آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

محتوای منحصر به فرد برای صفحه محصول

هنگام تایپ کردن عنا وین، صفحه ها تیتر و توضیحات جنس، آموزش خصوصی سئو قطعاً به تقاضا و کلمه ها کلیدی جستجویی که اشخاص در موتورهای کاوش تایپ می نمایند دقت فرمائید.

با این اوصاف، در اینجا نکاتی وجود رایا پارس دارااست که به شما در سئو خوب صفحه ها کالا امداد می نماید:

از اسم های تجاری در تگ های های H1 به کارگیری نمایید.
با تکرار مکرر عبارت کلیدی برگه را با لغات کلیدی مالامال نکنید.
هیچ وقت و هیچ زمان از iframe برای اکران محتوا به کار گیری نکنید.
یکی گرانقدر ترین معضل‌ های بهینه سازی فروشگاه آنلاین که بخش اعظمی از حصول و امور با آن رو به رو می‌شوند، what is seo داشتن محتوای باصرفه و منحصربه‌فرد برای صفحه ها تولیدات میباشد. چراکه محتوای تکراری و شبیه وب سایت های دیگر، با جریمه ای دورازشوخی از سمت گوگل مواجه شود. یادگیری تکنیک های seo محصولا فروشگاه آنلاین میتواند به شما یاری دهد.

برای ارتقاء درجه بهینه سازی، می بایست توضیحات فرآورده سفارشی داشته باشید.

همان طور که گفته شد، شما تنها میتوانید داده ها متعددی را در توضیحات میانگین ​​فرآورده قرار دهید. در بعضا مورد ها، مانند تارنما‌های بلندمرتبه‌خیس، باصرفه‌سازی هزاران توضیح فرآورده غیرعملی میباشد.

اینجاست که می اقتدار از محتوای ساخت گردیده به وسیله استفاده کننده برای مالامال کردن خلاء بهره برد و به ارتقاء فروش یاری کرد.

مثلا، آمازون، ایده ها، عکس‌ها و ویدیوهای مرتبط با تولیدات مشتری را ارائه می‌نماید.

راه‌حل
برای پرهیز از بروز اینگونه مشکلی میتوانید از تگ “rel=canonical” برای آن کاغذ استعمال نمایید. با این فعالیت به گوگل میگویید که‌این ورقه را یک برگه منحصر و غیروابسته به اکانت نیاورد. براین اساس در تایپ کردن توضیحات ورقه فرآورده، نیاز به اعتنا و وسواس کمتری خواهید داشت.

 

3/ ایندکس نشدن بعضا از صفحه های تارنما
کل اقداماتی که برای ارتقای بهینه سازی اعمال می دهید، هنگامی کاربردی خواهند بود که صفحه ها وبسایت شما به صحت به وسیله گوگل ایندکس خواهد شد. مراد از ایندکس شدن این میباشد که گوگل شیت مد حیث را در لیست شیت هایی که به یوزرها نماد میدهد، قرار دهد. در واقع در شرایطی‌که این صفحه های ایندکس نشوند، هر اندازه هم که سئوی خیر داشته باشند، گشوده هم پیشرفتی نخواهد داشت. چرا‌که عملاً هیچ زمان در شیت نتیجه ها استفاده کننده نماد داده نمیشوند!

از طرفی فرایند ایندکس سازی بایستی راجع به همگی صفحه ها صورت بپذیرد. جذاب میباشد بدانید که اینک بیشتراز 200 هزار وبسایت فروشگاهی می باشند که برگه تولید ها یا این که مجموعه بندی آنان ایندکس نشده میباشد. ایندکس نشدن این صفحه ها میتواند معضل بسیار بزرگی برای مغازه های اینترنتی باشد. با طریق های ایندکس شدن وب سایت در گوگل آشنا گردید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۲:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)