آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

بهترین راهکارهای سئو در ریدایرکت ها


ریدایرکت فی مابین صفحه های در وب سایت ها شغل معمولیست، ولی در اجرا آن بایستی آموزش خصوصی سئو غایت اعتنا را کرد تا به seo وبسایت لطمه ای وارد نشود.

بی آلایش ترین سناریویی که مثلا می قدرت اذعان کرد اینست که یک کاغذ به ورقه دیگر بایستی به طور دایم ریدایرکت خواهد شد.

یک سری تعیین برای این فعالیت وجود دارااست، البته در شرایط کلی، ریدایرکت 301 ارجحترین گزینش برای یوزرها و موتورهای جستجوست. ساخت‌و‌ساز یک ریدایرکت 301 هم به مرورگر ها و هم به موتورهای کاوش اعلام می نماید که‌این ورقه به طور بدون نقص منتقل شد‌ه‌است. موتورهای کاوش از این مورد این طور استنباط می نمایند که خلال تغییر تحول یو آر ال کاغذ، احتمالا محتوای آن نیز آپ تو دیت رسانی گردیده است.

به خاطر داشته باشید که ریدایرکت یک شیت به شیت دیگر، پاره ای فرصت میبرد تا به وسیله موتورهای کاوش شناسایی خواهد شد، مخصوصا در حالتی که سایت شما به طوری باشد که ربات های گوکل دیر به دیر به آن راز میزنند. در موقعیت کلی، جابجایی سکو و اعتبار وب سایت پس از شناسایی نیاز به صرف پاره ای فرصت دارد.

دیگر گزینش های شما یعنی ریداریکت 302 و Meta Refresh، جایگزین های ضعیفی می باشند و نبایست انتظار جابجایی اعتبار به صفحه های نو را داشت. این نوع ریدایرکت ها صرفا وقتی مطلوب می‌باشند که شما تحت عنوان یک وبمستر قصد جابجایی درجه شیت دیرین به نو را ندارید.

جابجایی محتوا از یک دامنه به دامنه دیگر پاره ای غامض خیس میباشد و به خیال و خاطر مسائل خاص آن، ایفا آن به وسیله موتورهای کاوش، نیاز به مجال بیشتری دارااست. موتورهای کاوش به خیال و خاطر مسائلی مانند هک شدن یا این که عمل اسپمرها، این نوع ریدایرکت ها را پیش از محاسبه، بیشتر تحقیق می نمایند.

ریدایرکت 301 در آپاچی
ریدایرکت 310 در پلتفرم آپاچی مستلزم نصب امکان mod_rewrite و فعال کردن آن است. این قبلیت در اکثر وقت ها سرور های لینوکسی مخصوصا توزیع FreeBSD فعال میباشد. با استعمال از فولدر .htaccess می قدرت آن را فعال کرده و با به کار گیری از شیوه نامه هایی که در این مورد وجود دارااست، ریدایرکت های غامض ای نیز ساخت. بی آلایش ترین نوع ریدایرکت 301 به صورت پایین میباشد.

Redirect 301 /rank /ranking

با استعمال از این فرمان شیت با نشانی rank به شیت با نشانی ranking منتقل می‌شود. مثال امرها پیچید تری در ریدایرکت 301 وجود دارااست که سوا صبر این مقاله است.


برچسب: آموزش خصوصی سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۴۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)