آموزش خصوصي سئو آموزش خصوصي سئو .

آموزش خصوصي سئو

تشخيص خريد بك لينك توسط گوگل


گوگل روشهاي متنوعي براي تشخيص خريد بك پيوند به وسيله تارنما هاي آموزش خصوصي سئو اينترنتي داراست. مهم ترين آن ها گروه ويژه گوگل براي پيكار با اين پديده ميباشد كه وظيفه اي جز گشت و گذار در وب و شناسايي تارنما هاي فروشنده پيوند ندارند. در‌صورتي‌كه شما تارنما قابل قبولي را براي خريد بك پيوند پيدا نموده ايد دليلي ندارد كه گروه گوگل نيز نتواند آن را شناسايي نمايد.

شايد فكر كنيد كه پرسنل گوگل مجال كافي براي تحقيق همگي وب سايت ها و صفحه هاي و شناسايي وب سايت هاي فروش بك لينك و پيوند ندارند، كه اما تصور صدق ميباشد! اما معمولا تارنما هايي كه در فروش بك لينك و پيوند زياده روي ميكنند و به صفحه هاي اكثري با موضوعات متعدد پيوند مي دهند گزينه دقت رقباي خويش قرار گرفته و مستقيما بوسيله اين اشخاص به گوگل گزارش مي شوند.

درين وضعيت يك متخصص خبره وبسايت متبوع را نظارت كرده و در شرايطي‌كه كه از دادوستد بك پيوند در آن مطمئن گردد به طور دستي آن را جريمه خواهد كرد. سايتي كه اين چنين جريمه گرديده باشد در پنل گوگل سرچ كنسول خويش و در نصيب Manual Actions يك پيام با زمينه Unnatural Links اخذ خواهد كرد.

تصوير ذيل نمايي از اين پيام در ورژن ديرين گوگل سرچ كنسول و براي سايتي كه مبادرت به فروش بك پيوند نموده است را نماد مي‌دهد.


تصوير دوم مثال اي از جريمه دستي گوگل براي يك وب سايت كه مبادرت به خريد بك لينك و پيوند كرده را اكران مي دهد و با اعتنا به تغيير تحول ظواهر گوگل سرچ كنسول در ورژن نو روش اكران آن گوناگون ميباشد.


گوگل يوزرها را تشويق ميكند تا تارنما هايي كه از اين طرز قصد فريب موتور كاوش را دارا‌هستند معرفي نمايند. با اين شغل هم وبسايت فروشنده و هم وبسايت خريدار با جريمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد لينك و پيوند هاي ورودي به تارنما شما در يك برهه زماني مشخص و معلوم و موضوع كاري وب سايت هاي مرجع معيارهاي ديگري براي شناسايي تارنما هاي خلاف كار به وسيله گوگل ميباشند. براي مشاهده اين هيبت مي‌توانيد به شيت معرفي وب سايت اسپم به گوگل رجوع كنيد.

بعداز آپ ديت الگوريتم پنگوئن به كار گيري زياد و غير طبيعي از يك عبارت مشخص و معلوم بعنوان انكر تكست نيز به ليست تخلفات گوگل در خريد بك پيوند اضافه گرديده است.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۲۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

روش اول كامنت گذاري


كامنت گذاشتن توي وب سايت هاي متفاوت و ترجيحا مربوط به وبسايت خودتون يا اين آموزش خصوصي سئو كه در شرايطي كه در تارنما هاي نامرتبط ميخوايد كامنت بزاريد طوري اين فعاليت و بكنيد كه مديريت تارنما حيث شما رو تصويب كنه

از جمله چنانچه وبسايت شما درباره اسباب و اثاث الكتريكي مي باشد و ميخواين نظرتون تو تارنما مشاور املاك تصويب بشه ، خب حتما اينكه تو نصيب نظرها بيايد تبليغ سايتتون و بكنيد ابدا ديدني وجود ندارد و به طبع منتشر نميشه

ولي برخي تارنما ها مي باشند كه تبليغ كردن داخلشون آزاده اين و ميتونيد از ساير كامنت هايي كه تصويب گرديده متوجه بشين ، اين مورد بيشتر توي تارنما هاي فرنگي به ديده ميخوره

