آموزش خصوصي سئو آموزش خصوصي سئو .

آموزش خصوصي سئو

توضيحات متا يا Meta Description و تاثير آن در سئو

توضيحات متا يا اين كه Meta Description يكي مهم ترين موضوعات در On-Page بهينه سازي مي‌باشد. آموزش خصوصي سئو در‌اين كليپ شما‌را به‌شكل بي نقص با توضيحات متا و كيفيت به كار گيري از آن آشنا خوا‌هيم كرد.

شايد شما هم تجارب داشته باشيد كه فرصت متعددي را براي با صرفه‌سازي تارنما خويش و مهيا كردن توضيحات متا صرف كرده‌ايد، البته در كمال تعجب، سود زحمات خويش را نميبينيد و گوگل تصميم مي گيرد توضيحات متفاوتي را اكران دهد. در صورتيكه اين زمينه ذهنتان را درگير كرده و در پي پاسخي براي آن مي‌باشيد، تا انتهاي اين نوشته‌علمي با ما ياروهمدم گرديد. درين نوشته ي علمي قصد داريم در زمينه‌ي توضيحات متا و انگيزه اينكه چرا گوگل توضيحاتي كه ما براي تارنما در حيث گرفته‌ايم را اكران نمي‌دهد سخن كنيم.

توضيحات متا يك خصوصيت HTML ميباشد كه خلاصه‌اي مختصر از يك ورقه اينترنت را ارائه مي دهد. موتورهاي كاوش مانند گوگل اكثر زمان ها توضيحات متا را در نتيجه ها كاوش اكران مي دهند كه مي تواند بر نرخ كليك تأثير بگذارد. در تصوير ذيل مثالي از توضيحات متا يك وبسايت را مشاهده مي كنيد كه با قاب آبي‌رنگ مشخص و معلوم شد‌ه‌است.
توضيحات متا در نتيجه ها كاوش
كد تحت مثال‌اي براي تشكيل داد توضيحات متا يك تارنما ميباشد.

مثال توضيحات متا براي اكران در نتيجه ها جستجوي گوگل ميباشد كه اما بايستي متناسب با نوشته‌ي علمي باشد.">
ارتفاع توضيحات متا مي بايست چقدر باشد
الگوريتم‌هاي گوگل روي هم رفته اين توضيحات را به 155-160 نويسه (كاراكتر) كوتاه تبديل مي‌نمايد. عالي ميباشد توضيحات متا را حدود به عبارتي 150 الي 160 كاراكتر بنويسيد. چنين مي توانيد يك تعريف عالي از محتواي وب سايت داشته باشيد و يوزرها را به خير و خوبي ترغيب به كليك كردن نماييد. براين اساس به شما توصيه مي كنيم توضيحات متا را در بين 150 تا 160 كاراكتر بنويسيد. به خيال و خاطر داشته باشيد كه ارتفاع مطلوب توضيحات متا، بسته به شرايط‌هاي متفاوت، مختلف ميباشد و غرض مهم شما مي بايست ارائه مطلبي موءثر و پر ارزش براي ارتقا داده هاي عددي كليك يوزرها باشد.

مداقه توضيحات متا
شايد تصور كنيد كه برچسب‌هاي توضيح متا براي درجه‌بندي موتورهاي كاوش عنايت ندارند، ولي در خريداري كردن كليك استفاده كننده از SERP بسيار اصلي مي باشند. اين جمله‌هاي كوتاه فرصتي استثنايي ميباشد تا از اين نحوه محتواي خويش را تبليغ فرمائيد و يوزرها را قانع سازيد كه مطالب اين تارنما دقيقا به عبارتي چيزي ميباشد كه درپي آن مي گردند.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۳۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

گراف دانش گوگل (The Knowledge Graph)

با به كار گيري از گراف علم گوگل خويش، مي‌تواند داده ها آموزش خصوصي سئو ديگري كه مربوط به عبارت جست‌وجو گرديده شما ميباشد را نيز در اختيارتان بگذارد. گراف علم گوگل 1سال پيش از الگوريتم مرغ مگس‌خوار بوسيله گوگل عرضه شد و غرض آن آرم دادن حاصل ظريف و مرتبط، دربارهٔ اشخاص و جاي ‌ها و هر آنچه كه مرتبط با آنها مي‌گردد ميباشد. اين داده ها به وسيله وب سايت‌هاي داراي اعتبار مثل ويكي‌پديا و IMDB عده‌آوري ميشوند.

بدين ترتيب گراف علم كارايي مي‌نمايد رابطه در بين موضوعات و صفحه ها اينترنتي را كشف نمايد و بر پايه ي داده ها عده‌آوري‌گرديده خلاصه‌اي ازآنچه ما يحتاج شما ميباشد را در اختيارتان قرار دهد. به‌تيتر‌نمونه هنگامي شما اسم حافظ را در گوگل سرچ مي كنيد ضمن بيوگرافي آن در سمت چپ برگه اطلاعاتي نظير كتاب‌ها و اشعار آن را نيز مشاهده مي كنيد. و همينطور با كليك بر روي وبسايت‌هايي كه در ليست نتيجه ها گوگل علامت داده مي گردد اطلاعاتي را به گراف علم گوگل اضافه ميكنيد. درواقع گوگل با ارزيابي اخلاق شما با صفحه هاي يك اينترنت‌وب سايت به علم خويش اضافه مي‌نمايد. آن قضيه نماد دهنده آن ميباشد كه گوگل قادر است به شعور رابطه مفهومي دو كاغذ از وب بپردازد.

جستجوي معنايي يا اين كه Semantic search
جست‌وجوي معنايي يك مضمون‌ ديگر براي فهم خلق و خوي يوزرها ميباشد. درواقع جستجوي معنايي يا اين كه مفهومي چيزي بالاتر از يك جستجوي حرف به حرف ميباشد. در جستجوي مفهومي تمركز صرفا بر روي لغت ها كاوش گرديده وجود ندارد، بلكه مفهوم و مضمون‌ آن ها نيز التفات دارااست. به عنوان مثالً هنگامي در گوگل سرچ ميكنيم “مي‌خوام نرم افزار نويسي حافظه بگيرم” نتايجي كه گوگل علامت ميدهد معني سرچ عبارت مارا مياورد به تصوير ذيل توجه فرماييد تا بتوانيد مطالب گفته‌گرديده را شل‌خيس ادراك نمائيد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۷:۵۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)