آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

آموزش انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز


در نصیب قبل به شما توضیح دادیم که تعیین صحیح کلمه ها کلیدی چقدر در باصرفه بودن آموزش خصوصی سئو هزینه‌های شما تاثیرگذار میباشد. ولی موضوع به اینجا ختم نمی شود و خیلی دور از شوخی‌خیس از این صحبت‌هاست! شما بعداز آنکه لغات کلیدی خویش را تفحص و گزینش کردید، می بایست نوع آن را هم در گوگل ادز معین نمائید.

مراد اینجانب از نوع کلمه و واژه کلیدی دیگر چیست؟ نگران نباشید، چیز بغرنج‌ای وجود ندارد. مطمئن هستم در‌صورتی‌که ادامه این قسمت را استیناف بفرمایید، تماماً متوجه ذیل و بم کلمه ها کلیدی در گوگل ادز خواهید شد.

چندین نوع عبارات کلیدی در گوگل ادز داریم؟
یکی رایج‌ترین اشتباهاتی که اشخاص نو‌شغل در طی فعال‌سازی تبلیغات گوگل مرتکب می گردند، بی‌توجهی و استعمال نامناسب از اشکال لغت ها کلیدی در گوگل ادز میباشد.

به طبع بخوانید: 7 غلط رایج در تعیین لغت ها کلیدی تارنما
موضوع خیلی بی آلایش میباشد. فرض کنیم شما کلمه ها کلیدی خویش را تفحص و از در بین آن ها شایسته ترین‌ها را تعیین کرده‌اید. وقتی که میخواهید کمپین خویش را راه اندازی فرمائید، گوگل ادز از شما می خواهد که نوع هر واژه و کلمه را نیز معین فرمایید. مراد گوگل از نوع کلمه و واژه چیست؟

خب، در کل 4 نوع کلمه و واژه کلیدی در گوگل ادز وجود دارااست:

کلمه ها کلیدی تطبیق پهناور (Broad Match)
کلمه ها کلیدی تطبیق کبیر با در دست گرفتن‌گر (Broad Match with modifier)
لغت ها کلیدی تطبیق عبارتی (Phrase Match)
عبارات کلیدی تطبیق ظریف (Exact Match)
پیرو هرکدام از این عبارات را با یکدیگر تحقیق می کنم و به شما خواهم بیان کرد که چرا به کار گیری صحیح از این لغت ها کلیدی برای توفیق کمپین شما مداقه متعددی دارااست.

کلمه ها تطبیق بزرگ (Broad Match)
از همین آغاز بیان‌کنم که‌این نوع واژه و کلمه کلیدی می تواند برای شما دردسرساز گردد! عبارات کلیدی تطبیق وسیع نوعی از لغت ها کلیدی میباشند که می توانند بیشترین واحد سنجش ورودی را به وبسایت شما بیاورند. ولی صرفا خداوند میداند چه معیار از این ورودی‌ها هدفمند میباشند! چرا؟ پیرو توضیح میدهم.

فرض کنیم شما یک وبسایت فروش خرقه دارید و بعد از استیناف کلمه ها کلیدی، بدین سود رسیدید که عبارت «خرید کلاه زنانه» برایتان مطلوب و هدفمند میباشد. درحال حاضر چه اتفاقی میفتد در صورتیکه نوع واژه کلیدی خویش را تطبیق کبیر تعیین فرمایید؟ تبلیغ شما برای کاربرانی که کلمه ها «خرید کلاه دخترانه»، «شال زنانه» یا این که «جامه زنانه» را کاوش می‌نمایند هم اکران داده میشود!

دیدنی‌خیس آنکه حتی ممکن میباشد تبلیغ شما برای کلمه و واژه «کلاه برداری» هم اکران داده گردد! در واقع گوگل تبلیغ شمارا در هر عبارتی که شم نماید مرتبط میباشد اکران خواهد اعطا کرد.

عبارات کلیدی تطبیق وسیع همانند سیاهچاله‌ای میباشند که می توانند تبلیغ شما‌را روی عبارات بی‌ربط اکران بدهند و هزینه‌های شمارا ببلعند!

مجموعاَ، با تعیین نوع تطبیق کبیر تبلیغ شما در یک کدام از حالات ذیل به یوزرها اکران داده می‌گردد:

دقیقاً کلمه و واژه کلیدی شما کاوش خواهد شد.
لغت ها در حدود کلمه و واژه کلیدی شما کاوش خواهد شد.
عبارات مترادف و هم معنی و هم‌مفهوم با کلمه و واژه کلیدی شما کاوش گردد.
گذشته، آن گاه و میانه کلمه ها کلیدی شما واژه دیگری قرار بگیرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)