نظرتون رو مينويسيد و روي واژه كليدي به وب سايت خودتون پيوند ميديد كه ولي بهتره به نوشته ي علمي اساسي وب سايت لينك و پيوند بديد تا سريع خيس تارنما پرورش پيدا كنه

اما در شرايطي كه كامنتي مي گذاريد بعداز تعدادي روز مطلقا ارزيابي فرمائيد كه تصويب گرديده يا اين كه خير ، ممكنه تصويب گرديده باشه البته قابليت و امكان كليك و پيوند تناول كردن به وبسايت شما رو نداشته باشه كه بهتره اين سبك كامنت ها رو فراموش فرماييد

زيرا هيچ تاثيري نخواهد داشت . در مجموع تاثير كامنت گذاري خيلي خيلي كمتر از طريق هاي ديگه ميباشد و در صورتي بخواهيد صرفا با اين طريق پيش بريد به سود نميرسيد

پس آسون ترين خط مش شايسته ترين راه و روش وجود ندارد.

طرز دوم: همگام با رقبا

شما ميتويند تارنما هاي رقبا رو پيدا نمائيد و با وارد كردن نشاني سايتشون تو يكي‌از وبسايت هاي آناليزكه از يكيشون خودم به كارگيري مي كنم به نام seoreview tools ، مشاهده كنيد كه از كجا ها بك پيوند دريافت كردن و شما هم دقيقا پا جا پاي اون ها بزاريد

به عكس هاي پايين توجه نمايد عكس اوليه شيت ورودي شما به وبسايت seoreview tools ميباشد

 


عكس دوم وقتي ميباشد كه شما نشاني وب سايت حريف را وارد كرديد و جايگاه وبسايت حريف ، تعداد سالي كه از استارت وبسايت قبلي و تعداد بك لينك و پيوند ها رو نشون ميده


عكس سوم وقتي ميباشد كه شما بك لينك و پيوند ها را گشوده كرده و مي بينيد كه از چه تارنما هايي بك لينك و پيوند بهشون داده گرديده و در شرايطي‌كه اعتنا نمائيد جلوي برخي هاشون F و برخي ديگر NF نهاده كه در معناي فالو و نوفالو مي‌باشد شما بهتره وبسايت هاي فالو رو گشوده فرمائيد و لينك و پيوند بگيريد


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۵۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سئو كلاه سياه چيست؟

سئو كلاه سياه (Black Hat SEO) راهكاري در آموزش خصوصي سئو برابر قوانين موتورهاي جستجو مانند گوگل است كه وب سايت‌ها از آن جهت بالا آمدن رتبه در موتورهاي جستجوگر (سئو) بهره ميبرند. اين روش‌ها يا بهتر است بگوييم حقه‌ها كه ابدا اخلاقي نيستند، در جهت بهبود شرايط كاربري و ارائه محتواي مورد نياز مخاطب نيست بلكه به جهت دور زدن موتورهاي جستجو و ايجاد بيشترين هماهنگي با معيارهاي موجود در آن ها انجام مي شود. اين روش‌ها عموما شامل استفاده مكرر از كلمات كليدي، كدگذاري‌هاي مخفي در طراحي سايت، ريدايركت‌ها و… مي‌شوند.

سئو-كلاه-سياه2
حضور در اولين نتايج هنگام جستجو در گوگل، در رشد تجارت يا خدمات شما بسيار موثر است و براي اين راهكارهاي متفاوتي به كار گرفته مي‌شود. در اينجا سئو كلاه سياه يك روش عموما مخرب است، مي‌پرسيد چرا !؟ زيرا به جاي بهبود كيفيت محتوا به طور مداوم به حل الگوريتم هاي موجود در موتورهاي جستجوگر مي‌پردازد و نهايت هم راه به جايي نميبرد و مجازات خواهد شد.

پس استفاده مداوم از روش هاي سئو كلاه سياه به جاي بالا آوردن شما در نتايج، ممكن است در طولاني مدت نتيجه عكس داده و به شما آسيب برساند.

