نکات مهم در سئو داخلی سایت
سئوی داخلی در CMSها
این ممکن میباشد سؤال هرکسی باشد که برای بهبود سئوی داخلی در CMS چه آموزش خصوصی سئو بایستی کرد؟ درپی میخوا هیم برای یکسری CMS رایج بدین سؤال جواب دهیم.
سئوی داخلی در وردپرس
در سیستمهای مدیر محتوا نظیر وردپرس، پرداختن به سئوی داخلی شلخیس میباشد. شما خلال اینکه میتوانید بهشکل دستی مجموع این موردها را پیاده نمایید، میتوانید از پلاگینهایی نظیر یوآست نیز یاری بگیرید. بعضی از تکنیکهایی که برای سئوی On-page در وردپرس بایستی اعتنا داشته باشید، مفاد پایین میباشد:
مطمئن گردید که پیکربندی ایندکسگذاری فعال میباشد؛
ساختار لینک و پیوندهای داخلی را برای seo با صرفه فرمائید؛
از تگهای H1 و H2 استعمال فرمایید؛
سرعت وبسایت را بهبود دهید؛
محتوایتان را ساختاردهی و هدفمند فرمایید تا گوگل خوب آن را متوجه گردد؛ به عنوان مثال با اضافه کردن سؤالات متداول؛
به منزلت قرارگیری و چگالی لغات کلیدی دقت فرمایید.
سئوی داخلی در جوملا
جوملا بهتیتر دومی CMS دوستداشتنی عالم نیز تکنیکهایی مشابه به وردپرس برای بهبود سئوی داخلی داراست. اگرچه درین CMS نیز افزونههایی برای اینفعالیت وجود دارااست، نباید فقط به آن ها توکل نمائید. بعضی تکنیکهایی که میتوانید برای بهبود سئوی On-page جوملا پیاده نمایید، مورد ها تحت می باشند:
در تیتر اساسی از واژهی کلیدی استعمال نمائید؛
چگالی عباراتکلیدی فی مابین 0.5 تا 2 درصد باشد؛
در توضیحات متا از کلمه و واژهی کلیدی به کار گیری نمایید؛
در پیوندها واژه و کلمهی کلیدی را بهفعالیت ببرید؛
ارتفاع تیتر حداکثر 70 کاراکتر باشد؛
ارتفاع متن دستکم 300 واژه و کلمه بشود؛
از لینک و پیوندهای داخلی و فرنگی به کار گیری فرمایید.
سئوی داخلی در بقیه CMSها
همگیی CMSهای جهان، برای سئوی داخلی بهتر کار نمیکنند. برای اینکه بفهمید که یک CMS برای پیادهسازی سئوی On-page مطلوب میباشد یا این که نه، بایستی برخی خصوصیتها را در آن نظارت فرمائید تا بفهمید چقدر با اصول بهینه سازی مطابقت و همخوانی دارا هستند و میتوانید روی آن شغل فرمائید. این خصوصیتها عبارتند از:
خصوصیتهای عملکردی وب سایتها نظیر سرعت، امنیت، ریسپانسیو و اسکریپتهای ردیابی؛
خصوصیتهای تکنیکی seo مانند ساختار URLها، تگها، هدرها، متا دیسکریپتها و... .
برچسب: آموزش خصوصی سئو،