آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

روش های کلیدی برای افزایش سرعت سایت

راهکارهای ارتقا سرعت وبسایت فراوانند در پی بعضا از راهکارهای کلیدی ارتقاء سرعت بارگذای صفحه ها تارنما را لیست کرده ایم:

ابزار فشرده سازی GZIP
به طور کاملً منطقی میباشد که شما بخواهید عکس های قشنگ و کیفیت بالا در وبسایت خویش داشته باشید اما اینگونه عکس هایی وسعت بالایی دارا‌هستند. آموزش خصوصی سئو با ابزار فشرده سازی GZIP شما نیازی به حیف کردن چگونگی عکس برای seo آن ندارید. شما می‌توانید تا 70 درصد از وسعت تصاویر را سوای افت چگونگی معدود فرمایید. این ابزار ضمن تصاویر بر روی دیگر پوشه های گرافیکی نیز به نیکی کار می نماید.

کد های CSS و جاوا اسکریپت را به طور فولدر فرنگی درج فرمایید
در کل شما صرفا وقتی اذن دارید که پوشه های CSS یا این که جاوا را در صفحه های خویش به طور بدون واسطه درج نمائید که صرفا آن شیت مجموعاَ وبسایت یک افکت گرافیکی مشخص و معلوم داشته باشد. در غیر این شکل منطقی خیس آن میباشد که پوشه های CSS و جاوا اسکریپت را در یک فولدر فرنگی درج فرمایید و هنگام نیاز آن را به صفحه ها گوناگون فراخوانی فرمایید. به خیال و خاطر داشته باشیدکه درج کدهای CSS در یک فولدر فرنگی موجب می‌شود که شما فقط یک توشه برای فراخوانی این فولدر درخواست ارسال فرمایید. درحالیکه درج آن بصورت باطن برگه، موجب میگردد که با بار گذاری هر کاغذ مجموع داده ها CSS دوباره از سرور فراخوانی گردد.

استعمال از کش
شما بایستی برای وب سایت خویش قابلیت و امکان کش را فعال نمایید. آکادمی رایا پارس تا درصورتی که فرصت بار گذاری صفحه های به درازا کشید. استفاده کننده داده ها کش را مشاهده نماید. شما میتوانید از سرورهای CDN برای وبسایت های خویش منفعت بگیرید تا سرعت بار گذاری صفحه های در بالاترین حد ممکن خویش باشد.

خلال این نحوه ها راهکارهای متعددی برای کاهش وسعت صفحه ها اینترنتی و همینطور ارتقا سرعت صفحه ها تارنما وجود داراست. منجمله اینکه شما میتوانید عکس های خویش را برای اینترنت ذخیره سازی فرمائید. فتوشاپ با یاری فرمان CTRL+ALT+SHIFT+S این قابلیت را به شما می‌دهد. what is seo اکثر اوقات بهینه سازی کاران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که پیش از ذخیره سازی عکس با وضعیت با صرفه گردیده برای اینترنت، عکس های خویش را بصورت ایندکس در بیاورند برای این شغل در فتوشاپ از امر Image/mode/indexed color به کار گیری نمائید.

تصویر سوای seo برای اینترنت

تصویر بعداز سئو برای اینترنت

صفحه ها تارنما شما در سال 2018 با چه سرعتی می بایست لود شوند؟
وبسایت های گوناگون گزارش های زیادی از ترازو اثر سرعت وبسایت بر خروج یوزرها از تارنما ارائه داده اند. شواهد حاکی از آن میباشد که حتی یک ثانیه کندتر لود شدن صفحه های ضربه بزرگی برای بیزنس آنلاین شما به حساب آورده می شود. متخصصان متعدد در مسئله seo معتقدند که فقط با ارتقا سرعت لود صفحه های می قدرت نرخ خروج یوزرها از وبسایت را به شدت کاهش اعطا کرد.

انتظار یوزرها در سال 2018 این میباشد که صفحه ها تارنما شما در کمتر از 2 ثانیه لود شوند. پس برای جواب به‌این نیاز یوزرها شما می بایست برای بار گذاری صفحه ها خویش با این سرعت طرح ریزی نمایید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)