موتورهاي جستجو مانند گوگل بهترين و كارآمدترين نتايج را براي كاربر به نمايش در مي‌آورند. آنها اين كار را از طريق الگوريتم‌هاي خاصي انجام مي‌دهند اما در كنار اين وب سايت‌هايي كه از حقه‌هاي مربوط به سئو كلاه سياه استفاده مي‌كنند را نيز شناسايي مي‌كنند. اما بايد بدانيد كه الگوريتم‌هاي موتور جستجو به مرور پيچيده‌تر شده‌اند پس توجه داشته باشيد كه از ترفندهاي تكراري در سئو سياه خودداري و به جاي آن از تكنيك‌هاي سئو سفيد (White Hat SEO) استفاده كنيد.

تفاوت هاي سئو كلاه سياه و سفيد
سئو كلاه سياه مخالف دستورالعمل‌هاي موجود در موتور جستجو است و تلاش مي‌كند تا آنها را دستكاري كند. در حاليكه اين مي‌تواند بالعكس عمل كرده و در صورت شناسايي سئو كلاه سياه توسط موتور جستجو به رتبه‌هاي پايين‌تر تنزل پيدا كرده و حتي حذف شود. اين در حاليست كه سئو سفيد روشي اخلاقي حاوي مطالب با كيفيت و تجربه كاربري بهتر براي مخاطب است. در اين مقاله به تمام موارد مربوط به سئو كلاه سياه اشاره شده كه مي‌توان با در نظرگيري آن در تنظيم استراتژي خود، بازده مورد نظرتان را بگيريد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۱۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

نشانه هاي الگوريتم مرغ مگسخوار


يكي‌از هدف ها مهم مرغ مگس خوار، تبديل مفاهيم به حقيقت هاي جانور ميباشد. آموزش خصوصي سئو غرض آخري اين سيستم اينست كه نهايتا تحت عنوان يك استاندارد كاوش رقم بخورد. نمونه رستوران چيني در جمله قبلي مثال مشخصي از اين نوع تبديل ميباشد و از اكران مورد ها بي ربط دوري مي نمايد.

مرغ مگسخوار و جستجوي صوتي
با نگاهي به پيشين در مي‌يابيم كه آپ تو ديت رساني مرغ مگس خوار، گامي براي اشراف بر روي جستجوي صوتيست كه پرورش آن اجتناب ناپذير ميباشد. در هنگام معرفي مرغ مگس خوار در سال 2013، اصطلاح جستجوي مكالمه اي (Conversational Search) موجي از مباحثات را في مابين كارشناسان بهينه سازي ساخت كرده بود.

ظهور جستجوي صوتي در سال هاي بعد از آن، گوگل را مكلف مي نمايد كه خويش را به تكنولوژي هاي تازه مجهز نمايد تا مفاهيم صوتي را فهم كرده و سوال هاي يوزرها را متوجه گردد. سوالاتي از قبيل “ارزانترين رستوران مجاورت اينجانب كجاست؟” يا اين كه “به چه شكل مي‌توانم دوچرخه خويش را تعمير كنم؟”

 

مجموعاَ، تكنولوژي كه محصور به شعور نكته به نكته كلمه ها ميباشد، نمي تواند مقياس اندازه گيري مشخصي را براي غرض يوزرها پيدا نمايد. تكنولوژي هايي مانند جستجوي معنايي و مرغ مگس خوار براي همت اثر گذار در دنياي حقيقي وواقعي پياده سازي و پيشرفت داده گرديده اند.

مرغ مگسخوار و جستجوي محلي
در حالي كه كارشناسان seo طبيعي، در سعي بر روي تاثيرات مرغ مگس خوار بر دنياي اينترنت بودند، متخصصين seo محلي، با افت قابل توجهي در حاصل كاوش عكس العمل كردند. اين متخصصين مشاهده كردند كه بعداز اين آپ ديت حاصل جستجوي محلي كه در پوسته سه عدد از حصول و شغل هاي مجاورت اكران داده مي‌شد، به صورت يك دستيابي وكار يا اين كه سايت درآمده ميباشد. اختلال از آنجا حادتر شد كه اكثري از سايت ها، اسم محلي استحصال وكار خويش را به مورد ها لبريز كاوش تغيير‌و تحول داده و با به كارگيري از طريق هاي نا متعارف به فريب گوگل در اين باره پرداختند.

