آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

آیا Google Page Rank بالا باعث می شود رتبه بالاتری در گوگل داشته باشیم؟


آری! همان گونه که در صدر گفته شد پیج رنک بر پایه ی لینکهای ورودی به آموزش خصوصی سئو حساب آوردن می‌شود، در شرایطی که سایتی به وبسایت شما لینک و پیوند بدهند مضمون‌ طبیعی آن اینست که وبسایت شما اثر گذار میباشد و مفهموم طبیعی زیاد بودن لینکهای ورودی این میباشد که وبسایت شما یک وبسایت اثرگذار میباشد. ولی در حیث داشته باشید که پیج رنک فقط ترازو درجه بندی گوگل وجود ندارد و گوگل بیش تر از 200 فاکتور گوناگون را برای درجه بندی در لحاظ می‌گیرد.

پیج رنک بالا نمی تواند ضمانت کننده مرتبه بالای شما در گوگل خواهد شد! فقط چیزی که قادر است ضمانت کننده درجه بالای تارنما شما در گوگل گردد، محتوای نو و موءثر + Authority ( ترازو توان، محبوبیت و پیج رنک) میباشد. بعداز این گزاره فیض گرفته می گردد که پیج رنک بالا علامت دهنده ترازو محبوبیت وبسایت میباشد و یکی مواقعی میباشد که Authority دامین شما‌را افزایش میبخشد.

 

 

 

 

به پندار ارتقا Page Rank وبسایت خویش باشیم؟
در حالتی که بدین تامل میباشید که با ارتقا پیج رنک تارنما خویش، Authority دامین خویش را ارتقا دهید تا وبسایت شما در گوگل مرتبه بالا داشته باشد، زیاد خطا پندار نکردید. البته توجه داشته باشید که برای ارتقا پیج رنک خویش هیچگاه لینک و پیوند نخرید، تبادل پیوند نمائید، در سایتهای غیره مرتبط لینک و پیوند خویش را قرار دهید و یا این که لینکهای غیره طبیعی نگیرید! شایسته ترین راه و روش اینست که شما محتوای بسیار موثر و جالب در وبسایت خویش قرار دهید تا یوزرها از لینکهای وب سایت شما در بلاگ و سایتها و یا این که شبکه‌های‌اجتماعی اشتراک گذاری نمایند تا به طور طبیعی و معمولی پیج رنک شما ارتقا پیدا نماید.

از کجا Page Rank خویش را ببینیم؟
سایتهای متعددی برای اکران پیج رنک وجود دارااست که از آن پاراگراف میتوان به prchecker.info و mypagerank.net اشاره کرد. ولی گوگل در سال 1395 اظهار‌کرد که به جهت سو به کار گیری مدیران وب سایت های اینترنتی در قضیه داد و ستد لینک و پیوند، اکران پیج رنک را پنهان میکند. برای اخذ پیوند خوب میباشد از وبسایت هایی لینک و پیوند بگیرید که به مورد کاری شما مرتبط می باشند و می‌توانند برای شما موءثر باشند. اکنون برای مشاهده اعتبار وبسایت می‌توانید از پارامترهای DA و PA به کارگیری فرمائید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۳۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)