آموزش خصوصی سئو آموزش خصوصی سئو .

آموزش خصوصی سئو

حذف یک صفحه سایت از نتایج گوگل با یوست

وردپرس تجهیزات متعدد و زیادی را به صورت پیش‌فرض مشمول میگردد. آموزش خصوصی سئو البته در جاری ساختن بعضی امور بایستی از پلاگین‌های مختلفی که برای آن عمل وجود دارااست استعمال کنیم. او‌لین و معمولی‌ترین شیوه برای پنهان کردن برخی محتوای وب سایت به کارگیری از پلاگین‌هایی میباشد که‌این شغل را اجرا می‌دهدند. این محتوا با دقت به گزینش شما هر چیزی قادر است باشد. از یک مقاله خاص که نمیخواهید آن را در چنگ مردم قرار دهید گرفته تا صفحه‌هایی که احساس می کنید نیازی به اکران آنان وجود ندارد.

پلاگین‌ای که ما به شما توصیه می کنیم پلاگین Yoast سئو میباشد. در مرحله نخستین مثل هر پلاگین دیگری، آن را نصب و فرایند فعال سازی آن را ایفا دهید.
نصب و راه اندازی پلاگین یواست بهینه سازی
آن‌گاه در پیشخوان وردپرس وارد منوی “صفحه‌ها” گردید. صفحه‌ای که قصد پنهان کردن آن را دارید؛ گشوده نمائید. در نصیب پایینی شیت، اسم پلاگین Yoast بهینه سازی را مشاهده خواهید کرد. وارد پیکربندی نصیب بهینه سازی گردید. قسمتی به اسم “به موتورهای کاوش اذن اکران این کاغذ را می‌دهید؟” روبه‌روی شما میباشد. روی آن کلیک فرمایید و از منوی کشویی، مورد نه را تعیین فرمائید. بعداز به‌روزرسانی متوجه می شوید که ورقه منتخب شما از خزنده‌های موتور کاوش، پنهان میماند.
نهفته کردن کاغذ‌ها با به کارگیری از پلاگین یواست سدو
استعمال از پوشه robots.txt
برای به کار گیری از این شیوه نیاز به بازنویسی پوشه robots.txt میباشد. درصورتی که یک شخص تازه کار در عمل با وردپرس می‌باشید. این طرز برای شما توصیه نمی شود. به این دلیل‌که وارد کردن دستور کار‌های غلط می تواند تأثیر منفی و بدی بر روی سئوی اینترنت‌وبسایت شما بگذارد. این پوشه که مثال‌ای از پوشه‌های تنظیمات میباشد، بر روی ریشه و بیس تارنما شما عمل می‌نماید. در واقع این فولدر به شما این قابلیت و امکان را میدهد که راهبرد‌های مرتبط با موتورهای جست‌وجو را تهیه فرمایید.

برای شروع شغل با این شیوه، آغاز پلاگین Yoast سئو را نصب و راه اندازی فرمائید. آن‌گاه از منوی “seo” روی مورد “ابزارها” کلیک فرمایید. اکنون از این نصیب برای اینکه بتوانید robots.txt را بازنویسی نمائید بایستی روی آیتم “ویرایشگر فولدر” کلیک فرمائید.


برچسب: آموزش خصوصی سئو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۴۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)