 

همينطور آنان دريافتند كه ضمن اين چالش، ايرادات ديگري نيز به وجود آمده ميباشد كه عبارت بودند از:
شعاع بزرگتر گوگل براي تعيين حصول و شغل هاي محلي
حضور مداوم وبسيات هاي از نوع ديركتوري به مكان اكران خويش استخراج و امور
چه‌طور بفهميم كه وبسايت ما به وسيله مرغ مگس خوار مصدوم ميباشد؟
ساخت پنل هايي كه تنها به معرفي يك بيزنس مرتبط مي پرداخت، بيشترين صدمه اي بود كه به حصول و امور زد. آن ها با اين منش، شانسي براي اكران در شيت جستجوي محلي نداشتند. در صورتيكه وبسايت شما با ظهور مرغ مگس خوار در گير افت سكو شديدي شد‌ه‌است، مطلقا تارنما خويش را به طور ظريف بررسي فرماييد و تاثيرات ديگر آپ تو ديت ها مانند پاندا و پنگوئن را نيز در حيث بگيريد.

توده‌بندي: الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل
براين اساس درين نوشته ي علمي با الگوريتم مرغ مگس خوار گوگل آشنا شديم و دانستيم ساخت‌و‌ساز محتواي كيفيت عالي درين الگوريتم چه تاثيري دارااست. مرغ مگس خوار كه از سال ۲۰۱۳ جايگزين الگوريتم كافئين شد، چگونگي كاوش را در گوگل ارتقاء داد. مرغ مگس خوار برخلاف پاندا و پنگوئن، تارنما‌ها را جريمه نمي‌نمايد؛ فقط به شما سفارش مي‌نمايد از گنجاندن بيشتراز حد متن با لغت ها كليدي دوري كنيد. براي آنكه از الگوريتم مرغ مگس خوار كوگل امتياز مثبت اخذ نماييد، لغات كليدي مترادف و هم معني و عبارت‌هاي تركيبي را به فعاليت بگيريد تا مرغ مگس خوار، يوزرها را به مقاله كيفيت عالي شما هدايت نمايد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين ابزارهاي سئو سايت

ابزار SEMrush
ابزار SEMrush يك ابزار جامع در زمينه سئو است كه همه ابزارها آموزش خصوصي سئو را در خود جا داده است. با نصب اين ابزار ديگر نياز به نصب افزونه‌هاي مختلف نداريد و هم موضوع سبب مي‌شود تا فضاي بيشتر و سايت سبك‌تري در اختيار داشته باشيد كه مي‌تواند به افزايش سرعت سايت نيز كمك كند.

برخي از قابليت‌هاي ابزار SEMrush

بررسي بك لينك‌ها، ترافيك جستجوي ارگانيك، كلمات كليدي
بررسي رقبا و تجزيه‌وتحليل عملكرد آن‌ها
ذخيره كردن جستجوها و ارسال گزارش‌ها و به‌روزرساني‌ها به ايميل شما
انجام مميزي سئوي سايت
ابزار KWFinder
يكي از روش‌هايي كه به افزايش رتبه سايت كمك مي‌كند شناسايي و استفاده صحيح از كلمات كليدي است. KWFinder ابزاري است كه كلمات كليدي را پيدا مي‌كند. اين ابزار در بين بيشتر سئوكاران شناخته‌شده است و به دليل استفاده آسان به ابزاري كاربردي تبديل شده است.

ابزار Searchmetrics
سرچ متريك يك ابزار همه‌فن‌حريف است و شايد بتوان گفت كه يكي از جامع‌ترين ابزارهاي سئو سايت است. اين ابزار فقط استراتژي محتوا را بهبود مي‌بخشد سرچ متريك با بهينه‌سازي محتوا و بهبود قابليت مشاهده سايت در تلفن همراه و لپ‌تاپ نمايش بهتري را براي مخاطبين عرضه مي‌كند. همچنين با ارائه گزارش ROI و تجزيه‌وتحليل رقبا به بهبود سئو و ارتقا كسب و كار كمك مي‌كند.

