آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

نقشه سایت (Sitemap) سایت خود را راه‌اندازی کنید


نقشه تارنما یا این که وبسایت مپ یکی‌از ابزارهای بسیار اصلی در آموزش خصوصی سئو قضیه با صرفه‌سازی تارنما‌ها از لحاظ موتورهای کاوش میباشد. نقشه یک وب سایت همان گونه که از نامش معلوم میباشد، یک چارت معلوم و تیم‌بندی گردیده از نصیب‌های مهم یک تارنما میباشد که به ربات‌های موتورهای کاوش و ابزارهای آنلاین دیگر اذن دسترسی سریع به تیم‌بندی‌های اساسی را می دهد. مطمئن گردید که تارنما مپ خویش را به صدق ساخت کرده باشید. در صورتی نمی‌دانید چطور این فعالیت را می بایست ایفا بخشید خوب میباشد از یک کارشناس اینترنت امداد بگیرید.

 

15. بک پیوند‌های با کیفیت و مطلوب تهیه و تنظیم نمایید
بک پیوند‌ها یکی‌از دیگر از طرق اساسی و طبیعی برای هدایت ترافیک و بازدیدهای حقیقی و واقعی به وبسایت‌ها می باشند و همواره به کارگیری به جا از آنها پیشنهاد گردیده است. بک پیوند‌ها درواقع لینک و پیوند‌هایی میباشند که در منابع دیگر (وبسایت‌های دیگر) برای وب سایت شما ساخت‌و‌ساز گردیده اند. به عبارت بی آلایش‌خیس، بک پیوند یعنی لینک و پیوند صفحه های تارنما شما در تارنما‌های دیگر مندرج باشد. برای اینکه به طور طبیعی و تأثیرگذار بک لینک و پیوند بگیرید دو راه و روش مهم پیش رو دارید :

شیوه اولیه: محتوای باکیفیت و بسیار جالب تهیه و تنظیم فرمائید تا مانند یک منبع شغل کرده و لینک و پیوند مقاله متبوع شما در دیگر وبسایت‌ها درج گردد. از این نحوه شما صدها و هزاران بازدید منحصر و طبیعی و ولی به طور بدون پول و سوای هزینه اخذ خواهید کرد. اینگونه چیزی آرزوی هر اینترنت‌مستری خواهد بود! به دلیل آنکه به جز استخراج بازدید، مرتبه تارنما شما نیز اعتبار بسیار بیشتری استخراج خواهد کرد.
شیوه دوم: در حالتی‌که چگونگی محتوای منتشر گردیده شما به اندازه کافی خوب وجود ندارد، میتوانید با توصیه تبلیغات به منابع دارای اعتبار و یا این که درخواست کردن به خواسته تبادل لینک و پیوند، از سایر اینترنت‌مستران بخواهید تا پیوند مطالب یا این که مقاله ها شمارا در وبسایت خویش قرار دهند و در قبال آن پولی اخذ کرده و یا این که لینک و پیوند تبلیغ آن ها نیز در تارنما شما قرار بگیرد.

16. به طور همیشگی به رسیدگی موقعیت رقبا بپردازید
مدام و همواره رقبایی وجود دارا‌هستند که در مورد کاری شما عمل می‌نمایند. پایین لحاظ داشتن رقبا منجر می شود تا در شرایطی که احیاناً شما از ترند خاصی عقب افتاده باشید بتوانید متوجه آن گردید. هرچقدر هم که به چگونگی کاری خویش مصمم می باشید، تحقیق محتوا و نوع سعی دیگر وب سایت‌ها خالی از لطف وجود ندارد. بدین ترتیب همت فرمایید در مدت‌های هنگامی معین فرصتی را برای تحلیل و مشاهده خلق و خوی تارنما‌های حریف در لحاظ بگیرید. درضمن اینگونه چیزی به جز اینکه شمارا از واپسین جریانات مربوط به مسئله کاریتان با خبر می‌نماید، احتمال اینکه سبب ساز خواهد شد تا شما اشتباهات و خطاها احتمالی خویش را کشف فرمایید نیز ارتقاء می دهد.

بیشتر بدانید: 9 نکته دقیق برای پژوهش وب سایت رقبا

 

17. به تشکیل داد و مدیر انجمن‌ها روی بیاورید
در سئوی کلاه سپید، سفارش گردیده است تا سوژه تشکیل داد انجمن (Forum) که هم اکنون یک نوع بازاریابی جداازهم شناخته می‌گردد را بدون شوخی بگیرید. انجمن یا این که به اصطلاح انجمن گفتگوی یک وب سایت می تواند یک قسمت جدا و یا این که یک زیردامنه (Subdomain) روی وبسایت مهم باشد. با فعال سازی این قسمت، مجال خیلی خیر برای حصول بازدیدهای طبیعی یوزرها مهیا می کنید. کافیست مدتی را برای بال و پر دادن و لبریز کردن محتوای کافی در انجمن‌ها فرصت بگذارید. ولی بعداز مدتی و با ارتقا تعداد یوزرها نام نویسی گردیده و همینطور استفاده مدیران و اشخاص پیش کسوت دراین باره (که اکثر اوقات آنها سوای هزینه در اینگونه انجمن‌هایی شغل می‌نمایند) دیگر می توانید خویش را تا حد متعددی کنار بکشید. به این دلیل‌که بعداز این گزینه، انجمن شما در اختیار یوزرها متعددی قرار گرفته و خویش یوزرها با تولید مباحث و تاپیک‌های متعدد و ارسال و اخذ بازخوردهای یکدیگر، به حصول رونق انجمن شما یاری خواهند کرد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۳۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)