آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

عواملی که در پیج رنک موثرند و هنوز مهم محسوب می‌شوند کدامند؟

ولی عواملی وجود داشته و دارا‌هستند که بر PageRank تأثیر می گذارند.

ما تا قبل از این این حقیقت را توضیح داده‎ایم که همگی پیوند‌ها موازی نیستند. آموزش خصوصی سئو البته تنها بعضی کارداران وجود دارا هستند که می توانند بر ارتقاء اعتبار شیت تأثیر بگذارند؛ این عامل ها کدام‌اند؟

ما به صورت خاص مورد ها تحت را رسیدگی خوا‌هیم کرد:

انکر تکست
احتمال کلیک شدن
پیوند‌های داخلی جانور در متن
لینک و پیوند‌های Nofollow
خیر فقط موردنیاز میباشد که‌این کارداران تاثیرگذار را بشناسید، بلکه بایستی طرز اجرا آن ها در بهینه سازی در سال ۲۰۲۱ را هم به توجه تحقیق کرده و بدانید چه فرصت‌هایی بایستی از آن ها به کار گیری نمایید.

انکر تکست
نوشته‌ی‌علمی مهم ‌گوگل با اشاره به اینکه «در موتور جستجوی ما با متن پیوند‌ها به روشی خاص خلق می شود»، به متن انکرتکست در پیوند‌ها اشاره کرده و میگوید: «انکر تکست‌ها اکثر اوقات تعریف ظریف‎تری از ماهیت صفحه های اینترنت ارائه میدهند».

در سال‌های گذشته‎خیس، انکر تکست تاثیری اصلی در سکو‌بندی یک کاغذ داشت.

در حالتی که می‌خواستید برای عبارت «کفش قرمز رنگ» جایگاه بگیرید، هرچه لینک و پیوند‌های بیشتری داشتید که از این اصطلاح تحت عنوان انکر تکست به کارگیری کرده‌ بودند، می‌توانستید سکو بالاتری از گوگل بگیرید.

پیوند‌سازی به یک مسابقه فی مابین متخصصان بهینه سازی تبدیل شد و همگی آن ها همت می‌کردند تا با استعمال از انکرتکست‌ها، روی عبارات کلیدی موردنظرشان بالا بیایند و منزلت نخستین کاغذ نتیجه ها گوگل را تصاحب نمایند.

این عمل (برای مدتی) اعمال میشد و اتفاقا موثر هم بود؛ البته تنها راهی برای ویرایش در راهبرد‌های گوگل وبمستر بود و به‌طور خاص، این فعالیت تحت عنوان یک link scheme در حیث گرفته میشد.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۵۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)