ابزار Majestic
بك لينك‌هايم موضوع مهم در سئو هر سايتي است. با استفاده از ابزار مجستيك مي‌توانيد بك لينك‌ها را ساماندهي كنيد و وزن كلي هريك را بدانيد. اين ابزار سئو منبع بك لينك‌ها را بررسي و انكرتكست هايي كه سايت‌هاي ديگر براي پيوند دادن به شما استفاده مي‌كنند را شناسايي مي‌كند.

 

ابزارهاي مخصوص سرعت سايت
افزونه Hummingbird
افزونه هامينگ برد از جمله افزونه‌ها Critical است و Critical JS و Critical CSS را انجام مي‌دهد. به عبارتي ديگر فقط كدهايي كه در همان صفحه نياز است را نگه مي‌دارد و كدهاي كه بلااستفاده يا به اصطلاح noCritical را در پايين سايت لود مي‌كند. اين افزونه همچنين كارهايي مانند فعال كردن كش، تعليق كردن منابع سايت، Lazy Load ها و … را نيز انجام مي‌دهد.

افزونه Redis
ابزار رديس از جمله ابزارهاي سئو كمتر شناخته‌شده است زيرا مشخصات كاركردي آن بايد با هاست شما سازگار باشد به همين دليل كمتر مورداستفاده عموم قرار گرفته است. در صورتي كه ‌هاست اشتراكي شما Redis را پشتيباني مي‌كند استفاده از اين ابزار به افزايش سرعت سايت شما بسيار كمك مي‌كند.

Redis به كمك ديتابيسي خود اطلاعات رو كش مي‌كند و اين كار باعث مي‌شود سرعت فراخواني اطلاعات بيشتر شده و در نتيجه سرعت لود اطلاعات بيشتر شود.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۹:۴۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

كليدواژه‌هاي برند (Branded keyword) را ارتقا مي‌دهيد


محتواي صوتي، عمدتا در وضعيت غيرمتمركز گزينه به كار گيري قرار مي گيرد. آموزش خصوصي سئو در مشهد مخاطب كاربر شما ممكن ميباشد سرگرم رانندگي، شستن پياله‌ها و يا اين كه اجرا عمل ديگري باشد و در آن لحظه به ابزارهاي ديجيتال خويش مثل تلفن همراه و لپ‌تاپ دسترسي نداشته باشد. در‌حالتي كه محتواي صوتي جذابي ساخت‌و‌ساز فرماييد و در محتواي خويش و در مكان درستش، اسم مارك خويش را تكرار نمائيد، به طبع در وقتي ‌كه مخاطب به موبايل و يا اين كه لپ‌تاپش دسترسي يافت، در موتورهاي كاوش در ادامه شما خواهد گشت. احتمال آن‌كه در اين صورت با جستجوي اسم مارك شما در‌پي اخذ محتواي تكميلي و داده ها بيشتر باشد، بسيار بالاست.

همانگونه كه ميدانيد Branded Keywordها اثر شگرفي بر رونق seo دارا‌هستند. گوگل به كليدواژه‌هاي مارك التفات بالايي ميدهد و آن‌ را مترادف و هم معني با محبوبيت مارك شما در فضاي غير آنلاين مي داند. از همين رو، حتي تعدادي جستجوي تازه كليدواژه مارك نيز ميتواند نقشي غيرقابل انكار در بهبود وضعيت شما در موتورهاي كاوش داشته باشد.

سود دهم: از غافله عقب نمي‌مانيد!
با نگاهي به آمارهاي محتواي صوتي در عالم، ميتواند به آساني اخذ كه در هنگامي خير چندان به دور، نقش و كاركردهاي اين سيرتكامل‌ي محتوايي از امروز نيز بيشتر شود.

