آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

مشتریان را بخش‌بندی کرده و یک بخش را هدف بگیرید


بعداز نظرسنجی و تحقیق ایده ها مشتریان این قابلیت و امکان را دارید که آنان‌را آموزش خصوصی سئو به تیم‌های گوناگون تیم‌بندی فرمائید. آنگاه مورد نیاز میباشد تمرکز خویش را روی یک یا این که دو مجموعه معین از آنها بگذارید. اعتنا داشته باشید که هر نقشه مهاجرت مشتری میتواند تجارب یک تیم از مشتریان را در حیث بگیرد، چنانچه بخواهید تعداد متعددی پرسونا را صرفا با یک نقشه مسافرت پوشش دهید، نباید انتظار متعددی چهت نیل به اهدافتان داشته باشید.

در‌صورتی‌که برای توشه نخستین در درحال حاضر تنظیم نقشه مهاجرت میباشید، عالی میباشد سراغ پرسونایی بروید که بیشترین استقبال را از تولیدها شما داشته میباشد. مسیری که آنها را به استخراج‌وکار شما رسانده و شیوه تعامل آنان با برندتان را رسیدگی نمایید و مبنی بر آن به تدوین نقشه مهاجرت مشتری بپردازید. اما نباید وسواس متعددی در تدوین این نقشه به خرج دهید، چون در هر وقتی میتوانید با امداد داده ها نو، نقشه مهاجرت خویش را اصلاح و به روزرسانی فرمائید.

نقاط تماس را لیست فرمائید

نقاط تماس جای ‌هایی می باشند که یوزرها میتوانند با تارنما شما تعامل برقرار نمایند. با امداد ابزارهای جان دار می توانید نقاط تماسی که یوزرها فعلی وبسایت را مشغول می‌نمایند، پیدا فرمایید. خلال این بایستی نقاط تماس احتمالی را که فکر‌می‌کنید‌ در شکل وجود، سبب ساز تعامل با یوزرها میشوند، پیدا نمایید.

دقت داشته باشید که‌این نصیب یک کدام از مهم ترین فرآیند تدوین نقشه مسافرت مشتری میباشد، چون داده ها گران‌بهایی از کردار یوزرها و طریق تعامل آن ها با تارنما شما در مشت می گذارد. به عنوان مثال در صورتیکه یوزرها وبسایت از نقاط تماسی کمتر از آنچه انتظار می‌رود، استعمال نمایند، ممکن میباشد به‌این مضمون‌ باشد که وب سایت شما به خیر و خوبی آن ها را مشغول نمی‌نماید. یا این که چنانچه یوزرها از نقاط تماسی بیشتر از حد انتظار به کارگیری می‌نمایند، احتمالا بدین مفهوم میباشد که وبسایت شما زیاد بغرنج میباشد.

پاسخ این سوال ها هرچه باشد، به شما امداد می‌نماید نقشه مهاجرت مشتریان را با داده ها ظریف مبتنی بر کردار خویش مشتریان تدوین نمایید. این مراحل را ضمن وب سایت برای دیگر شبکه‌های ورودی هم اجرا دهید. صفحه های کانال اجتماعی، آدرس اینترنتی مارکتینگ و تبلیغات برای مثال شبکه‌هایی می باشند که میتوانید ذیل‌لحاظ داشته باشید.

برای لیست کردن نقاط تماس می توانید مورد ها ذیل را درنظر بگیرید:

اقدامات مشتریان: همگی کار‌ها و اقدامات مشتریان را در زمان تعامل با برندتان لیست فرمایید. این اقدامات میتواند کاوش در گوگل، کلیک روی آدرس اینترنتی یا این که یکی تبلیغات شما باشد.
علت‌ها و احساسات مشتریان: هر اقدامی که مشتریان اجرا میدهند، بر پایه ی یک شم صورت گرفته و احساسات آنان در حین مسافرت مشتری تغییر تحول می‌نماید. به وجودآمدن رمانتیک که سبب به یک مبادرت می گردد، معمولا به خیال و خاطر بروز یک ایراد میباشد. در شرایطی که شما بتوانید این اشتباهات احتمالی را در حوزه حصول‌وکارتان پیدا فرمائید، این قابلیت را دارید تا محتوای مطلوب را برای هریک ساخت‌و‌ساز کرده و به احساسات مشتریان جواب مطلوب دهید.
سختی ها احتمالی خرید: مورد نیاز میباشد موانعی را که سبب انصراف مشتریان از خرید می گردد، پیدا نمائید. یکی‌از این مانع ها، بها میباشد. به عنوان مثال زیاد چشم می گردد که یوزرها هنگام خرید در شکل مواجهه با هزینه بالای حمل و نقل، خرید خویش را رها می‌نمایند. پیداکردن اینگونه موانعی منجر می‌گردد در نقشه مسافرت مشتری برای آنان فکری فرمایید. به عنوان مثال با تولید یک ورقه سوال ها متداول، توضیحات مورد نیاز را برای هریک ارائه دهید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۱۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)