آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

سه نوع صفحه محتوای ستونی

در صورتی‌که عشق و علاقه مند به مخلوط استراتژی محتوای ستونی می‌باشید، آموزش خصوصی سئو در اینجا چهار نوع اساسی ردیف محتوا وجود دارااست که بایستی به کار گیری نمائید.

برگه ردیف محتوای 10 موازی
صفحه ها محتوای ستونی معمولاً دربردارنده محتوایی میباشند که میخواهید بلاگ یا این که سازمان شما به خیال و خاطر آنان تأیید گردد. ویژگی ها مهم صفحه های Pillar content عبارتند از:

منابع بی نقص و دارای اعتبار: صفحه ها محتوای ستونی برای پاسخگویی به مجموع سوالهای خواننده‌گان بالقوه میباشد، به این ترتیب آنان معمولاً وقت گیر و دربرگیرنده ارکان بصری می‌باشند. آکادمی رایا پارس این صفحه های اکثر اوقات به قسمت هایی تقسیم میشوند که تمامی مطالب در یک ورقه قرار میگیرند.

قرار دادن متن در یک کاغذ: میتوانید نوعی منبع قابل بارگیری را در شیت ردیف خویش قرار دهید. با این درحال حاضر، خصوصیت محتوای ستونی این میباشد که تک تک مطالب در یک برگه قرار دارا هستند، براین اساس یوزرها می‌توانند سوای کامل شدن هیبت، آن را شناسایی و به آن دسترسی پیدا نمایند. ضمن ارتقاء تجارب خوانند‌گان، قرار دادن تک تک متن در ردیف محتوا به برگه شما امداد می نماید تا از دید لغات جستجوی ضروری جایگاه بگیرید.

لینک و پیوند های دو طرفه: یک برگه محتوای ستونی جواب جامعی به سوالهای استفاده کننده میدهد، ولی ممکن میباشد همچنان به بقیه صفحه ها وبسایت پیوند داشته باشد. لینک دادن صفحه های اینترنت به شیت ردیف ضروری میباشد،  what is seo چون این پیوند سازی اتصال آنان را برای هدف ها مرتبه بندی موتور کاوش تقویت می نماید.

پیمایش وبسایت در سطح بالا: صفحه های محتوای ستونی بخشی از پیمایش مهم یک وبسایت را تشکیل می‌دهند و یافتن آنان را برای بازدید کنندگان معمولی می نماید.

ماندگاری خوب: اگرچه ممکن میباشد برای عشق فصلی یا این که ترند های نو بازار یک پست وب لاگ تولید فرمائید، البته محتوای ستونی ارتفاع قدمت بیشتری دارا‌هستند. محتوای ستونی شما تحت عنوان یک قسمت حیاتی از عملیات شما می بایست نسبتاً جامع باشد. همینطور با ارتقا ارتباطات و تدبیر از مارک، این فرمان به مرتبه بندی محتوای شما در طی فرصت یاری می نماید.

توصیه میکنیم درباره محتوای مدام سبز در وب لاگ ما بخوانید.

ورقه ردیف فرعی (حتی موضوعات فرعی نیز میتوانند ورقه ردیف خاص خویش را داشته باشند)
برگه ردیف فرعی شبیه کاغذ ردیف میباشد، چون با مقصود پوشش بی نقص آن در یک مورد خاص عمیق می گردد. با این اکنون، آنان از حیث التفات متعدد می باشند. در حالی که صفحه های ستونی ارتباط مستقیمی با زمینه بیزنس شما دارااست، این ارتباط برای صفحه ها زیرمجموعه کمتر خواهد بود. از این رو صفحه های تحت ردیف آنقدر عمیق نیستند و در برخی مواقع به آنان پست های زمانبر بازه زمانی وب لاگ می‌گویند.

کاغذ ردیف منابع
صفحه ها ردیف منابع نسبتاً مختلف با دو نوع ردیف دیگر محتوا می‌باشند. آنها سازش مهم و باصرفه گردیده ای از ورقه منابع در تارنما ها میباشند. یک شیت منبع تحت عنوان ابزاری برای یوزرها فعالیت می نماید و در واقع یک پلتفرم میباشد که در آن تک تک داده ها ضروری با پیوندهای داخلی و فرنگی به مرتبط ترین محتوای قضیه پیوند داده گردیده‌است.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۳۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)