موتورهاي كاوش همينك در هم اكنون فعاليت بر جستجو گر صوتي خويش ميباشند و كارايي دارا‌هستند اعتنا آن‌ را ارتقاء دهند. از سويي ديگر، گوگل درپي آن ميباشد كه محتواهاي صوتي را نيز به حاصل جستجوي خويش افزوده و به يوزرها اين قابليت و امكان را بدهد كه در متن پادكست‌ها نيز كاوش نمايند.

در آتي‌اي قريب‌الوقوع، يوزرها كمتري براي يافتن نيازها و انتظارات خويش به متن بسنده مي‌نمايند و به صوت دقت بيشتري خواهند داشت.

ملازمت و همراهي با اين جريان، مي تواند آتيه‌ي استحصال‌وكارتان را تا حد متعددي در عرضه‌ي بازاريابي محتوايي گارانتي نمايد. عالي ميباشد قبل از آن‌كه مكلف به فايده‌گيري از اين زمان شويم، از قابليت‌هاي آن عايدي ببريم.


برچسب: آموزش خصوصي سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۴۱ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده از عبارات تعيين كننده در توليد محتوا

1. روش مقايسه كردن دو چيز
در خط مش هاي تايپ كردن مقايسه به لهجه انگليسي، آموزش خصوصي سئو شما مي توانيد شدت مقايسه را با چنين لغت ها تغيير و تحول دهيد.

از جمله مي‌توانيد از اين لغات به كار گيري نماييد:a lot”, “much”, “a little”, “slightly” and “far” before “more / less than

نمونه :

“She’s a lot more intelligent than him.”

“This car is much faster than the other one.”

“They are much less wealthy than they used to be.”

“He’s a little taller than his sister.”

“She’s slightly less interested in football than him.

“We are far more involved in charity than they are.”

به حافظه داشته باشيد كه در شيوه مقايسه كردن در لهجه انگليسي، در هنگام به كارگيري از اين لغات، قانون ها گذشته را هم نيز به كارگيري نماييد.

 

2. ذكر اينكه دو چيز، چه طور به هم مشابه مي‌باشند
مي‌توانيد از اين لغات براي تغيير و تحول واحد سنجش مشابهت به كار گيري فرماييد :

“almost as … as”, “not quite as … as”, “(not) nearly as … as”, “nowhere near as … as”, “twice as … as” and “half as … as”

نمونه:

“She’s almost as good as you!”

“He’s not quite as confident as Susie.”

“I’m not nearly as intelligent as her!”

“This painting is nowhere near as famous as the first.”

“She’s twice as old as him!

“He’s half as interesting as you!”


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۲۰ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

نكته هاي سئو | بهترين تكنيك هاي سئو


آيا در ادامه مهم‌ترين نكته هاي seo و قرائت آن ها به طور يكجا مي‌باشيد؟ آموزش خصوصي سئو مطمئنا ورقه صدق را براي يادگيري نكات بهينه سازي گزينش نموده ايد.


ما در اينجا قصد داريم كه مهم ترين تكنيك هاي seo را به طور يكجا به شما معرفي كنيم تا با به كار گيري از آن‌ها به seo وب سايت خويش بپردازيد. اين ترفند هاي seo همواره آپديت رساني گرديده و با اخرين متدهاي موتورهاي كاوش آپ تو ديت مي‌گردد. پس همواره به‌اين كاغذ راز بزنيد. همينطور پيش از آغاز و ادامه قرائت اين مقاله مي‌توانيد مطالب بهينه سازي چيست و فراگيري بي نقص بهينه سازي را بازرسي بفرماييد. با ما در‌پي مقاله همپا باشيد.

نكات seo داخلي
1. لغات كليدي شبيه را به مقاله اضافه نماييد
لغات كليدي شبيه يا اين كه LSI در معناي لغات و كلماتي مي باشند كه با واژه و كلمه كليدي مهم مترادفند يا اين كه با آن در ارتباطند. هنگامي اين عبارات شبيه را در متن خويش به عمل ميبيريد گوگل را از معنا كلي برگه مطلع مي‌كنيد. كلمات شبيه را در انتهاي ورقه نتيجه ها كاوش ميتوانيد مشاهده كنيد.

