آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

چگونه اسلاگ – نامک برای صفحه ای از سایت مان بسازیم؟

نامک در وردپرس از دو ضابطه اثبات برای تشکیل ایمیل تبعیت می نماید. آموزش خصوصی سئو هرچند این مفاد به طور اتوماتیک اجرا می گردد البته فهمیدن شان دارای اهمیت میباشد:

مسافت فی مابین عبارات با خط تیره – دش غیر وابسته می‌گردد
تنها حروف خرد قرار خواهند گرفت

زمانی میخواهید یک نوشته را تولید نمائید، با کلیک بر روی New در قسمت پست های وردپرس، کاغذ جدیدی گشوده میشود که خیر تیتر بهینه سازی داراست و خیر پست الکترونیک. بسته به تنظیماتی که برای پیوندهای یکتا جاری ساختن داده اید، نامک شما بعد از مشخص و معلوم شدن title و بخشی از متن، در نصیب لینک و پیوند شیت صورت می گیرد.

اسلاگ قادر است پس از تاریخ و اسم تالیف کننده قرار گرفته یا این که مکان متفاوتی داشته باشید. آکادمی رایا پارس با دقت به استراتژی سئوی وب سایت تان، می‌توانید این پسوند و پیشوندها را معلوم فرمایید. شما میتوانید هنگام تایپ کردن یا این که دستکاری یک پست، Slug آن را تهیه فرمایید.

برای تغییر تحول نامک در وردپرس، به آدرسی که ذیل تیتر ورقه جای دارد رفته و بر روی دستکاری کلیک فرمائید تا بتوانید اسلاگ را تغیییر دهید. اسلاگ در گروه بندی ها و برچسب ها نیز قابل دستکاری میباشد. همینطور از قسمت تنظمیات یکتا کارکشته خواهید بود تا برای برگه کالا و خصوصیت های آن نیز به تنظیمات لینک یکتا بپردازید. با مراجعه به بخش گروه بندی و برپسب نوشته ها یا این که محصول ها، خلال اسم هر مورد، نامک هم می‌تواند تغییر تحول یابد.

در‌صورتی‌که یک اینترنت‌وبسایت خبری یا این که مالتی مدیا دارید که نویسندگان زیادی در آن عمل دارا‌هستند، با به کارگیری از پلاگین های تغییر تحول Slug می اقتدار پیوندهای تالیف کننده را به صورت دلخواه تهیه کرد. وردپرس بصورت پیشفرض قابلیت تغییر و تحول نامک برای تالیف کننده را ندارد.

طرز تهیه و تنظیم و بازنویسی اسلاگ در وردپرس
تغییر تحول نامک وردپرس شما بسیار راحت میباشد. what is seo با این هم اکنون این مراحل بسته به آنچه میخواهید تغییر تحول دهید یه خرده گوناگون میباشد. در اینجا تعدادی Slug رایج وجود دارااست که ممکن میباشد بخواهید بازنویسی نمائید.

اسلاگ نوشته ها
وقتی که یک پست تازه تولید می‌کنید یا این که یک پست دیرین را دستکاری می‌کنید، نشانی پیوند اثبات در تحت تیتر را مشاهده خواهید کرد. به صورت پیش فرض وردپرس تیتر بدون نقص پست شما‌را با مالامال کردن خط با مسافت اضافه می نماید. برای seo URL Slug و فردی سازی نامک پست خویش، کافیست روی دکمه “بازنویسی” کلیک نمائید.

نامک ورقه ها
شبیه پست ها، هنگام تولید یک ورقه نو یا این که بازنویسی یک ورقه سابق، می‌توانید نصیب Slug را در ذیل تیتر پیدا نمایید. وردپرس به صورت اتوماتیک تیتر کاغذ بی نقص شمارا تحت عنوان نامک مالامال می نماید.

نامک تیم بندی
به صورت پیش فرض گروه ها از “اسم” شما تحت عنوان نامک به کارگیری می نمایند، یا این که میتوانید یک اسلاگ سفارشی را وارد فرمائید. معمولاً اسم گروه بندی شما برای استارت کوتاه و خاص خواهد بود و نیازی به تغییر‌و تحول آن ها نخواهید داشت.

اسلاگ مولف
وردپرس به صورت پیش فرض از اسم کاربری مولف تحت عنوان نامک به کارگیری خواهد کرد. این یک خصوصیت اساسی میباشد که در وردپرس درنظرگرفته شده میباشد. مثل:

https://www.zhaket.com/blog/author/username

فعلا روشی داخلی برای دستکاری یا این که سفارشی کردن یک مولف غیر از ساخت‌و‌ساز استفاده کننده نو با اسم کاربری نو نیست. بدین ترتیب درصورتی که می‌خواهید در نامک مولف تغییراتی تولید فرمایید، می بایست از یک پلاگین وردپرس به کار گیری نمائید. یک آیتم افزونه Edit Author Slug بدون پول میباشد که به شما قابلیت و امکان می‌دهد هم ساختار لینک و پیوند اثبات و هم اسلاگ (اسم کاربری) را برای صفحه ها مولف تغییر‌و تحول دهید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)