آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

سئو داخلی چیست؟ — راهنمای کامل سئو آن پیج (On Page SEO)


گوگل همچنان اینترنت‌وبسایت‌ها را برای یافتن کلیدواژه، کراول Crawl می‌نماید. برای آموزش خصوصی سئو ثابت این مورد تحقیقاتی وجو دارااست.


تحقیق منزلت ۱۱ میلیون سود جست‌وجوی گوگل، ارتباط‌ای میان برگه اولیه بودن و وجود واژه کلیدی در تیتر را آرم نداده‌اند. در تصویر تحت منزلت ۱ تا ۱۰ گوگل نشانه داده گردیده است و در همگی مفاد در بین ۷۰ تا ۸۰ درصد تیتر‌ها دربردارنده واژه کلیدی بوده‌اند. براین اساس کارداران دیگری در‌این مسئله تاثیرگذارند.


با جست‌وجوی یک واژه و کلمه کلیدی رقابتی، نتایجی در برگه نخستین گوگل مشاهده می کنید که همکی به صورت ظریف در تیتر از آن کلمه و واژه کلیدی به کارگیری کرده‌اند. این قضیه به خیر و خوبی در تصویر ذیل قابل مشاهده میباشد.


برای بهینه سازی داخلی وب سایت بایستی مطالب خویش را برای مورد ها پایین با صرفه فرمایید.

محتوا
«تجربیات کاربری» (User experience)
نرخ پریدن و «مقطع مجال سپری گردیده در ورقه» (Dwell Time)
مقصود جست‌وجو
سرعت بار گذاری ورقه
«نرخ کلیک» (Click Through Rate)
با صرفه‌سازی محتوا
برای باصرفه‌سازی محتوا بایستی از لغات کلیدی به کار گرفت. درپی طرز به کار گیری از لغات کلیدی در باصرفه‌سازی محتوا برای seo داخلی را گستردن می دهیم.

به کارگیری از واژه کلیدی در ۱۰۰ واژه و کلمه ابتدایی متن
استعمال از کلمه و واژه کلیدی در ۱۰۰ کلمه و واژه ابتدایی متن یک تاکتیک سابق در seo داخلی میباشد که هنوز هم کاربرد دارااست. فقط کاری که بایستی اجرا دهید این میباشد که در ۱۰۰ الی ۱۵۰ واژه اولِ متن، دست کم یک توشه از واژه و کلمه کلیدی خویش استعمال فرمائید. از جمله در تصویر تحت یک نوشته‌علمی حول واژه کلیدی «سئو خارجی وبسایت» باصرفه‌سازی گردیده‌است و از آن کلمه و واژه در اولِ متن به کارگیری کرده‌ایم.


این مورد به‌این عامل مداقه داراست که گوگل برای عبارات ابتدایی متن وزن بیشتری قائل میشود. با رعایت این آیتم به گوگل در ادراک خوب محتوای کاغذ خویش یاری می کنید.


قرار دادن تیتر مقاله در تگ H1
گوگل تگ H1 را برای شعور عالی ساختار کاغذ ساخت و ساز نموده است. پلتفرم‌هایی مانند وردپرس به طور اتومات این تگ را تحت عنوان مطالب وبلاگ اضافه می‌نمایند. در صورتیکه از اینگونه پلتفرم‌هایی به کارگیری نمی کنید برای اعتقاد و باور از اضافه شدن تگ H1‌ تحت عنوان مقاله خویش می بایست کدهای وب سایت را تحقیق نمایید. مانند تصویر تحت عبارات مدنظر بایستی باطن این تگ باشند. در تصویر تحت تگ H1 دربردارنده واژه و کلمه کلیدی «بازاریابی ایمیلی» میباشد.


قرار دادن تیتر‌های فرعی در تگ H2
از کلمه و واژه کلیدی، دستکم در یکی تیتر‌های فرعی به کار گیری فرمایید و آن را در تگ H2 قرار دهید. در تصویر ذیل به صورت خلاصه واژه کلیدی «ابزارهای بازاریابی محتوایی» را در تگ H2 قرار داده‌ایم.


تکرار کلمه و واژه کلیدی در seo داخلی
گوگل مداقه تکرار واژه و کلمه کلیدی را انکار می‌نماید البته متخصصان باسابقه seo آن را کارا می دانند. فکر کنید که واژه کلیدی در شیت فقط یک توشه تکرار گردیده و قرار میباشد گوگل مقاله را با آن کلمه و واژه کلیدی بشناسد. نمی‌اقتدار از رابطه مورد آن ورقه با واژه کلیدی خیلی مطمئن بود.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۲۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)