2. محتواي متني به عكس نوشته ها (اينفوگرافيك) اضافه نمائيد
نوشته هايي كه به صورت تصاوير مهيا ميگردند براي اشتراك گذاري و دريافت كردن بك لينك و پيوند بسيار مناسبند. ولي عيب تعالي آنان اينست كه گوگل توانمند به قرائت اين نوع نوشته ها وجود ندارد. توضيحات مرتبطي را به‌اين سيرتكامل تصاوير اضافه كرده تا گوگل نيز از محتواي ورقه شما با خبر شود.

3. عنوان ها مجزايي براي هر برگه خويش ساخت‌و‌ساز نماييد
صفحه هاي با تيتر هاي تكراري يكي مطرح ترين ايرادات تارنما ها، مخصوصا تارنما هاي فروشگاهي كه دارنده صفحه ها متعددي مي‌باشند ميباشد. گوگل نيز مكررا صاحبين وبسايت ها را از اين عمل نهي نموده است. تايپ كردن عنا وين غير وابسته براي هر شيت فعاليت حقيقتا دشواريست البته اجرا اين عمل اثر به سزايي در seo تارنما دارااست.

4. از كلمه ها كليدي برتر در تيتر شيت استعمال فرماييد
اعتنا بدين تكنيك seo بسيار به درد خور مي‌تواند باشد. مثلا عبارت كليدي “كفش هاي قرمز رنگ” را در حيث بگيريد. شما مي‌توانيد به راحتي همين عبارت را در تيتر برگه قرار دهيد. البته استعمال از عبارت بلندتري مانند “شايسته ترين كفش هاي قرمز‌رنگ” گزينش مدبرانه تري ميباشد. با اين فعاليت بلافاصله در عبارت “شايسته ترين كفش هاي قرمز رنگ” درجه خير و خوبي استخراج ميكنيد و در دراز دوران نيز شانس متعددي براي دريافت كردن درجه در عبارت كفش هاي قرمر دستيابي مي‌كنيد.

5. وجود كلمه و واژه كليدي در يو آر ال كاغذ را تست نماييد
در شرايطي كه با وجود اينكه كاغذ شما به طور كامل باصرفه بوده البته در حاصل كاوش مرتبه خير و خوبي حصول نمي نمايد، واژه و كلمه كليدي را در نشاني برگه قرار دهيد. قابل ذكر ميباشد كه در‌اين شغل زياده روي نكرده و تنها يك يا اين كه دو واژه كليدي مهم را در يو آر ال قرار دهيد. برخي مشاهده گرديده كه‌اين شغل اثر مثبتي در مرتبه گيري صفحه هاي داخلي ميتواند اعمال نمايد.

6. بر روي مقاله موثر و قابل انجام تمركز فرمائيد
بخش اعظمي از استيناف ها علامت داره كه به كارگيري از مطالب اثرگذار و ضروري، درصد كليك را بالا مي‌برد. اين سيرتكامل مطالب امكان اشتراك گذاري بيشتري دارا هستند و يوزرها بيشتر به آن اعتنا مي نمايند.

7. به مكان دقت بر روي چگالي كلمه و واژه كليدي بر روي تكرار آن تمركز فرمائيد
اين يكي آن ترفند هاي بهينه سازي ميباشد كه اكثري از اشخاص در گير كج فهمي گرديده اند. بعيد به لحاظ مي‌رسد كه گوگل بر روي چگالي يك كلمه و واژه كليدي تحت عنوان فاكتور مرتبه بندي اعتنا نمايد. ولي شكي وجود ندارد كه تعداد دفعات به كارگيري از آن اساسي ميباشد. به احتمال زياد، شيت اي كه كلمه و واژه كليدي اساسي را هفت توشه تكرار كرده نسبت به كاغذ ديگري كه فقط يك توشه واژه كليدي در آن قيد گرديده، احتمال به دست آوردن مرتبه بهتري دارااست. بنابر اين براي چنددفعه هم گرديده واژه كليدي اساسي را در متن تكرار فرماييد.


برچسب: آموزش خصوصي سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۹:۵۲ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)