویب گردیده است. کشوری که با مملکت محل تصویب دامین شما رابطه ندارد و به آن سرویس ها ارائه نمی دهد. به عنوان مثال فرض نمایید به برگه طراحی وب سایت در ارومیه پارماتیک سایتی لینک و پیوند دهد که در مرزو بوم کانادا قراردارد ومحتوای وب سایت آن هیچ ارتباطی با وبسایت ما ندارد ، همینطور برای صفحه ها پیاده سازی لوگو و پیاده سازی کارت ویزیت از تارنما های ورزشی لینک و پیوند داده باشند تا اینکه تارنما های مرتبط به حوزه گرافیک. از همین جهت همواره بایستی اعتنا فرمائید که وب سایت هایی که به صفحه ها گوناگون شما پیوند می‌دهند در چه جایگاهی قرار دارا هستند و آیا در میان وب سایت لینک و پیوند دهنده و وبسایت شما رابطه موضوعی ای وجود داراست یا این که نه و یا این که حتی اینکه از کدام صفحه ها به صفحه های شما لینک و پیوند داده اند و لینک و پیوند شمارا در کدام از صفحه ها سایت خویش نهاده اند.

مرتبط نبودن بک پیوند با وبسایت تنها در مرتبط نبودن مملکت خلاصه نمی‌شود. قابلیت داراست وب سایت شما بک پیوند هایی داشته باشد که به مورد وبسایت شما هیچ ارتباطی نداشته باشد. هر سایتی سازه به عمل که داراست، دارنده جامعه ی مخاطبانی میباشد که با فروش جنس یا این که عرضه سرویس ها به آن‌ها درآمد خویش را استحصال می نماید. به عنوان مثال: سایتی که منحصر یادگرفتن گویش انگلیسی میباشد مخاطبانی دارااست که عشق مند به یادگیری لهجه انگلیسی می باشند که در حالتی که از سایتی که موضوعات محتوای آن مرتبط با موضوعی سوا یادگرفتن گویش باشد بک لینک و پیوند داده خواهد شد عالی به طور طبیعی برخورد چندان قابل قبولی نخواهد داشت.

بهینه سازی کلیپ را دورازشوخی بگیرید!
انکر تکست های اسپم :
شما با حساب کردن انکر تکست ها که در قسمت روش های شناسایی بک لینک و پیوند های مخرب به آن اشاره می‌کنیم (ابزار link Explorer که در تارنما moz جای‌دارد) می‌توانید انکر تکست های اسپم را شناسایی نمائید.

انکر تکست ها عبارات کلیدی میباشند که تارنما بر پایه ی آن تیم بندی شد‌ه‌است. شما با رسیدگی گزارشات مربوط به انکر تکست، وقتی که مشاهده میکنید قسمت های متعددی از بک لینک و پیوند های درست شده در وب سایت با انکر تکست های دقیقا شبیه درست شده اند، در‌این موردها احتمالا در پیوند ها بازنویسی پیش آمده میباشد. شما در حالتی‌که بطور طبیعی بک پیوند ها را بدست آورده باشید، صدرصد این انکر تکست ها شبیه نخواهند بود.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۳۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)