آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چک لیست سئوی On-Page


فعلا مجال آن رسیده میباشد که محتوای خویش را با به کارگیری از تعداد انگشت آموزش خصوصی سئو شماری از تکنیک‌های سئوی آن پیج تست نمایید.

۱- واژه و کلمه کلیدی خویش را در URL قرار دهید
نشانی اینترنتی شما به گوگل یاری می‌نماید تا بفهمد شیت‌تان درباره چیست. یک URL بی نیاز از عبارات کلیدی میتواند CTR ارگانیک شمارا بهبود بخشد. به همین عامل میباشد که متخصصان بهینه سازی پیشنهاد می‌نمایند واژه و کلمه کلیدی خویش را در URL قرار دهید.

از جمله‌، واژه کلیدی مقصود ما برای این شیت «سئو Checklist» میباشد. به این ترتیب URL این شیت را به طور ذیل تولید کردیم:

https://triboon.net/سئو-checklist

معمولی میباشد، خیر؟

۲- از URL‌های کوتاه استعمال نمائید
نشانی‌های اینترنتی خویش را تا حد ممکن کوتاه و منزه نگه دارید. چرا؟

رسیدگی‌های اخیر از ۱۱.۸ میلیون فیض جستجوی گوگل علامت بخشید که آدرس‌های اینترنتی کوتاه در گوگل مرتبه‌های خیلی بهتری دارا هستند.

۳- از کلمه و واژه کلیدی خویش در تگ تیتر به کارگیری نمایید
بر هیچ کس پوشیده وجود ندارد که می بایست از کلمه و واژه کلیدی خویش در تگ تیتر استعمال نمائید. ولی اکثری از عموم نمی‌دانند که جایی که کیورد خویش را قرار می دهند هم بسیار اساسی میباشد. سفارش می گردد واژه و کلمه کلیدی‌تان را در اولِ تگ تیتر (متا تایتل) قرار دهید.

مثلا‌، کلید کلمه مهم ما برای این مقاله «تگ کنونیکال» میباشد.

به عبارتی‌طور که میبینید‌، تگ تیتر ما با به عبارتی کلمه و واژه کلیدی استارت می شود:

 

۴- قراردادن تگ‌های تیتر Modifier
Modifier‌ها را می توانید به تگ تیتر خویش اضافه نمائید. وقتی که‌این فعالیت را جاری ساختن می‌دهید‌، شیت شما برای تعداد متعددی از لغت ها کلیدی دم بلند، جایگاه خیر می گیرد.

۵- از واژه کلیدی خویش یکبار در ۱۵۰ کلمه و واژه نخستین مقاله به کارگیری فرمائید
گوگل به ۱۰۰ تا ۱۵۰ کلمه و واژه اولیه شیت شما مداقه بیشتری می دهد. براین اساس مطمئن گردید که یکبار از واژه و کلمه کلیدی خویش در اینجا استعمال خواهید کرد. برای مثال‌، در پست معرفی ابزارهای بهینه سازی یا این که بهینه سازی tools میتوانید ملاحظه کنید که ما از کلمه «سئو tools» فورا به کار گیری می کنیم:

۶- از واژه و کلمه کلیدی خویش در تگ‌های H1‌، H2 یا این که H3 به کار گیری نمایید
مطمئن گردید که واژه کلیدی خویش را در تگ‌های H1‌، H2 یا این که H3 قرار می‌دهید. به عنوان مثال ما عبارت «الگوریتم MUM» را در او‌لین ذیل تیتر این شیت قرار داده‌ایم:

 

این تحت تیتر در یک تگ H1 قرار داده گردیده است. و اضافه کردن کلمه و واژه «الگوریتم MUM» در H1 می تواند به ما یاری دهد تا در ورقه نتیجه ها جستجوی گوگل، مرتبه بالاتری برای آن واژه و کلمه کلیدی بگیریم.

برخی متخصصان seo می گویند رعایت این نکته روی مرتبه شما در گوگل اثر متعددی نخواهد گذاشت. ولی زمانی حرف از باصرفه‌سازی موتورهای کاوش میگردد‌، هر مقدار یه خرده هم می تواند به شما یاری دهد.

۷- باصرفه‌سازی تصاویر
تصاویری که استعمال می کنید مطالب متعددی را در زمینه ی محتوای شما ذکر می‌نمایند. متاسفانه‌ گوگل هنوز به خیر نمی‌تواند تصاویر را مانند یک بشر ببیند و آن‌ها‌را شعور نماید. بدین ترتیب برای امداد به فهم تصاویرتان بوسیله گوگل، مورد نیاز میباشد تگ‌‎های ALT و اسم فولدر‌های خویش را باصرفه نمایید .


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۰۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)