آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چالش‌های زیرشاخه‌ها


در یک دنیای ایده‌آل، شما در اختیار گرفتن جامعی بر به کارگیری از Subdomain‌ها آموزش خصوصی سئو یا این که زیرشاخه‌ها برای قسمت‌های متعدد وبسایت خویش خواهید داشت.

ولی حقیقت این میباشد که معمولا این شغل چندان معمولی وجود ندارد و اکثر وقت ها می بایست بر پایه ی محدودیت‌های فنی صورت بپذیرد.

این محدودیت‎ها میتوانند دربرگیرنده موردها پایین باشند:

عدم قابلیت و امکان راه‌اندازی وبسایت‌های دربین ‎المللی در زیرپوشه‌ها (یعنیcom/us/ و yourdomain.com/es/)
بسط ‎دهندگانی که نمی خواهند بلاگ وردپرس را در به عبارتی سرور فروشگاه اینترنتی‌شان میزبانی نمایند
تصمیم به استعمال از یک پلتفرم منحصربه‌فرد وب لاگ‎نویسی به مکان بلاگ داخلی یک بستر بیزنس الکترونیکی
یک quote form یا این که خصوصیت دیگری که به جهت تایپ کردن در لهجه‌های متفاوت رمزنگاری، کارکشته به قرار دریافت کردن در به عبارتی سرور وبسایت اساسی وجود ندارد
اینها تنها چندین مثال از سیاستی میباشد که برای به کارگیری از Subdomain‌ها یا این که زیرشاخه‌ها نیاز دارید.

برای مثال،Shopify شما‌را ناچار می‌نماید از زیردامنه‌ها برای مغازه‌های در میان‎‌المللی به کار گیری فرمائید، (de.yourdomain.com به مکان yourdomain.com/de/) و به کار گیری از زیرشاخه‌ها، با وجود مزایایی که دارا هستند، قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد.

به همین ترتیب، درصورتی که میخواهید از بلاگ وردپرس به کار گیری فرمائید و وب سایت شما با CMSی جاری ساختن می گردد که‌این گزینه را در به عبارتی سرور هواخواهی نمی‌نماید (یا این که به شما قابلیت اجرا این فعالیت را می دهد). یک پیشرفت‏‌دهنده احتمالا به شما سفارش می‌نماید از یک Subdomain برای سهولت کارتان استعمال فرمائید.

زیردامنه یا این که زیرشاخه: کدام‌ یک برای اینجانب مطلوب میباشد؟
نکته اینجاست که هنوز سردرگمی متعددی درباره‌ی اینکه آیا Subdomain‌ها می توانند به سئوی تارنما شما جراحت بزنند یا این که خیر، وجود دارااست. به عبارتی‌طور که درین توییت میبینیم:

 

 

این توییت به ما علامت می دهد که هنوز اختلاف لحاظ متعددی در زمینه ی اینکه ‌گوگل با این مورد ها مختلف واکنش می‌نماید یا این که خیر، وجود داراست.

در اکثر مفاد، انجمن ‌بهینه سازی موافقت می‌نماید که در شرایطی که محدودیت‌های فنی، محدودیت‌های رسمی در کشورهای متعدد و… وجود نداشته باشد، بایستی محتوای خویش را به مکان زیردامنه در یک زیرشاخه میزبانی نمائید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۳۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)