آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چگونه مشکل محتوای تکراری را حل کنیم؟


حل ایراد محتوای تکراری از این ایده شروع میشود که کدام یک از نشانی ها، نشانی آموزش خصوصی سئو درست محتوا میباشد. زمانی محتوایی در یک سری نشانی ارائه می گردد، بایستی برای موتورهای کاوش تفهیم خواهد شد که کدام نشانی درست میباشد. سه راه حل برای اعمال این شغل عبارتند از: به کارگیری از ریدایرکت 301 به یو آر ال درست، تگ rel=canonical یا این که به کار گیری از نصیب در اختیار گرفتن پارامترهای گوگل در کنسول جستجوی آن.

ریدایرکت 301
در بخش اعظمی از موردها، شایسته ترین روش به کار گیری از ریدایرکت صفحه ها تکراری به شیت اصلیست. هنگامی چند کاغذ شبیه را به یک ورقه ریدایرکت می‌کنیم، بها برگه در رقابت با بقیه صفحه ها دیگر وب سایت ها ارتقاء می‌یابد. در سود جایگاه ورقه در حاصل کاوش ارتقاء داده می‌گردد.

Rel=canonical
چاره دیگر در واکنش با محتوای تکراری به کار گیری از تگ rel=canonical در صفحه ها تکراری میباشد. این تگ به موتورهای کاوش اعلام می نماید که‌این صفحه ها در واقع اسکن از یک کاغذ مهم می‌باشند و اعتبار آنان بایستی به آن شیت اساسی منتقل شوند.

تگ rel=canonical در واقع بخشی از کد HTML در وبسایت و به صورت ذیل میباشد:

 

تگ rel=canonical بایستی به بخش هد کد HTML تک تک صفحه های تکراری اضافه گردیده و یو آر ال مهم نیز قید خواهد شد. توجه فرمائید که کوتیشن ها را به طبع قرار دهید. این تگ مانند ریدایرکت 301، نسبتاً تک تک اعتبار برگه را به کاغذ اساسی منتقل کرده و به خیال اینکه در سطح کاغذ جاری ساختن می شود (خیر در سطح سرور)، زمان مجال کمتری برای اثر گذاری نیاز داراست.

با استعمال از پلاگین MozBar در مرورگر کروم، می اقتدار در هر ورقه ای که می باشید، یو آر ال اساسی آن را مانند صورت تحت ملاحظه کنید.

متای Noindex
متا تگی که در ابنجا بسیار کارامد میباشد و در واکنش با صفحه ها تکرای میتواند موثر باشد، متا تگ Robots با مقدار “noindex, follow” میباشد. با قرار دادن این تگ در نصیب صفحه ها تکراری می اقتدار از ایندکس شدن آن ها بوسیله موتورهای کاوش خودداری کرد.

فرمت کلی این متا تگ به صورت تحت میباشد:

 

این متا تگ به موتورهای کاوش اذن می‌دهد که پیوند های باطن صفحه های تکراری را پایش کرده البته خویش آن صفحه ها ایندکس نگردند. دادن اذن دسترسی به گوگل از بابت پایش صفحه ها تکراری از عنایت برخوردار‌است، حتی در حالتی که به گوگل اعلام میکنید که آن را ایندکس نکند. گوگل به طور ضمنی اعلام نموده است که از محصور کردن دستری ربات های آن به پایش صفحه های هر یکسری تکراری خودداری نکنید. موتورهای کاوش عشق و علاقه مندند که هر چیزی در وب سایت را مشاهده نمایند. این امکان به آنان اذن می‌دهد که در شراط غیر قابل فهم تصمیمات صحت بگیرند.

استعمال از جدید ایندکس کردن در صفحاتی مانند برگه بندی ها، بسیار موثر میباشد و از ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری خودداری می نماید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۳:۳۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)